Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Puolassa näköjään oli ihan sama homma kuin täällä että lippusysteemit näyttää ekana loppuunmyytyä parissa minsassa ja sitten kun ihmiset ei maksakaan niin lippuja vapautui.
Hi LadySLO, thank you for your insightful comments and all the links that you provide. Things have been a little murky here all day so nice to have some change from the usual quarrels. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas käärijän Instagram seuraajat tippuneet!
harmi! Yhdessä vaiheessa oli jo tosi lähellä loreenin seuraajamäärää. Nyt loreenin seuraajat yhä lisääntyy.kyllä voisi käärijän olla hyvä palkata ihan oikea ammattilainen somevastaavaksi.
Mistä ootte saanu päähänne, että instan seuraajamäärä olis vähentyny?
563000-562000=1000 vähemmän seuraajia.
1000/563K x100 = n. 0.18%. Hui kauheeta. Huomenna tulee varmaan 1000 lisää.
Vähentynyt kuitenkin. Tuo 563 k pysyi samana kauan, uusia ei siis ole tullut pitkään aikaan.
Totta puhuen ihan odotettavissa, kun viisuhuuma laantuu. Jäljelle jää vaan ne, jotka sitten oli ihan tosissaan kiinnostuneita Käärijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun odotukset on niin alhaalla niin ehkä tässä tuleekin positiivinen yllätys ja Kärtsä pääsee takoon jotain niistä 70 keikasta. Toi yksityiskeikka Ruotsissa oli varmaan jotain mitä hän halusi. Saa paljon rahaa, suht koht vaivaton😀
Siis ulkomailla.
Manifestoidaan että Kärtsäkin pääsee Ruotsin tv.seen Skansenille kun Lortsukin pääsi😀 Ja kukatie Noa Kirelin kanssa
keikkaileen. Tai muita mielenkiintoisia mahiksia maailmalla.
Tosin aikamoinen kontrasti ois Rautalammien ja takahikiäkiertueen jälkeen 😀
Mikä hinku teillä on nähdä Kärtsä jossain Skansenilla? Eiks se oo vanhemmalle väestölle suunnattu laulutapahtuma? Varmaan nyt kannattaa Kärtsän suunnata ihan muualle kuin Ruotsiin vaihteeksi.
Kyllä Skansenilla on myös lapsia ja nuoria. Aika iso yleisö. Eilen(kin) oli ainakin yksi joku nuorisobändi esiintymässä.
Måneskin oli eri tv-esiintymisessä Ruotsissa kun joku sanoi että olivat Skansenilla. En tiedä mistä tämä oli
Tämä video on Göteborgista Liseberg-huvipuistosta. Siellä kuvataan
Lotta på Liseberg -ohjelmaa, joka on kilpailija Allsång på Skansenille.Noni. Kärtsy Lotta på Liseberg-ohjelmaan! Lortsu oli jo Skansenilla niin Kärtsy kilpailevaan ohjelmaan!
Taitaa olla tämän kesän Lotta på Liseberg -esiintyjät lukkoonlyötyjä.
Great analyzing LadySlo💚 !
Meno oli ammattimaisempaa Käärijälä viisujen aikana. Toisaalta Käärijästä tuli siihen aikaan paljon toisten tahojen tuottamaa mediamateriaalia hänestä joka oli myös hyvää promoa (repressing Finland😀, haastikset, UMK-matskut). Nyt viestintä on sekavaa, nopeasti kyhätyn oloista. Jos se on sekavan oloista suomalaisille, se on vielä sekavampaa ulkkiksille mutta mikä on fokus edes?
Siihen kiertuemanagerin pestiin olisi voinut valita myös jonkun sometaitoisemman joka voisi kyhätä kokoajan kiertueelta ammattitaitoisempaa somekontenttia joka osaisi käyttää huumoria ammattitaidolla hyödyksi.
Toki hänellä on Häärijää sun muuta mediapersoonaa taustalla mutta se ei ole kuitenkaan viestinnän keskiössä.
