Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
29781/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/rachelqxo/status/1674016277294096385

Fifty shades of Bojan

Kumpi Bojan on siinä, Mr. Grey vai Anastasia?

Jospa ens K&B tapaamisessa taustalla pyörii 50 shades of Grey, ja K osoittaa Anastasiaa "You are this" and I am that (Mr Grey) yes yes. 😇

Vierailija
29782/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fifty shades of Bojan

Jospa ens K&B tapaamisessa taustalla pyörii 50 shades of Grey, ja K osoittaa Anastasiaa "You are this" and I am that (Mr Grey) yes yes. 😇

🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29783/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Yes, B&K do seem opposites in some ways, but I think they also have a lot in common. Their silly sense of humour, they both have an inner child that's very much alive and kicking. Music, obviously, and being suddenly thrown into a spotlight having to deal with that. I also think they are both "softies", not in a bad way, but quite emotional and affectionate guys. At least how I see them. I think they definitely connected on that. What I noticed about B is that he always seems a bit more reserved when he's in Slovenia, performing or doing interviews. Maybe that's just my imagination but after seeing clips from Croatia, Serbia, Ireland and Finland (let's leave ESC aside as that's a completely different planet), it seems the further from Slovenia he is, the more "out there" and daring and relaxed he is. And then to be on stage together with K in far away from home, in Finland, it was just explosive on top of explosive. Though he clearly loves performing in general, I don't think I've ever seen him literally BEAMING like that. And their performance was just like one of the hottest things I've seen ever seen! Like many others, I needed a few days to recover!!! I'm sure they practised the choreography a bit, but there were a lot of small differences between the first and second performances that make me think a lot of it was just spontaneous and they just rolled with whatever they felt like. I obviously don't know what their feelings or thoughts are, but the chemistry these two have, you can't fake that.  The tension... ayayayay!

Assuming K's gf was there, I also wondered how she felt, and how I'd feel if I was her. Would I want to claw B's eyes out or take both of them home? *cough cough cough* 

What would you do? ;)

(uhhh this was a lot of posts!)

Thank you LadySLO for your analysis. I really enjoyed reading that. :)

To answer your question, if I was the gf Id happily take both of them home ;)

Vierailija
29784/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä yhdessä Kärtsän vanhassa videossa se käy laulutunnilla sen yhden naislaulajan luona - minkä nimeä en nyt saa mieleeni! - mut video ollut täälläkin. Selvästi laulutunteja ainaki sillon oli vailla.

Kikka Laitinen.

Laulamisen treenaus vaatii tosiaan epämukavuusalueelle menemistä. Ja mulla se vaati miesyståvån pikkumökin jossa ei oo naapureita/toki vaikka auto etäisellä parkkipaikalla käy.

Mun ääni on nyt ihan toinen kuin vuosi sitten. Luulin laulavani hyvin, kun lauloin hennosti ja "puhtaasti"koulutyttötyyliin. Ja kun ääniala loppui vaihdettiin ohueeseen "kuorofalsettiin".

Miesystävä jankutti, että "älä inise, laula vatsan/perseen pohjasta" ja pitkään toistelin itselleni, että tuo ei vaan tajua musiikista mitään.

Kunnes mun pelastukseks koitu Youtuben valmiit karaokepohjat ja muutama laulunopettajan herättävä ilmaisnettivideo.

Olen huutanut raakaa huutoa mökissäni Nirvananan ja U2sen ja ties minkä karaokepohkiin ja ihme on tapahtunut. En tarvitse enää kuorotyttöfalsettia, äänihuulet on vahvistunu ja muuttunu joustaviksi. Ääni tulee nyt sieltä perseen pohjasta ja miesystävån jankutus on muuttunut jammailuksi.

Siksi jaksan liputtaa Käärijän laulutreenin eteen. Samaa epämukavuusalueelle hyppäystä.

Vierailija
29785/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fifty shades of Bojan

Kumpikin liian nössyköitä noihin kuvioihin. Tai eihän sitä koskaan tiedä!

Vierailija
29786/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän epäselvää onko parisuhteessa?

