Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen jonkun uuden keikkapätkän, jossa K sanoi, että hän voi puhua täällä mitä vaan ja silti kaikki haluavat hänestä osansa. Niinku täälläki on nähty, fanit eivät osaa/pysty/halua suodattaa Kn sanomisia. Vaikka ne jutut ois kuinka ala-arvosia, ne on faneista hauskoja, ihan vaan siksi, että ne on Kn juttuja. Muiden sanomana vois kauhistuttaa.
Onks tästä linkkiä? Ihan vaan sen takia kyselen ku osa vääristelee sen sanomisia. Tuntuu et kuullaan sana sieltä täältä. Ja ei, en mäkään tykkää ihan kaikesta mitä se tekee tai sanoo, mut toivon ettei myöskään vääristellä sen juttuja.
Näin sanoi ja minusta se oli todellakin oikein. Tottahan se vain on ja te osoitatte sen sillä, kuinka paljon jaksatte täällä jauhaa noista spiikeistä.
Hyvä K!
Vierailija kirjoitti:
Fani-akat voisivat unohtaa rintaliivien heittelyn lavalle ja Käärijä, pliis, ei enää pueta rintaliivejä esityksen aikana.
Tosin massaa alkaa olla jo sen verran, että kohta on pakkokin käyttää liivejä.
No niin, menepä takasin sinne laivan putkaan.
Siis menkää nyt oikeasti muiden artistien keikoille te, joille ei kelpaa. Alkaa menemään ihan uskomattomaksi tää vinkumisen taso, ja samaan aikaan K nostaa vain tasoa noissa spiikeissä. Antakaa meidän nauttia jotka tykkäämme, älkääkä toivoko artistin muuttavan omaa lavapersoonaansa teitä miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiö ei välttämättä ole aivan innoissaan täysin arvaamattomasta artistista. Jonkinlainen suodatus noissa jutuissa edes pitäisi olla. Ei musta ole normaalia tai ainakaan yhtään järkevää puhua lavalla toisen artistin ulostamisesta tai p-reiän levittelystä. 🤔 Ei vaikka yleisö kuinka kiihtyneenä odottaisi ja toivoisi aina vaan raffimpaa juttua. Kun K osaa olla hauskakin.
Toisen artistin ulostamisesta...missä sellaista on puhunut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nyt ihan v itusti sylettää tuo Käärijän tilanne.
Eurooppa ja puoli maailmaa syö sun kädestä,mutta törötetään vaan täällä Suomessa. Mikä ihme siinä maksaa?
Jos itse tulisin toiseksi viisuissa ja mua kerjättäis ulkomaille ,niin tottakai lähtisin.Tuohan on niinkuin peetä näyttäisi ulkomaan faneille ja viisufaneille.Ja tuo ei kestä kuin muutaman kuukauden tuo hype niin kiire olisi jo. Blind Channel teki just oikeen ja painui ulkomaille heti viisuista.Täällä Suomessa ehtii kyllä kiertää vuositolkulla.
Toisaalta Slovenialainen bändi joka oli viisuissa 21. kiertää innokkaasti useita maita loppuuynmyytyine konsetteineen. Ja keulamies matkustelee ja tekee yhteyksiä ympäriinsä.Kyllä Kärtsäkin ois tuonne Lontooseen voinut mennä sillä oli nyt kuitenkin useemman päivän tauko ja varmasti on pyydetty häntäkin.Mutta ei, täällä vaan törötetään crewn kanssa jolla ei näytä olevan mitään hajua mistään.Ja seuraajamäärät laskee. Nyt Herätys Warner tai ihan kuka tahansa viisaampi.Tehkää nyt jotain !Muuten samaa mieltä mutta ei se olisi voinut Lontooseen mennä kun oli kauan etukäteen sovittu keikka Kuopiossa.
Kyllä kolmessa päivässä Lontoossa käy jos halua on. Tulihan Bojankin tänne suoraan Irkuista muutamaksi päiväksi.
Kai se K saa myös levätä keikkojen välissä eikä tarvis rynnistää kolmen päivän vapaalla Lontooseen. Toivottavasti jossain kohtaa tulee uus mahis muitten viisuartistien tapaamiseen ja siellä ois sit myös K mukana.
