Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh, heitetty pulloja ja muuta?? Not cool. Järkkärit ei tilanteen tasalla. Millä tavalla K oli paimentanut?
Kn musiikki ruokkii tuollaista käytöstä. Ei se ole mitään hyvän mielen musiikkia. Siinä on paljon negaa, piiloagressiota ja se saa osan käyttäytymään noin.
Olen kyllä aivan eri mieltä, parissa biisissä vilahtelee rumia sanoja mutta muuten on kyllä positiivista energiaa täynnä sen musiikki.
Totta!! Ja mitä katsoo maailmalla tuotettua rap-musiikkia, k:n aiheet ja sanoitukset ovat todella omaperäisiä ja erilaisia. Tyypilliset rap-sanoitukset koskee naisia, rahaa, mainetta, huumeita. K:lla on paljon materiaalia, joka on paljon perheystävällisempää.. mic Mac mummolaan menosta, nuoruuden virheet, z matkusti junalla lastenlälipulla, klo23 juhlitaan mutta kunnioitetaan talon hiljaisuus sääntöjä
Twitterissä on ihana kuva jossa kärtsäri on siellä lonely-mökillä ilmeisesti mikkeveljen pojan kanssa samassa kuvassa. Poika ainakin ihan miken näköinen. En viitsi tuoda kuvaa tänne kun lapsi on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ongelma. En nimittäin pidä tästä uudesta K. Kaikki eiliset IG videot todella agressiivisia. Viimeisenä toi potkut video. Edes ulkomailla fanit eivät enää ymmärrä tätä uutta K. Twitterissä ollaan todella hämmentyneitä.
Voisiko Käärijä ottaa oppia Häärijästä. Hänellä aina positiivia videoita. Taidan ruveta fanittamaan Häärijää.Mä tiedän että se hauska ja hyväsydämminen Käärijä on siellä jossain. Enemmän iloa vähemmän agressiivisuuta.
Nyt ollaan todellisen Käärijän sielunmaisemassa. Se on nega ja agre. Paree vaan hyväksyä aisia. Muistan miten UMK-videon julkkarin jälkeen eräs britti totesi että siinä on jotain pahaa. Samaa minä aistin kaikista Käärijän biiseistä. Sellaista piilovihtuilua,padottuja vihantunteita. Minussa se herättää kiukun tunteita.
CCC oli poikkeus, syrjähyppy ja sivuaskel Käärijän musiikillisessa repetuaarissa. Nyt kaikki odottaa samankaltaisia tuotoksia. Ei tule. Käärijä on palannut tuttuun tyyliinsä.
En tiiä puhutko K:n musiikista vai siitä ihmisenä vai molemmista, mut esim. eilen K ollu jonku pienen potilaan synttäreillä jotka hoitajat oli järkänny. Ja kehuttiin kuinka lämmin, sydämellinen ja aidosti läsnä K oli ollu. Et eipä se yt kovin mulkulta vaikuta, ku löytää kiireen keskellä aikaa tollasiin yllätyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ongelma. En nimittäin pidä tästä uudesta K. Kaikki eiliset IG videot todella agressiivisia. Viimeisenä toi potkut video. Edes ulkomailla fanit eivät enää ymmärrä tätä uutta K. Twitterissä ollaan todella hämmentyneitä.
Voisiko Käärijä ottaa oppia Häärijästä. Hänellä aina positiivia videoita. Taidan ruveta fanittamaan Häärijää.Mä tiedän että se hauska ja hyväsydämminen Käärijä on siellä jossain. Enemmän iloa vähemmän agressiivisuuta.
Nyt ollaan todellisen Käärijän sielunmaisemassa. Se on nega ja agre. Paree vaan hyväksyä aisia. Muistan miten UMK-videon julkkarin jälkeen eräs britti totesi että siinä on jotain pahaa. Samaa minä aistin kaikista Käärijän biiseistä. Sellaista piilovihtuilua,padottuja vihantunteita. Minussa se herättää kiukun tunteita.
CCC oli poikkeus, syrjähyppy ja sivuaskel Käärijän musiikillisessa repetuaarissa. Nyt kaikki odottaa samankaltaisia tuotoksia. Ei tule. Käärijä on palannut tuttuun tyyliinsä.
Ei häntä tarvitse seurata. Lavan ulkopuolella (ja välispiikeissä) on symppis, mutta esiintyessä on ottanut vaikutteita metsllimaailmasta yms. Hänellä on oma tyylinsä. Jos haluat hymyilevän räppärin, mene fanittamaan elastista.