Minä olen ajatellut sen niin, että Käärijä on sinkku. Jere on parisuhteessa. Käärijä on rooli, Jere oikea ihminen.

Vierailija
29787/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä oisin B:n ja K:n kanssa samassa tilassa pyörtyisin. En tiedä miten oletettu tyttis pystyy siihen😂😂

Jos pääasiallinen duuni olisi kytätä yhtä, samaan syssyyn menisi varmaan kahdenkin kyttääminen.

Varsinkin jos on jo suht pitkä kokemus kyttäysalalta.

Vierailija
29788/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fifty shades of Bojan

Kumpikin liian nössyköitä noihin kuvioihin. Tai eihän sitä koskaan tiedä!

Hiljasissa vesissä kalatkin kutee.

Vierailija
29789/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yes, B&K do seem opposites in some ways, but I think they also have a lot in common. Their silly sense of humour, they both have an inner child that's very much alive and kicking. Music, obviously, and being suddenly thrown into a spotlight having to deal with that. I also think they are both "softies", not in a bad way, but quite emotional and affectionate guys. At least how I see them. I think they definitely connected on that. What I noticed about B is that he always seems a bit more reserved when he's in Slovenia, performing or doing interviews. Maybe that's just my imagination but after seeing clips from Croatia, Serbia, Ireland and Finland (let's leave ESC aside as that's a completely different planet), it seems the further from Slovenia he is, the more "out there" and daring and relaxed he is. And then to be on stage together with K in far away from home, in Finland, it was just explosive on top of explosive. Though he clearly loves performing in general, I don't think I've ever seen him literally BEAMING like that. And their performance was just like one of the hottest things I've seen ever seen! Like many others, I needed a few days to recover!!! I'm sure they practised the choreography a bit, but there were a lot of small differences between the first and second performances that make me think a lot of it was just spontaneous and they just rolled with whatever they felt like. I obviously don't know what their feelings or thoughts are, but the chemistry these two have, you can't fake that.  The tension... ayayayay!

Assuming K's gf was there, I also wondered how she felt, and how I'd feel if I was her. Would I want to claw B's eyes out or take both of them home? *cough cough cough* 

What would you do? ;)

(uhhh this was a lot of posts!)

Thank you LadySLO for your analysis. I really enjoyed reading that. :)

To answer your question, if I was the gf Id happily take both of them home ;)

If I was his girlfriend, I'd never let either of them go.

Vierailija
29790/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat tainneet ihan itse antaa aihetta jatkaa shippausta

Sama vanha mantra. Joka on synrymyt ainoastaan shippifanaatikkojen omassa päässä. 😏 Tunkkaista touhua

Tulkitsevat jokaista b ja  k lausetta omiin tarinoihinsa sopiviksi. Näin syntyy täysin vääriä käsityksiä ja väärinymmärryksiä, jotka alkavat näyttäytyä sepittäjilleen totena.  He olettavat myös että k stooreissaan antaa heille ja/tai Blle savumerkkejä. Surkeeta.

Häh? Eiks tää ollut shippausketju? 

Vierailija
29791/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3) Tasa-arvo: työ, perhe-elämä jne

Naiset palaavat töihin lasten saamisen jälkeen. Ystävieni, työtovereideni, naapureideni, tuttujeni perusteella minulla on vain yksi naisystävä, joka jäi kotiin. Äitini oli aina töissä, samoin yksi isoäidistäni.

Tein nopean haun ja löysin nämä Slovenian numerot:

89,1 % naisista, joilla on 2 lasta, on työssä.

84,8 % naisista, joilla on yksi lapsi, on työssä.

79,3 % naisista, joilla on 3 lasta, on työssä.

Onko sama Suomessa?

