Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Selailin tätä ketjua sieltä täältä useampia sivuja. Ei hyvää päivää. Täynnä parasosiaalista fanitusta ja harhaista shippausta ja vieläpä aikuisilta ihmisiltä. Jos ette tiedä mitä on parasosiaalinen fanitus, googlatkaa ja voitte ehkä tulla järkiinne.
Vierailija kirjoitti:
Selailin tätä ketjua sieltä täältä useampia sivuja. Ei hyvää päivää. Täynnä parasosiaalista fanitusta ja harhaista shippausta ja vieläpä aikuisilta ihmisiltä. Jos ette tiedä mitä on parasosiaalinen fanitus, googlatkaa ja voitte ehkä tulla järkiinne.
Googlasin, ja en minä ainakaan koe mitään henkilökohtaista ystävyyttä K&B:tä kohtaan, enkä myöskään luule tuntevani heitä.
Kaikki toiveeni perustuu siihen, mitä haluan (ymmärrän, että haluni on eri asia kuin toteutuma) nähdä heistä julkisuudessa ja mitä olen jo nähnyt heistä julkisuudessa. Siis j u l k i s u u d e s s a. Ei ystävinä, tuttavina tai yksityishenkilöinä.
Olitko huolissasi vielä jostain muusta?
Keskeytän tämän erittäin intensiivisen keskustelun tänään JO sandwichin kanssa. :D
https://twitter.com/cinnamongirlso/status/1676297429094658073?t=wKVcuO6…
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta ollut kiva altaalla miten puhui benkustakin. Sanoi, että benkku halusi eniten viisuihin ja jäi viimeiseksi ja nauroi räkäsesti päälle. Ylipäätään tuo, että ylennetään itsensä toisia alentamalla, on todella vastenmielistä.
Oliko tuosta videoklippi vai olitko paikalla. Tuo räkäisesti päälle nauraminen ei kuulosta K:lta. Eikä myöskään itsensä ylentäminen.
Benkusta minulla ei ole mitään tietoja eikä käsitystä hänen lauluistaan, mutta hän on kait ollut jo isomman luokan esiintyjä jo pidempään. Ei ehkä ota nokkiinsa, kyse voi olla heidän keskinäistä huumoristaan. Kuten se pyllylle läpyttelykin, joka tosin vähän 'kököltä' näytti asiaan vihkiytymättömän silmiin.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta ollut kiva altaalla miten puhui benkustakin. Sanoi, että benkku halusi eniten viisuihin ja jäi viimeiseksi ja nauroi räkäsesti päälle. Ylipäätään tuo, että ylennetään itsensä toisia alentamalla, on todella vastenmielistä.
Oliko tuosta videoklippi vai olitko paikalla. Tuo räkäisesti päälle nauraminen ei kuulosta K:lta. Eikä myöskään itsensä ylentäminen.
Benkusta minulla ei ole mitään tietoja eikä käsitystä hänen lauluistaan, mutta hän on kait ollut jo isomman luokan esiintyjä jo pidempään. Ei ehkä ota nokkiinsa, kyse voi olla heidän keskinäistä huumoristaan. Kuten se pyllylle läpyttelykin, joka tosin vähän 'kököltä' näytti asiaan vihkiytymättömän silmiin.
Mä olin Altaalla paikalla, en tiedä onko noista Benkku-puheista videoita, mutta kyllä ne mullekin osittain kuulosti vähän ikäviltä, vaikka mua ei sinällään räävittömätkään puheet haittaa. Ehkä just se, kun sanoi naureskellen, että Benkku halus euroviisuihin mut jäi vikaksi ja sitten että 'Benkku lämppäs häntä täällä, no ei lämpännyt, no kyllä se lämppäs' - kaiken kaikkiaan noista Benkkupuheista jäi sellainen olo, että ois voinut ehkä vähän tarkemmin miettiä mitä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nyt ihan v itusti sylettää tuo Käärijän tilanne.
Eurooppa ja puoli maailmaa syö sun kädestä,mutta törötetään vaan täällä Suomessa. Mikä ihme siinä maksaa?
Jos itse tulisin toiseksi viisuissa ja mua kerjättäis ulkomaille ,niin tottakai lähtisin.Tuohan on niinkuin peetä näyttäisi ulkomaan faneille ja viisufaneille.Ja tuo ei kestä kuin muutaman kuukauden tuo hype niin kiire olisi jo. Blind Channel teki just oikeen ja painui ulkomaille heti viisuista.Täällä Suomessa ehtii kyllä kiertää vuositolkulla.
