Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
LadySlolla oli hyviä pointteja. Kn touhuista ja tarinoista puuttuu fokus ja visio. Millainen kohdeyleisö tulevaisuudessa? Nyt tuntuu, että Kn tavoitteena on ainoastaan päästä viiden vuoden päästä eläkkeelle. Luulen, ettei se tällä menolla onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
3) Tasa-arvo: työ, perhe-elämä jne
Naiset palaavat töihin lasten saamisen jälkeen. Ystävieni, työtovereideni, naapureideni, tuttujeni perusteella minulla on vain yksi naisystävä, joka jäi kotiin. Äitini oli aina töissä, samoin yksi isoäidistäni.
Tein nopean haun ja löysin nämä Slovenian numerot:
89,1 % naisista, joilla on 2 lasta, on työssä.
84,8 % naisista, joilla on yksi lapsi, on työssä.
79,3 % naisista, joilla on 3 lasta, on työssä.Onko sama Suomessa?
Mielestäni kotona, perhe-elämä ja kotityöt vaihtelevat paljon sukupolvesta toiseen, kun nuorempi sukupolvi on tasa-arvoisempi. Luulen, että erityisesti lastenhoito, kun vauva on pieni, on edelleen pääosin naisten hoitamaa (vaikka miehetkin voivat saada isyysvapaata), mutta esim. ruoanlaitto on usein myös miesten tehtävä, minulla on ollut muutama poikaystävä (ja jotkut miespuoliset ystävät), jotka olivat upeita kokkeja. Ja tietenkään he eivät koskaan päästäneet naista grillinsä lähelle! Minulla on tunne, että tämä on sama Suomessa! :D
(K&B:n grillivideot eivät olleet minulle yllätys :))
Mitä miehiä ja grilliä vaivaa, se tuo jotain primaarista esiin?!?!En olisi vielä hetki sitten uskonut, että Slovenia on monessa asiassa Suomen kaltainen😚 Onpa ollut hienoa oppia kaikenlaista itselle aiemmin tuntemattomasta maasta😍
Vaikuttaa että jotain samaa sloveniassa ja suomessa on 😍 JO:n musiikissa on jotain joka iskee täällä, jotkut kohdat jopa kuulostaa joltain suomalaiselta bändiltä/musiikilta, mutta on hankala nimetä keltä. Semmonen joku melankolia, kuulostaa kuin jossain kesäfestareilla törmäisi näihin saundeihin siellä kesäillassa. Toki on jotain slovenialaista mutta jotain tuttuakin
Juu se on se melankolia mikä osuu suomalaisiin. Kuumaassa on samaa kaihoa/nuoruuden pakoa toki musiikki vähän erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset palaavat töihin lasten saamisen jälkeen. Ystävieni, työtovereideni, naapureideni, tuttujeni perusteella minulla on vain yksi naisystävä, joka jäi kotiin. Äitini oli aina töissä, samoin yksi isoäidistäni.
Mielestäni kotona, perhe-elämä ja kotityöt vaihtelevat paljon sukupolvesta toiseen, kun nuorempi sukupolvi on tasa-arvoisempi. Luulen, että erityisesti lastenhoito, kun vauva on pieni, on edelleen pääosin naisten hoitamaa (vaikka miehetkin voivat saada isyysvapaata), mutta esim. ruoanlaitto on usein myös miesten tehtävä, minulla on ollut muutama poikaystävä (ja jotkut miespuoliset ystävät), jotka olivat upeita kokkeja. Ja tietenkään he eivät koskaan päästäneet naista grillinsä lähelle! Minulla on tunne, että tämä on sama Suomessa! :D
Mitä miehiä ja grilliä vaivaa, se tuo jotain primaarista esiin?!?!En olisi vielä hetki sitten uskonut, että Slovenia on monessa asiassa Suomen kaltainen😚 Onpa ollut hienoa oppia kaikenlaista itselle aiemmin tuntemattomasta maasta😍
Vaikuttaa että jotain samaa sloveniassa ja suomessa on 😍 JO:n musiikissa on jotain joka iskee täällä, jotkut kohdat jopa kuulostaa joltain suomalaiselta bändiltä/musiikilta, mutta on hankala nimetä keltä. Semmonen joku melankolia, kuulostaa kuin jossain kesäfestareilla törmäisi näihin saundeihin siellä kesäillassa. Toki on jotain slovenialaista mutta jotain tuttuakin
Juu se on se melankolia mikä osuu suomalaisiin. Kuumaassa on samaa kaihoa/nuoruuden pakoa toki musiikki vähän erilaista.
