Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35601/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo B ja K niin hyvät ystävät :) He eivät julkisesti enää kommunikoi, mutta yksityisesti näyttää juttu luistavan... Olemme nähneet B:n seikkailuja enemmän, kun K ei kauheasti julkisesti enää tee mitään... mutta B:n juoksu kohti CCC:tä ja tuo tatuointitarina... Nyt jos joskus olen täysin varma, etteivt välit ole viilenneet mihinkään! B vaikuttaa aina lähettävän K:lle todistusaineistoa ulkomailla näkemistään K-huuman merkeistä <3

Vierailija
35602/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän saada liput Münchenin keikalle. Ajomatkaa on täältä etelänaapurimaasta, mutta kerrankos sitä. Pitääköhän päivystää lipunmyyntisivustolla kun tulevat myyntiin? Jännää 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35603/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla outo, koska lämpenen K:n piikkihousujen alta pilkottavista alkkareista. Tietysti tuo alue hänessä on herättänyt myönteisiä ajatuksia muutenkin.

On tämäkin. Tämmöisiä katselen vaan, enkä saa kavereita lähtemään kanssani terassille, että olisi jotain muuta tekemistä. 😀

Musta on kuumaa, kun Jerellä housut vähän alhaalla ja näkyy alavatsaa jne .... Eroottista.

Pitäs kai olla elämää, muutakin, mut ei juuri itselläkää oo tällä hetkellä.

Siltä kuulostaa.

Vierailija
35604/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tuo haastattelussa oli, että "ei tarvii enempää kavereita " 😀

Veikkaan, että kaikenlaisia pyrkyreitä (ja hyötyjiä) riittää

Tää ja sit mietin et viittaako jotenkin siihen mr lonely -juhannusvideoon, että relatkaa, oikeasti ei oo yksinäinen.

Vierailija
35605/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tuo haastattelussa oli, että "ei tarvii enempää kavereita " 😀

Ehkä kaikenlaisia hännystelijöitä ja onnenonkijoita on ilmestynyt viisumenestyksen jälkeen?

Noin minä sen tulkitsisin... K haluaa pitää ystävänsä lähellä, jotka olivat hänen mukanaan kun hän ei ollut suosittu. Nyt pitää miettiä ihmisten motiiveja, kun he lähestyvät häntä...

35606/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaarija_fan ryhmässä on Käärijästä tosi hyvä mustavalko-kuva, jossa istuu risti-istunnassa. En osaa linkittää kuvaa Ig:stä tänne. Olisi kiva saada muidenkin näkyville. Onko joku muu tuossa fani-ryhmässä? Tai ei kait siihen tartte liittö. Voisiko linkata tuon tänään laitetun kuvan ryhmään?

Vierailija
35607/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nuo B ja K niin hyvät ystävät :) He eivät julkisesti enää kommunikoi, mutta yksityisesti näyttää juttu luistavan... Olemme nähneet B:n seikkailuja enemmän, kun K ei kauheasti julkisesti enää tee mitään... mutta B:n juoksu kohti CCC:tä ja tuo tatuointitarina... Nyt jos joskus olen täysin varma, etteivt välit ole viilenneet mihinkään! B vaikuttaa aina lähettävän K:lle todistusaineistoa ulkomailla näkemistään K-huuman merkeistä <3

En pääse twitteriin, kun ei ole tiliä enkä aio sellaista hankkia, niin voisitko valaista mikä tää tatuointitarina oikein on?

Vierailija
35608/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmasti varovaiseks ihmisten kanssa, kuka milläkin tarkoituksella lähestyy jne. Kärtsäri. Tässä kohtaa ei varmaan ainakaan uusia ihmisiä, kavereita tms 'huoli' elämäänsä. Ihan järkevääkin.

Ja ihana et sillä on sellane tiivis, rakastava lähipiiri ja tukiverkko. Pitävät huolta.

Vierailija
35610/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä enää yhtään Jokerit/Bojan fania koko ryhmässä? Jokunen Yksityishlön hamuaja kyllä on. Eilen ja tänään puhuttu vain Ksta.

Vierailija
35611/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisiä ollaan, niin oon vähän kade tuollaisesta kaveripiiristä kun K:lla vaikuttaa olevan.

Vierailija
35612/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian alkaa sit JO:n konsertti, onkohan jossain liveä?

Vierailija
35613/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras kuva Janista on se, missä on nahkasohvalla ja pitää karttakepistä/yksityishenkilöstä kiinni, katsoen yläviistoon kohti kameraa.

Ps. Ihanaa, että shippaajat ovat sallineet nämä matematiikanopettajan kuolaukset täällä.

Pliis kerro mistä löytyy karttakepistä pitely. Mikä tili tms

Hellä ote yksityishenkilöstä

https://www.instagram.com/p/CmW_CQqt0B9/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

35614/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla outo, koska lämpenen K:n piikkihousujen alta pilkottavista alkkareista. Tietysti tuo alue hänessä on herättänyt myönteisiä ajatuksia muutenkin.

On tämäkin. Tämmöisiä katselen vaan, enkä saa kavereita lähtemään kanssani terassille, että olisi jotain muuta tekemistä. 😀

Siis oon jo pidempään miettinyt, että onko toi tarkoituksellista näyttää kun kyllä ne housut menisi ylemmäskin. Ne on aina samalla tavalla jo ennen lavalle menoa. Ja samat bokserit. Toivottavasti kuitenkin monet samat eikä yhdet samat :D

Oikeesti, nyt on siirrytty "keskustelemaan" Käärijän kalsareista?

Joo, ne vois olla muutakin kuin valkoiset tai mustat.

esim mummon pitsiliinat?

Saattaa olla Niken kanssa joku mainostamis-sopimus. Viisujen Käärijä-saunalla miesjoukko ilmeisesti saivat valkoiset kalsarit. Niken? Mahtaako Nikellä olla muita värejä. Niket Käärijällä on varmaan / ehkä hyvää mainosta.

Vierailija
35615/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35616/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisiä ollaan, niin oon vähän kade tuollaisesta kaveripiiristä kun K:lla vaikuttaa olevan.

sama! Kavereita on paljon, ystäviä muutama, kaveripiirejä ei enää yhtään.

Vierailija
35617/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse twitteriin, kun ei ole tiliä enkä aio sellaista hankkia, niin voisitko valaista mikä tää tatuointitarina oikein on?

https://www.tumblr.com/foxiepixiee/722205350276792320

Vierailija
35618/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oon jo pidempään miettinyt, että onko toi tarkoituksellista näyttää kun kyllä ne housut menisi ylemmäskin. Ne on aina samalla tavalla jo ennen lavalle menoa. Ja samat bokserit. Toivottavasti kuitenkin monet samat eikä yhdet samat :D

Oikeesti, nyt on siirrytty "keskustelemaan" Käärijän kalsareista?

Joo, ne vois olla muutakin kuin valkoiset tai mustat.

esim mummon pitsiliinat?

Saattaa olla Niken kanssa joku mainostamis-sopimus. Viisujen Käärijä-saunalla miesjoukko ilmeisesti saivat valkoiset kalsarit. Niken? Mahtaako Nikellä olla muita värejä. Niket Käärijällä on varmaan / ehkä hyvää mainosta.

Ne ili Joker Outin merch-kalsarit, niissä luki seize the day.

Vierailija
35619/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, siis erityisesti tuo ystävien loputon lojaalisuus, se on tosi hienoo. Ja sen läheinen perhe muutenkin, vanhemmat ja veljet.

Vierailija
35620/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.