Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
32001/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida toteutua K:n elokuun reissu Sloveniaan. Eikä kyllä haittaakaan.

Ehkä se kertoo totuuden Kärtsärin puheiden luotettavuudesta, jos tämä ei toteudu.Silloin kyllä Balkanin prinssi ansaitsee paljon parempaa.

Vierailija
32002/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä itselläänkin menee K ja J -roolit sekaisin. Milloin sitä ollaan vihreä bolero päällä puhumassa "ihan Jerenä Vantaalta vaan" sijoitusasunnoista, ja sitten sama bolero päällä ollaankin pian alter ego K lavalla. K:na (tai no paidattomanariehujana) seurataan myös vapaa-ajan juttuja somessa (se yksi kohua nostattanut pienpuolue). J seurustelee, K sinkku. Ymmärrän idean hahmossa, mutta oikean J:n ja K-roolin erotus tulisi tehdä täysin selväksi. Jos tiedätte drag queen -esiintyjiä, niin tiedätte mitä tarkoitan: peruukki päässä ja mekko päällä lavalla ollaan 100 % se roolihahmo, eikä ihmisestä roolin takana ole tietoakaan. Sitten kun peruukki riisutaan ja meikit pestään, niin ollaan ihan vaan Matti Mouhijärveltä, ja se Princess Glitter on vain roolihahmo jota esitetään.

Ehkä J/K:n pitäisi tehdä sama: tukka potaksi kammattuna ja bolerossa ollaan 100 % K, ja vapaa-ajalla tukka taakse kammattuna Colorado-puserossa ollaan 100 % J. Tällä tavallahan tekee myös Petri Nygård.

Alotus tästä ja jatketaan siihen, että mitä kaikkea sieltä suusta voi päästää sitten missäkin roolissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32003/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida toteutua K:n elokuun reissu Sloveniaan. Eikä kyllä haittaakaan.

Ehkä se kertoo totuuden Kärtsärin puheiden luotettavuudesta, jos tämä ei toteudu.Silloin kyllä Balkanin prinssi ansaitsee paljon parempaa.

Mitäpä jos mieitiään sitä sitten kun on sen aika? Ei olla vielä syksyssä.

Vierailija
32004/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

realiteetit taisi tulla vastaan ja fantasiakupla puhkesi 🤣

Vierailija
32005/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tykännyt kyllä viime aikoina kaikista Benkun postauksista, eli kyllä sillä on ollut aikaa selata somea kiireenkin keskellä. Mutta ei Bojanin. Toivon ettei Slovenian prinssi ole yhtä hölmö kuin minä, ja katsele noita tykkäyksiä 😂 onneksi uskon ettei todellakaan käy niitä kurkkimassa.

Sori mutta Benkku on minusta vähän ällö. Mulla alkaa mennä maku myös K:sta. Kaipaan enemmän sitä viisuaikaista persoonaa mutta ehkä se nyt säästetään lähipiirille. Olen B:n ihailija kyllä ja sympatiat hänen puolella. Ja joo, heidän väleistään ei ole mitään tietoa tai teoriaa mulla.

Tässä vielä tämän kommentin kirjoittanut. Haluan täydentää, että olen kuitenkin kiitollinen Käärijälle tästä Käärijä-keväästä, iloa ja hauskuutta on piisannut (itsellä vaikea elämäntilanne). Näin jopa unta jossa kiitin Käärijää ja niin tekisin livenäkn jos tilaisuus tulisi.

Vierailija
32006/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa ettei K ole postannut mitään näitä "miss you"-juttuja, tai kommentoinut/tykännyt Bojanin julkaisuista.

Ei tarvita, koska Jokereitten Suomen keikat myytiin loppuun hetkessä. Itse asiassa Käärijä ei yleensäkään ole hanakka kommentoija somessa. Ei vaan ehdi, keikkatahti on kova.

Vierailija
32007/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan tätä uutta rohkeaa ja rivoa Käärijää! Provinssissa Cha Cha Cha aikana tanssijat nuolivat Käärijän kroppaa. Miehen suuteleminen lavalla. Antakaa mulle lisää tätä. 🔥🔥🔥

Just joo, mutta tämä on täysin uutta Prinssi Käärijää, ei en ole koskaan aikaisemmin nähnyt tällaista?.Kukahan mahtaa olla taustalla innoittajana?En ainakaan minä.

