Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nyt ei kyllä twitteri toimi. Something went wrong try reloading vaan koko ajan. Ei näy linkit vaikka oon kirjautuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukäärijä oli erinomaisesti näytelty hahmo mutta kyllä tää nykyinen rivo-Käärijä taitaa olla se todellinen Käärijä. :D
Näin luulen minäkin. Ja Viisukäärijä oli rooli ja iso ponnistus. Nyt alkaa olla enemmänkin Jere=Käärijä eikä siinä enää ponnistella. Massit veks maksavilta ja lonkeroa kurkkuun. Meitä kaikkia vedätettiin Viisukäärijällä oikein kunnolla.
Mä en vaan haluis uskoo tätä. Vielä viisujen jälkeen antoi joitain haastatteluita joissa osasi hienosti pohtia syvällisiä, mutta viime aikoina on ollut aika omituista meininkiä. En oikeen jaksais katsoo tota touhua, kun selitetään yhtä, ollaan toista ja tehdään kolmatta. Eikä ikinä tiedä puhuuko Jere, Käärijä vai ehkä myrtti? Ja onhan toi outoa systemaattista ignoorausta B:tä kohtaan. Täytyis varmaan itekin ottaa etäisyyttä koko hommeliin.
Samat tunnelmat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä tainut näissä uusissa keikoissa tulla paljon räväkempi kuin muissa keikoilla
Onneksi sentään Lohjalla ja Raahessa mies oli kohtuullisen asiallinen, koska paikalla oli paljon pikkulapsia.
Instassa näkyi vanhemmilta kiitteleviä kommentteja näiltä keikoilta. Kehuttiin kuinka hyvin K huomioi perheen pienimmät 💚
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö meidän tehdä oma fiilistely ketju, missä turhat negat jäis pois? Mitä ootte mieltä? Musta olis oikeesti kiva fiilistellä, mut täällä tulee vaan paha mieli.
Kannattasko opetella repimään kicksejä myös ripauksista todellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tätä uutta rohkeaa ja rivoa Käärijää! Provinssissa Cha Cha Cha aikana tanssijat nuolivat Käärijän kroppaa. Miehen suuteleminen lavalla. Antakaa mulle lisää tätä. 🔥🔥🔥
Katri ja Etelhän nuoli sen vatsaa jo eilen, mut nyt tais sit olla Mattikin mukana nuolemassa :D
Antti Tuiskun manttelinperijä. Harmi, jos tälle asteelle päätyy.
Hei nyt hop hop! Antti Tuiskusta on kasvanut tyylitajuinen ja mestarillinen viihdeartisti. Siihen ei Kääryle pysty ikinä.
Melkoisia oraakkeleita täällä.
Mitä te ylipäätänsä seuraatte enää Kärtsää saati sitten kirjoitatte tänne ketjuun jos teidän mielestä sen jutut on huonoja ja on muuttunut jne.? Mä en ainakaan seuraa sellaisten julkkisten juttuja jotka ei mua kiinnosta enää tai oo kiinnostanut alkuunkaan. Miksi käyttää aikaa sellaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö meidän tehdä oma fiilistely ketju, missä turhat negat jäis pois? Mitä ootte mieltä? Musta olis oikeesti kiva fiilistellä, mut täällä tulee vaan paha mieli.
Minä siirryn mielelläni, täällä on ihan kamalia kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukäärijä oli erinomaisesti näytelty hahmo mutta kyllä tää nykyinen rivo-Käärijä taitaa olla se todellinen Käärijä. :D
Näin luulen minäkin. Ja Viisukäärijä oli rooli ja iso ponnistus. Nyt alkaa olla enemmänkin Jere=Käärijä eikä siinä enää ponnistella. Massit veks maksavilta ja lonkeroa kurkkuun. Meitä kaikkia vedätettiin Viisukäärijällä oikein kunnolla.
Tässä näemme jo aiemmin keskustellun Lordi -ilmiön. Ensin nostetaan taivaisiin, asetetaan odotuksia tyypille ja kun ne eivät toteudu on K niin nolo ja saa koko Suomi hävetä.. Saisivat nämä ankeuttajat mennä täältä hiiteen
Oho, syväluotaava analyysi - ja aika moneen kertaan täällä toistettu. Kaikki K:ta kritisoivat ovat "ankeuttajia", vaikka kuka tahansa näkee että kyseinen tyyppi on kokenut melkoisen muodonmuutoksen kahden kuukauden sisällä.
Tämä on fiilistelyketju! Tehkää se oma K:n arvosteluketju jossa voitte vatvoa tätä "muutosta" maailman tappiin asti.