Mielestäni kotona, perhe-elämä ja kotityöt vaihtelevat paljon sukupolvesta toiseen, kun nuorempi sukupolvi on tasa-arvoisempi. Luulen, että erityisesti lastenhoito, kun vauva on pieni, on edelleen pääosin naisten hoitamaa (vaikka miehetkin voivat saada isyysvapaata), mutta esim. ruoanlaitto on usein myös miesten tehtävä, minulla on ollut muutama poikaystävä (ja jotkut miespuoliset ystävät), jotka olivat upeita kokkeja. Ja tietenkään he eivät koskaan päästäneet naista grillinsä lähelle! Minulla on tunne, että tämä on sama Suomessa! :D

(K&B:n grillivideot eivät olleet minulle yllätys :))

Mitä miehiä ja grilliä vaivaa, se tuo jotain primaarista esiin?!?!

En olisi vielä hetki sitten uskonut, että Slovenia on monessa asiassa Suomen kaltainen😚 Onpa ollut hienoa oppia kaikenlaista itselle aiemmin tuntemattomasta maasta😍

Kyllä olen samaa mieltä! Se oli ensimmäinen asia, jonka huomasin, kun aloin lukea tätä taulua. Olen myös yllättynyt siitä, koska olen käynyt Ruotsissa muutaman kerran, enkä huomannut paljoa yhtäläisyyksiä. Mutta suomalaisilla asia on erilainen. Sain esimerkiksi sellaisen vaikutelman, että suomalaiset ovat erittäin ankaria itseäsi kohtaan (eikä sinun välttämättä tarvitsekaan olla!), aivan kuten slovenialaiset. Näen nyt yhä enemmän yhtäläisyyksiä. Olemme myös kaksi pientä kansakuntaa, jotka puhuvat kieliä, joita kukaan ei ymmärrä! Myös pieni mökki metsässä on asia Sloveniassa! Ja joskus ne ovat hyvin perustavia!

Vierailija
29792/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Käärijän tyttis ja hän viettäisi aikaa Bojanin kanssa en voisi lopettaa tyhmännäköistä hymyilyä ja böörijäajatukset lentelisivät mielessäni. Pitäisi läimäistä itseään naamaan varmaankin. Ei siitä tulisi mitään semmoisesta. 😀

Vierailija
29793/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hi LadySLO, thank you for your insightful comments and all the links that you provide. Things have been a little murky here all day so nice to have some change from the usual quarrels. 😊

<3 <3 <3

Vierailija
29794/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut Kärde sanoi olevansa Liettuan seksihaastattelussa yhden naisen mies kun kyseltiin kimppaharrastuksista (kaikkeen sekin on joutunut vastaamaan). Ja QX:n haastattelussa hetero niin ei taitais toi kolmen kimppakaan toimia 😀

En millään löydä tätä haastista YouTubesta enää.. kellään linkkiä tähän?

Vierailija
29795/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut Kärde sanoi olevansa Liettuan seksihaastattelussa yhden naisen mies kun kyseltiin kimppaharrastuksista (kaikkeen sekin on joutunut vastaamaan). Ja QX:n haastattelussa hetero niin ei taitais toi kolmen kimppakaan toimia 😀

Vierailija
29796/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3) Tasa-arvo: työ, perhe-elämä jne

Naiset palaavat töihin lasten saamisen jälkeen. Ystävieni, työtovereideni, naapureideni, tuttujeni perusteella minulla on vain yksi naisystävä, joka jäi kotiin. Äitini oli aina töissä, samoin yksi isoäidistäni.

Tein nopean haun ja löysin nämä Slovenian numerot:

89,1 % naisista, joilla on 2 lasta, on työssä.

84,8 % naisista, joilla on yksi lapsi, on työssä.

79,3 % naisista, joilla on 3 lasta, on työssä.

Onko sama Suomessa?

Mielestäni kotona, perhe-elämä ja kotityöt vaihtelevat paljon sukupolvesta toiseen, kun nuorempi sukupolvi on tasa-arvoisempi. Luulen, että erityisesti lastenhoito, kun vauva on pieni, on edelleen pääosin naisten hoitamaa (vaikka miehetkin voivat saada isyysvapaata), mutta esim. ruoanlaitto on usein myös miesten tehtävä, minulla on ollut muutama poikaystävä (ja jotkut miespuoliset ystävät), jotka olivat upeita kokkeja. Ja tietenkään he eivät koskaan päästäneet naista grillinsä lähelle! Minulla on tunne, että tämä on sama Suomessa! :D

(K&B:n grillivideot eivät olleet minulle yllätys :))

Mitä miehiä ja grilliä vaivaa, se tuo jotain primaarista esiin?!?!

