Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
30141/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tulossa Lohjalle tänään? Aateltiin mennä, kun ei oo niin paha matka meiltä. Eka kerta kun nään Kärtsän livenä. 🤩 Toivottavasti ei pullot lentele ja muutenkin hyvä meininki.

Asun liian kaukana 😭 nauti kunnolla! K:n kivet areenassa on niin hyviä, voin vain kuvitella mikä meininki paikan päällä 🙏

Vierailija
30142/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuskapurkkiko se siinä sohvalla?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30143/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta!

Kiitos kaikille ihanasta palautteesta eilen kirjoituksiini! Minulla ei ollut aikaa vastata, mutta luin ne eilen myöhään illalla keskustelupalstan sulkeuduttua. Loistava idea, btw, sulkea tämä klo 23.00 jälkeen (minulla 22.00), muuten olisin täällä koko yön kirjoittamassa!

LadySLO matkustaa, rakastan ideaa!!! Mennään, naiset!! :) :) :)

En ole varma, tiedätkö tämän (tässä kerron jälleen satunnaisen trivia), mutta B oli nuorempana nuorten opas. On tapana lähteä reissuun luokkatovereiden kanssa lukion viimeisellä vuodella (yleensä Kreikassa, Espanjassa...) ja lasten kanssa lähtevät matkaoppaat eivät yleensä ole paljon vanhempia, yleensä 20-25. He järjestävät myös juhlia ja erilaisia aktiviteetteja lapsille kohteessa. Hän puhui tästä työstä yhdessä vanhoista haastatteluistaan ja siitä, kuinka se oli hänen ensimmäinen kokemuksensa muutaman sadan ihmisen joukosta.

Henkilölle, joka kysyi Sloveniasta ja turvallisuudesta, kyllä, Slovenia on erittäin turvallinen, en ole koskaan tuntenut toisin. Jos olen ulkona tyttöystävien kanssa myöhään illalla, minusta tuntuu hyvältä mennä yksin kotiin illalla. Ainoa kerta, kun en tunne oloani turvalliseksi, on ajaessani. Slovenialaiset ajavat kuin hullut! Tuntuu kuin he olisivat tavallisia ihmisiä hetken, ja sitten he istuvat autoon ja demonit vapautetaan!

Minne mennä, riippuu todella siitä, millaisia asioita olet kiinnostunut. Pääkaupunki Ljubljana on tietysti hyvä lähtökohta, jos pidät vanhoista kaupungeista, Ptuj ja Škofja loka ovat erittäin mukavia. Rannikolla Piran on ihana merenrantakaupunki, jossa on roomalainen tunnelma. Bled-järvi on mitä näet kaikissa julisteissa ja postikorteissa, mutta pidän Bohinj-järvestä enemmän. Soča-joki on maan kaunein joki, mutta kylmä kylmä kylmä. Itse pidän myös Kolpa-joesta, se ei ole ollenkaan turistimainen, erittäin koskematon ja vesi lämpenee kesällä todella lämpimäksi, joskus jopa 27C, rakastan sitä. Jos pidät luolista, siellä on Postonjska jama ja Škocjanske jame. Yksi suosikkialueistani on lähellä Italian rajaa, se on nimeltään Goriška brda, se on viinialue, pieniä kaupunkeja kukkuloilla, joita peittävät viinitarhat. Se näyttää vähän Toscanalta. Viinin maistelua ja hyvää ruokaa myös!

Kyllä, huomasin myös vähän tätä rakkaus & "ei vihaa, mutta ehkäpä kovaa" -juttu suomalaisten ja K:n kanssa, se on itse asiassa samanlaista myös slovenialaisten kanssa! Innostumme jostain ja sitten joskus myöhemmin alkaa kritiikki! Mutta kaikki tai kuka tahansa, mikä on ulkomaista, on hienoa, varsinkin jos se on lännestä!