Toisaalta Slovenialainen bändi joka oli viisuissa 21. kiertää innokkaasti useita maita loppuuynmyytyine konsetteineen. Ja keulamies matkustelee ja tekee yhteyksiä ympäriinsä.Kyllä Kärtsäkin ois tuonne Lontooseen voinut mennä sillä oli nyt kuitenkin useemman päivän tauko ja varmasti on pyydetty häntäkin.Mutta ei, täällä vaan törötetään crewn kanssa jolla ei näytä olevan mitään hajua mistään.Ja seuraajamäärät laskee. Nyt Herätys Warner tai ihan kuka tahansa viisaampi.Tehkää nyt jotain !Muuten samaa mieltä mutta ei se olisi voinut Lontooseen mennä kun oli kauan etukäteen sovittu keikka Kuopiossa.
Kyllä kolmessa päivässä Lontoossa käy jos halua on. Tulihan Bojankin tänne suoraan Irkuista muutamaksi päiväksi.
Kai se K saa myös levätä keikkojen välissä eikä tarvis rynnistää kolmen päivän vapaalla Lontooseen. Toivottavasti jossain kohtaa tulee uus mahis muitten viisuartistien tapaamiseen ja siellä ois sit myös K mukana.
Toi ois kyllä niin ihana.
Mutta jotenkin nyt kun mietin, niin K ei sovi mun silmissäni tonne sekaan yhtään. Ei osaa enkkua, ei varmaan halua tollail kasuaalisti hengailla siistillä porukalla. Ja siis en sano, että se on huono, mutta en vain näe, että se osallistuisi noihin tapaamisiin.
Varsinkin, kun joutuu varmaan priorisoimaan levon keikkojensa väleissä. Harmi!
Kun katsoin Bojanin menoa ja kavereita Lontoossa, niin minulle oli täysin selvää, ettei Kääryle mitenkään sovi tuohon seuraan. Ei Kääryle eikä entouragensa.
Ei sovi, mutta en ole vielä menettänyt toivoani sen suhteen, että tapaisi Bojania tai Jokereita yksin.
Häh, miksi ei muka sopisi? Kärtsä oli yksi Euroviisujen pidetyimmistä, ellei pidetyin esiintyjä myös artistien keskuudessa nimenomaan persoonansa takia. Aivan varmasti enemmän kuin tervetullut kaikkiin ESC2023 esiintyjien yhteisiin tapaamisiin, kunhan vain kiireiltään kerkiää. Ehkä kielitaito ei ole täydellinen, mutta onhan se parantunut huimasti ja aina voi ottaa kaverin tai broidinsa mukaan jeesaamaan, tai onhan myös kääntäjät keksitty.
Tietenkin tervetullut, en mä sitä sanonut enkä tarkoittanut. Osaisiko olla tossa porukassa tekemättä itsestään huomion keskipisteen? Jaksavatko muut sitä koko ajan? Viisuissa se on ok, koska siellä ollaan promoamassa itseä jatkuvasti.
Mä olen kanssa sitä mieltä että osaisko se olla niin ettei imisi kaikkea energiaa ja huomiota itseensä. Viisuissa tosiaan ok.
Viisujen aikana vähän häiritsi se, että muitten piti aina huutaa cha cha chata, mutta K ei juurikaan ollut kiinnostunut lauleskelemaan muitten maitten viisuja.
Miten nin PITI huutaa? Ja mistä taas tiedät, ettei laulanut muiden viisuja? Ei siellä K:ta kuvattu 24/7.
Videot olisi kyllä julkaistu, jos tällaista olisi tapahtunut. Sen sijaan näitä cha cha cha -juttuja oli lukemattomia.
Edelleen miksi muiden piti huutaa? Eiköhän ne muut ihan itse päätti/halusi laulaa CCC:tä. Ja mistä tiedät ettei K laulanut muiden biisejä ehkä ihan kaikkea ei ole kuvattu/julkaistu tai viisuedustaja haluavat pitää videot itsellään jos ovat henk.kohtaisia.