Toi ois kyllä niin ihana.
Mutta jotenkin nyt kun mietin, niin K ei sovi mun silmissäni tonne sekaan yhtään. Ei osaa enkkua, ei varmaan halua tollail kasuaalisti hengailla siistillä porukalla. Ja siis en sano, että se on huono, mutta en vain näe, että se osallistuisi noihin tapaamisiin.
Varsinkin, kun joutuu varmaan priorisoimaan levon keikkojensa väleissä. Harmi!
Kun katsoin Bojanin menoa ja kavereita Lontoossa, niin minulle oli täysin selvää, ettei Kääryle mitenkään sovi tuohon seuraan. Ei Kääryle eikä entouragensa.
Ei sovi, mutta en ole vielä menettänyt toivoani sen suhteen, että tapaisi Bojania tai Jokereita yksin.
Häh, miksi ei muka sopisi? Kärtsä oli yksi Euroviisujen pidetyimmistä, ellei pidetyin esiintyjä myös artistien keskuudessa nimenomaan persoonansa takia. Aivan varmasti enemmän kuin tervetullut kaikkiin ESC2023 esiintyjien yhteisiin tapaamisiin, kunhan vain kiireiltään kerkiää. Ehkä kielitaito ei ole täydellinen, mutta onhan se parantunut huimasti ja aina voi ottaa kaverin tai broidinsa mukaan jeesaamaan, tai onhan myös kääntäjät keksitty.
Tietenkin tervetullut, en mä sitä sanonut enkä tarkoittanut. Osaisiko olla tossa porukassa tekemättä itsestään huomion keskipisteen? Jaksavatko muut sitä koko ajan? Viisuissa se on ok, koska siellä ollaan promoamassa itseä jatkuvasti.
Mä olen kanssa sitä mieltä että osaisko se olla niin ettei imisi kaikkea energiaa ja huomiota itseensä. Viisuissa tosiaan ok.
Viisujen aikana vähän häiritsi se, että muitten piti aina huutaa cha cha chata, mutta K ei juurikaan ollut kiinnostunut lauleskelemaan muitten maitten viisuja.
Minusta tuntuu, että K:lla oli viisuissa paha alemmuuskompleksi omasta laulutaidostaan, kun siellä kuitenkin käytännössä kaikki muut esiintyjät olivat laulajia, mitä hän ei ole. Plus tietysti kielitaitojutut sen päälle.
Minusta K:lla ei ollut viisuissa eikä ole ollut muutenkaan alemmuuskompleksia omasta laulutaidostaan. Eikä tarvitsisi ollakaan. Hän on räppäri. Käärijän lauluääni on minusta kaunis ja persoonallinen. You-tubessa olen nähnyt kahden alan asiantuntijan englanninkielisen (vokaliikan ja toinen musiikinopettaja) reaktiovideot Cha cha chaasta. Nämä heidän ensikuulemalta. Molemmat arvioivat koko esityksenkin todella hyväksi. Tuo vokaliikan asiantuntija arvioi tietysti myös laulutaitoa, josta antoi myö hyvän 'arvosanan' perusteluineen. En enää muista, mutta tuo toinenkin arvioi laulutaitoa. Yritän etsiä nuo videot.
Ei minusta K:lla ole ollut kielitaidostakaan alemmuuskompleksia. 'Kun olen vaan puhunut ja puhunut, niin olen edistynyt'. Jessen? Oli tarkoitus toimia tulkkina tarvittaessa. Tarvetta ei sitten ollutkaan. Yhdessä haastiksessa hän oli kait siinä sivussa tukena ja pari sanaa K:lle käänsi.
Sekin kohta Jäähallin keikalla oli missattu tilaisuus haalia itselleen plussa-pisteitä, jossa K esitteli oliko se tämän Jessen. sekin meni sitten vain dissaukseksi, vaikka yleisö vaikutti odottavan tunnustuksen antamista kamulle... vähän olin kyllä että facepalm... miksei voinut nostaa kaveriaan vähän?
