Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
31981/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisukäärijä oli erinomaisesti näytelty hahmo mutta kyllä tää nykyinen rivo-Käärijä taitaa olla se todellinen Käärijä. :D

Näin luulen minäkin. Ja Viisukäärijä oli rooli ja iso ponnistus. Nyt alkaa olla enemmänkin Jere=Käärijä eikä siinä enää ponnistella. Massit veks maksavilta ja lonkeroa kurkkuun. Meitä kaikkia vedätettiin Viisukäärijällä oikein kunnolla.

Tässä näemme jo aiemmin keskustellun Lordi -ilmiön. Ensin nostetaan taivaisiin, asetetaan odotuksia tyypille ja kun ne eivät toteudu on K niin nolo ja saa koko Suomi hävetä.. Saisivat nämä ankeuttajat mennä täältä hiiteen

Oho, syväluotaava analyysi - ja aika moneen kertaan täällä toistettu. Kaikki K:ta kritisoivat ovat "ankeuttajia", vaikka kuka tahansa näkee että kyseinen tyyppi on kokenut melkoisen muodonmuutoksen kahden kuukauden sisällä.

Tämä on fiilistelyketju! Tehkää se oma K:n arvosteluketju jossa voitte vatvoa tätä "muutosta" maailman tappiin asti. 

Tämä ketjuhan elää K:n ja B:n ulostulojen ja keikkapalautteiden mukaan. Itsehän he ovat osaltaan myös vastuussa omasta julkisuuskuvastaan. Jos K:n kiroilut ja ulostamisjutut ovat mauttomia, niin kai sen saa sanoa? Olen muuten aivan järkyttynyt tuosta tiedosta, millä tavalla K esitteli B:n Tavastialla. Se on mennyt minulta kokonaan ohi.

Joo ekalla keikallahan se ei varsinaisesti esitellyt kun B tuli "yllärinä" lavalle, mutta jälkikäteen kun näin tuon tokan keikan Bojanin esittelyklipin niin vähän mietitytti olisko itsestä kuitenkaan kiva kuulla tuollaista.

Ei se kyllä tokalla keikallakaan ollut mikään esittely vaan vaataus jonkun yleisössä olleen Bojan-kommenteihin tm. Ja se oli ennen kuin Bojan tuli lavalle, siis monta biisiä ennen.

T paikalla ollut

Vierailija
31982/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka vinkuu pelkän fiilistelyn perään (ja mitä se ikinä sitten onkaan, millaiset rajat ja kuka ne säätää, menee vaikeeks), näkee asiat kyllä tosi suppeasti. Itse tykkään et täällä puhutaan laajemmin kaikesta. Kaikki liittyy kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31983/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö meidän tehdä oma fiilistely ketju, missä turhat negat jäis pois? Mitä ootte mieltä? Musta olis oikeesti kiva fiilistellä, mut täällä tulee vaan paha mieli.

sellanen on jo

Vierailija
31984/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nyt ymmärrä miten toi "tarkotuksellinen Bojanin ignooraus" näkyy? Siis senkö perusteella ettei K ole nyt hetkeen tykänny sen kuvista? Siis Kärtsälläkin on useampia kuvia ig'ssa putkeen joista B ei ole tykkäillyt mutta ei sekään ole mitään tarkottanu.

Vierailija
31985/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö meidän tehdä oma fiilistely ketju, missä turhat negat jäis pois? Mitä ootte mieltä? Musta olis oikeesti kiva fiilistellä, mut täällä tulee vaan paha mieli.

sellanen on jo

Jos meinaat samaa missä mäkin oon, mitä ei tänne saanut linkillä pistää niin ikävä kyllä sielläkin ollut negaa K.. noh tottahan se on et joka paikassa niiyä voi olla, mut ihmettelen et miks ihmiset jaksaa tulla jauhamaan jos kaikki mitä K tai B tekee on pepusta

Vierailija
31986/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ,tuleeko tämä vastaus nyt oikeaan kohtaan ,mutta mun nimimerkki tiktakissa on 12ransu,sieltä löytyy

Vierailija
31987/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka vinkuu pelkän fiilistelyn perään (ja mitä se ikinä sitten onkaan, millaiset rajat ja kuka ne säätää, menee vaikeeks), näkee asiat kyllä tosi suppeasti. Itse tykkään et täällä puhutaan laajemmin kaikesta. Kaikki liittyy kaikkeen.

Mut ku se ei oo vaan laajemmin puhumista kaikesta, vaan ihan hirveetä dissausta et K on tehny about kaiken päin persettä. On ollu tänää kyl fiilistelyt kaukana. Eilisiä keskusteluja muistellessa.

Vierailija
31988/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisukäärijä oli erinomaisesti näytelty hahmo mutta kyllä tää nykyinen rivo-Käärijä taitaa olla se todellinen Käärijä. :D

Näin luulen minäkin. Ja Viisukäärijä oli rooli ja iso ponnistus. Nyt alkaa olla enemmänkin Jere=Käärijä eikä siinä enää ponnistella. Massit veks maksavilta ja lonkeroa kurkkuun. Meitä kaikkia vedätettiin Viisukäärijällä oikein kunnolla.

