Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jos mä oisin B:n ja K:n kanssa samassa tilassa pyörtyisin. En tiedä miten oletettu tyttis pystyy siihen😂😂
Käyttäjä43835 kirjoitti:
Tää kyllä välillä vaikuttaa Kärtsävihaketjulta,todellakin ,kuinka hän ei mitään tee oikein eikä enää edes näytä riittävän hyvältä.Minusta hän on ihan oman viehättävän itsensä näköinen stooreissansa ,toki ärtyneen oloinen,vaan kuka ei olisi ärtynyt ,kun ykskaks niin monet arvostelevat ihan kaikesta...en tiedä,onko se viisasta häneltä se faneille - tai entisille faneille vittuilu ,mutta minusta kyllä ymmärrettävää .Ja te kaikki ,jotka siitä arvostelette ,että hän kiertää perähikiät ,niin mikähän teidän arvostus olisi ,jos hän olisikin päättänyt perua jo buukkaamansa keikat ja lähtenyt ulkomaita kiertämään sen sijaan...Jere on sanansa mittainen mies ,ja hyvä niin !
Faneille vittuilu ei ole koskaan viisasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tekisin itse, jos olisin K:n gf, veisin molemmat kotiini, pistäsin popcornit tulille ja asettuisin aitiopaikalle nauttimaan jostain kauniista ja elämää suuremmasta ...
😂
No tää ois aika erikoista kyllä. Siis suhteita on monenlaisia mutta...
Tää olis ainakin mun hlökohtainen unelma. Ei yhtään haittais jakaa Jereä Bojanin kanssa. Voisi sitä mahdollisesti itsekin jotain saada tuossakin välissä vaikka kummaltakin 😜
No niin! Buffetpöytä on katettu! 😁😋
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oisin B:n ja K:n kanssa samassa tilassa pyörtyisin. En tiedä miten oletettu tyttis pystyy siihen😂😂
Näköjään 12-vuotiaat palstailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tekisin itse, jos olisin K:n gf, veisin molemmat kotiini, pistäsin popcornit tulille ja asettuisin aitiopaikalle nauttimaan jostain kauniista ja elämää suuremmasta ...
😂
No tää ois aika erikoista kyllä. Siis suhteita on monenlaisia mutta...
Tää olis ainakin mun hlökohtainen unelma. Ei yhtään haittais jakaa Jereä Bojanin kanssa. Voisi sitä mahdollisesti itsekin jotain saada tuossakin välissä vaikka kummaltakin 😜
No niin! Buffetpöytä on katettu! 😁😋
Mietinkin milloin tää ketju etenee tähän pisteeseen 😂
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43835 kirjoitti:
Tää kyllä välillä vaikuttaa Kärtsävihaketjulta,todellakin ,kuinka hän ei mitään tee oikein eikä enää edes näytä riittävän hyvältä.Minusta hän on ihan oman viehättävän itsensä näköinen stooreissansa ,toki ärtyneen oloinen,vaan kuka ei olisi ärtynyt ,kun ykskaks niin monet arvostelevat ihan kaikesta...en tiedä,onko se viisasta häneltä se faneille - tai entisille faneille vittuilu ,mutta minusta kyllä ymmärrettävää .Ja te kaikki ,jotka siitä arvostelette ,että hän kiertää perähikiät ,niin mikähän teidän arvostus olisi ,jos hän olisikin päättänyt perua jo buukkaamansa keikat ja lähtenyt ulkomaita kiertämään sen sijaan...Jere on sanansa mittainen mies ,ja hyvä niin !
Faneille vittuilu ei ole koskaan viisasta.
?? Hä
Vierailija kirjoitti:
Jestas kun on kuuma mies! Toivottavasti tällaisia kuvia saadaan taas loppuviikon keikoilta!
Petytkö jos ei saada?
Mut Kärde sanoi olevansa Liettuan seksihaastattelussa yhden naisen mies kun kyseltiin kimppaharrastuksista (kaikkeen sekin on joutunut vastaamaan). Ja QX:n haastattelussa hetero niin ei taitais toi kolmen kimppakaan toimia 😀
Onhan sillä kysytty missä harrastanut seksiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Fifty shades of Bojan
Vierailija kirjoitti:
Mut Kärde sanoi olevansa Liettuan seksihaastattelussa yhden naisen mies kun kyseltiin kimppaharrastuksista (kaikkeen sekin on joutunut vastaamaan). Ja QX:n haastattelussa hetero niin ei taitais toi kolmen kimppakaan toimia 😀
Ei kai sitä haastatteluissa kaikkea kerrota...
Eih, Community-fanina en kestä. :) https://twitter.com/BabySealEdgar/status/1673678775102455808
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fifty shades of Bojan
Kumpi Bojan on siinä, Mr. Grey vai Anastasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fifty shades of Bojan
Kumpi Bojan on siinä, Mr. Grey vai Anastasia?
Mr Grey on vähän creepy, SM kammioita pitkin penthouseaan.
Vierailija kirjoitti:
Jestas kun on kuuma mies! Toivottavasti tällaisia kuvia saadaan taas loppuviikon keikoilta!
Ihana on ja samaa toivon
Vanha kunnon Raahe saattaa olla Käärijälle kovinkin tuttu kaupunki. Onhan hänen toinen mummolansa Nivalassa, ja taitaa olla lähin vähänkin isompi kaupunki sitä. Ehkä siellä on tullut lapsena piipahdettua useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tainneet ihan itse antaa aihetta jatkaa shippausta
Sama vanha mantra. Joka on synrymyt ainoastaan shippifanaatikkojen omassa päässä. 😏 Tunkkaista touhua
Nyt olet kyllä täysin väärässä.
Siinä yhdessä Kärtsän vanhassa videossa se käy laulutunnilla sen yhden naislaulajan luona - minkä nimeä en nyt saa mieleeni! - mut video ollut täälläkin. Selvästi laulutunteja ainaki sillon oli vailla.