Vierailija
32008/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta vaikutteiden ottamisesta, sinä päivänä kun B laittaa rintsikat päälleen niin silloin loppuu JO:n kuuntelu. Kyllä jämpti on niin.

Voi voi. Jokereilla on ollut vähän kaikkea päällä, et vaan ole nähnyt näitä kuvia jostakin syystä. Itseasiassa jossakin oli kuva, missä Käärijällä ja Janilla oli molemmilla samanlaiset rintsikat päällänsä.

Janista uskonkin 😀 mut Bojanille rintsikat on no-no.

Onko Janista rintsikoissa kuvaa? Uteliaana haluisin nähdä:P

En saa Twitteriä toiminaan, mutta löydät kuvan ihan googlaamalla vaikkapa hakusanalla Joker out Jan bra.

Vierailija
32009/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa kivaa matskua tänään jokereiden keikalta🥰

Vierailija
32010/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta vaikutteiden ottamisesta, sinä päivänä kun B laittaa rintsikat päälleen niin silloin loppuu JO:n kuuntelu. Kyllä jämpti on niin.

Voi voi. Jokereilla on ollut vähän kaikkea päällä, et vaan ole nähnyt näitä kuvia jostakin syystä. Itseasiassa jossakin oli kuva, missä Käärijällä ja Janilla oli molemmilla samanlaiset rintsikat päällänsä.

Janista uskonkin 😀 mut Bojanille rintsikat on no-no.

Onko Janista rintsikoissa kuvaa? Uteliaana haluisin nähdä:P

En saa Twitteriä toiminaan, mutta löydät kuvan ihan googlaamalla vaikkapa hakusanalla Joker out Jan bra.

Iltiksen sivuilla luki et Twitter on kaatunut, muillekin tiedoksi.

Vierailija
32011/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sina niiltä tulee😍🥰

Vierailija
32012/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tilauksessa paljon kuvia ja videoita :)

Vierailija
32013/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa miettiä jotain tykkäyksiä? Ja aina muka välit poikki yms. Ei se K fanien pillin mukaan tykkäile siellä, varmasti on läheiset välit B:n kanssa

Vierailija
32014/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Bojan-hakusana ollut silloin Tavastia viikonloppuna yksi Suomen haetummeista Twitterissä. Olisi kiva tietää, kuinka paljon bojanisteja tässä maassa oikein on.

Eikä pelkästään Suomessa. Trendasi myös täällä Italiassa 😳

Halusivatko ihmiset Italiassa nähdä Bojanin ja Käärijän yhdessä vai siis mitä?

Vierailija
32015/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kevätkääryle oli sexympi kuin tämä uudestisyntynyt kääryle :D mutta jos K:sta itsestään tuntuu nyt paremmalta niin mikäs siinä.

Vierailija
32016/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CuIUK6mgztY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tunteekohan toi Käärijä oloaan ihan kotoisaksi isoilla lavoilla. Tuntuu, että tuolla yleisölle vt tu ilulla haetaan nyt rajaa, mikä menee läpi....

Seuraava vaihe onkin, kun kaikki näyttää menevän läpi, ja mopo karkaa oikeasti käsistä. Eli siirrytään ns kusi nousi hattuun -moodiin.

Vierailija
32017/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa miettiä jotain tykkäyksiä? Ja aina muka välit poikki yms. Ei se K fanien pillin mukaan tykkäile siellä, varmasti on läheiset välit B:n kanssa

Kyllä se tykkäämättömyys K lla koskee vain Bojania. Muita kyllä tykkäilee ja jopa kommentoi. En kyllä keksi mitään syytä, miksi K boikotoisi B tä mutta silmiinpistävää se on tällä hetkellä.

Vierailija
32018/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäilee yksityisesti erityisen läheiselle ihmiselle

Vierailija
32019/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteekohan toi Käärijä oloaan ihan kotoisaksi isoilla lavoilla. Tuntuu, että tuolla yleisölle vt tu ilulla haetaan nyt rajaa, mikä menee läpi....

Seuraava vaihe onkin, kun kaikki näyttää menevän läpi, ja mopo karkaa oikeasti käsistä. Eli siirrytään ns kusi nousi hattuun -moodiin.

Tämä, todenköisesti näin. En halua olla yksi noista myötääjistä, joiden keskeltä nousee Fenix lintuna uusi uljas Keltaneste -Käärijä.

Vierailija
32020/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eih! Ja pikkutytöt kikattelee noille jutuille.

Ketju on lukittu.