Vierailija
30144/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi idean, että B & K tekisi tv-ohjelman yhdessä - minäkin ajattelin toissapäivänä, kuinka mahtavaa se olisi. He matkustivat ympäri Suomea, K esitteli B:tä ympäriinsä, ja sitten päinvastoin Sloveniassa, vierailivat epätavallisissa paikoissa ja juttelivat ihmisten kanssa. Kuten esimerkiksi, näen heidät täysin Ljubljanassa, joka oli aikoinaan punk-musiikin pääkaupunki YU:ssa ja vierailemassa paikoissa, joissa he pitivät konsertteja, juttelevat vanhojen punkkien kanssa hahahaha :D jne. Kenelle voimme esittää näitä ideoita????

Novo meston konsertista laitoin viestin avajaisiin, he ovat paikallinen bändi siinä kaupungissa, ajattelin että ehkä he vastaisivat, mutta en ole saanut vastausta. Lähetin myös sähköpostia lipunmyyjälle, mutta he kertoivat minulle, etteivät tiedä miksi se peruutettiin ja kysyä järjestäjältä. Googlasin järjestäjää ja kyseessä on pieni tapahtumajärjestäjän yritys, joten veikkaan, että kyseessä oli jonkinlainen keikkajärjestelykysymys, ehkä jokin taloudellinen tai jotain. Luulen, että sillä ei ollut mitään tekemistä JO:n kanssa, koska tuo toinen paikallinen bändi on suosittu siellä yksinään konsertoimaan itse, jos JO:n kanssa oli ongelmia. Siellä piti olla myös afterparty DJ:n kanssa.

Tervehdys Tamperelaiselle! :) Se on niin mielenkiintoista, että Ljubljana on samanlainen kuin Tampere! :) Olisiko aika käydä uudestaan ja katsoa, ovatko ne vielä samanlaisia? :)

Naiselle, joka vaihtoi Johnnyn Janiksi - joo, toivon myös, että K keskittyisi enemmän Eurooppaan! Esimerkiksi Saksa on mielestäni hänelle loistava markkina-alue, hänen musiikkityylinsä on suuri Saksassa! Ymmärrän, että hänellä oli jo kaikki nämä Suomen keikat varattuna. Luulen, että hän ei odottanut kaikkea menestystä. Luulen, että se on vähän samanlainen myös JO:n kanssa, he myös soittavat joissain hyvin pienissä kaupungeissa koko kesän Sloveniassa, eivätkä nämä konsertit ole loppuunmyyty, koska niitä on niin paljon! Emme tiedä paljoakaan siitä, mitä K suunnittelee syys-, loka-, marraskuulle... Pidän peukkuja Euroopan-kiertueelle ja yhteistyölle JO:n kanssa!

Sille, joka kysyi hiuksista: Haha, se on erittäin mielenkiintoinen kysymys! NGVOT-laulun on itse asiassa kirjoittanut Kris, joten hän keksi sen säkeen "Muutin näkökulmaani (/ näkemystäni maailmasta), ja sinä vaihdoit hiustesi väriä"

Minun piti tarkistaa, mutta Padam ja Metulji eivät mainitse hiuksia. Oliko se eri biisi?

Vierailija
30145/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tulossa Lohjalle tänään? Aateltiin mennä, kun ei oo niin paha matka meiltä. Eka kerta kun nään Kärtsän livenä. 🤩 Toivottavasti ei pullot lentele ja muutenkin hyvä meininki.

Kivaa keikkaa! Saa laitella sit keikkaraporttia :)

Vierailija
30146/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä lukenut tämän aamun postauksia, toivottavasti joku postasi hyviä klippejä eilisestä K:n ja JO:n konserteista? En ole ehtinyt etsiä niitä itse, tarkistin nopeasti TikTokista, huomasin kyllä, että B:llä oli eilen taas tiukat housut (farkut?), joten YAY! :)

Ja hän oli hänen tyypillinen kultainen noutaja täällä JO:n jälkeen esiintyneen yhtyeen keulamiehen kanssa: https://www.tiktok.com/@arsenalfest/video/7249854664475331846

Pikakäännös:

B: Zoran, miltä sinusta tuntuu ennen kuin astut lavalle Arsenalfestillä?

