Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvastihan täällä sivutaan seksuaalisuutta kun yritetään parittaa K:ta ja B:ta. :D Mä taas odotan päivää jolloin täällä ei huomautella mistä aiheista ja millä kulmalla saa puhua.
Kulmakertoimen määrittää Janin etumus. Montakos astetta laitetaan?
En tiedä asteista, mutta 24 senttiä menee näin ilta-aikaan. Hyvin dekantoituna.
Mulle riittää kupillinen.
Jätetäänkö maitovaraa?
Nautin mieluummin vahvana ja raakana.
Vierailija kirjoitti:
Ääää missasin liven. Nyyhkis.
Se kai tulee tekstitettynä sinne Jokeroutsubsiin tai jotain sellaista olin lukevinani. Menin heti kun linkki tänne ilmestyi ja kärkyin yli kaksi tuntia, ennen kuin pojat esiintyivät. Meneehän se ilta näinkin. Mutta oli kyllä hyvä keikka, aivan erilainen JO vaatteiltaan ja vielä Novi val lopuksi. Bojan näytti mun silmiin väsyneeltä mutta Kris ja Nace olivat ihan liekeissä ja Bojankin siis todella hyvä muuten mutta silmät oli väsyneen näköiset. Esiintyminen koko bändiltä ihan huippua.
Mistä sen esityksen näkee?
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana "Käärijän ja Bojanin asia asiallinen esiintymis-ja musiikkiketju" on tällä hetkellä tästä nykyisestä. Jos noin niinku miettii. Janin munat joka päivä esillä, haaveillaan Kärtsän pakaroista ja miehistä nuolemassa toisiaan, käydään läpi kaiken maailman versiot kuka vois panna ketäkin ...
Tähän vastasin äsken aika pitkästikin toivottavasti joku näki ,jostain syystä poistettiin. ..hmmm. Mutta eri mieltä olen ja nyt ilolla kaikki eteenpäin 🌹🌹
Se Espanjassa tanssimaan menijä. 💚
Täällä näköjään on Janin bistro auki. Ja shippaajilla sokka irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas erilaiset vaatteet koko JO bändillä. Krisillä nahkahousut ja hihaton paita, Bojanilla melkein kuin farkut tai ainakin hyvin erilaiset housut kuin yleensä, Janilla taas takki auki ja sinistä kynsilakkaa. Huh! Ja Nace ja Jure molemmat myös mustissa paidoissa eli koko bändi oli paljon rock-henkisempi kuin ennen. Mites nyt näin?
Ainoa järkevä selitys tälle on se, että LadySLO on todellisuudessa ollut Gregor koko ajan.
Hei c'mon nyt taas 😂
Kiinnostaako ketään ficci Janista yön vampyyrina?🦇🖤 Vai onko so last season? Siinä on myös muut Jokerit, Kärtsä ja Gregor. Mulle käy vaan huonosti, kun yritän luoda jotakin synkän eroottista, ne tarinat muuttuu usein Tatun ja Patun seikkailuksi.😉 Ao3 tavoitteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääää missasin liven. Nyyhkis.
Se kai tulee tekstitettynä sinne Jokeroutsubsiin tai jotain sellaista olin lukevinani. Menin heti kun linkki tänne ilmestyi ja kärkyin yli kaksi tuntia, ennen kuin pojat esiintyivät. Meneehän se ilta näinkin. Mutta oli kyllä hyvä keikka, aivan erilainen JO vaatteiltaan ja vielä Novi val lopuksi. Bojan näytti mun silmiin väsyneeltä mutta Kris ja Nace olivat ihan liekeissä ja Bojankin siis todella hyvä muuten mutta silmät oli väsyneen näköiset. Esiintyminen koko bändiltä ihan huippua.
Voi että kun harmittaa etten nähnyt livenä mut nautiskelen sit jälkikäteen. Montako biisiä vetivät? Kunpa ei B olisi nyt mitenkään alamaissa.
LadySLO :) kirjoitti:
Hei kaikki,
Kiitos niille, jotka kysyivät tasa-arvosta Sloveniassa ja miten minä näen B&K:n. Tarvitsen hieman enemmän aikaa oikean vastauksen kirjoittamiseen, joten vastaan huomenna. :)
Perutun keikan osalta Belgradin keikat siirrettiin vain 2 päivää myöhemmin pahojen myrskyjen vuoksi. Se oli festivaali ja kaikki peruttiin sinä päivänä, ei vain heidän konserttinsa. Tämä, Novo mestossa, on todella peruttu, eikä syytä ole vielä kerrottu. :( Todella outoa! Olen surullinen, koska minulla oli lippuja!! Menen vain toiseen paikkaan toisessa kaupungissa, mutta silti olin innoissani tästä perjantaista.
Jos tämä ketju lukkiutuu, miten löydän uuden?
