Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kyllä tää palsta sisältää enemmän negailua kuin Kärtsän välispiikit siinä määrin että mun pitää nyt lopettaa tämän seuraaminen. Lähinnä tulee vain paha olo kun täällä käväisee. Mutta hyvää jatkoa silti kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää palsta sisältää enemmän negailua kuin Kärtsän välispiikit siinä määrin että mun pitää nyt lopettaa tämän seuraaminen. Lähinnä tulee vain paha olo kun täällä käväisee. Mutta hyvää jatkoa silti kaikille!
Joo, paljon ilkeempää porukkaa täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen noista Kn välispiikeistä siltsun räävittömät välispiikit. Klla on nyt vauhtisokeus päällä. Pahoin pelkään, että rysähtää korkealta ja kovaa jo ennen syksyä.
Sama arvio täältä. Ja itsetunto-ongelmat näkyvät selvästi. Ikaros rysähtää pian. Korkealta ja kovaa, tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiö ei välttämättä ole aivan innoissaan täysin arvaamattomasta artistista. Jonkinlainen suodatus noissa jutuissa edes pitäisi olla. Ei musta ole normaalia tai ainakaan yhtään järkevää puhua lavalla toisen artistin ulostamisesta tai p-reiän levittelystä. 🤔 Ei vaikka yleisö kuinka kiihtyneenä odottaisi ja toivoisi aina vaan raffimpaa juttua. Kun K osaa olla hauskakin.
Toisen artistin ulostamisesta...missä sellaista on puhunut..
On puhunut sekä Benkun, että Bojanin. Jos ei kestä sellaista huumoria, niin sit on kyllä pienet murheet teillä.
Onko puhunut näitä kkka-juttuja aiemmin (kuin viisut)?
Jos ei niin voi olla että itsekkin tajusi että meni liian pitkälle Tavastialle ja heitti nyt sitten toisen kerran samaa läppää ja vielä tarkoituksella kohdisti sellaiseen artistiin jonka B tietää edes nimeltä. Tyyliin "kyllä mä näitä muistakin kerron".
No täytyy varmaan katsella vanhoja keikkataltiointeja jos sieltä löytyisi vastaus. Se onkin jäänyt kaikessa tässä uuden materiaalin seuraamisessa tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen noista Kn välispiikeistä siltsun räävittömät välispiikit. Klla on nyt vauhtisokeus päällä. Pahoin pelkään, että rysähtää korkealta ja kovaa jo ennen syksyä.
Sama arvio täältä. Ja itsetunto-ongelmat näkyvät selvästi. Ikaros rysähtää pian. Korkealta ja kovaa, tosiaan.
Sulla rysähtää jöötit housuun korkealta ja kovaa, mut Käärijä vaan jatkaa menoaan
Hmm Siddharta kuulostaa mun korvaan hyvältä, SARS en ole ihan varma vielä.. Kiitti noistakin vinkeistä ketkä nyt ottikaan esille. :)
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan tavallisen näköinen perusjannu.
Sen näkönen että pystyn kuvittelemaan syömään maksamakkaravoileipiä ja piereskelemään raitoja housuunsa. Rasvainen tukkakin haisee varmasti ajokoiran turkille valtaosan aikaa.
Heh :) Kova on sulla yritys, mut ensi kerralla sit paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Sen näkönen että pystyn kuvittelemaan syömään maksamakkaravoileipiä ja piereskelemään raitoja housuunsa. Rasvainen tukkakin haisee varmasti ajokoiran turkille valtaosan aikaa.
Äläpä yritä suggeroida itseäsi eroon Bojanista, ei onnistu noin helposti. Melko hyvä yritys kuitenkin. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näkönen että pystyn kuvittelemaan syömään maksamakkaravoileipiä ja piereskelemään raitoja housuunsa. Rasvainen tukkakin haisee varmasti ajokoiran turkille valtaosan aikaa.Heh :) Kova on sulla yritys, mut ensi kerralla sit paremmin!
