Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä enää yhtään Jokerit/Bojan fania koko ryhmässä? Jokunen Yksityishlön hamuaja kyllä on. Eilen ja tänään puhuttu vain Ksta.
Juu löytyy, löytyy :) Mielelläni oon lukenu tätä K-keskusteluakin ja katellu Ruissi-videoita, mut Jokereillakin tosiaan tänää keikka ni ois kiva jos nekin mahdolliset linkit täällä sit sallittais :)
Jep, tämä keskustelu menee aaltoille, välillä on ollut vain B:stä juttua, mutta tänään sattui niin monta K:ta koskevaa positiivista asiaa, että keskustelu on ollut niissä. Eiköhän JO:N tämän illan keikasta saada juttua :)
Mietin vaan, kun eilen minun ja muutaman muun joker out ja bojan- viestit poistettiin täältä.
Joo sen takii mäkin sen kommentin kirjotin et toivottavasti ne sallitaan, ku eilen poistu heihin liittyviä kommentteja.
Häärijän instassa pätkä Ruissin CCC:stä. Huh mikä määrä jengiä siellä hoilaa mukana!
Vierailija kirjoitti:
Hot hot kuva B:stä 🔥🔥🔥🔥
On taas niin ihana!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot hot kuva B:stä 🔥🔥🔥🔥
Todellakin kuuma kuva!
Saispa noi lasit huurtumaan.
Oho, kirjoitinko tämän just tänne ja lähetin, vaikka piti vain ajatella ääneen.
Minä voisin olla K:n virallinen kalsarintarkistaja. Yhdessä kuvassa näytti, että manageri pääsi suht lähelle toimenkuvaa.
Mä haluaisin kuvitella, että niiden yhteydenpito on vähän salaista, mutta hyvin aktiivista, intiimiä, ja sellasta suloisen seksikästä .... Kokoajan tekee mieli laittaa toiselle viestiä, vaikka miten pienestä ja hassusta asiasta, tai vain sanoa miten ihana toinen on, "haluaisin vaan katsella sua", kertoa, miten paljon toista ikävöi ja rakastaa.... Kaikki pienet hetket käytetään hyväksi laittaa viestiä, emojia, kuvaa, tai soittaa. Ja videopuhelut on luksusta, ja ne vasta kuumia ja kaipaavia onkin ....
Kukkapaidan raporttia oottelen kans!
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin olla K:n virallinen kalsarintarkistaja. Yhdessä kuvassa näytti, että manageri pääsi suht lähelle toimenkuvaa.
https://www.instagram.com/p/Ctwn3s2N6Rm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tässä manageri kaivelee ....
Bojanin fanitukset: https://twitter.com/jokaarija/status/1677306529337298948
Meemeilyä: https://twitter.com/kaarijay/status/1677295416126128129
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nuo B ja K niin hyvät ystävät :) He eivät julkisesti enää kommunikoi, mutta yksityisesti näyttää juttu luistavan... Olemme nähneet B:n seikkailuja enemmän, kun K ei kauheasti julkisesti enää tee mitään... mutta B:n juoksu kohti CCC:tä ja tuo tatuointitarina... Nyt jos joskus olen täysin varma, etteivt välit ole viilenneet mihinkään! B vaikuttaa aina lähettävän K:lle todistusaineistoa ulkomailla näkemistään K-huuman merkeistä <3
En pääse twitteriin, kun ei ole tiliä enkä aio sellaista hankkia, niin voisitko valaista mikä tää tatuointitarina oikein on?