Siis edelleen, miksi Kn olisi pitänyt siellä Liverpoolissa laulaa muiden edustajien lauluja? Käärijä keskittyi määrätietoisesti omaan Cha cha chaahan . Fokus oli siinä. No onneksi ehti tutustua mm. Bojaniin. Keskittyi omaansa siellä ennakkosuosikin paineissa. Tuossa toisessa kommentissani mainitussa reaktiovideossa (muutamien arviot siinä, ehkä videoita oli muitakin) Käärijä eläytyi ihanasti kuulemiinsa alkaen tahdissa jammailun - siis ihan tuolilla istuessaan.
Esimerkiksi juuri Bojan ja muut Jokerit tykkäsivät laulaa muitten edustajien lauluja, samoin australialaiset. Yksi toinen, joka halusi laulaa vain omaansa, oli Espanjan edustaja.
Vaikeaa olisi ollut K lle, kun ei ole kielitaitoa eikä ole hyvä laulaja. Ehkä viisasta, että ei yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlasin, ja en minä ainakaan koe mitään henkilökohtaista ystävyyttä K&B:tä kohtaan, enkä myöskään luule tuntevani heitä.
Kaikki toiveeni perustuu siihen, mitä haluan (ymmärrän, että haluni on eri asia kuin toteutuma) nähdä heistä julkisuudessa ja mitä olen jo nähnyt heistä julkisuudessa. Siis j u l k i s u u d e s s a. Ei ystävinä, tuttavina tai yksityishenkilöinä.
Olitko huolissasi vielä jostain muusta?
Jos ei satu koskemaan juuri sinua, niin täällä kuitenkin on todella paljon parasosiaalista fanitusta. Näyttää siltä että moni kuvittelee tuntevansa etenkin Bojanin mielenliikkeet ja jopa samaistuvan häneen. Käärijästä on luotu ihannekuva ja tuomitaan hänet toksisesti, jos oma ihannekuva särkyy. Menette aivan liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas oli K:n seuraajat vähentyneet tonnilla. Ymmärrän, että viisujen jälkeen osa jengistä vähitellen vaan tippuu, kun jaksoivat innostua vaan hetken, mutta on toi vähenemisnopeus mun mielestä hurja, jos vielä jatkuu.
En yleensä jaksa kiinnittää näihin huomiota, mutta nyt kyllä vähentyneet vauhdilla. Olisiko yli 4000 seuraajaa lähtenyt viikossa?
Ihme, että lähteneet vasta nyt. Jos en ois tiiviisti mukana tässä shippilaivassa olisin unsubannut heti, kun ne ärsyttävät veetua huutavat videot tulivat tai oikeastaan jo siitä, kun oli se, "mitä sä teet mun autossa" -video. Mun mielestä se oli ihan tajuttoman hirveä ja juuri tuollaista tyyliä inhoan myös keikoilla. Joo, tajuan, että joillain ihmisillä saattaa olla salaisena fetissinä tylyttää rakkaitaan, mutta oikeasti... tee se tyylillä. Tee se niin, että se on älykkäidenkin mielestä hauskaa, eikä vain älyä omaamattomien apinoiden.
Ja sitten jatkona ne tyhmät saat potkut -videot, ikään kuin ystäville, mun ainoa kysymykseni on Miksi? Haluaa tylyttää läheisiään, se tuli videoissa läpi vastenmielisyytenä itselle. Ei hyvin tehtynä vihatylytysvideona (mikä se sellainen koskaan olisikaan).
Ja siis itse olen kans sellainen, että saattaisin vitsinä tylyttää läheisiäni, mutta en ikinä tekisi siitä tuollaisia videoita. Enkä varsinkaan seuraajilleni, jotka eivät näe sisäpiiriin ja saa siitä ehkä oikeaa vitsivibaa, mitä mahdollisesti porukalla keskenään onkin(?).
Noissa videoissa ei ollut kyse tylytyksestä, vaan itsertekstuaalisesta viitteestä Eräkoiraan.
Lue ja sivisty:
Miten toi laittamasi linkki avaa kommenttiasi yhtään? En tajunnut nyt tästä itsertekstuaalisesta viitteestä mitään, kykenetkö avaamaan? Jos et, kommentillasi oli todistuasarvo nolla. Siksi odottelen avaavaa kommenttiasi ennen kuin täysin tuomitsen.
Kyse on tästä:
https://meemi.info/w/Erä-KoiraSe selviää kun ekassa potkut videossa räpätään eräkoiraa.