En olisi vielä hetki sitten uskonut, että Slovenia on monessa asiassa Suomen kaltainen😚 Onpa ollut hienoa oppia kaikenlaista itselle aiemmin tuntemattomasta maasta😍

Vaikuttaa että jotain samaa sloveniassa ja suomessa on 😍 JO:n musiikissa on jotain joka iskee täällä, jotkut kohdat jopa kuulostaa joltain suomalaiselta bändiltä/musiikilta, mutta on hankala nimetä keltä. Semmonen joku melankolia, kuulostaa kuin jossain kesäfestareilla törmäisi näihin saundeihin siellä kesäillassa. Toki on jotain slovenialaista mutta jotain tuttuakin

Tää nyt menee aivan off topic, mutta Sloveniahan on myös loistava mäkihyppymaa, joka ollut iso juttu aikanaan myös Suomessa. Nyt täällä loisto sillä saralla himmennyt, kun taas Sloveniasta tulee nykypäivänä monia lahjakkaita ja hyvin pärjääviä hyppääjiä.

Olet oikeassa! Muistan katsoneeni Matti Nykäsen pienenä.

Kyllä, slovenialaiset rakastavat urheilua, talvea, kesää, kaikkea, erityisesti vaarallisia!

Lisäksi, jos olet lapsi pikkukaupungissa, joka ei pidä urheilusta, siellä ei yleensä ole paljon tekemistä.

Vierailija
29797/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin tekisin itse, jos olisin K:n gf, veisin molemmat kotiini, pistäsin popcornit tulille ja asettuisin aitiopaikalle nauttimaan jostain kauniista ja elämää suuremmasta ...

En kyllä pystyis, ellei mullekin annettais. Halkeaisin k**masta märissä housuissani.

Vierailija
29798/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän ja Bojtsun halikuvien tykkäjissä 100.000 mennyt nyt rikki 😍💚🖤

Noniin, Böörijä kiinnostaa!

Kärtsälle ja Bojanille yhteinen puutarhaohjelma televisioon. Käärijä voi tehdä myös kummelisketsejä.

Katsojia löytyy!

Matkailuohjelma olisi hyvä kanssa 🙈 B olisi heistä se kulturellimpi ja kielitaitoisempi ja johdattaisi K:ta kulttuurin maailmaan. Jännitettävänä asiana olisi, oppiiko K englantia paremmin ohjelman aikana.

Tuota ohjelmaa voisinkin katsoa😂

As a matter of fact, ihana ehdotus.Näin jo mielessäni eri kohteita, missä nämä kaksi rakastettavaa kundia vierailisivat ja hieman "koheltaisivat".Bojan tietenkin spiikkaisi suurimman osan ajasta, mutta samalla Jere vieressä viihdyttäisi meitä katsojia.Olisikohan tämä työnjako sopiva?Sitten katsojat viimeisessä jaksossa ihailisivat sitä, miten hyvin Käärijä on oppinut puhumaan englantia sen "representin"jälkeen ja kosii lopuksi rakastaan.Eikä enää tässä vaiheessa millään nuuskarasian nuuskalla.

Vierailija
29799/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli se haastis jota K myöhemmin piti outona koska noi never have i ever kysymykset oli aika seksipainotteisia

Vierailija
29800/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin tekisin itse, jos olisin K:n gf, veisin molemmat kotiini, pistäsin popcornit tulille ja asettuisin aitiopaikalle nauttimaan jostain kauniista ja elämää suuremmasta ...

En kyllä pystyis, ellei mullekin annettais. Halkeaisin k**masta märissä housuissani.

En kyllä noihin menis kajoomaan siinä tilassa, jotain serviiciä kolmannelta osapuolelta siihen.....

Ketju on lukittu.