Mä mitään yrittänyt. Kuvailin vaan fiiliksiä ja tuoksuja ja tunnelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nyt ihan v itusti sylettää tuo Käärijän tilanne.
Eurooppa ja puoli maailmaa syö sun kädestä,mutta törötetään vaan täällä Suomessa. Mikä ihme siinä maksaa?
Jos itse tulisin toiseksi viisuissa ja mua kerjättäis ulkomaille ,niin tottakai lähtisin.Tuohan on niinkuin peetä näyttäisi ulkomaan faneille ja viisufaneille.Ja tuo ei kestä kuin muutaman kuukauden tuo hype niin kiire olisi jo. Blind Channel teki just oikeen ja painui ulkomaille heti viisuista.Täällä Suomessa ehtii kyllä kiertää vuositolkulla.
Toisaalta Slovenialainen bändi joka oli viisuissa 21. kiertää innokkaasti useita maita loppuuynmyytyine konsetteineen. Ja keulamies matkustelee ja tekee yhteyksiä ympäriinsä.Kyllä Kärtsäkin ois tuonne Lontooseen voinut mennä sillä oli nyt kuitenkin useemman päivän tauko ja varmasti on pyydetty häntäkin.Mutta ei, täällä vaan törötetään crewn kanssa jolla ei näytä olevan mitään hajua mistään.Ja seuraajamäärät laskee. Nyt Herätys Warner tai ihan kuka tahansa viisaampi.Tehkää nyt jotain !Muuten samaa mieltä mutta ei se olisi voinut Lontooseen mennä kun oli kauan etukäteen sovittu keikka Kuopiossa.
Kyllä kolmessa päivässä Lontoossa käy jos halua on. Tulihan Bojankin tänne suoraan Irkuista muutamaksi päiväksi.
Kai se K saa myös levätä keikkojen välissä eikä tarvis rynnistää kolmen päivän vapaalla Lontooseen. Toivottavasti jossain kohtaa tulee uus mahis muitten viisuartistien tapaamiseen ja siellä ois sit myös K mukana.
Toi ois kyllä niin ihana.
Mutta jotenkin nyt kun mietin, niin K ei sovi mun silmissäni tonne sekaan yhtään. Ei osaa enkkua, ei varmaan halua tollail kasuaalisti hengailla siistillä porukalla. Ja siis en sano, että se on huono, mutta en vain näe, että se osallistuisi noihin tapaamisiin.
Varsinkin, kun joutuu varmaan priorisoimaan levon keikkojensa väleissä. Harmi!
Kun katsoin Bojanin menoa ja kavereita Lontoossa, niin minulle oli täysin selvää, ettei Kääryle mitenkään sovi tuohon seuraan. Ei Kääryle eikä entouragensa.
Ei sovi, mutta en ole vielä menettänyt toivoani sen suhteen, että tapaisi Bojania tai Jokereita yksin.
Häh, miksi ei muka sopisi? Kärtsä oli yksi Euroviisujen pidetyimmistä, ellei pidetyin esiintyjä myös artistien keskuudessa nimenomaan persoonansa takia. Aivan varmasti enemmän kuin tervetullut kaikkiin ESC2023 esiintyjien yhteisiin tapaamisiin, kunhan vain kiireiltään kerkiää. Ehkä kielitaito ei ole täydellinen, mutta onhan se parantunut huimasti ja aina voi ottaa kaverin tai broidinsa mukaan jeesaamaan, tai onhan myös kääntäjät keksitty.
Tietenkin tervetullut, en mä sitä sanonut enkä tarkoittanut. Osaisiko olla tossa porukassa tekemättä itsestään huomion keskipisteen? Jaksavatko muut sitä koko ajan? Viisuissa se on ok, koska siellä ollaan promoamassa itseä jatkuvasti.
Mä olen kanssa sitä mieltä että osaisko se olla niin ettei imisi kaikkea energiaa ja huomiota itseensä. Viisuissa tosiaan ok.
Viisujen aikana vähän häiritsi se, että muitten piti aina huutaa cha cha chata, mutta K ei juurikaan ollut kiinnostunut lauleskelemaan muitten maitten viisuja.