Tässä näemme jo aiemmin keskustellun Lordi -ilmiön. Ensin nostetaan taivaisiin, asetetaan odotuksia tyypille ja kun ne eivät toteudu on K niin nolo ja saa koko Suomi hävetä.. Saisivat nämä ankeuttajat mennä täältä hiiteen

Oho, syväluotaava analyysi - ja aika moneen kertaan täällä toistettu. Kaikki K:ta kritisoivat ovat "ankeuttajia", vaikka kuka tahansa näkee että kyseinen tyyppi on kokenut melkoisen muodonmuutoksen kahden kuukauden sisällä.

Tämä on fiilistelyketju! Tehkää se oma K:n arvosteluketju jossa voitte vatvoa tätä "muutosta" maailman tappiin asti. 

Tämä ketjuhan elää K:n ja B:n ulostulojen ja keikkapalautteiden mukaan. Itsehän he ovat osaltaan myös vastuussa omasta julkisuuskuvastaan. Jos K:n kiroilut ja ulostamisjutut ovat mauttomia, niin kai sen saa sanoa? Olen muuten aivan järkyttynyt tuosta tiedosta, millä tavalla K esitteli B:n Tavastialla. Se on mennyt minulta kokonaan ohi.

Joo ekalla keikallahan se ei varsinaisesti esitellyt kun B tuli "yllärinä" lavalle, mutta jälkikäteen kun näin tuon tokan keikan Bojanin esittelyklipin niin vähän mietitytti olisko itsestä kuitenkaan kiva kuulla tuollaista.

Ei se kyllä tokalla keikallakaan ollut mikään esittely vaan vaataus jonkun yleisössä olleen Bojan-kommenteihin tm. Ja se oli ennen kuin Bojan tuli lavalle, siis monta biisiä ennen.

T paikalla ollut

No kyllähän se sinällään jonkinlainen esittely oli kun valmisteli yleisöä siihen et B on tulossa. Tokalla keikalla varmaan lähes kaikki tiesi jo varmaksi että B talossa. Ihan sama millä sanalla sitä Kärtsän puhetta kutsuu, asia ei siitä muutu.

Vierailija
31989/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa ettei K ole postannut mitään näitä "miss you"-juttuja, tai kommentoinut/tykännyt Bojanin julkaisuista.

Vierailija
31990/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T paikalla ollut

No kyllähän se sinällään jonkinlainen esittely oli kun valmisteli yleisöä siihen et B on tulossa. Tokalla keikalla varmaan lähes kaikki tiesi jo varmaksi että B talossa. Ihan sama millä sanalla sitä Kärtsän puhetta kutsuu, asia ei siitä muutu.

Haluat todella vääntää K:stä pahiksen tuossa tilanteessa. Hänkö esitteli B:n muutama kappale etukäteen? Mikä järki siinäkin olisi? Ehkä paikalla ollut tietää paremmin miltä se yleisöstä tuntui 🙄

Vierailija
31991/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ku se ei oo vaan laajemmin puhumista kaikesta, vaan ihan hirveetä dissausta et K on tehny about kaiken päin persettä. On ollu tänää kyl fiilistelyt kaukana. Eilisiä keskusteluja muistellessa.

Kannattaa perustaa Käärijälle oma, suljettu faniryhmä jonnekin, vaikka facebookiin. Vauvapalsta on kaikille avoin keskustelupalsta.

Vierailija
31992/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne Käärijän 'vitsit' nyt ehkä kaikista nokkelimpia ole. Vois olla parempaa, tai pystyisi parempaan, jos panostas vähän enemmän.

Tämä. Näköjään eläköityminen häämöttää jo muutenkin mukavasti, joten miksi vaivautua liikaa. Kiitos esim rahakkaiden ruotsalaisten societee -yksityisbileiden.

Vierailija
31993/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää prideä! Fanficci valmiina, kiitos ja anteeksi.  :) https://archiveofourown.org/works/48267502/chapters/121727323 Tässä selviää mm. mihin Bojan hukkui viisufinaalin jälkeen, kenen idea oli Bojan-possujuna, ja miksei prinssiä nähty Rautalammilla. Törmätään myös joihinkin puutarhaketjuista tuttuihin asioihin kuten Loverpool, ei-Bojan, ruusut ja Bojanic Gardenkin saattaa tulla vastaan. :) (Tyttiskin on kuvioissa, mutta tämä ei ole M, vaan nimetön ja kasvoton pahvihahmo, plot device, jota ei myöskään dissata millään tavoin.) Itseäni hauskuutti myös, millaiseen kontekstiin sijoitin are youn. Seksiä tässä ei ole, vaikka välillä meno onkin muuten kuumaa, mutta enemmän kyllä herkkää ja liikkistä menoa etenkin loppua kohti.

Jos et ehdi/jaksa lukea näin pitkää, niin se toiminee hyvin myös ilman 1. lukua.

Jättäkää pliis kudosta AO3:ssa (ei vaadi tunnuksia) jos piditte. :)

Puutarhuritkin mainittu siellä! Haikea nostalgia iski Pasi ja Jani-ketjuun. Snif. Harmi että tämä tarina ei jatkunut vielä tästä johonkin pidemmälle...