Sopis paremmin sinne pukuhuoneeseen sit se läppä, että eipä tullut sun jääkiekkourasta mitään, eikä kyllä tästä esiintymisurastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiö ei välttämättä ole aivan innoissaan täysin arvaamattomasta artistista. Jonkinlainen suodatus noissa jutuissa edes pitäisi olla. Ei musta ole normaalia tai ainakaan yhtään järkevää puhua lavalla toisen artistin ulostamisesta tai p-reiän levittelystä. 🤔 Ei vaikka yleisö kuinka kiihtyneenä odottaisi ja toivoisi aina vaan raffimpaa juttua. Kun K osaa olla hauskakin.
On puhunut sekä Benkun, että Bojanin. Jos ei kestä sellaista huumoria, niin sit on kyllä pienet murheet teillä.
Nostaa tasoa? Huhhahhei. Samaan aikaan kuitenkin seuraajat vähenevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vier<br />
ailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppa ja puoli maailmaa syö sun kädestä,mutta törötetään vaan täällä Suomessa. Mikä ihme siinä maksaa?
Jos itse tulisin toiseksi viisuissa ja mua kerjättäis ulkomaille ,niin tottakai lähtisin.Tuohan on niinkuin peetä näyttäisi ulkomaan faneille ja viisufaneille.Ja tuo ei kestä kuin muutaman kuukauden tuo hype niin kiire olisi jo. Blind Channel teki just oikeen ja painui ulkomaille heti viisuista.Täällä Suomessa ehtii kyllä kiertää vuositolkulla.
Toisaalta Slovenialainen bändi joka oli viisuissa 21. kiertää innokkaasti useita maita loppuuynmyytyine konsetteineen. Ja keulamies matkustelee ja tekee yhteyksiä ympäriinsä.Kyllä Kärtsäkin ois tuonne Lontooseen voinut mennä sillä oli nyt kuitenkin useemman päivän tauko ja varmasti on pyydetty häntäkin.Mutta ei, täällä vaan törötetään crewn kanssa jolla ei näytä olevan mitään hajua mistään.Ja seuraajamäärät laskee. Nyt Herätys Warner tai ihan kuka tahansa viisaampi.Tehkää nyt jotain !Muuten samaa mieltä mutta ei se olisi voinut Lontooseen mennä kun oli kauan etukäteen sovittu keikka Kuopiossa.
Kyllä kolmessa päivässä Lontoossa käy jos halua on. Tulihan Bojankin tänne suoraan Irkuista muutamaksi päiväksi.
Kai se K saa myös levätä keikkojen välissä eikä tarvis rynnistää kolmen päivän vapaalla Lontooseen. Toivottavasti jossain kohtaa tulee uus mahis muitten viisuartistien tapaamiseen ja siellä ois sit myös K mukana.
Mutta jotenkin nyt kun mietin, niin K ei sovi mun silmissäni tonne sekaan yhtään. Ei osaa enkkua, ei varmaan halua tollail kasuaalisti hengailla siistillä porukalla. Ja siis en sano, että se on huono, mutta en vain näe, että se osallistuisi noihin tapaamisiin.
Kun katsoin Bojanin menoa ja kavereita Lontoossa, niin minulle oli täysin selvää, ettei Kääryle mitenkään sovi tuohon seuraan. Ei Kääryle eikä entouragensa.
Ei sovi, mutta en ole vielä menettänyt toivoani sen suhteen, että tapaisi Bojania tai Jokereita yksin.
Ihan kiva jos tapaavat, mutta toivottavasti sitten yksityisesti :)
(Ajatelkaa, jos näkisimme taas esityksen jossa K klähmii, nuolee ja lääppii B:a lavalla. Yikes!)
Parempi tehdä noi kaikki yksityisesti, niin ei synny kohua.
Haha! Kolmen kimppa?
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka ei tykkää, voikin lähteä. Ei voi tehdä somesisältöä ja käyttäytyä keikoilla sen mukaan, että kaikkia nyt varmasti miellyttää.
