Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taidan olla outo, koska lämpenen K:n piikkihousujen alta pilkottavista alkkareista. Tietysti tuo alue hänessä on herättänyt myönteisiä ajatuksia muutenkin.
On tämäkin. Tämmöisiä katselen vaan, enkä saa kavereita lähtemään kanssani terassille, että olisi jotain muuta tekemistä. 😀
Siis oon jo pidempään miettinyt, että onko toi tarkoituksellista näyttää kun kyllä ne housut menisi ylemmäskin. Ne on aina samalla tavalla jo ennen lavalle menoa. Ja samat bokserit. Toivottavasti kuitenkin monet samat eikä yhdet samat :D
Oikeesti, nyt on siirrytty "keskustelemaan" Käärijän kalsareista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ruississa vitsaili euroopankiertueesta että häntä tulee koti-ikävä niin haluu tulla takas sieltä. Ja naureskeli vain viikon kestävää Euroopan kiertuetta.
MTV3-haastattelussa myös painotti että oli aluksi ollut isompi kiertue suunnitteilla mut sit oli pienentynyt.
Mietin että onko toi PELIÄ vain? Ja kuitenkin lisää tulossa? Miksi muuten Live Nation olis ilmoittanut Twitterissä että ens viikolla lisäinfoa tulossa (?).
Että onko se nyt tosiaan vain viikon?
Ottaen huomioon, että hänellä on nyt uusi taho myymässä ulkomaankeikkoja, luulisin, että niitä olisi tulossa lisää. Ehkä tämä viikon kestävä tour on erillinen, ensimmäinen, ja riippuen kysynnästä järjestävät sitten toisen haluttuimpiin maihin vähän myöhemmin...
Riippuu varmasti paljon siitä, kuinka tämä ensimmäinen kv-viikko myy ja sujuu muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kalenterista puuttuu ainakin austria minkä mainitsi storyssa
Sanoiko myös Netherlands? Ruissin haastattelussa kertoi, että kiertueen piti olla aluksi pidempi.
Sanoi että "nieterlands". Varmaan lisää tulossa myöhemmin.
Mitä hemmettiä ne niitä sen keikkapaikkoja kyttäätte ja luettelette kun ette itse sille rundille osallistu kuitenkaan. Ainakaan 99,99% palstaajista
Miten se meidän "kyttääminen" ja luetteleminen on sulta pois?
No ei muuten kuin että siitä seuraa 100% varmasti natina siitä, että miksi se hölmö ei käy siellä eikä täällä kun siksi ja siksi.
Käy missä käy .
Huh mikä ihmismäärä Turussa 😃
https://www.tiktok.com/@kaarija._.bojanlove/video/7253110232853843242?i…
Oli kyllä Käärijältä fiksu veto viettää mediavapaata tämå kesäkuu, jäi Seiskan tyttöystäväjutut ja Bojanin vierailut unholaan kun tuli Europe tour ja nyt puhutaankin vaan siitä haastatteluissa.
Mikä juttu tuo haastattelussa oli, että "ei tarvii enempää kavereita " 😀
Siitä mtv haastattelusta huomasi että on yhtä avoin kuin ennenkin. Pikkuisen pelotti että saadaan jotenkin sulkeutuneempia haastatteluja tästä eteenpäin. Toivottavasti Jere pysyy tuollaisena kuin on tähänkin asti ollut ja jatkaa samalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kaikenlaisia pyrkyreitä (ja hyötyjiä) riittää
Vierailija kirjoitti:
Huuto kuului varmasti torille asti!
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä Käärijältä fiksu veto viettää mediavapaata tämå kesäkuu, jäi Seiskan tyttöystäväjutut ja Bojanin vierailut unholaan kun tuli Europe tour ja nyt puhutaankin vaan siitä haastatteluissa.
Ja sen Niken valkoisista kalsareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärikä näytyää niin paaaljon paremmalta noissa kapeissa kiilto shortseissa, kuin niissä alasvaluvissa piikkiahvenhousuissa, niissä alkaa polvetkin olla liian alhaalla.
Ne nahkahousut voisi myydä tilkkuina faneille........
Joo kyl sitä jo pikkuhiljaa rupee pelkäämään et milloin ne valahtaa kesken keikan alas :D
pelkäät vai toivot?
Hyvin näyttää jossain tuoreessa keikkavideossa nahkahousut pelittävän. Ei oo tippumassa jaloista ja polvetkin on ihan oikealla Kohdalla. Voi olla, että nahkahousujakin on tehty kahdet kuten boleroa.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä vähän hassusti ilmaistu ja tarpeeton. Uskoisin että se on tässä keväänkin aika jos ei ystävystynyt niin kaveristunut useamman kanssa. Uusia ihmisiä tulee elämään ja osan kanssa vaan juttu luistaa paremmin. Tarkoitti varmaan vaan että ystävät on pysyneet ja ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taidan olla outo, koska lämpenen K:n piikkihousujen alta pilkottavista alkkareista. Tietysti tuo alue hänessä on herättänyt myönteisiä ajatuksia muutenkin.
On tämäkin. Tämmöisiä katselen vaan, enkä saa kavereita lähtemään kanssani terassille, että olisi jotain muuta tekemistä. 😀
Siis oon jo pidempään miettinyt, että onko toi tarkoituksellista näyttää kun kyllä ne housut menisi ylemmäskin. Ne on aina samalla tavalla jo ennen lavalle menoa. Ja samat bokserit. Toivottavasti kuitenkin monet samat eikä yhdet samat :D
Joo, ne vois olla muutakin kuin valkoiset tai mustat.
Ruisrockissa ei tosiaan kuulemma toimi netti, kertoi oma teini joka siellä on. Vähän oli kuullut Käärijää mutta ei oo mikään fani joten kuvia/videoita mun on turha odottaa. En viittinyt pyytääkään :D ja muutenkin ne olis varmaan ollut tosi kaukaa. Mutta mielestäni se Kärtsän maikkarin haastattelu oli oikein kiva.
Vierailija kirjoitti:
Siellä kukkapaitakin jossain on. Voiko tuollaisessa ihmismassassa edes saada katsekontaktia? Välimatkakin lavalle on aika pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esim mummon pitsiliinat?
Vierailija kirjoitti:
Musta on kuumaa, kun Jerellä housut vähän alhaalla ja näkyy alavatsaa jne .... Eroottista.
Pitäs kai olla elämää, muutakin, mut ei juuri itselläkää oo tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esim mummon pitsiliinat?
Vihreet
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikenlaisia hännystelijöitä ja onnenonkijoita on ilmestynyt viisumenestyksen jälkeen?
On sillä mun mielestä välillä mustat ja välillä valkoset!