Miken kuvat on hyvää matskua ja K:lla on onni että on hänet. Ne on olleet hyvä lisä somessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin Kärtsälle samanlaista taustatiimiä ja tukea kuin Blind Channelilla on / oli. Levy-yhtiö, manageri, PR-puoli, mitä ikinä niitä nyt onkaan. BC:kin keikkaili ekana kesänä viisujen jälkeen jonkun verran Suomessa, myös perähikiöillä, ja bromance-kuviot oli heilläkin mukana. Hyvin pian ilmestyi uusi hitti ja sen jälkeen alettiin nostattaa hypeä ennen USAn kiertuetta. Bändin jäsenten Instat on selkeitä, siellä on sekä markkinointia että välähdyksiä bändin jäsenten henk koht elämästä. Heidän tiimillä on ihan erilainen, ammattitaitoinen ote. En ole mikään BC-fani, fanitan paljon enemmän Kärtsää, mut hämmästelen miten eri lailla asiat on hoidettu kahden viisuista pinnalle ponnistaneen artistin / bändin suhteen. - Se on kuitenkin sitten kokonaan eri asia, mitä Kärtsä itse haluaa tehdä ja mitä uraltaan toivoo. Jos hänestä kaikki on nyt OK, niin mitäpä mulla on siihen sanomista.
Muistan jostain haastattelusta lukeneeni, että BC hoitaa kaikki somepäivityksensä itse(!), siis bändin jäsenet. Tämä luultavasti onnistuu myös siksi, että heillä on (haastattelujen perusteella) hyvin selkeä visio siitä, mitä haluavat olla bändinä, musiikillisesti ja imagollisesti, ja mitkä ovat tavoitteet- plus tietenkin valtavasti draivia ja jaksamista tämän kaiken toteuttamiseen. Muuten heillä kyllä varmasti tiimi taustalla, manageria ja muuta.
If I was K's gf, I'd take them both (K&B) home and let them do what ever they want and I'd just watch and enjoy
Vierailija kirjoitti:
Puolassa näköjään oli ihan sama homma kuin täällä että lippusysteemit näyttää ekana loppuunmyytyä parissa minsassa ja sitten kun ihmiset ei maksakaan niin lippuja vapautui.
Toi JO:n suosio on kyllä melkoista tällä hetkellä kun liput menee noin nopeaa. Toki ei ne mitään areenoita ole mutta kertoo kysynnästä.viisuartistien ja viisujen suosio on myös kasvanut viimevuosina kohisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaajat ja haukkujat taitavat olla eri ihmisiä
No ei sekään ihan ystävällistä ole tehdä tulkintoja että K on ihastunut B:hen vaikka on parisuhteessa
Hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin Kärtsälle samanlaista taustatiimiä ja tukea kuin Blind Channelilla on / oli. Levy-yhtiö, manageri, PR-puoli, mitä ikinä niitä nyt onkaan. BC:kin keikkaili ekana kesänä viisujen jälkeen jonkun verran Suomessa, myös perähikiöillä, ja bromance-kuviot oli heilläkin mukana. Hyvin pian ilmestyi uusi hitti ja sen jälkeen alettiin nostattaa hypeä ennen USAn kiertuetta. Bändin jäsenten Instat on selkeitä, siellä on sekä markkinointia että välähdyksiä bändin jäsenten henk koht elämästä. Heidän tiimillä on ihan erilainen, ammattitaitoinen ote. En ole mikään BC-fani, fanitan paljon enemmän Kärtsää, mut hämmästelen miten eri lailla asiat on hoidettu kahden viisuista pinnalle ponnistaneen artistin / bändin suhteen. - Se on kuitenkin sitten kokonaan eri asia, mitä Kärtsä itse haluaa tehdä ja mitä uraltaan toivoo. Jos hänestä kaikki on nyt OK, niin mitäpä mulla on siihen sanomista.