Tulee mieleen noista Kn välispiikeistä siltsun räävittömät välispiikit. Klla on nyt vauhtisokeus päällä. Pahoin pelkään, että rysähtää korkealta ja kovaa jo ennen syksyä.
Vierailija kirjoitti:
Sekin kohta Jäähallin keikalla oli missattu tilaisuus haalia itselleen plussa-pisteitä, jossa K esitteli oliko se tämän Jessen. sekin meni sitten vain dissaukseksi, vaikka yleisö vaikutti odottavan tunnustuksen antamista kamulle... vähän olin kyllä että facepalm... miksei voinut nostaa kaveriaan vähän?
Sopis paremmin sinne pukuhuoneeseen sit se läppä, että eipä tullut sun jääkiekkourasta mitään, eikä kyllä tästä esiintymisurastakaan.
jatkan vielä tästä vähän,
Näitä tällaisia juttuja juuri tarkoitin, kun 1-2 päivää sitten väänsin ketjussa K:n lavapuheista. Että olet just tullut Euroviisuista, hirveä rupeama, Jesse vissiin ollut siellä mukana ja tukena, nyt saat hänet keikallasi lavalla esiintymään yleisölle.
Niin sitten K ei tajua, ettei yleisöstä ole hauskaa alkaa dissailemaan siinä tätä kaveria, olipa se ihan kuka tahansa, vaan mieluummin olisivat antaneet varmasti isot aplodit ja kiitokset, että oli tukenut K:ta. Mut ei.
Annan tällaiset asiat totta kai anteeksi, ei se minulta ole pois. Mutta ihmettelen vain, minkälaista katsojaa tuollainen ei lainkaan ihmetytä? Tai olisi toivonut, että K ois siinä antanut tunnustusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka ei tykkää, voikin lähteä. Ei voi tehdä somesisältöä ja käyttäytyä keikoilla sen mukaan, että kaikkia nyt varmasti miellyttää.
No ei voi artisti laukoa ihan mitä tahansa, ilman että maine menee. Mitä jos Warner vaikka antaa kenkää? Ketäs sitten te "tosifanit" fanitatte?
Olen ymmärtänyt, että K on ennen menestystäänkin ollut tuollainen lavalla kuin nyt on.
Viisut olivat poikkeustapahtuma ja kaikki olivat siellä maitaan edustamassa.
Kyseessä on kumminkin räppäri, vaikka aika kesyjä lyriikoita K:lla on verrattuna moniin muihin.
Tuntuu siltä, että kukkahattutätien mielestä K:n pitäisi muuttua joksikin sisäsiistiksi puudeliksi, jollainen hän ei koskaan todellisuudessa ole ollut ja hyvä niin.
Minä nautin suunnattomasti noista roasteista lavalla ja ne jotka eivät, menevät sitten jollekin Jorma Kääriäisen keikoille.
K:n fanikunta muodostuu nyt sellaiseksi kuin sen kuuluukin olla. En olisi huolissani mistään seuraajien katoamisesta siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, miksi ei muka sopisi? Kärtsä oli yksi Euroviisujen pidetyimmistä, ellei pidetyin esiintyjä myös artistien keskuudessa nimenomaan persoonansa takia. Aivan varmasti enemmän kuin tervetullut kaikkiin ESC2023 esiintyjien yhteisiin tapaamisiin, kunhan vain kiireiltään kerkiää. Ehkä kielitaito ei ole täydellinen, mutta onhan se parantunut huimasti ja aina voi ottaa kaverin tai broidinsa mukaan jeesaamaan, tai onhan myös kääntäjät keksitty.
Tietenkin tervetullut, en mä sitä sanonut enkä tarkoittanut. Osaisiko olla tossa porukassa tekemättä itsestään huomion keskipisteen? Jaksavatko muut sitä koko ajan? Viisuissa se on ok, koska siellä ollaan promoamassa itseä jatkuvasti.
Mä olen kanssa sitä mieltä että osaisko se olla niin ettei imisi kaikkea energiaa ja huomiota itseensä. Viisuissa tosiaan ok.
Viisujen aikana vähän häiritsi se, että muitten piti aina huutaa cha cha chata, mutta K ei juurikaan ollut kiinnostunut lauleskelemaan muitten maitten viisuja.
