Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nuo B ja K niin hyvät ystävät :) He eivät julkisesti enää kommunikoi, mutta yksityisesti näyttää juttu luistavan... Olemme nähneet B:n seikkailuja enemmän, kun K ei kauheasti julkisesti enää tee mitään... mutta B:n juoksu kohti CCC:tä ja tuo tatuointitarina... Nyt jos joskus olen täysin varma, etteivt välit ole viilenneet mihinkään! B vaikuttaa aina lähettävän K:lle todistusaineistoa ulkomailla näkemistään K-huuman merkeistä <3
En pääse twitteriin, kun ei ole tiliä enkä aio sellaista hankkia, niin voisitko valaista mikä tää tatuointitarina oikein on?
Hah, kiitti! Kiva, että Jere ja Bojan ovat edelleen yhteyksissä vaikka ovat selvästi pistäneet julkiset kommunikointinsa jäähylle.
Vierailija kirjoitti:
Hot hot kuva B:stä 🔥🔥🔥🔥
I love him so much!🔥
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä enää yhtään Jokerit/Bojan fania koko ryhmässä? Jokunen Yksityishlön hamuaja kyllä on. Eilen ja tänään puhuttu vain Ksta.
Juu löytyy, löytyy :) Mielelläni oon lukenu tätä K-keskusteluakin ja katellu Ruissi-videoita, mut Jokereillakin tosiaan tänää keikka ni ois kiva jos nekin mahdolliset linkit täällä sit sallittais :)
Mäkin haluaisin oman Bojanin. Se vois olla vaikka ihan rumakin Bojan, mut kunhan olis yhtä omistautuvat ja herttainen.
Lisää kuvaa Ruissin yleisömäärästä
https://twitter.com/wanderlustcal/status/1677366023484317710
Tuli mieleen, kun näin kommentteja aiheesta tiktokissa: K:n synttärit ovat keskellä euroopan kiertuetta, 21.10. Tuo päivä on vapaa keikoista, mutta 20.10 ja 22.10 on UK:ssa. Pitääköhän K jonkinlaiset juhlat silloin tuolla briteissä? Tulisiko sinne ehkä kavereita/viisututtuja yms.? Ehkä B.... En kyllä tiedä jokereitten aikatauluja lokakuussa :D
Eiks se B po edelleen thaikuissa silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä enää yhtään Jokerit/Bojan fania koko ryhmässä? Jokunen Yksityishlön hamuaja kyllä on. Eilen ja tänään puhuttu vain Ksta.
Juu löytyy, löytyy :) Mielelläni oon lukenu tätä K-keskusteluakin ja katellu Ruissi-videoita, mut Jokereillakin tosiaan tänää keikka ni ois kiva jos nekin mahdolliset linkit täällä sit sallittais :)
Jep, tämä keskustelu menee aaltoille, välillä on ollut vain B:stä juttua, mutta tänään sattui niin monta K:ta koskevaa positiivista asiaa, että keskustelu on ollut niissä. Eiköhän JO:N tämän illan keikasta saada juttua :)
Vierailija kirjoitti:
Hot hot kuva B:stä 🔥🔥🔥🔥
Todellakin kuuma kuva!
Totta kai ne pitää yhteyttä, miks tätä kokoajan epäillään?
Vierailija kirjoitti:
Eikääää! huono ystävä! /j Tämähän reissu on ollut jo viisuaikana tiedossa, että sille ei voi mitään.. Olisi ollut niin kiva nähdä joku synttärikuva, jossa JO olisi ollut mukana :<
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämä keskustelu menee aaltoille, välillä on ollut vain B:stä juttua, mutta tänään sattui niin monta K:ta koskevaa positiivista asiaa, että keskustelu on ollut niissä. Eiköhän JO:N tämän illan keikasta saada juttua :)
Mietin vaan, kun eilen minun ja muutaman muun joker out ja bojan- viestit poistettiin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikääää! huono ystävä! /j Tämähän reissu on ollut jo viisuaikana tiedossa, että sille ei voi mitään.. Olisi ollut niin kiva nähdä joku synttärikuva, jossa JO olisi ollut mukana :<
Ai kumpi? Jokereiden reissuki oli jo silloin tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin oman Bojanin. Se vois olla vaikka ihan rumakin Bojan, mut kunhan olis yhtä omistautuvat ja herttainen.
Ei rumia bojaneita olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ne pitää yhteyttä, miks tätä kokoajan epäillään?
Sitä on kyllä hauska seurata, kun tällä palstalla aika kuluu huomattavasti hitaammin :D Ei kuulu K:sta ja B:stä kahteen päivään ja heti on kolme tyyppiä täällä: "Mä TIesIN EttÄ B KyllÄstYi K:hon".. He eivät vain julkisesti ole yhteydessä, eikä me kaikkea nähdä :)
Oiskohan Jere koskaan osannut ajatella et sen 3-kymppiset on Euroopan kiertueen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kumpi? Jokereiden reissuki oli jo silloin tiedossa.
Tuo oli siis vitsi! En todellakaan odota että tuollaisia reissuja peruttaisiin :D
Mä ainakin fiilaan niin Boitsua kuin Kärtsyäkin edelleen ja ilolla luen kaiken heitä koskevan, enkä muidenkaan keskustelussa vilisevien hahmojen päälle sylje. En edes Gregorin. 😄
Sampitar ig kommenteissa miettii lähtöä kärtsän ulkomaankeikalle. Varmaan tuurillaan saisi vaikka 20 lippua mihin vaan🙄 Joku kommentoikin, että voisi jättää nää liput ulkkiksille kun suomessa asuville on ihan tarpeeksi jo keikkoja suomessa.
Jesus! And what the hell is going on with the other pic!?