Mitä sä ressukka selität? Kuulijoiden ei ole velvollisuus olla selvillä tuollaisesta nobody-jutusta, yleisössä on kaiken ikäisiä, ei vain joitain räppi-ihailijoita. K:n spiikit ja osa instavideoista olivat tylyjä, viitattiinpa niillä ihan mihin tuollaiseen pienen piirin juttuun tahansa.
Sähän olet virkistävä ihminen. Onko sulla paha olla? Kutsut minua reppanaksi. Tekeekö sinulle paremman mielen? Terapiaan on hankala päästä, mutta kannattaisi kuitenkin, tekstistäsi kuulee, että sulla on paha olla.
Käärijä on räppäri ja se genre on erilainen kuin Antti Tuisku ja Kaija Koo. Itseäni ilahduttaa suuresti se, että poika ei taivu sisäsiistiksi ennakoitavaksi kullanmuruksi, sellaisia on maailma pullollaan.
Jonkun twitteristin mukaan Bojan harrasti judoa 10 vuotta, tälle ei siis ole ketjussa muuta lähdettä kuin että randomi väittää näin, mutta ehkä se johonkin perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin Bojan vaikka on tosi hauskan näköinen ja melkein aina vähän pilke silmäkulmassa, niin hän on loppujen lopuksi tuollainen tavallinen nuori mies. Se musiikillinen ja muu lahjakkuus vähän sokaisee. :)
Mitä? Musiikillinen ja muu lahjakkuus juuri tekee sen, ettei ole tavallinen nuori mies.
Siis nimenomaan sitä tarkotin, se lahjakkuus saa näkemään B:n vielä hohdokkaampana, kauniita miehiä on maailma (Balkan erityisesti :D) pullollaan
Ei ainakaan Suomessa.Olen tässä jo useamman kuukauden odottanut näkeväni suomalaisen Bojanin, mutta eipä ole näkynyt.Bojanissa on niin monta eri asiaa, mitkä kiehtovat.
Jaahas, nyt minäkin ymmärsin vihdoin tuon alkuperäisen tekstin tarkoituksen. Siis siellä hohdon alla hän on tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin Altaalla paikalla, en tiedä onko noista Benkku-puheista videoita, mutta kyllä ne mullekin osittain kuulosti vähän ikäviltä, vaikka mua ei sinällään räävittömätkään puheet haittaa. Ehkä just se, kun sanoi naureskellen, että Benkku halus euroviisuihin mut jäi vikaksi ja sitten että 'Benkku lämppäs häntä täällä, no ei lämpännyt, no kyllä se lämppäs' - kaiken kaikkiaan noista Benkkupuheista jäi sellainen olo, että ois voinut ehkä vähän tarkemmin miettiä mitä puhuu.
Benkku ja K on ystäviä, ja Benkku varmasti tälläsen huumorin ottaa ihan lämmöllä vastaan.
LadySLO :) kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
I have to envy the guy's energy and social skills. Just watching from the side makes you gasp.
In all London videos, Bojan is relaxed and much better at home than in Helsinki (when talking about the time after Tavastia). I guess Käärijä's jaunty mood was quite a shock.
Once again, based on a few seconds of clips, you know what kind of conclusions are made here. If we're going to go down that road now, check out that early-night Cha Cha Cha bet by Bojan and Käärijä. Yes, they had their own mood and the boys seemed to be having fun. In the videos of London, the mood is also good, but boring.
Finland offered a completely different, fast-paced experience for a restrained artist's soul :D I think the trip to Finland has shown a little in B's performances, that he lets his energy out a little more freely. At least it's manned. I don't know if I'm imagining it?
Exactly. A completely unique experience. Nothing compares to a visit to London. There is no such thing as Luke and Mae and other Eurovision contestants.
Even in the countryside, we are baking an odorless, tasteless and colorless product. Joker Out is also menacingly heading in that direction. Except for Bojan, who seems to be breaking away from the norm and would like to do something new and different. Won't the band break up over musical differences before long?
I would really like Bojan and/or Joker out to go in a rockier direction, or at least a bit more angular and fast-paced songs. Although, I'm not sure if Bojan thinks he's a rock cock. Probably not in itself, but Tavastiallah, there was something wonderful inexplicable stupidity in its essence in a good way... I WOULD LIKE MORE OF THAT...
The moment when these two cocks went from Rrrra ta ta ta to their own approximately... ahhh! Somehow I wish that JO's new songs, when we get them, would have something like that spirit.