Miten nin PITI huutaa? Ja mistä taas tiedät, ettei laulanut muiden viisuja? Ei siellä K:ta kuvattu 24/7.
Videot olisi kyllä julkaistu, jos tällaista olisi tapahtunut. Sen sijaan näitä cha cha cha -juttuja oli lukemattomia.
Edelleen miksi muiden piti huutaa? Eiköhän ne muut ihan itse päätti/halusi laulaa CCC:tä. Ja mistä tiedät ettei K laulanut muiden biisejä ehkä ihan kaikkea ei ole kuvattu/julkaistu tai viisuedustaja haluavat pitää videot itsellään jos ovat henk.kohtaisia.
Siis edelleen, miksi Kn olisi pitänyt siellä Liverpoolissa laulaa muiden edustajien lauluja? Käärijä keskittyi määrätietoisesti omaan Cha cha chaahan . Fokus oli siinä. No onneksi ehti tutustua mm. Bojaniin. Keskittyi omaansa siellä ennakkosuosikin paineissa. Tuossa toisessa kommentissani mainitussa reaktiovideossa (muutamien arviot siinä, ehkä videoita oli muitakin) Käärijä eläytyi ihanasti kuulemiinsa alkaen tahdissa jammailun - siis ihan tuolilla istuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jatkan vielä tästä vähän,
Näitä tällaisia juttuja juuri tarkoitin, kun 1-2 päivää sitten väänsin ketjussa K:n lavapuheista. Että olet just tullut Euroviisuista, hirveä rupeama, Jesse vissiin ollut siellä mukana ja tukena, nyt saat hänet keikallasi lavalla esiintymään yleisölle.
Niin sitten K ei tajua, ettei yleisöstä ole hauskaa alkaa dissailemaan siinä tätä kaveria, olipa se ihan kuka tahansa, vaan mieluummin olisivat antaneet varmasti isot aplodit ja kiitokset, että oli tukenut K:ta. Mut ei.
Annan tällaiset asiat totta kai anteeksi, ei se minulta ole pois. Mutta ihmettelen vain, minkälaista katsojaa tuollainen ei lainkaan ihmetytä? Tai olisi toivonut, että K ois siinä antanut tunnustusta?
Että mimmoinen ihminen pitää henkisesti olla, että vain kehuu Käärijän lavaspiikkejä? En tajua. Siis kun silloin viikonloppuna moni NIIN kehui, että ei ole sanonut MITÄÄN tyhmää. Joo, eipä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On puhunut sekä Benkun, että Bojanin. Jos ei kestä sellaista huumoria, niin sit on kyllä pienet murheet teillä.
Tuskin siitä kukaan palasiksi menee mutta eipä kyllä kiinnosta kuulla Bojanin eikä Benkun suolenliikkeistä.
Ei minusta ollut kiva altaalla miten puhui benkustakin. Sanoi, että benkku halusi eniten viisuihin ja jäi viimeiseksi ja nauroi räkäsesti päälle. Ylipäätään tuo, että ylennetään itsensä toisia alentamalla, on todella vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän keikoilla on lähes aina pikkulapsia mukana, jopa Provinssissa.
Mä arvelinkin silloin keikan aikana, että tälle on varmaan jokin selitys ja syy, jota mä en tiedä, koska mulla on aina tapana ajatella ihmisistä pääsääntöisesti hyvää, kunnes toisin voidaan todistaa.
Mutta vähän kyllä nostatti kulmakarvoja se, että siinä oli se sekaantumisen mahdollisuus, eli ei yleisö tiedä, ovatko nämä kaveruksia, vaiko eivät. Mutta soromnoo siitä.
Mutta sitten kun näitä alkoi tulla joka keikalta, niin mietin, että onko ne kaikki ihmiset tosiaan sen tuttuja tai joitain hc-faneja? Ja en kyllä tiedä miksi hc-fanikaan haluaisi tulla puhutelluksi noin?
Ei pystynyut olemaan enää niin, että h e h e, ihan kiva, kaipa tälle jokin selitys on... vaan alkoi vaan harmittaa.