Pitääkö fiilistelyn olla aina vain palvontaa, ei koskaan saa sanoa mitåån negatiivista? Tunteita kun on monenlaisia.
*Mitään negaa.... Tässä on nyt viimeiset 5-10 sivua mollattu Käärijää, sen huumorintajua, esiintymistä ja muusikon taitoja... Fiilistelyketju löytyy sieltä toisaalta, ei täällä enää näköjään kannata käydä edes kääntymässä.
Johan tässä on 1500 sivua suollettu jostain olemattomasta suhteesta, joka on paljastumassa kaiken kukkuraksi markkinointikikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että täysiä fiilistelijöitä ei ole enää monta. Osa on hylännyt laivan jo aikaisemmin ja yhä enemmän on meitä hämmentyneitä, jotka ihmettelevät miten tässä nyt näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tätä uutta rohkeaa ja rivoa Käärijää! Provinssissa Cha Cha Cha aikana tanssijat nuolivat Käärijän kroppaa. Miehen suuteleminen lavalla. Antakaa mulle lisää tätä. 🔥🔥🔥
Katri ja Etelhän nuoli sen vatsaa jo eilen, mut nyt tais sit olla Mattikin mukana nuolemassa :D
Antti Tuiskun manttelinperijä. Harmi, jos tälle asteelle päätyy.
Hei nyt hop hop! Antti Tuiskusta on kasvanut tyylitajuinen ja mestarillinen viihdeartisti. Siihen ei Kääryle pysty ikinä.
Tyylitajuinen ja mestarillinen? Ne lantion ketkuttelut, hekumalliset ilmeet ja sivelyt, huh.
Peto osaa. Mestari!
T: Irstas gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööö, mutta mitä siinä ketjussa fiilistellään? Käärijän ulostepitoista huumoria, jatkuvaa tylytystä ja huonoja läppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme jo aiemmin keskustellun Lordi -ilmiön. Ensin nostetaan taivaisiin, asetetaan odotuksia tyypille ja kun ne eivät toteudu on K niin nolo ja saa koko Suomi hävetä.. Saisivat nämä ankeuttajat mennä täältä hiiteen
Oho, syväluotaava analyysi - ja aika moneen kertaan täällä toistettu. Kaikki K:ta kritisoivat ovat "ankeuttajia", vaikka kuka tahansa näkee että kyseinen tyyppi on kokenut melkoisen muodonmuutoksen kahden kuukauden sisällä.
Tämä on fiilistelyketju! Tehkää se oma K:n arvosteluketju jossa voitte vatvoa tätä "muutosta" maailman tappiin asti.
Tämä ketjuhan elää K:n ja B:n ulostulojen ja keikkapalautteiden mukaan. Itsehän he ovat osaltaan myös vastuussa omasta julkisuuskuvastaan. Jos K:n kiroilut ja ulostamisjutut ovat mauttomia, niin kai sen saa sanoa? Olen muuten aivan järkyttynyt tuosta tiedosta, millä tavalla K esitteli B:n Tavastialla. Se on mennyt minulta kokonaan ohi.
Se kohta ei ollut mielestäni mikään varsinainen esittely vaan tapahtui aiemmin. Ei siis niin että b olisi esitelty tuossa ja heti perään Carpe diem. K mielestäni esiintyi vielä itse sen jälkeen ainakin yhden biisin verran jos ei enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjuhan elää K:n ja B:n ulostulojen ja keikkapalautteiden mukaan. Itsehän he ovat osaltaan myös vastuussa omasta julkisuuskuvastaan. Jos K:n kiroilut ja ulostamisjutut ovat mauttomia, niin kai sen saa sanoa? Olen muuten aivan järkyttynyt tuosta tiedosta, millä tavalla K esitteli B:n Tavastialla. Se on mennyt minulta kokonaan ohi.
Joo ekalla keikallahan se ei varsinaisesti esitellyt kun B tuli "yllärinä" lavalle, mutta jälkikäteen kun näin tuon tokan keikan Bojanin esittelyklipin niin vähän mietitytti olisko itsestä kuitenkaan kiva kuulla tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kun on tuollainen että se möläyttelee lavalla ihan mitä sattuu niin kerran se vielä möläyttää B:sta jotain omasta mielestä vitsikästä mutta epäsopivaa niin se oli sitten siinä. En ihmettelis yhtään.
