Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
29361/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Balkanmakkara eli balkaninmakkara on leikkelemakkara, joka on voimakkaasti savustettu, mausteinen ja karkearakenteinen.

Balkanmakkara on 1950-luvulta ja oli pitkään vientituote.

Balkan tehdään syötäväksi kelpaamattomaan kuoreen. Sitä myydään kokonaisina tankoina"

Vierailija
29362/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääää missasin liven. Nyyhkis.

Se kai tulee tekstitettynä sinne Jokeroutsubsiin tai jotain sellaista olin lukevinani. Menin heti kun linkki tänne ilmestyi ja kärkyin yli kaksi tuntia, ennen kuin pojat esiintyivät. Meneehän se ilta näinkin. Mutta oli kyllä hyvä keikka, aivan erilainen JO vaatteiltaan ja vielä Novi val lopuksi. Bojan näytti mun silmiin väsyneeltä mutta Kris ja Nace olivat ihan liekeissä ja Bojankin siis todella hyvä muuten mutta silmät oli väsyneen näköiset. Esiintyminen koko bändiltä ihan huippua.

Voi että kun harmittaa etten nähnyt livenä mut nautiskelen sit jälkikäteen. Montako biisiä vetivät? Kunpa ei B olisi nyt mitenkään alamaissa.

Neljä biisiä vetivät, vikana Novi val. Eikä se B ollut mitenkään alamaissa vaan lähinnä vaan siis sen näköinen, ettei ollut nukkunut kunnolla. Ei hätää siis, hyvin lauloi ja oli mukana, mutta silmät samanlaiset kuin välillä joissain viisujen aikaisissa haastatteluissa, kun oli herätetty liian aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29363/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Balkanmakkara eli balkaninmakkara on leikkelemakkara, joka on voimakkaasti savustettu, mausteinen ja karkearakenteinen.

Balkanmakkara on 1950-luvulta ja oli pitkään vientituote.

Balkan tehdään syötäväksi kelpaamattomaan kuoreen. Sitä myydään kokonaisina tankoina"

Kokonainen tanko.🤭

Vierailija
29364/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kivempiin tunnelmiin: Boitsun IG:n tykätyin postaus on hänen ja Jeren halikuvat ja tunnelmat ja kiitokset Helsingistä ja Jerelle 💚 Kyttään koska menee 100.000 rikki. On siinä valtava ero aiempiin, muutaman tuhannen tykkäyksiin ennen viisuja. Voi vähän tuuliselta tuntua B:stäkin.

Missä ne tykkääjämäärät näkyy?!

Niin uudelleen kysyn tätä, itselleni ei ig:ssä näy kuin kommenttien lukumäärä.

Vierailija
29365/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyny kovakuori Käärijään

Vierailija
29366/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin taas Bojanin kuvaa stoorissa. Vielä muutama päivä sitten hän pötkötteli ihanan onnellisen näköisenä, puhelin massun päällä. Jumankauta, Jere!

Vierailija
29367/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kivempiin tunnelmiin: Boitsun IG:n tykätyin postaus on hänen ja Jeren halikuvat ja tunnelmat ja kiitokset Helsingistä ja Jerelle 💚 Kyttään koska menee 100.000 rikki. On siinä valtava ero aiempiin, muutaman tuhannen tykkäyksiin ennen viisuja. Voi vähän tuuliselta tuntua B:stäkin.

Kummallista. Liekö jotkin omat asetuksesi vinksallaan, koska minulle näkyy normaalisti. 99 937 tykkäystä kuvalla tällä hetkellä. Yhteiskuvalla La Zarran kanssa lähes yhtä paljon.

Vierailija
29368/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas erilaiset vaatteet koko JO bändillä. Krisillä nahkahousut ja hihaton paita, Bojanilla melkein kuin farkut tai ainakin hyvin erilaiset housut kuin yleensä, Janilla taas takki auki ja sinistä kynsilakkaa. Huh! Ja Nace ja Jure molemmat myös mustissa paidoissa eli koko bändi oli paljon rock-henkisempi kuin ennen. Mites nyt näin?

Vastaus=K

Vierailija
29369/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä joku selitti muka tarkkailevansa, milloin 100 000 tykkääjän raja menee rikki B:n instakuvissa Tavastialta? Kun ei mulle näy mitkään tykkääjämäärät Bojanin julkaisuissa ja linkissä sanotaan, että käyttäjä voi piilottaa ne kaikilta muilta?

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/da85106b-5023-4d6c-91b1-b491f41b…

Vierailija
29370/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Liekö jotkin omat asetuksesi vinksallaan, koska minulle näkyy normaalisti. 99 937 tykkäystä kuvalla tällä hetkellä. Yhteiskuvalla La Zarran kanssa lähes yhtä paljon.

Kiitos, niin näyttikin olevan. Oletuksena oli, että ne piilotetaan. En ollut ikinä käynyt asetuksissa.