Me vain avataan uusi ketju, no worries. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä vähän järkyttynyt et täällä joku lähestyy Jereä (tai Bojania) näissä merkeissä. Ihan oikeasti. Se jos mikä menee häirinnän puolelle. Vaikka onhan täällä melkosen värikästä menoa ollut. Mut tää on fiilistelyketju, sekoillaan keskenämme täällä, ja annetaan mielikuvituksen laukata. Ei viitsisi oikeasti sekoittaa näitä (oikeita) ihmisiä mukaan tähän.
Ei mene. Mikään musiikkiesityslinkin lähettäminen muusikolle hänen tuntemansa esiintyjän jutusta kaikille avoimeksi asetetttuun somekanavaan ei ole millään lailla häirintää. En voi edes ymmärtää, miksi joku kuvittelee kyseisen videon jollain lailla haittaavan sen saajaa? Kyllä saaja tajuaa, että kyseessä oli fanin näkökanta.
eri
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään on Janin bistro auki. Ja shippaajilla sokka irti.
Kiinnostaisi nähdä kyseisen bistron menu, jos se on sellainen missä on selkeät annoskuvat.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Hei kaikki,
Kiitos niille, jotka kysyivät tasa-arvosta Sloveniassa ja miten minä näen B&K:n. Tarvitsen hieman enemmän aikaa oikean vastauksen kirjoittamiseen, joten vastaan huomenna. :)
Perutun keikan osalta Belgradin keikat siirrettiin vain 2 päivää myöhemmin pahojen myrskyjen vuoksi. Se oli festivaali ja kaikki peruttiin sinä päivänä, ei vain heidän konserttinsa. Tämä, Novo mestossa, on todella peruttu, eikä syytä ole vielä kerrottu. :( Todella outoa! Olen surullinen, koska minulla oli lippuja!! Menen vain toiseen paikkaan toisessa kaupungissa, mutta silti olin innoissani tästä perjantaista.
Jos tämä ketju lukkiutuu, miten löydän uuden?
Me vain avataan uusi ketju, no worries. :)
Samantyylisellä otsikolla siis. :D
Mua vähän hämmentää puhutaanko täällä Janista vai Janista. Siis kun muistelee Pasin ja Janin puutarhaketjua jossa Bojan oli peitenimellä Jani, joku halusi sanoa häntä nimellä Jan😃
Mutta ilmeisesti täällä puhutaan JO:n matemaatikko-Janista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas erilaiset vaatteet koko JO bändillä. Krisillä nahkahousut ja hihaton paita, Bojanilla melkein kuin farkut tai ainakin hyvin erilaiset housut kuin yleensä, Janilla taas takki auki ja sinistä kynsilakkaa. Huh! Ja Nace ja Jure molemmat myös mustissa paidoissa eli koko bändi oli paljon rock-henkisempi kuin ennen. Mites nyt näin?
Ainoa järkevä selitys tälle on se, että LadySLO on todellisuudessa ollut Gregor koko ajan.
Hei c'mon nyt taas 😂
Onhan se kieltämättä kutkuttava ajatus ja manifestoinnin arvoinen asia, että LadySlo olisi Gregor.🤭 Oikea Lady.😂
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako ketään ficci Janista yön vampyyrina?🦇🖤 Vai onko so last season? Siinä on myös muut Jokerit, Kärtsä ja Gregor. Mulle käy vaan huonosti, kun yritän luoda jotakin synkän eroottista, ne tarinat muuttuu usein Tatun ja Patun seikkailuksi.😉 Ao3 tavoitteena.
Jan ja Tatun ja Patun seikkailut. Onhan sekin mahdollinen ficci😃
Vaikka nuo Janin etumusjutut on stupidoja niin kiitos teille jotka yritätte piristää niillä ketjua. 😄
Vierailija kirjoitti:
Voi veljet.
Olen pahasti koukussa tähän ketjuun.
Nyt tarttis oikeesti tehdä jotain, kun luen jonkun äijän pullottavasta etumuksesta. Mummonverhoista ja Frankista.
Auttakaa.
En halua, että kukaan saa tietää.
Mä luen tätä ketjua eduskunnassa veronmaksajien rahoilla😼. Kuluu se työpäivä näinkin.😽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei c'mon nyt taas 😂
Onhan se kieltämättä kutkuttava ajatus ja manifestoinnin arvoinen asia, että LadySlo olisi Gregor.🤭 Oikea Lady.😂
No joo eiköhän sillä vähän muutakin tekemistä ole kuin päivystää täällä😀
Vierailija kirjoitti:
Hei kivempiin tunnelmiin: Boitsun IG:n tykätyin postaus on hänen ja Jeren halikuvat ja tunnelmat ja kiitokset Helsingistä ja Jerelle 💚 Kyttään koska menee 100.000 rikki. On siinä valtava ero aiempiin, muutaman tuhannen tykkäyksiin ennen viisuja. Voi vähän tuuliselta tuntua B:stäkin.
Missä ne tykkääjämäärät näkyy?!
Jätetäänkö maitovaraa?