Eihän tuo tatuointi ole ruma. Joku toi ryhmässä esille rumuutta. Ihan ok kirjoitetut sanat iskulauseesta ja Kaarija. Olisihan ä:n pilkut voinut laittaa.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nuo B ja K niin hyvät ystävät :) He eivät julkisesti enää kommunikoi, mutta yksityisesti näyttää juttu luistavan... Olemme nähneet B:n seikkailuja enemmän, kun K ei kauheasti julkisesti enää tee mitään... mutta B:n juoksu kohti CCC:tä ja tuo tatuointitarina... Nyt jos joskus olen täysin varma, etteivt välit ole viilenneet mihinkään! B vaikuttaa aina lähettävän K:lle todistusaineistoa ulkomailla näkemistään K-huuman merkeistä <3
En pääse twitteriin, kun ei ole tiliä enkä aio sellaista hankkia, niin voisitko valaista mikä tää tatuointitarina oikein on?
Eihän tuo tatuointi ole ruma. Joku toi ryhmässä esille rumuutta. Ihan ok kirjoitetut sanat iskulauseesta ja Kaarija. Olisihan ä:n pilkut voinut laittaa.
Onneks ne voi vielä lisätä.
Vierailija kirjoitti:
Sampitar ig kommenteissa miettii lähtöä kärtsän ulkomaankeikalle. Varmaan tuurillaan saisi vaikka 20 lippua mihin vaan🙄 Joku kommentoikin, että voisi jättää nää liput ulkkiksille kun suomessa asuville on ihan tarpeeksi jo keikkoja suomessa.
Siellä kiertää kohta koko Käärijä-faniyhteisö ympäri Eurooppaa.
Ja ...Ei kuulu asiaan, mutta ihmettelen silti. Itsellä ei koskaan ollut tällaista mahdollisuutta, kun lapset oli pieniä. Mutta miten se Sampitar pääsee kahden pienen lapsen yh-äitinä kokoajan keikoille, tälläkin viikolla Jysärit jo toinen festari ja reissu ja kestääkin useamman päivän ... Ei voi ku sanoo et hänelläkin täytyy olla ihan super mahtava lähipiiri ja tukiverkosto. Ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tuo haastattelussa oli, että "ei tarvii enempää kavereita " 😀
Veikkaan, että kaikenlaisia pyrkyreitä (ja hyötyjiä) riittää
Tosiaan näitä riittää. En omasta kokemuksesta mutta tuttuni kokemuksesta voin sanoa, että heti kun pienempääkin julkisuutta tuli enemmän niin alkoi vanhoja koulututtuja soittelemaan jotka eivät muuten olleet vuosi kausiin mitenkään pitäneet yhteyttä ja baarissa riittä miehiä ja naisia ympärillä. Monet yritti päästä seurueeseen. Sinisilmäisemmällä ihmisellä saattaa mennä ohi ja soikaistua julkisuutesta. Ihan hyvä, että K vetää rajat ja pitää vanhat ystävät lähellä. Totta kai uusia tuttavuuksia voi tulla tai jopa ystävyyksiä. On vain tärkeä huomata ja tunnistaa milloin joku pitää susta aidosti eikä yritä päästä julkkispiireihin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä tatskakuvalinkki jo täällä?
Joku vois kertoo tytsylle, et ää kirjaimet tarttis pisteet päälle. Vai onko toi tarkoituksella noin?
Vierailija kirjoitti:
Rietas voisi tarttua kiinni laivan etumukseen ja Viisu taas peräsimeen. Ohjaatte sitten yhdessä laivan pois karilta. Anna-Liisat auttavat pulleiden purjeidensa kanssa.
Me Anna-Liisat voidaan öljytä reimarit. Perä-sellaiset.
Janin ykistyishenkilö on tämän ketjun ankkuri, johon voi aina turvautua, jos on liikaa aallokkoa.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se ihan itse tää käärijänvihreähiuksinen daami omaa tatuointiaan dissaa. Oli Bojanin kanssa järkeillyt, että poistattaa tuon ja jättää jonkun toisen hienon jalkatatuointinsa. Mut kiva jos sä tykkäät tuosta. 😄
Käärijänvihreet
Onkohan lisävärejä toivoneet myös miehet?Onkohan nimellä myös naisten kalsareista?