Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiallisia kommentteja jälleen poistetaan ilman syytä?
Ilmeisesti ketjun vakioasiakas poistattaa kaiken mistä ei itse tykkää.
Kiinnostais kuulla minkälaisia kommentteja poistetaan?
Kaikki paitsi omat Käärijä-kuolaukset
Vierailija kirjoitti:
Paras kuva Janista on se, missä on nahkasohvalla ja pitää karttakepistä/yksityishenkilöstä kiinni, katsoen yläviistoon kohti kameraa.
Ps. Ihanaa, että shippaajat ovat sallineet nämä matematiikanopettajan kuolaukset täällä.
Minä ainakin laittelen linkkejä myös muihin JO poikien kuviin jos tulee hyvä kuva vastaan vaikka en itse kuolaisikaan kyseistä tyyppiä/yksityishenkilöä. Ei ole minulta pois jos joku ilahtuu.
Käärijä not impressed by Bojan 😎 Out of context 🤪 #jokerout #bojancv... | Bojan | TikTok
Tää on vaan niin ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ruississa vitsaili euroopankiertueesta että häntä tulee koti-ikävä niin haluu tulla takas sieltä. Ja naureskeli vain viikon kestävää Euroopan kiertuetta.
MTV3-haastattelussa myös painotti että oli aluksi ollut isompi kiertue suunnitteilla mut sit oli pienentynyt.
Mietin että onko toi PELIÄ vain? Ja kuitenkin lisää tulossa? Miksi muuten Live Nation olis ilmoittanut Twitterissä että ens viikolla lisäinfoa tulossa (?).
Että onko se nyt tosiaan vain viikon?
Ei se ole vain viikon, on 1,5 viikkoa (10 pv). Päivämääristä näet mm. paidatonriehuja Ig seinällä. 14.-23.10 on 10 päivän aikana ensin viiden päivän sisällä tiivis tahti Tukholman jälkeen keskeisemmässä Euroopassa kolmessa maassa + Saksassa kaksi. Sitten Iso-Britanniassa 3 keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei ole (tietääkseni) poistettu mutta eilen lähti multa esim. tälläinen vastaus.
"Eikös tuo ole siitä samasta tilanteesta missä K ja B jammailevat Kirelin tahtiin. Ja se loppuu siihen K "im done"."
Yhdessäkään lähteneessä (5-10 viestiä) ei ollut mitään pahaa tai törkeää. Ei paljon huvittanut linkkejä jaella jos vain harva ne ehti nähdä.
Minä taidan olla outo, koska lämpenen K:n piikkihousujen alta pilkottavista alkkareista. Tietysti tuo alue hänessä on herättänyt myönteisiä ajatuksia muutenkin.
On tämäkin. Tämmöisiä katselen vaan, enkä saa kavereita lähtemään kanssani terassille, että olisi jotain muuta tekemistä. 😀
Ilmeisesti K:n laivakeikka peruttu. Muistelisin että piti olla 14.10. kun harkitsin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kalenterista puuttuu ainakin austria minkä mainitsi storyssa
Sanoiko myös Netherlands? Ruissin haastattelussa kertoi, että kiertueen piti olla aluksi pidempi.
Sanoi että "nieterlands". Varmaan lisää tulossa myöhemmin.
Mitä hemmettiä ne niitä sen keikkapaikkoja kyttäätte ja luettelette kun ette itse sille rundille osallistu kuitenkaan. Ainakaan 99,99% palstaajista
Miten se meidän "kyttääminen" ja luetteleminen on sulta pois?
Se on loppu sitten tältä kesältä.
Vierailija kirjoitti:
Videota Turusta
https://www.tiktok.com/@kaarija._.bojanlove/video/7253110800452177194?i…
Tuli vaan mieleen että Jesse tyyli on enemmän JO. Ainakin nuo housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kommentti ainakin tais lähtee, missä kerroin mikä Kn haastattelussa tekee sen falskin olon, kun täällä kommentoitiin, ettei siihen ole perusteita. Kirjoitin siis, että median mukaan Vantaan asunto oli lahjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Minä taidan olla outo, koska lämpenen K:n piikkihousujen alta pilkottavista alkkareista. Tietysti tuo alue hänessä on herättänyt myönteisiä ajatuksia muutenkin.
On tämäkin. Tämmöisiä katselen vaan, enkä saa kavereita lähtemään kanssani terassille, että olisi jotain muuta tekemistä. 😀
Siis oon jo pidempään miettinyt, että onko toi tarkoituksellista näyttää kun kyllä ne housut menisi ylemmäskin. Ne on aina samalla tavalla jo ennen lavalle menoa. Ja samat bokserit. Toivottavasti kuitenkin monet samat eikä yhdet samat :D
Oliko tämä tatskakuvalinkki jo täällä?
Vierailija kirjoitti:
Ei mahda mitään, lisää Jania, vaihteeksi vaatteet päällä 😉. Joker Out Subs Youtube-kanavalla video radiostudiolta, hän kertoo matematiikan opinnoistaan ihanan pehmeällä äänellään. 😍 Bojan ja Kris myös studiossa ja koko haastattelu tulossa englanniksi tekstitettynä tuolle kanavalle huomenna lauantaina illalla.
Miten saataisiin tuo matikan opiskelija Suomeen Erasmus-vaihtoon? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videota Turusta
https://www.tiktok.com/@kaarija._.bojanlove/video/7253110800452177194?i…
Tuli vaan mieleen että Jesse tyyli on enemmän JO. Ainakin nuo housut.
Aaa ihana Jesse!
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä tatskakuvalinkki jo täällä?
Mitähän se on ajatellut ku ottanut tän? Ei se kyllä musta mitenkään ruma ole. Voishan se on vähän pienempi, mut ... Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oon jo pidempään miettinyt, että onko toi tarkoituksellista näyttää kun kyllä ne housut menisi ylemmäskin. Ne on aina samalla tavalla jo ennen lavalle menoa. Ja samat bokserit. Toivottavasti kuitenkin monet samat eikä yhdet samat :D
Mietin kans, että toivottavasti vaihtaa alkkareita joskus.
No, kyllä minä silti hänet huolisin vaikka ei vaihtaisikaan. Ei tässä nyt ronkeliksi ruveta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tää Maikkarin haastattelu, jos jotakuta kiinnostaa.
https://www.mtv.fi/sarja/mtv-uutiset-live-12028/kaarija-jakaa-festivaal…
Täähän oli tosi hyvä haastattelu, miks tästäkin piti jonkun jotain jurputtaa? Asiallinen haastattelija, asiallinen ja rauhallinen Kärtsäri. Taustalla Käärijälle sopivasti hääräsi Häärijä. Mikke heilutteli, Jesse kulki ohi ja viddumieskin, vai oliko se se toinen.
Yksinoloa kaipailis Kärtsä enemmän, mikä ihan ymmärrettävää. (Ja toivottavasti se gf:kin tajuaa tämän...). Ihanasti puhui läheisistään taas, rakastaa heitä eikä tarvi enempää kavereita.
Aika iso saattaa olla tuo läheisten kööri. Kuuluukohan Bojan siihen myös ja kaikki muut parhaat ystävät.
Kuka täällä on venäläisiä on haukkunut? p.s. inkeriläiset ovat inkeriläisiä, eivät venäläisiä.