Muistan jostain haastattelusta lukeneeni, että BC hoitaa kaikki somepäivityksensä itse(!), siis bändin jäsenet. Tämä luultavasti onnistuu myös siksi, että heillä on (haastattelujen perusteella) hyvin selkeä visio siitä, mitä haluavat olla bändinä, musiikillisesti ja imagollisesti, ja mitkä ovat tavoitteet- plus tietenkin valtavasti draivia ja jaksamista tämän kaiken toteuttamiseen. Muuten heillä kyllä varmasti tiimi taustalla, manageria ja muuta.
Se auttaa myös että on useampi päivittäjä ja ideoija.
Vierailija kirjoitti:
Ovat tainneet ihan itse antaa aihetta jatkaa shippausta
Nimenomaan! Huvittaa nuo tekopyhät kauhistelijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tån ketjun idean antaa elää niin, ettei enää "väkisinshippaamista" ja sitten haukkumista ja mitätöintiä, kun shipattava ei enää muovaudu "vanhaan hyvään" shippimuottiun.
Vaan että fiilailtas ihan vaan todellisia artisteja ja mukaan mahtuis aika vapaasti ilmiöt Janin etumuksista mihin sitten ikinä mieli lentää
Siis nimenomaan. Uran fiilistelyä. Tapahtuneita asioita. Keikkatallenteita. Uutisia uran ympäriltä. Vaikka Janin etumusta.Kemioiden ihastelua, mutta ei silleen että väkisin leivotaan heterosta homoa ja haukutaan tyttökaveria kun ei sitten omat kuvitelmat vastaakaan todellisuutta.
Kyllä shippaaminen on osa ketjua edelleen, halusit sitä tai et. Ulkopuolisten haukkumiset voi kyllä jättää pois, siitä olen samaa mieltä.
Ja sisäpuolisten myös
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
3) Tasa-arvo: työ, perhe-elämä jne
Naiset palaavat töihin lasten saamisen jälkeen. Ystävieni, työtovereideni, naapureideni, tuttujeni perusteella minulla on vain yksi naisystävä, joka jäi kotiin. Äitini oli aina töissä, samoin yksi isoäidistäni.
Tein nopean haun ja löysin nämä Slovenian numerot:
89,1 % naisista, joilla on 2 lasta, on työssä.
84,8 % naisista, joilla on yksi lapsi, on työssä.
79,3 % naisista, joilla on 3 lasta, on työssä.Onko sama Suomessa?
Mielestäni kotona, perhe-elämä ja kotityöt vaihtelevat paljon sukupolvesta toiseen, kun nuorempi sukupolvi on tasa-arvoisempi. Luulen, että erityisesti lastenhoito, kun vauva on pieni, on edelleen pääosin naisten hoitamaa (vaikka miehetkin voivat saada isyysvapaata), mutta esim. ruoanlaitto on usein myös miesten tehtävä, minulla on ollut muutama poikaystävä (ja jotkut miespuoliset ystävät), jotka olivat upeita kokkeja. Ja tietenkään he eivät koskaan päästäneet naista grillinsä lähelle! Minulla on tunne, että tämä on sama Suomessa! :D
(K&B:n grillivideot eivät olleet minulle yllätys :))
Mitä miehiä ja grilliä vaivaa, se tuo jotain primaarista esiin?!?!En olisi vielä hetki sitten uskonut, että Slovenia on monessa asiassa Suomen kaltainen😚 Onpa ollut hienoa oppia kaikenlaista itselle aiemmin tuntemattomasta maasta😍
Vaikuttaa että jotain samaa sloveniassa ja suomessa on 😍 JO:n musiikissa on jotain joka iskee täällä, jotkut kohdat jopa kuulostaa joltain suomalaiselta bändiltä/musiikilta, mutta on hankala nimetä keltä. Semmonen joku melankolia, kuulostaa kuin jossain kesäfestareilla törmäisi näihin saundeihin siellä kesäillassa. Toki on jotain slovenialaista mutta jotain tuttuakin
Samoin tekisin itse, jos olisin K:n gf, veisin molemmat kotiini, pistäsin popcornit tulille ja asettuisin aitiopaikalle nauttimaan jostain kauniista ja elämää suuremmasta ...