Vähän nyt häntää pystyyn. Kyllä siellä selvästi on K:lla (tai J:llä ainakin) aivot kaiken sen pelleilyn ja vitsailun alla. Mä en edes osaa kuvitella että K heittäis millään tapaa B:tä bussin alle, sen jälkeen kun tämä finaaliratkaisun jälkeen kannatteli K:ta koko käytävämatkan. Miettikää miltä se sama videonpätkä olisi näyttänyt, jos K olisikin ollut siinä kävelemässä häviön jälkeen yksin, valtava pettymys harteilla. Kuulostaa niin pieneltä jutulta että no B:hän vaan käveli vieressä ja piti olalta ja silleenhän kaverit tekee, mutta vähän kun sen näkemänsä taa kurkistaa, niin sillä on täytynyt olla K:lle aivan valtava merkitys, että häntä ei jätetty yksin silloin kun se paskalasti aukesi pahiten niskaan ja tyhjyys imaisi mukaansa. En yhtään ihmettele, että siinä annettiin jo kaulapusujakin.
Mä olen ihan siinäkin mielessä kiitollinen tuosta B:lle, että suomalaiset ei silloin pystyneet vielä K:lle kertomaan että olipa muuten helevetin hyvin vedetty, ollaan ylpeitä. B teki sen tuossa tilanteessa myös tavallaan meidän puolesta, kun K ei yhtään tiennyt millainen vastaanotto on kotimaassa.
Mielestäni J on jo heittänyt B:n bussin alle :/
If I were your boyfriend, I would never want to hurt you.
Ehkä Jere ei ymmärrä tuota(kaan). Onhan se englanniksi.
Edellä oleva englanninkielinen lause ei ole Bojanilta, ellei sitten jostain toisesta yhteydestä ole. B sanoi "If I were your boyfriend, I would never let you go."
Molemmat toki hyvin painavast sanottu.Niin painavasti kuin Justin Bieberin laulua voi siteerata
Oikein arvattu, bravissimo. Eikös tuon "alkuperäisen" lausahduksen yhteydessä Jere maininnut Justin Bieberin, verratessaan ulkonäköä.
Jos olisikin ollut vain tuosta kiinni.
Ja sitten myöhemmin Kääryle tajunnut, että todellakin "sai."
Ai niin, ja nyt taitaa päivä jo kääntyä iltaan ja sitten alkaa ne lemmenleikit kehittyä.Anteeksi, jos innostun liikaa, mutta tämä Love Story on sokaissut minut ja kenties sinutkin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli twitterissä bojan-hakusanalla:
Käyttörajoitus ylitetty. Odota muutama hetki ja yritä uudelleen.
Mitä ihmettä?!?Bojania haettiin liikaa Twitteristä ja Bojanistit laitettiin horny jailiin. :)
Onko se juristi vielä täällä? Nyt tarvitaan.
No nyt kävi paha ammatillinen moka, olen ekaa kertaa asiakkaitteni kanssa samassa vankilassa😭... Bojan we are lost, take us with you!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli twitterissä bojan-hakusanalla:
Käyttörajoitus ylitetty. Odota muutama hetki ja yritä uudelleen.
Mitä ihmettä?!?Bojania haettiin liikaa Twitteristä ja Bojanistit laitettiin horny jailiin. :)
Onko se juristi vielä täällä? Nyt tarvitaan.
No nyt kävi paha ammatillinen moka, olen ekaa kertaa asiakkaitteni kanssa samassa vankilassa😭... Bojan we are lost, take us with you!!!
Ihana! Samassa sellissä minäki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööö, mutta mitä siinä ketjussa fiilistellään? Käärijän ulostepitoista huumoria, jatkuvaa tylytystä ja huonoja läppiä?
Siellä voidaan jättää valittamasta jokaisesta sisällöstä mitä K julkaisee, ja ne jotka nauttivat huumorista voivat ylistää. Tällä palstalla tylytetään K:ta kymmeniä sivuja harva se päivä, ja joitakin faneja tämä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit tulis sinnekin. Itse ohittelen suurimman osan viesteistä täällä, keskityn olennaiseen. Yleensa iltaa kohti fiilikset täällä muuttuu paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö fiilistelyn olla aina vain palvontaa, ei koskaan saa sanoa mitåån negatiivista? Tunteita kun on monenlaisia.
*Mitään negaa.... Tässä on nyt viimeiset 5-10 sivua mollattu Käärijää, sen huumorintajua, esiintymistä ja muusikon taitoja... Fiilistelyketju löytyy sieltä toisaalta, ei täällä enää näköjään kannata käydä edes kääntymässä.
Johan tässä on 1500 sivua suollettu jostain olemattomasta suhteesta, joka on paljastumassa kaiken kukkuraksi markkinointikikaksi.
Se 'romanttinen suhde' on koko ajan ollu sun omaa päänsisäistä haaveilua eikä missään vaiheessa todellisuutta.