Miten nin PITI huutaa? Ja mistä taas tiedät, ettei laulanut muiden viisuja? Ei siellä K:ta kuvattu 24/7.
Videot olisi kyllä julkaistu, jos tällaista olisi tapahtunut. Sen sijaan näitä cha cha cha -juttuja oli lukemattomia.
Edelleen miksi muiden piti huutaa? Eiköhän ne muut ihan itse päätti/halusi laulaa CCC:tä. Ja mistä tiedät ettei K laulanut muiden biisejä ehkä ihan kaikkea ei ole kuvattu/julkaistu tai viisuedustaja haluavat pitää videot itsellään jos ovat henk.kohtaisia.
Siis edelleen, miksi Kn olisi pitänyt siellä Liverpoolissa laulaa muiden edustajien lauluja? Käärijä keskittyi määrätietoisesti omaan Cha cha chaahan . Fokus oli siinä. No onneksi ehti tutustua mm. Bojaniin. Keskittyi omaansa siellä ennakkosuosikin paineissa. Tuossa toisessa kommentissani mainitussa reaktiovideossa (muutamien arviot siinä, ehkä videoita oli muitakin) Käärijä eläytyi ihanasti kuulemiinsa alkaen tahdissa jammailun - siis ihan tuolilla istuessaan.
Esimerkiksi juuri Bojan ja muut Jokerit tykkäsivät laulaa muitten edustajien lauluja, samoin australialaiset. Yksi toinen, joka halusi laulaa vain omaansa, oli Espanjan edustaja.
Vaikeaa olisi ollut K lle, kun ei ole kielitaitoa eikä ole hyvä laulaja. Ehkä viisasta, että ei yrittänyt.
Eikä Bojaniltakaan tainnut onnistua se Alessanrdran laulun korkein/korkeimmat nuotit. Mielestäni yritti sitä yhdessä videossa myös viheltäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näkönen että pystyn kuvittelemaan syömään maksamakkaravoileipiä ja piereskelemään raitoja housuunsa. Rasvainen tukkakin haisee varmasti ajokoiran turkille valtaosan aikaa.Heh :) Kova on sulla yritys, mut ensi kerralla sit paremmin!
Mä mitään yrittänyt. Kuvailin vaan fiiliksiä ja tuoksuja ja tunnelmia
Yritit vain, kun noin pieleen meni!
Vierailija kirjoitti:
Kateellisen kaakatusta.
Another oldie I love:
A few Slovenian bands - this will be a very mixed list in terms of music style: Dan D, Laibach, Elvis Jackson, Šank rock, Hiša, Billysi, Koala voice, Lačni Franz, Red five point star, Avtomobili, Panda, ... if you want to go waay back in time - Bele vrane.
I need to think a bit about non-Slovenian Balkan bands. I'll be back. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... Kun äsken tuli tuo uutinen, että kirjailija Miki Liukkonen on kuollut, vain 34-vuotiaana (todennäköisesti oman käden kautta), niin jotenkin nämä tämän palstan torailut jostain oikeasti aivan merkityksettömistä ja turhista asioista tuntuu vieläkin pahemmalta. Hei ihmiset, elämä on lyhyt, ja julkisuudessa elävien ihmisten paineet ovat valtavat. Emmekö voi antaa armoa ihmisille. Antakaa Käärijän puhua mitä ikinä hän haluaa välispiikeissään, ei niihin spiikkeihin kukaan kuole, ja taustalla voi hänellä olla vaikka jotain pahan olon purkamista (ei välttämättä, mutta voisi olla). Se, että julkisuudessa olevan ihmisen niskaan jatkuvasti kaadetaan lokaa ei varmasti tue tämän ihmisen mielenterveyttä. Joten voitaisiinko palstailijat hetkeksi pysähtyä ja vähän suhteellistaa asioita oikeaan mittakaavaan, eli mitkä asiat ovat oikeasti tärkeitä ja mihin kannattaa energiaansa käyttää. Sori jos tämä jonkun mielestä on liian off topic.