Mistä ihmeen tililtä tuo lapsen kera - kuva on? Koska siinä mainostetaan Lohjan keikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen tililtä tuo lapsen kera - kuva on? Koska siinä mainostetaan Lohjan keikkaa!
Miken vaimo
Siis en usko hetkeäkään että K olisi mul kku. Ihana herkkä persoona, aito mörrimöykky ja hupsu mutta ei paha, ei ei. Tuo Käärijän rooli on erikoinen, joka olisi kannattanut sketseinä häivyttää ja tuoda nallekarhujereä enemmän esiin. Sen Jeren kädestä syö koko Eurooppa kun yhdistetään muuten se intensiivinen lavaesiintyminen. Luulenpa että sen Jeren kädestä syö myös yksi sloveeniprinssi...
Vierailija kirjoitti:
Joku superfani äkkiseltään näyttäisi olevan 🤔Mut mistä sai tuon kuvan..
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän on ku ewwee ei ollu reissussa mukana.
Tänään keikalla Miken vaimo myy t paitoja. Sen stoorissa kuva
Harjoittelu päättynyt tai sit pitää vaan hetken kesälomaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis en usko hetkeäkään että K olisi mul kku. Ihana herkkä persoona, aito mörrimöykky ja hupsu mutta ei paha, ei ei. Tuo Käärijän rooli on erikoinen, joka olisi kannattanut sketseinä häivyttää ja tuoda nallekarhujereä enemmän esiin. Sen Jeren kädestä syö koko Eurooppa kun yhdistetään muuten se intensiivinen lavaesiintyminen. Luulenpa että sen Jeren kädestä syö myös yksi sloveeniprinssi...
Mäkin toivoisin sinne huumorivideoiden joukkoon ees jonku verran sitä sydämellistäkin puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Miken vaimon tililtä on tuo kuva alunperin. Sillä on ihan julkinen IG, siitä vaan stalkkaamaan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Miken vaimon profiili..onko sillä julkinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä puhutko K:n musiikista vai siitä ihmisenä vai molemmista, mut esim. eilen K ollu jonku pienen potilaan synttäreillä jotka hoitajat oli järkänny. Ja kehuttiin kuinka lämmin, sydämellinen ja aidosti läsnä K oli ollu. Et eipä se yt kovin mulkulta vaikuta, ku löytää kiireen keskellä aikaa tollasiin yllätyksiin.
Mä tiesin että hyväsydämminen Käärijä on vielä olemassa.
Täytyy näköjään vaan tottua Käärijän moniin persooniin.
Onpas Kärtsä ihan superkivan ja lempeän näköinen tuossa kuvassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko sinä
Nyt ollaan todellisen Käärijän sielunmaisemassa. Se on nega ja agre. Paree vaan hyväksyä aisia. Muistan miten UMK-videon julkkarin jälkeen eräs britti totesi että siinä on jotain pahaa. Samaa minä aistin kaikista Käärijän biiseistä. Sellaista piilovihtuilua,padottuja vihantunteita. Minussa se herättää kiukun tunteita.CCC oli poikkeus, syrjähyppy ja sivuaskel Käärijän musiikillisessa repetuaarissa. Nyt kaikki odottaa samankaltaisia tuotoksia. Ei tule. Käärijä on palannut tuttuun tyyliinsä.
Mä tiesin että hyväsydämminen Käärijä on vielä olemassa.
Täytyy näköjään vaan tottua Käärijän moniin persooniin.
Ihanko Sinä tiesit? Oot kyllä aikamoinen tietäjä. Voi juku.
Vierailija kirjoitti:
No niin on! Ainoo mistä itse saan niitä negaviboja on se, että on selkeesti Uudeltamaalta, näin varsinaissuomalaisena he vaikuttavat usein alkuun tylyiltä, vaikkeivät ole. Ei ole mitään henkilökohtaista vaan puhtaasti kulttuuriero, vaikka välimatkaa on vain parisataa kilometriä.
Onko joku tulossa Lohjalle tänään? Aateltiin mennä, kun ei oo niin paha matka meiltä. Eka kerta kun nään Kärtsän livenä. 🤩 Toivottavasti ei pullot lentele ja muutenkin hyvä meininki.
Vierailija kirjoitti:
Onpas Kärtsä ihan superkivan ja lempeän näköinen tuossa kuvassa
Tässä kuva (rajattuna)😍 (Otan pois jonkun ajan päästä)
https://www.instagram.com/reel/CuEDjITNFh4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
En tarkoittanut biisien lyriikoita, vaan esitystapaa ja ilmeitä;vihainen ja agre. Missä ilo?