Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Hyväntekeväisyyskonsertti näkyy JokerOutSubissa Twitterissä, jos ei joku eilen nähnyt. Kuten mä. Katselin nyt vasta ja täytyy sanoa et olipa erilainen Joker Out. Kaikki mustissa ja niin rauhallisina, oliko teeman mukaista vai jollekin lähipiirissä jotain sattunut, kuten joku täällä laittoi.
Bojan oli kyllä todella miehekäs, huh, näytti hyvältä farkuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin taas Bojanin kuvaa stoorissa. Vielä muutama päivä sitten hän pötkötteli ihanan onnellisen näköisenä, puhelin massun päällä. Jumankauta, Jere!
Mä en enää löydä sanoja kuvaamaan tuon miehen ihanuutta.
Oh yes, he is amazing!
Aika kaukaa taas tyypit haettu et Bojan itkisi silmät päästään Jeren takia ja siks näytti silmät turvonneilta eilen. Joku todellisuus hyvä pitää täälläkin mukana. Vai onko?
Bojan näytti samalta viisuissa et olisko väsymystä tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntekeväisyyskonsertti näkyy JokerOutSubissa Twitterissä, jos ei joku eilen nähnyt. Kuten mä. Katselin nyt vasta ja täytyy sanoa et olipa erilainen Joker Out. Kaikki mustissa ja niin rauhallisina, oliko teeman mukaista vai jollekin lähipiirissä jotain sattunut, kuten joku täällä laittoi.
Tekeekö Euroviisut pojista miehiä, kun sekä B että K ovat nykyään jotenkin paljon... rouheampia. Miehekkäämpiä. Kuumempia. 🔥
https://m.twitch.tv/videos/1857197862
Tässä linkki esitykseen. Alkaa noin kohdasta 2:50. onko tosiaan hyvntekeväisyyden teemana ollut jokin surullisempi kohde ja siksi mustat vaatteet ja selvästi itkenyt Bojan? Vai joku lähipiirin surutapaus?
Vierailija kirjoitti:
Oli kieltämättä vähän väsähtäneet oloinen B eilisessä taltioinnissa. 🥺 Näytti yhtä raasulta kuin eräällä Helsinkiläisellä terassilla taannoin. Olisiko voinut olla kipeänä, kun toissapäiväinen storykin oli vitutussukissa loikoilua? Samaan aikaan muut pojat kokoontuivat yhdessä pelaamaan.
Tämä taitaa olla todennäköinen skenaario. Toivottavasti pupu paranee pian!
Minustakin Bojan näyttää ihan selvästi itkeneeltä ja vahva "off" viba (en sano että tämä liittyisi mihinkään tiettyyn, kyllä nuo mustat vaatteet + tuon näköisyys herättävät mahdollisia pohdintoja), mutta on toki mahdollista että on esim. vain tosi flunssainen. Mutta miksi sitten laulu kulkisi noin hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki esitykseen. Alkaa noin kohdasta 2:50. onko tosiaan hyvntekeväisyyden teemana ollut jokin surullisempi kohde ja siksi mustat vaatteet ja selvästi itkenyt Bojan? Vai joku lähipiirin surutapaus?
Tuohan on päivätty 27.4.23 Haloooo???
Päiväys on typo, pitäisi olla 27.6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on päivätty 27.4.23 Haloooo???
Tuo ilmoitus kyseisestä tapahtumasta lienee ladattu silloin, mutta video on ladattu kyllä 13 h sitten. Specsavers edelleen..
Jokeripokerit on matkalla seuraaville festareille Gregor-papan kyydissä. Tänään selviää ehkä totuus ... ehtiikö Lady SLO kommentoida kuinka paljon tänne 🤔😜
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä heittänyt toivoani poikien suhteen. Mietin koko ajan, miten itse toimisin (ulospäin julkisuuteen) tuon ystävyyden kanssa, jos olisin kumpikaan heistä. Varmaan juuri näin tai siis näkisin tällaisen todella todennäköisenä, eli että sellaista yhteydenpitoa, mistä jotkut ventovieraat repivät koko ajan jotain hullua, vähentäisin aika minimiin.
Ja siis olen itse yksi näistä hulluista, tai olen ennemminkin vain sellainen ihastelija, en joka vilahduksen ylitarkkailija.