Miki Liukkosen vaikeat mielenterveysongelmat eivät johtuneet millään tavoin julkisuudesta. Myös itsetuhoisen Liukkosen kuolema oli vain ajan kysymys. Ei oikein relevanssia tämän keskustelun kannalta.
Voi v ittujen kevät nyt oikeesti
Miten te ihmiset voitte edes elää,kun joka asiasta pitää loukkaantua? Eikö tuo oo aika rasittavaa?
Menkää tekin laittaan Warnerille postia,että yhyy Käärijä puhuu rumia.
Mitä te itse teette? Puhutte sontaa ihmisestä jota ette tunne millään tavalla.
Käärijä tuskin itseään muuttaa vaikka kuin itkisitte.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiö ei välttämättä ole aivan innoissaan täysin arvaamattomasta artistista. Jonkinlainen suodatus noissa jutuissa edes pitäisi olla. Ei musta ole normaalia tai ainakaan yhtään järkevää puhua lavalla toisen artistin ulostamisesta tai p-reiän levittelystä. 🤔 Ei vaikka yleisö kuinka kiihtyneenä odottaisi ja toivoisi aina vaan raffimpaa juttua. Kun K osaa olla hauskakin.
Toisen artistin ulostamisesta...missä sellaista on puhunut..
On puhunut sekä Benkun, että Bojanin. Jos ei kestä sellaista huumoria, niin sit on kyllä pienet murheet teillä.
Noista olisi hyvä olla jotkut video(klipit), koska jäävät muuten epämääräisiksi heitoiksi.
Kyllä niistä on, Bojanista kertova klippikin on hienosti enkuksi käännettynä tiktokissa, Benkusta oli ainakin instassa. Mua harmittaa noi siksi että muuten K:lla on hyviäkin juttuja.
Ymmärrän hyvin hyvällä maulla tehtyä huumoria ja erityisesti tilannekomiikka kiehtoo.Minusta K:n huumori on toisinaan aika mautonta ja jopa lapsellista, kiroilusta puhumattakaan.Toivottavasti Bojan ei näkisi mitään noin hölmöjä klippejä itsestään (K:n toimesta), missä junttius on huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on näiden trollien ja negailijoiden tarkoituskin, pilata hyvä ketju ja saada ihmiset häippäisemään. No onneksi näistä asioista voi puhua positiiviseen sävyyn vielä muualla.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta ollut kiva altaalla miten puhui benkustakin. Sanoi, että benkku halusi eniten viisuihin ja jäi viimeiseksi ja nauroi räkäsesti päälle. Ylipäätään tuo, että ylennetään itsensä toisia alentamalla, on todella vastenmielistä.
Oliko tuosta videoklippi vai olitko paikalla. Tuo räkäisesti päälle nauraminen ei kuulosta K:lta. Eikä myöskään itsensä ylentäminen.
Benkusta minulla ei ole mitään tietoja eikä käsitystä hänen lauluistaan, mutta hän on kait ollut jo isomman luokan esiintyjä jo pidempään. Ei ehkä ota nokkiinsa, kyse voi olla heidän keskinäistä huumoristaan. Kuten se pyllylle läpyttelykin, joka tosin vähän 'kököltä' näytti asiaan vihkiytymättömän silmiin.
Montako vuotta oot Käärijän uraa seurannut kun sulla on ns pokkaa sanoa:"Ei kuulosta K:lta?"
Yhtä monta vuotta kuin monet meistä. Siis netistä sieltä vuosien takaa asti. Nimenomaan tuo "räkäisesti" ei kuulosta Käärijältä. Toki voi olla varmaan tulkintaakin, mutta räkäinen nauru on räkäistä.
Taisi olla eilen, kun täällä kysyin Käärijän aikaisempien vuosien keikkojen välispiikeistä. Kukaan ei vastannut.
Näkyykö nämä muillakin nyt kirjautumatta? Mulla näkyy mutta jos painaa itse twittertiliä niin lakkaa näkymästä ja vaatii kirjautumista.