I'll continue, for example musically in this direction: apologies for sharing the video again, but I missed this for a while, Kris's mother appears in the video and now I'm completely in love with this song. Is it the opening track of their first album, it would seem?
Se oli heidän toisella albumillaan. Mutta joo, se oli yksi heidän suosituimmista kappaleistaan.
Tässä on muutamia muita, jotka olivat hyvin suosittuja tuohon aikaan:
Mala nimfomanka
Nisem več s tabo
Led s severa
Tattoo (nope, it's not from Loreen :))
Rola se
Garbage
Kävin näitä kuuntelemassa ja siis tykkäsin kaikista! Tunnun tykkäävän kaikesta, mitä tämä yhtye on ikinä tehnyt. Onpa outoa :) Meinaan minun ikiaikainen, läpi vuosikymmenten suosikkiyhtyeeni on yhdysvaltalainen, melkolailla indie-porukaksi jäänyt(?) Jane's Addiction (ja sen laulajan Perry Farrellin kaikki sivuprojektit), ja kuulen tässä aika paljon samaa.
Minulla ei ollut hajuakaan Slovenialaisesta musiikkiskenestä, mutta on hienoa huomata, että sehän on erittäin kiinnostavaa.
Harmi, että tällaiset asiat eivät yleensä leviä maiden rajojen ulkopuolelle. Suomessakin on ollut muutama musiikillisesti erittäin kiinnostava artisti, joilla ei kielen (tai muun syyn) takia ole ollut kansainvälistä menestystä (mm. Sielun Veljet ja Hassisen Kone, Chisu, 22 Pistepirkko. the last one sings in english, actually).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benkku ja K on ystäviä, ja Benkku varmasti tälläsen huumorin ottaa ihan lämmöllä vastaan.
Miksi kenenkään pitäisi ottaa lämmöllä tuollaisia juttuja, jotka eivät edes ole hauskoja.
Tuota noin... Kun äsken tuli tuo uutinen, että kirjailija Miki Liukkonen on kuollut, vain 34-vuotiaana (todennäköisesti oman käden kautta), niin jotenkin nämä tämän palstan torailut jostain oikeasti aivan merkityksettömistä ja turhista asioista tuntuu vieläkin pahemmalta. Hei ihmiset, elämä on lyhyt, ja julkisuudessa elävien ihmisten paineet ovat valtavat. Emmekö voi antaa armoa ihmisille. Antakaa Käärijän puhua mitä ikinä hän haluaa välispiikeissään, ei niihin spiikkeihin kukaan kuole, ja taustalla voi hänellä olla vaikka jotain pahan olon purkamista (ei välttämättä, mutta voisi olla). Se, että julkisuudessa olevan ihmisen niskaan jatkuvasti kaadetaan lokaa ei varmasti tue tämän ihmisen mielenterveyttä. Joten voitaisiinko palstailijat hetkeksi pysähtyä ja vähän suhteellistaa asioita oikeaan mittakaavaan, eli mitkä asiat ovat oikeasti tärkeitä ja mihin kannattaa energiaansa käyttää. Sori jos tämä jonkun mielestä on liian off topic.
Vierailija kirjoitti:
Spotifyssa kuuntelijoitten määrä on tipahtunut alle 5 miljoonaan, parhaimmillaan kuuntelijoita oli yli 8,5 miljoonaa.
Mitä sä oikeen odotit? Jos nyt jätetään käsittelemättä tää huono käytös ja ihan vaan musiikkia mietitään, niin miten kuvittelit, että
suomkiel räpillä kovin laajasti ja pitkään maailmaa valloitetaan? Viisuhuuma laantuu ja sen myötä tämä suosio. Varmasti tippuu tuosta entisestään. Eihän jollain JVG:lläkään oo kun reilut 900 000 kuuntelijaa kuukaudessa.
Ei siitä Käärijästä ulkomaan artistia tuu vaikka kuinka vääntäis. Sen kieli on suomi ja sillä ei maailmaa valloiteta.
Joker out sanoi myös jossain haastattelussa, että kyllä he on realisteja ja jos he haluaa pysyvämpää suosiota muuallakin kuin Sloveniassa/Balkanilla, niin biisejä on tehtävä englanniksi. Ja vaikka me täällä hehkutetaan heidän suosiota niin ei heilläkään ollu nyt kun jotain 690 000 kuuntelijaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas oli K:n seuraajat vähentyneet tonnilla. Ymmärrän, että viisujen jälkeen osa jengistä vähitellen vaan tippuu, kun jaksoivat innostua vaan hetken, mutta on toi vähenemisnopeus mun mielestä hurja, jos vielä jatkuu.