Vierailija
31994/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa ettei K ole postannut mitään näitä "miss you"-juttuja, tai kommentoinut/tykännyt Bojanin julkaisuista.

Olisihan se kivaa, mutta nämä shippaajat menisivät sekaisin luulen, että heillä on yhteinen sopimus pitää matalaa julkista profiilia. JO ei halua olla tunnettu vain K:n sidekickina.

Vierailija
31995/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T paikalla ollut

Haluat todella vääntää K:stä pahiksen tuossa tilanteessa. Hänkö esitteli B:n muutama kappale etukäteen? Mikä järki siinäkin olisi? Ehkä paikalla ollut tietää paremmin miltä se yleisöstä tuntui 🙄

Ei täs mitään pahista väännetä vaan sanotaan että ulostehuumori ei oo välttämättä kaikkien mielestä parasta huumoria. Kärtsä osaa olla hauskakin. Etkä voi tietää kuin sen miltä susta tuntui. Keikalla nyt kaikelle röhönauretaan.

Vierailija
31996/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Bojan-hakusana ollut silloin Tavastia viikonloppuna yksi Suomen haetummeista Twitterissä. Olisi kiva tietää, kuinka paljon bojanisteja tässä maassa oikein on.

Eikä pelkästään Suomessa. Trendasi myös täällä Italiassa 😳

Mulle on kyllä ollut yllätys se, miten suosittu B ilmeisesti on Suomessa ihan nuorten tyttöjen keskuudessa (13-?). Olen luullut, ettei viisut nuoria kiinnosta. Onko käärijävuosi ollut poikkeus.

Nyt kohta taas kuolen nauruun..Pistäisitkö ystävällisesti tuon 13 jälkeen vielä 0, siis 30, kiitos.

Vierailija
31997/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä itselläänkin menee K ja J -roolit sekaisin. Milloin sitä ollaan vihreä bolero päällä puhumassa "ihan Jerenä Vantaalta vaan" sijoitusasunnoista, ja sitten sama bolero päällä ollaankin pian alter ego K lavalla. K:na (tai no paidattomanariehujana) seurataan myös vapaa-ajan juttuja somessa (se yksi kohua nostattanut pienpuolue). J seurustelee, K sinkku. Ymmärrän idean hahmossa, mutta oikean J:n ja K-roolin erotus tulisi tehdä täysin selväksi. Jos tiedätte drag queen -esiintyjiä, niin tiedätte mitä tarkoitan: peruukki päässä ja mekko päällä lavalla ollaan 100 % se roolihahmo, eikä ihmisestä roolin takana ole tietoakaan. Sitten kun peruukki riisutaan ja meikit pestään, niin ollaan ihan vaan Matti Mouhijärveltä, ja se Princess Glitter on vain roolihahmo jota esitetään.

Ehkä J/K:n pitäisi tehdä sama: tukka potaksi kammattuna ja bolerossa ollaan 100 % K, ja vapaa-ajalla tukka taakse kammattuna Colorado-puserossa ollaan 100 % J. Tällä tavallahan tekee myös Petri Nygård.

Vierailija
31998/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan haluis uskoo tätä. Vielä viisujen jälkeen antoi joitain haastatteluita joissa osasi hienosti pohtia syvällisiä, mutta viime aikoina on ollut aika omituista meininkiä. En oikeen jaksais katsoo tota touhua, kun selitetään yhtä, ollaan toista ja tehdään kolmatta. Eikä ikinä tiedä puhuuko Jere, Käärijä vai ehkä myrtti? Ja onhan toi outoa systemaattista ignoorausta B:tä kohtaan. Täytyis varmaan itekin ottaa etäisyyttä koko hommeliin.

Samat tunnelmat täällä.

Samoin täällä.    

Vierailija
31999/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kivaa, mutta nämä shippaajat menisivät sekaisin luulen, että heillä on yhteinen sopimus pitää matalaa julkista profiilia. JO ei halua olla tunnettu vain K:n sidekickina.

Luulen että tähän ns. postaamattomuuteen on toinenkin syy, hän ei enää tunne niin. Uskon että sen viisukuplan ja varsinkin niiden lohduttelujen yms jälkeen hänellä ja varmaan toisellakin oli ihan todellinen ikävä joka sitten konkretisoitui pikaisena Suomenvierailuna. Ja se ikävä saatiin täytettyä ja todettua että nähdään kun tavataan, jos tavataan.

Vierailija
32000/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli twitterissä bojan-hakusanalla:

Käyttörajoitus ylitetty. Odota muutama hetki ja yritä uudelleen.

Mitä ihmettä?!?

Bojania haettiin liikaa Twitteristä ja Bojanistit laitettiin horny jailiin. :)

Onko se juristi vielä täällä? Nyt tarvitaan.

No nyt kävi paha ammatillinen moka, olen ekaa kertaa asiakkaitteni kanssa samassa vankilassa😭... Bojan we are lost, take us with you!!!

Äh, sattuuhan sitä, sellikaveri!

Ketju on lukittu.