Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana "Käärijän ja Bojanin asia asiallinen esiintymis-ja musiikkiketju" on tällä hetkellä tästä nykyisestä. Jos noin niinku miettii. Janin munat joka päivä esillä, haaveillaan Kärtsän pakaroista ja miehistä nuolemassa toisiaan, käydään läpi kaiken maailman versiot kuka vois panna ketäkin ...
MISSÄ ON ESILLÄ JANIN MUNAT
Minäkin haluan nähdä!!!!!
En näytä kuin bändikavereille.
T. Jan
Hei Jan! Perustetaanko bändi? T: viisugay
Miks mainostaa liveä jos ei viitsi jakaa linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks joku vois edes vähän loukkaantua Janinkin puolesta tai Janin munien puolesta. Ois jotenkin kotosampi olo näin ehtoolla taas.
Edes Hyacinth Bucket ei pystyisi loukkaantumaan Janin kuvan nähdessään.
Se linkki oli kyllä täällä mutta tähän hätään en itse sitä löytänyt joten näkemättä jää
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Voi ei taas Joker Outilla peruttu keikka :(
Mistähän nämä nyt johtuu? Tämä jo ainakin toinen peruttu lyhyen ajan sisään.Ps. Whats the Tea, mistä me puhutaan, mitkä on päivän polttavat puheenaiheet? Mitä tästä Käärijän tyttiksestä?
mikä keikka niiltä on peruttu o_o
Insta stooreissa näkyy että Novo Meston keikka peruttu
Kuva Käärijän hypystä Bojanin syliin vähän eri suunnasta.
https://i.pinimg.com/750x/69/01/52/690152ad3251e9db7438523218409d05.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana "Käärijän ja Bojanin asia asiallinen esiintymis-ja musiikkiketju" on tällä hetkellä tästä nykyisestä. Jos noin niinku miettii. Janin munat joka päivä esillä, haaveillaan Kärtsän pakaroista ja miehistä nuolemassa toisiaan, käydään läpi kaiken maailman versiot kuka vois panna ketäkin ...
MISSÄ ON ESILLÄ JANIN MUNAT
Minäkin haluan nähdä!!!!!
En näytä kuin bändikavereille.
T. JanHei Jan! Perustetaanko bändi? T: viisugay
Meinasin melkein mennä halpaan.
T. Jan
Linkki livestreemiin: https://twitter.com/jokeroutsubs/status/1673419007251083281?s=61&t=LaqW…
Vierailija kirjoitti:
Se linkki oli kyllä täällä mutta tähän hätään en itse sitä löytänyt joten näkemättä jää
https://m.twitch.tv/jokeroutsubs
Ole hyvä tuolta näet.
T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä tuolta näet.
Bojanilla kivat vaatteet tuolla nyt kaikkien vaatearvostelijoiden mieliksi, vähän tiukemmat housutkin, mmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä tuolta näet.
Kiitos.🙏
Ihana tunnelma, ihana paita Boitsulla.
Vierailija kirjoitti:
Bojan ei ole livessä.
Joker Outin osuus loppui just hetki sitten.
Herranjumala tuo Bojan. Ihan käsittämättömän hieno laulaja.
Tiukat housut aivan ok myös
Vierailija kirjoitti:
Bojan ei ole livessä.
Esiintyivät juuri ja nyt juontaja höpöttää.
Haluaisin kirjoittaa fanficin aiheena K:n elokuinen käynti Sloveniassa. K on juuri sinkkuuntunut, koska huomaa olevansa rakastunut Bojaniin. Tämän matkan aikana K haluaa paljastaa todelliset tunteensa, mutta saako hän ne sanottua? Miten Bojan reagoisi? Vaarantako hän heidän ystävyytensä lopullisesti? K menee viettämään iltaa Bojanin vanhempien luo, illan päätteeksi käyvät silittelemässä koiranpentuja, kunnes siirtyvät kahdestaan laiturille. Ilta on kaunis, taivas kirkas ja täysikuu heijastuu järvestä. Bojan hymyilee onnellisena. K huomaa tilaisuutensa tulleen...
Vierailija kirjoitti:
Mua myös huolettaa että miksi keikka peruttu?? Onko samanlaisia taloudellisia vaikeuksia keikkajärjestäjillä kuin Suomessakin ollut ja peruuntunut monenmoista vai onko tihkunut tietoja muusta?
Olisi niin kauheaa jos lähtisi ulkomaille ja keikka peruttaisiinkin!
Ja tuo Jure noilla kauniilla siisteillä hiuksilla aww! Ihana! Se blondattu moppi ei todella ole eduksi hänelle.
Mikä on oikeesti todellisuus? Ja Juresta vois saada esille vaikkas mitä...
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere menetti heidän yhteisen are you-juttunsakin nyt kun meni sitä ilman merkitystä huutelemaan videolla.
Tämä oli päivän ja saagan surkein juttu. Toivottavasti ei enää laita sitä B:lle somessa. Tuskin vastaa enää ikävä kyllä.
Siis missä videolla huuteli ja mitä?
Tuskinpa K:n ja B:n ystävyys nyt on tällaisesta kiinni. Toivon todella ettei ole.No K&B ei tiettävästi oo henkisesti 12 v. kuten jengi täällä ni tuskin ystävyys tommoseen kaatuu. Pikkasen nyt valoja päälle.
Ok 😅 olin tuo joka manasi että surkein juttu mutta raidat olla oikeassa. Vähän karkaa nää jutut välillä ja alkoi itseäkin naurattaa. Piis out.
Heips ja nyt kuulolle Novi Val,ihana