Z: Se on ilmiömäistä, tuskin maltan odottaa pääseväni lavalle sen jälkeen kun JO on pyyhkinyt sen!

PS. Jos joku vielä epäröi mennä johonkin konserttiin, koska siellä saattaa olla vain hyvin nuoria ihmisiä, katsokaa tämä nainen jossain konsertissa Serbiassa! Hän keinuttaa sitä! :)

https://www.tiktok.com/@s_millicaa/video/7249063639196404998

Vierailija
30147/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo potkut-saaga oli linjassa hänen stooriensa kanssa, ja arvostan huumoria! Tiktokissakin positiivisia kommentteja. Tuossa on oikein sähköpostiosoitekin... Onkohan hän oikeasti etsimässä lisää noita tuplaajia? Oliko tuo oikea työpaikkailmoitus? En tiedä olisiko heillä hakusessa lisää porukkaa, että olisi varalla tai mahdollista Euroopan kiertuetta varten..? Ken tietää..

Voi elämä...no ei tietenkään ole!!

Vierailija
30148/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuuskapurkkiko se siinä sohvalla?!?

Niin näkyy, Killa Cold Mint. On kyllä Kärtsälle kuin tuttipullo.

Vierailija
30150/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Hyvää huomenta!

Kiitos kaikille ihanasta palautteesta eilen kirjoituksiini! Minulla ei ollut aikaa vastata, mutta luin ne eilen myöhään illalla keskustelupalstan sulkeuduttua. Loistava idea, btw, sulkea tämä klo 23.00 jälkeen (minulla 22.00), muuten olisin täällä koko yön kirjoittamassa!

LadySLO matkustaa, rakastan ideaa!!! Mennään, naiset!! :) :) :)

En ole varma, tiedätkö tämän (tässä kerron jälleen satunnaisen trivia), mutta B oli nuorempana nuorten opas. On tapana lähteä reissuun luokkatovereiden kanssa lukion viimeisellä vuodella (yleensä Kreikassa, Espanjassa...) ja lasten kanssa lähtevät matkaoppaat eivät yleensä ole paljon vanhempia, yleensä 20-25. He järjestävät myös juhlia ja erilaisia aktiviteetteja lapsille kohteessa. Hän puhui tästä työstä yhdessä vanhoista haastatteluistaan ja siitä, kuinka se oli hänen ensimmäinen kokemuksensa muutaman sadan ihmisen joukosta.

Henkilölle, joka kysyi Sloveniasta ja turvallisuudesta, kyllä, Slovenia on erittäin turvallinen, en ole koskaan tuntenut toisin. Jos olen ulkona tyttöystävien kanssa myöhään illalla, minusta tuntuu hyvältä mennä yksin kotiin illalla. Ainoa kerta, kun en tunne oloani turvalliseksi, on ajaessani. Slovenialaiset ajavat kuin hullut! Tuntuu kuin he olisivat tavallisia ihmisiä hetken, ja sitten he istuvat autoon ja demonit vapautetaan!

Minne mennä, riippuu todella siitä, millaisia asioita olet kiinnostunut. Pääkaupunki Ljubljana on tietysti hyvä lähtökohta, jos pidät vanhoista kaupungeista, Ptuj ja Škofja loka ovat erittäin mukavia. Rannikolla Piran on ihana merenrantakaupunki, jossa on roomalainen tunnelma. Bled-järvi on mitä näet kaikissa julisteissa ja postikorteissa, mutta pidän Bohinj-järvestä enemmän. Soča-joki on maan kaunein joki, mutta kylmä kylmä kylmä. Itse pidän myös Kolpa-joesta, se ei ole ollenkaan turistimainen, erittäin koskematon ja vesi lämpenee kesällä todella lämpimäksi, joskus jopa 27C, rakastan sitä. Jos pidät luolista, siellä on Postonjska jama ja Škocjanske jame. Yksi suosikkialueistani on lähellä Italian rajaa, se on nimeltään Goriška brda, se on viinialue, pieniä kaupunkeja kukkuloilla, joita peittävät viinitarhat. Se näyttää vähän Toscanalta. Viinin maistelua ja hyvää ruokaa myös!