Nuoruuden paloa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin Kärtsälle samanlaista taustatiimiä ja tukea kuin Blind Channelilla on / oli. Levy-yhtiö, manageri, PR-puoli, mitä ikinä niitä nyt onkaan. BC:kin keikkaili ekana kesänä viisujen jälkeen jonkun verran Suomessa, myös perähikiöillä, ja bromance-kuviot oli heilläkin mukana. Hyvin pian ilmestyi uusi hitti ja sen jälkeen alettiin nostattaa hypeä ennen USAn kiertuetta. Bändin jäsenten Instat on selkeitä, siellä on sekä markkinointia että välähdyksiä bändin jäsenten henk koht elämästä. Heidän tiimillä on ihan erilainen, ammattitaitoinen ote. En ole mikään BC-fani, fanitan paljon enemmän Kärtsää, mut hämmästelen miten eri lailla asiat on hoidettu kahden viisuista pinnalle ponnistaneen artistin / bändin suhteen. - Se on kuitenkin sitten kokonaan eri asia, mitä Kärtsä itse haluaa tehdä ja mitä uraltaan toivoo. Jos hänestä kaikki on nyt OK, niin mitäpä mulla on siihen sanomista.
Muistan jostain haastattelusta lukeneeni, että BC hoitaa kaikki somepäivityksensä itse(!), siis bändin jäsenet. Tämä luultavasti onnistuu myös siksi, että heillä on (haastattelujen perusteella) hyvin selkeä visio siitä, mitä haluavat olla bändinä, musiikillisesti ja imagollisesti, ja mitkä ovat tavoitteet- plus tietenkin valtavasti draivia ja jaksamista tämän kaiken toteuttamiseen. Muuten heillä kyllä varmasti tiimi taustalla, manageria ja muuta.
Joo, ilmeisesti hoitavat somepäivitykset ja postaukset itse, se jäi multa tossa sanomatta. Olen myös samaa mieltä tuosta heidän selkeästä visiosta. Kärtsältä se näyttää ainakin tällä hetkellä olevan vähän hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin Kärtsälle samanlaista taustatiimiä ja tukea kuin Blind Channelilla on / oli. Levy-yhtiö, manageri, PR-puoli, mitä ikinä niitä nyt onkaan. BC:kin keikkaili ekana kesänä viisujen jälkeen jonkun verran Suomessa, myös perähikiöillä, ja bromance-kuviot oli heilläkin mukana. Hyvin pian ilmestyi uusi hitti ja sen jälkeen alettiin nostattaa hypeä ennen USAn kiertuetta. Bändin jäsenten Instat on selkeitä, siellä on sekä markkinointia että välähdyksiä bändin jäsenten henk koht elämästä. Heidän tiimillä on ihan erilainen, ammattitaitoinen ote. En ole mikään BC-fani, fanitan paljon enemmän Kärtsää, mut hämmästelen miten eri lailla asiat on hoidettu kahden viisuista pinnalle ponnistaneen artistin / bändin suhteen. - Se on kuitenkin sitten kokonaan eri asia, mitä Kärtsä itse haluaa tehdä ja mitä uraltaan toivoo. Jos hänestä kaikki on nyt OK, niin mitäpä mulla on siihen sanomista.
Muistan jostain haastattelusta lukeneeni, että BC hoitaa kaikki somepäivityksensä itse(!), siis bändin jäsenet. Tämä luultavasti onnistuu myös siksi, että heillä on (haastattelujen perusteella) hyvin selkeä visio siitä, mitä haluavat olla bändinä, musiikillisesti ja imagollisesti, ja mitkä ovat tavoitteet- plus tietenkin valtavasti draivia ja jaksamista tämän kaiken toteuttamiseen. Muuten heillä kyllä varmasti tiimi taustalla, manageria ja muuta.
Se auttaa myös että on useampi päivittäjä ja ideoija.
BC tekee tosiaan itse somensa, vaikka heille muutakin on ehdotettu. Muistan toisen laulajan kommentoineen lähes närkästyneenä, etteivät missään nimessä ota ketään muuta tekemään päivityksiä, koska haluavat sisällön olevan autenttista.