En yleensä jaksa kiinnittää näihin huomiota, mutta nyt kyllä vähentyneet vauhdilla. Olisiko yli 4000 seuraajaa lähtenyt viikossa?
Ihme, että lähteneet vasta nyt. Jos en ois tiiviisti mukana tässä shippilaivassa olisin unsubannut heti, kun ne ärsyttävät veetua huutavat videot tulivat tai oikeastaan jo siitä, kun oli se, "mitä sä teet mun autossa" -video. Mun mielestä se oli ihan tajuttoman hirveä ja juuri tuollaista tyyliä inhoan myös keikoilla. Joo, tajuan, että joillain ihmisillä saattaa olla salaisena fetissinä tylyttää rakkaitaan, mutta oikeasti... tee se tyylillä. Tee se niin, että se on älykkäidenkin mielestä hauskaa, eikä vain älyä omaamattomien apinoiden.
Ja sitten jatkona ne tyhmät saat potkut -videot, ikään kuin ystäville, mun ainoa kysymykseni on Miksi? Haluaa tylyttää läheisiään, se tuli videoissa läpi vastenmielisyytenä itselle. Ei hyvin tehtynä vihatylytysvideona (mikä se sellainen koskaan olisikaan).
Ja siis itse olen kans sellainen, että saattaisin vitsinä tylyttää läheisiäni, mutta en ikinä tekisi siitä tuollaisia videoita. Enkä varsinkaan seuraajilleni, jotka eivät näe sisäpiiriin ja saa siitä ehkä oikeaa vitsivibaa, mitä mahdollisesti porukalla keskenään onkin(?).
Noissa videoissa ei ollut kyse tylytyksestä, vaan itsertekstuaalisesta viitteestä Eräkoiraan.
Lue ja sivisty:
Miten toi laittamasi linkki avaa kommenttiasi yhtään? En tajunnut nyt tästä itsertekstuaalisesta viitteestä mitään, kykenetkö avaamaan? Jos et, kommentillasi oli todistuasarvo nolla. Siksi odottelen avaavaa kommenttiasi ennen kuin täysin tuomitsen.
Kyse on tästä:
https://meemi.info/w/Erä-KoiraSe selviää kun ekassa potkut videossa räpätään eräkoiraa.
Mitä sä ressukka selität? Kuulijoiden ei ole velvollisuus olla selvillä tuollaisesta nobody-jutusta, yleisössä on kaiken ikäisiä, ei vain joitain räppi-ihailijoita. K:n spiikit ja osa instavideoista olivat tylyjä, viitattiinpa niillä ihan mihin tuollaiseen pienen piirin juttuun tahansa.
Sähän olet virkistävä ihminen. Onko sulla paha olla? Kutsut minua reppanaksi. Tekeekö sinulle paremman mielen? Terapiaan on hankala päästä, mutta kannattaisi kuitenkin, tekstistäsi kuulee, että sulla on paha olla.
Käärijä on räppäri ja se genre on erilainen kuin Antti Tuisku ja Kaija Koo. Itseäni ilahduttaa suuresti se, että poika ei taivu sisäsiistiksi ennakoitavaksi kullanmuruksi, sellaisia on maailma pullollaan.
Ihan ulosantisi perusteella, siinä kun ei ollut kehumista.
Ja se genre ei auta siihen, että antaa keikalla tylyä ja typerää vaikutelmaa osalla spiikeistään, kuulijoilla kun ei ole vastuullaan olla selvillä minkään pikkupiirin viittauksista.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
I have to envy the guy's energy and social skills. Just watching from the side makes you gasp.
In all London videos, Bojan is relaxed and much better at home than in Helsinki (when talking about the time after Tavastia). I guess Käärijä's jaunty mood was quite a shock.
Once again, based on a few seconds of clips, you know what kind of conclusions are made here. If we're going to go down that road now, check out that early-night Cha Cha Cha bet by Bojan and Käärijä. Yes, they had their own mood and the boys seemed to be having fun. In the videos of London, the mood is also good, but boring.
Finland offered a completely different, fast-paced experience for a restrained artist's soul :D I think the trip to Finland has shown a little in B's performances, that he lets his energy out a little more freely. At least it's manned. I don't know if I'm imagining it?