Kyllä, huomasin myös vähän tätä rakkaus & "ei vihaa, mutta ehkäpä kovaa" -juttu suomalaisten ja K:n kanssa, se on itse asiassa samanlaista myös slovenialaisten kanssa! Innostumme jostain ja sitten joskus myöhemmin alkaa kritiikki! Mutta kaikki tai kuka tahansa, mikä on ulkomaista, on hienoa, varsinkin jos se on lännestä!

Thanks for the tips, already saved them! I've been wanting to visit Slovenia for many years, actually was already planning for it before the pandemic hit. We like hiking and nature, and there seems to be many options for those in Slovenia.

Vierailija
30151/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/jokaarija/status/1674153010442784768

Hysteerinen fanipoika 😀

Vierailija
30152/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas Kärtsä ihan superkivan ja lempeän näköinen tuossa kuvassa

Tässä kuva (rajattuna)😍 (Otan pois jonkun ajan päästä)

https://www.instagram.com/reel/CuEDjITNFh4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tällainen K enemmän esille. Siitä kiukkuisesta versiosta en halua tietää mitään. Sen stooreja en halua edes katsoa.

Vierailija
30153/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen K enemmän esille. Siitä kiukkuisesta versiosta en halua tietää mitään. Sen stooreja en halua edes katsoa.

Mä haluun kattoa Kärtsää kaikkine puolinensa enkä mitään puudelia. Puudeloitumisesta ei kylläkään ole pelkoa.

Vierailija
30154/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hysteerinen fanipoika 😀

Tai sitten ei vaan kunnioita ihmisten tekstiilejä. Jotain juttuahan ollu, että B käyttäytyy toisinaan vähån liiankin lähenteleväisesti arvostelijoiden mukaan.

Vierailija
30155/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana! :)

Vierailija
30156/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hysteerinen fanipoika 😀

Tai sitten ei vaan kunnioita ihmisten tekstiilejä. Jotain juttuahan ollu, että B käyttäytyy toisinaan vähån liiankin lähenteleväisesti arvostelijoiden mukaan.

En nyt sanoisi niinkään, vaikka en ole kuullut ko. Arvosteluja. Tuo oli heidän pikku jäynänsä ja JO oli innoissaan

Vierailija
30157/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hysteerinen fanipoika 😀

Jaa, tämä asia pitäisi kyllä päästä tarkastamaan asap, kuinka lähentelevästi käyttäytyy. 😌

Vierailija
30158/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30159/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyttis olisi alkanut seukata ei-vielä-kuuluisan Käärijän kanssa, jos halusi julkkismiehen?

Alkoivat seukata tammikuussa kun osallistuminen UMK:hon oli varmistunut. I'm not saying she's a gold digger...

aiemmin jo, 2022 syksyltä havaintoja keikoilta

Sanotaanko niitä bändäreiksi?

.

.

"Bändäri tai groupie on tyypillisesti nuori nainen, joka hakeutuu ihailemansa rockmuusikon seksuaaliseen suhteeseen tai pitempiaikaiseksi seuralaiseksi muusikon kiertueen ajaksi.

Sanaa 'bändäri' (engl. groupie) käytti ensimmäistä kertaa painettuna Rolling Stone -lehti vuonna 1969.

Laulaja Frederikin mukaan bändäreiden kanssa harrastettiin keikkabusseissa ja hotellihuoneissa paljon muutakin kuin seksiä, kuten juteltiin, kuunneltiin musiikkia ja saunottiin. Bändärit saattoivat myös siivota keikkabussin ja pestä muusikoiden pyykit. Joistain bändäreistä tuli muusikkojen tyttöystäviä ja vaimoja."

Vierailija
30160/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/leopardom/714693904259235840?source=share

Tässä videota tuosta tilanteesta :D

Siinä saatiin vähän semipaikkaa varmisteltua. Siitä kiihkeä takkiote

Ketju on lukittu.