Vierailija kirjoitti:
Ovat tainneet ihan itse antaa aihetta jatkaa shippausta
Sama vanha mantra. Joka on synrymyt ainoastaan shippifanaatikkojen omassa päässä. 😏 Tunkkaista touhua
Vierailija kirjoitti:
Meno oli ammattimaisempaa Käärijälä viisujen aikana. Toisaalta Käärijästä tuli siihen aikaan paljon toisten tahojen tuottamaa mediamateriaalia hänestä joka oli myös hyvää promoa (repressing Finland😀, haastikset, UMK-matskut). Nyt viestintä on sekavaa, nopeasti kyhätyn oloista. Jos se on sekavan oloista suomalaisille, se on vielä sekavampaa ulkkiksille mutta mikä on fokus edes?
Siihen kiertuemanagerin pestiin olisi voinut valita myös jonkun sometaitoisemman joka voisi kyhätä kokoajan kiertueelta ammattitaitoisempaa somekontenttia joka osaisi käyttää huumoria ammattitaidolla hyödyksi.
Toki hänellä on Häärijää sun muuta mediapersoonaa taustalla mutta se ei ole kuitenkaan viestinnän keskiössä.
Miken kuvat on hyvää matskua ja K:lla on onni että on hänet. Ne on olleet hyvä lisä somessa.
Ja en tarkoita että K:n pitäisi lopettaa oman somensa tekoa. Ei missään nimessä tätä kumminkaan
Vierailija kirjoitti:
Samoin tekisin itse, jos olisin K:n gf, veisin molemmat kotiini, pistäsin popcornit tulille ja asettuisin aitiopaikalle nauttimaan jostain kauniista ja elämää suuremmasta ...
😂
No tää ois aika erikoista kyllä. Siis suhteita on monenlaisia mutta...
LadySLO :) kirjoitti:
Yes, B&K do seem opposites in some ways, but I think they also have a lot in common. Their silly sense of humour, they both have an inner child that's very much alive and kicking. Music, obviously, and being suddenly thrown into a spotlight having to deal with that. I also think they are both "softies", not in a bad way, but quite emotional and affectionate guys. At least how I see them. I think they definitely connected on that. What I noticed about B is that he always seems a bit more reserved when he's in Slovenia, performing or doing interviews. Maybe that's just my imagination but after seeing clips from Croatia, Serbia, Ireland and Finland (let's leave ESC aside as that's a completely different planet), it seems the further from Slovenia he is, the more "out there" and daring and relaxed he is. And then to be on stage together with K in far away from home, in Finland, it was just explosive on top of explosive. Though he clearly loves performing in general, I don't think I've ever seen him literally BEAMING like that. And their performance was just like one of the hottest things I've seen ever seen! Like many others, I needed a few days to recover!!! I'm sure they practised the choreography a bit, but there were a lot of small differences between the first and second performances that make me think a lot of it was just spontaneous and they just rolled with whatever they felt like. I obviously don't know what their feelings or thoughts are, but the chemistry these two have, you can't fake that. The tension... ayayayay!
Assuming K's gf was there, I also wondered how she felt, and how I'd feel if I was her. Would I want to claw B's eyes out or take both of them home? *cough cough cough*
What would you do? ;)(uhhh this was a lot of posts!)
Thanks for this, so interesting! :) Especially the Tavastia part, us who were there have been saying it was very magical and feels now unreal / dreamlike. Though it was only like two weeks ago. Don't know what else to say. 😊 Yes and have to admit I'd take them both home if I wasn't almost old enough to be their mom. 🥲
Kuka? Kenelle epäselvää? Sulle?