Exactly. A completely unique experience. Nothing compares to a visit to London. There is no such thing as Luke and Mae and other Eurovision contestants.
Even in the countryside, we are baking an odorless, tasteless and colorless product. Joker Out is also menacingly heading in that direction. Except for Bojan, who seems to be breaking away from the norm and would like to do something new and different. Won't the band break up over musical differences before long?
I would really like Bojan and/or Joker out to go in a rockier direction, or at least a bit more angular and fast-paced songs. Although, I'm not sure if Bojan thinks he's a rock cock. Probably not in itself, but Tavastiallah, there was something wonderful inexplicable stupidity in its essence in a good way... I WOULD LIKE MORE OF THAT...
The moment when these two cocks went from Rrrra ta ta ta to their own approximately... ahhh! Somehow I wish that JO's new songs, when we get them, would have something like that spirit.
I'll continue, for example musically in this direction: apologies for sharing the video again, but I missed this for a while, Kris's mother appears in the video and now I'm completely in love with this song. Is it the opening track of their first album, it would seem?
Se oli heidän toisella albumillaan. Mutta joo, se oli yksi heidän suosituimmista kappaleistaan.
Tässä on muutamia muita, jotka olivat hyvin suosittuja tuohon aikaan:
Mala nimfomanka
Nisem več s tabo
Led s severa
Tattoo (nope, it's not from Loreen :))
Rola se
Garbage
Kävin näitä kuuntelemassa ja siis tykkäsin kaikista! Tunnun tykkäävän kaikesta, mitä tämä yhtye on ikinä tehnyt. Onpa outoa :) Meinaan minun ikiaikainen, läpi vuosikymmenten suosikkiyhtyeeni on yhdysvaltalainen, melkolailla indie-porukaksi jäänyt(?) Jane's Addiction (ja sen laulajan Perry Farrellin kaikki sivuprojektit), ja kuulen tässä aika paljon samaa.
Minulla ei ollut hajuakaan Slovenialaisesta musiikkiskenestä, mutta on hienoa huomata, että sehän on erittäin kiinnostavaa.
Harmi, että tällaiset asiat eivät yleensä leviä maiden rajojen ulkopuolelle. Suomessakin on ollut muutama musiikillisesti erittäin kiinnostava artisti, joilla ei kielen (tai muun syyn) takia ole ollut kansainvälistä menestystä (mm. Sielun Veljet ja Hassisen Kone, Chisu, 22 Pistepirkko. the last one sings in english, actually).
Mahtavaa, olen iloinen, että pidit niistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... Kun äsken tuli tuo uutinen, että kirjailija Miki Liukkonen on kuollut, vain 34-vuotiaana (todennäköisesti oman käden kautta), niin jotenkin nämä tämän palstan torailut jostain oikeasti aivan merkityksettömistä ja turhista asioista tuntuu vieläkin pahemmalta. Hei ihmiset, elämä on lyhyt, ja julkisuudessa elävien ihmisten paineet ovat valtavat. Emmekö voi antaa armoa ihmisille. Antakaa Käärijän puhua mitä ikinä hän haluaa välispiikeissään, ei niihin spiikkeihin kukaan kuole, ja taustalla voi hänellä olla vaikka jotain pahan olon purkamista (ei välttämättä, mutta voisi olla). Se, että julkisuudessa olevan ihmisen niskaan jatkuvasti kaadetaan lokaa ei varmasti tue tämän ihmisen mielenterveyttä. Joten voitaisiinko palstailijat hetkeksi pysähtyä ja vähän suhteellistaa asioita oikeaan mittakaavaan, eli mitkä asiat ovat oikeasti tärkeitä ja mihin kannattaa energiaansa käyttää. Sori jos tämä jonkun mielestä on liian off topic.
Mä olen just päinvastaista mieltä, tollaset välispiikit saattaa vaan oikeesti levittää sitä pahaa oloa, eikä vähiten K:hon itse, koska saa siitä joka tapauksessa palautetta, ei vain tän palstan juttujen kautta, vaan esim. lehdistössä. Ois nyt ihan tosi korkea aika alkaa kuuntelemaan sitä palautetta. Tosi surullinen tapaus tuo miki.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta oot Käärijän uraa seurannut kun sulla on ns pokkaa sanoa:"Ei kuulosta K:lta?"
Onko ao3:ssa jo suomenkielisiä ficcejä tästä?