Vierailija
29371/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin taas Bojanin kuvaa stoorissa. Vielä muutama päivä sitten hän pötkötteli ihanan onnellisen näköisenä, puhelin massun päällä. Jumankauta, Jere!

Mä en enää löydä sanoja kuvaamaan tuon miehen ihanuutta.

Vierailija
29372/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvastihan täällä sivutaan seksuaalisuutta kun yritetään parittaa K:ta ja B:ta. :D Mä taas odotan päivää jolloin täällä ei huomautella mistä aiheista ja millä kulmalla saa puhua.

Kulmakertoimen määrittää Janin etumus. Montakos astetta laitetaan?

En tiedä asteista, mutta 24 senttiä menee näin ilta-aikaan. Hyvin dekantoituna.

Mulle riittää kupillinen.

Tuossa iässä varmasti 90 asteen kulma. Vanhemmiten ilman kemiallisia aineita luulen, että 40täkin on jo saavutus. Yksilölliset vaihtelut mahdollisia sekä geneettinen vitaalisuus vaikuttaa siten että iloisia poikkeuksiakin löytyy.

Vierailija
29373/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Bojanin silmät näyttivät itkeneiltä eilen hyväntekeväisyyskonsertissa. Toivottavasti ei ollut. Nyt peruuntui perjantain konsertti joten ehtii toivottavasti levätä, oli mikä oli.

Vierailija
29374/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä heittänyt toivoani poikien suhteen. Mietin koko ajan, miten itse toimisin (ulospäin julkisuuteen) tuon ystävyyden kanssa, jos olisin kumpikaan heistä. Varmaan juuri näin tai siis näkisin tällaisen todella todennäköisenä, eli että sellaista yhteydenpitoa, mistä jotkut ventovieraat repivät koko ajan jotain hullua, vähentäisin aika minimiin. 

Ja siis olen itse yksi näistä hulluista, tai olen ennemminkin vain sellainen ihastelija, en joka vilahduksen ylitarkkailija. 

Onhan se harmillista, ettei saagaan ilmesty jatkuvasti ihqutettavaa materiaalia, mutta se ei itselleni kyllä kerro mitään kaksikon keskinäisistä väleistä, eikä mistään odotuksiin pettymisestä eikä gf:n tielläolosta. Mä olen ihan ok senkin skenaarion kanssa, että kun K:lle tulee lopulta ero tästä sarja-artisti-seukkaaja-gf:stä, niin tilanne on taas erilailla avoin tälle kaksikolle. Aikaahan siihen menee, mutta mä olen jo vanha, viiskymppinen. Ei ole enää kiire mihinkään :)

Vähän latistaa ketjua ne kitinät, että pojat eivät enää muka välitä toisistaan. Onneksi olen jo päivät töissä, niin ei tarvitse juurikaan ajantasalla niitä lueskella.

Vierailija
29375/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Bojanin silmät näyttivät itkeneiltä eilen hyväntekeväisyyskonsertissa. Toivottavasti ei ollut. Nyt peruuntui perjantain konsertti joten ehtii toivottavasti levätä, oli mikä oli.

Oisko hänen lähipiirissään voinut tapahtua jotain?

Vierailija
29376/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Jere minkä teit.

Vierailija
29377/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätä siis vain siinä valossa, että onko tuon olemuksen eilisellä keikalla ja peruuntuneen keikan välillä jokin yhteys? Voi olla, ettei ole minkäänlaista. Mutta jos on, niin silloinhan on aika selvää ainakin minusta, että jotain (ikävää) on sattunut, eikä se liity Jereen mitenkään. Itse en eilistä keikkaa nähnyt, odotan taltioinnin ilmestymistä jonnekin kovasti.

Mahdollisesti sille JO subs You tube kanavalle?

Vierailija
29378/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsärille on nyt tärkeintä, että pyyhkii hyvin. Kämppäkin on ilmeisesti tuliterä. Kivasti kaappitilaa kuteille, tilaa huonekaluille, omakuville ja muulle sälälle kuten jakorasioille ja sen sellaisille. Veri guuuud.

Vierailija
29379/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että B vaan tekee pitkiä päiviä ja yöunet jääny vähiin, eilenkin ilmeisesti ollu studiolla puolen yön aikaan. Tosin tuskin se keikan peruuntuminen tuosta johtuu.

Vierailija
29380/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätä siis vain siinä valossa, että onko tuon olemuksen eilisellä keikalla ja peruuntuneen keikan välillä jokin yhteys? Voi olla, ettei ole minkäänlaista. Mutta jos on, niin silloinhan on aika selvää ainakin minusta, että jotain (ikävää) on sattunut, eikä se liity Jereen mitenkään. Itse en eilistä keikkaa nähnyt, odotan taltioinnin ilmestymistä jonnekin kovasti.

Mahdollisesti sille JO subs You tube kanavalle?

Twitterissä kohdasta 2.56.00

https://www.twitch.tv/videos/1857197862

Ketju on lukittu.