Onhan se harmillista, ettei saagaan ilmesty jatkuvasti ihqutettavaa materiaalia, mutta se ei itselleni kyllä kerro mitään kaksikon keskinäisistä väleistä, eikä mistään odotuksiin pettymisestä eikä gf:n tielläolosta. Mä olen ihan ok senkin skenaarion kanssa, että kun K:lle tulee lopulta ero tästä sarja-artisti-seukkaaja-gf:stä, niin tilanne on taas erilailla avoin tälle kaksikolle. Aikaahan siihen menee, mutta mä olen jo vanha, viiskymppinen. Ei ole enää kiire mihinkään :)
Vähän latistaa ketjua ne kitinät, että pojat eivät enää muka välitä toisistaan. Onneksi olen jo päivät töissä, niin ei tarvitse juurikaan ajantasalla niitä lueskella.
Samaa mieltä muuten paitsi en leimaisi naisystäväänsä. Mahtaako hänen lähimenneisyyteensä liittyvät väitteet olla edes totta.
Ai noin nuori olet.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Bojan näyttää ihan selvästi itkeneeltä ja vahva "off" viba (en sano että tämä liittyisi mihinkään tiettyyn, kyllä nuo mustat vaatteet + tuon näköisyys herättävät mahdollisia pohdintoja), mutta on toki mahdollista että on esim. vain tosi flunssainen. Mutta miksi sitten laulu kulkisi noin hyvin...
Anteeksi, mutta puhutte nyt ihan höpöjä. Pliiis! 😀
Bojan näytti kuumalta kuin mikä ja rokkityyliä bändiltä vaihteeksi pukeutumisessa, viimeinkin!
https://www.instagram.com/reel/CuBhQU7rj7U/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Kärtsärille on nyt tärkeintä, että pyyhkii hyvin. Kämppäkin on ilmeisesti tuliterä. Kivasti kaappitilaa kuteille, tilaa huonekaluille, omakuville ja muulle sälälle kuten jakorasioille ja sen sellaisille. Veri guuuud.
Kivasti - sanoisi Käärijä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta puhutte nyt ihan höpöjä. Pliiis! 😀
Bojan näytti kuumalta kuin mikä ja rokkityyliä bändiltä vaihteeksi pukeutumisessa, viimeinkin!https://www.instagram.com/reel/CuBhQU7rj7U/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
No ei ollut höpöä, että Bojan oli ihan "pihalla" ja silmät oudonnäköiset, vaikka vetikin hyvin. Itse väittäisin itkeneeksi, mutta on mahdollista että oli vain flunssassa, unenpuutteessa tai muu viaton syy. Kun luin kommentteja ennen katsomista, ajattelin ihmisten ylitulkitsevan, mutta se olikin paljon selvemmin näkyvissä kuin ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Euroviisut pojista miehiä, kun sekä B että K ovat nykyään jotenkin paljon... rouheampia. Miehekkäämpiä. Kuumempia. 🔥
Onhan ne viisut kaikkinensa melkoinen "mylly / myllytys". Ei ihme, että ovat kypsyneet, miehistyneet.
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukaa taas tyypit haettu et Bojan itkisi silmät päästään Jeren takia ja siks näytti silmät turvonneilta eilen. Joku todellisuus hyvä pitää täälläkin mukana. Vai onko?
Bojan näytti samalta viisuissa et olisko väsymystä tosiaan.
Mutta kun on tuo Jeren muuttokin meneillään ... Mene tiedä. Elämään mahtuu eri syistä erilaisia tunteita, myös surullisia ja onhan Bojaninkin oikeus vetäytyä olemaan välillä itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita muitakin kuin vain flunssavirukset. Eikä tiedetä vaikka olisi migreenitaipumusta.
Vierailija kirjoitti:
Näytti tosi surulliselta ja itkeneeltä. Ei tullut sitä ihanaa leveää hymyä.
Oli kieltämättä vähän väsähtäneet oloinen B eilisessä taltioinnissa. 🥺 Näytti yhtä raasulta kuin eräällä Helsinkiläisellä terassilla taannoin. Olisiko voinut olla kipeänä, kun toissapäiväinen storykin oli vitutussukissa loikoilua? Samaan aikaan muut pojat kokoontuivat yhdessä pelaamaan.