Vierailija kirjoitti:
Samoin tekisin itse, jos olisin K:n gf, veisin molemmat kotiini, pistäsin popcornit tulille ja asettuisin aitiopaikalle nauttimaan jostain kauniista ja elämää suuremmasta ...
Mistäpä sitä tietää, vaikka olisi juuri näin tehnytkin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tekisin itse, jos olisin K:n gf, veisin molemmat kotiini, pistäsin popcornit tulille ja asettuisin aitiopaikalle nauttimaan jostain kauniista ja elämää suuremmasta ...
😂
No tää ois aika erikoista kyllä. Siis suhteita on monenlaisia mutta...
Tää olis ainakin mun hlökohtainen unelma. Ei yhtään haittais jakaa Jereä Bojanin kanssa. Voisi sitä mahdollisesti itsekin jotain saada tuossakin välissä vaikka kummaltakin 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
No tää ois aika erikoista kyllä. Siis suhteita on monenlaisia mutta...
Off topic: Ajatus kumppanistani pussailemassa toisen miehen kanssa -fantasiatasolla- on aika HOT ajatus. 😉
Vierailija kirjoitti:
LadySlolla oli hyviä pointteja. Kn touhuista ja tarinoista puuttuu fokus ja visio. Millainen kohdeyleisö tulevaisuudessa? Nyt tuntuu, että Kn tavoitteena on ainoastaan päästä viiden vuoden päästä eläkkeelle. Luulen, ettei se tällä menolla onnistu.
Musta paras visio olisi, että Kärtsä vakavissaan vahvistas lauluääntään ja laulas enemmän niinku saksalainen hys hys esikuvansa. Semmosta fuusiomusaa vielå pidemmälle. Standup räppi on vähän ohut kirves
Kyllä sillä kapasiteettia olis
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta tuokin.
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plot twist 😂 No ikinä ei voi tietää mutta ehkä ei kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta paras visio olisi, että Kärtsä vakavissaan vahvistas lauluääntään ja laulas enemmän niinku saksalainen hys hys esikuvansa. Semmosta fuusiomusaa vielå pidemmälle. Standup räppi on vähän ohut kirves
Kyllä sillä kapasiteettia olis
Totta muuten. Ois aika mielenkiintoinen esiintyjä tällöin!
Lukisin niin paljon mieluummin laulu/tanssitunneista kuin 5 vuotis eläköitymissuunnitelmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tainneet ihan itse antaa aihetta jatkaa shippausta
Sama vanha mantra. Joka on synrymyt ainoastaan shippifanaatikkojen omassa päässä. 😏 Tunkkaista touhua
Tulkitsevat jokaista b ja k lausetta omiin tarinoihinsa sopiviksi. Näin syntyy täysin vääriä käsityksiä ja väärinymmärryksiä, jotka alkavat näyttäytyä sepittäjilleen totena. He olettavat myös että k stooreissaan antaa heille ja/tai Blle savumerkkejä. Surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Miken kuvat ovat kaikkeen oheispöhinään nähden tosi keskinkertaisia ja niitå on vähän. Parhaat tunnelmapalat on välittyny fanikuvien kautta
Miken?
Vierailija kirjoitti:
Lukisin niin paljon mieluummin laulu/tanssitunneista kuin 5 vuotis eläköitymissuunnitelmista
Ja urahaaveista, tulevaisuudesta musiikin saralla, ulkomaan kiertueista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BC:n pojat ovat sanoneet joskus Euroviisujen jälkeen, että he haluavat hoitaa somen itse, koska se onnistuu heiltä paremmin kuin ulkopuoliselta henkilöltä. Käsittääkseni Joel on etupäässä vastuussa bändin somesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä olenko ainoa mutta kuulen JO:n kitaroissa, kesäiltafiiliksessä ja jossain biisien sävyssä vähän Olavi Uusivirtaa. Oon varmaan 😀
Huom. En sano identtiseksi mutta jotain samaa on
Jestas kun on kuuma mies! Toivottavasti tällaisia kuvia saadaan taas loppuviikon keikoilta!
Tää nyt menee aivan off topic, mutta Sloveniahan on myös loistava mäkihyppymaa, joka ollut iso juttu aikanaan myös Suomessa. Nyt täällä loisto sillä saralla himmennyt, kun taas Sloveniasta tulee nykypäivänä monia lahjakkaita ja hyvin pärjääviä hyppääjiä.