Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
29321/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana, Bojan lauloi niin kauniisti. Todella upea ja koskettava tunnelma heidän esityksen aikana. Jania en huomannut, siitä miinus, mutta Bojanin asu.👍

Vierailija
29322/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi olipa ihana minikeikka! Bojan niin upea ja kuulosti ihanalta! Kaikki pojat oli niin sulosia ja tyylikkäitä! Ja Janilla takin alla paljas iho, ah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29323/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo esitys näkyy kyseisellä sivulla myös myöhemmin tai ainakin ymmärsin niin. Jos joku ei ehtinyt nähdä.

Vierailija
29324/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulonen video Jerestä Euroviisujen aikaan.

https://twitter.com/tortim6ndi/status/1673692892311830529

Ihana iloinen Jere ja toi sen nauru <3 Tota sen kikattelua vois kyllä kuulua useemminkin, toivottavasti sitä ois kuultavissa tän viikon keikkapätkissä :)

Petytkö, jos et kuule? Oletko in this for your own pleasure? Mä toivon, että K on oma itsensä, oli väsynyt tai ei, ja sitä ei arvosteltaisi. Ei hänen tarvitse minua varten nauraa, enkä pety ja valita, jos hän on pahalla päällä.

Vierailija
29325/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se linkki oli kyllä täällä mutta tähän hätään en itse sitä löytänyt joten näkemättä jää

Kaikki hukkuu tyttisjankkaajien oksennukseen.

Vierailija
29326/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki,

Kiitos niille, jotka kysyivät tasa-arvosta Sloveniassa ja miten minä näen B&K:n. Tarvitsen hieman enemmän aikaa oikean vastauksen kirjoittamiseen, joten vastaan huomenna. :)

Perutun keikan osalta Belgradin keikat siirrettiin vain 2 päivää myöhemmin pahojen myrskyjen vuoksi. Se oli festivaali ja kaikki peruttiin sinä päivänä, ei vain heidän konserttinsa. Tämä, Novo mestossa, on todella peruttu, eikä syytä ole vielä kerrottu. :( Todella outoa! Olen surullinen, koska minulla oli lippuja!! Menen vain toiseen paikkaan toisessa kaupungissa, mutta silti olin innoissani tästä perjantaista.

Jos tämä ketju lukkiutuu, miten löydän uuden?

Vierailija
29327/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas erilaiset vaatteet koko JO bändillä. Krisillä nahkahousut ja hihaton paita, Bojanilla melkein kuin farkut tai ainakin hyvin erilaiset housut kuin yleensä, Janilla taas takki auki ja sinistä kynsilakkaa. Huh! Ja Nace ja Jure molemmat myös mustissa paidoissa eli koko bändi oli paljon rock-henkisempi kuin ennen. Mites nyt näin?

Vierailija
29328/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, onko teillä hetki aikaa puhua Janin pullottavasta etumuksesta, verhottuna esim. mummon pitsiverhoon?

Vierailija
29329/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Voi ei taas Joker Outilla peruttu keikka :(

Mistähän nämä nyt johtuu? Tämä jo ainakin toinen peruttu lyhyen ajan sisään.

Ps. Whats the Tea, mistä me puhutaan, mitkä on päivän polttavat puheenaiheet? Mitä tästä Käärijän tyttiksestä?

mikä keikka niiltä on peruttu o_o

Kiva, jos saisin jonkun järkevän vastauksen.

Vierailija
29330/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kaikki s*tna jossakin puutteessa? Toiset nuuskan ja toiset matematiikan.

3,14.......

Muistakaa Janin pullottavan etumuksen maanläheinen, maadoittava vaikutus aina kun tulee suru puseroon.

Vierailija
29331/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas erilaiset vaatteet koko JO bändillä. Krisillä nahkahousut ja hihaton paita, Bojanilla melkein kuin farkut tai ainakin hyvin erilaiset housut kuin yleensä, Janilla taas takki auki ja sinistä kynsilakkaa. Huh! Ja Nace ja Jure molemmat myös mustissa paidoissa eli koko bändi oli paljon rock-henkisempi kuin ennen. Mites nyt näin?

Ainoa järkevä selitys tälle on se, että LadySLO on todellisuudessa ollut Gregor koko ajan.

Vierailija
29332/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta noista k ja slutty slovenian -jutuista on oikeasti tullut vähän turhan likaisia. :( Juu hetki vei heitä, hyvää materiaalia faneille, hyvännäköistä on ja niin poispäin mutta noistakin voisi jo mennä eteenpäin.

Nää nyt on mun mielestä omanlaistaan fanfictionia, enkä nää niissä mitään pahaa. Hauskoja, söpöjä juttuja :) harmless, en usko kummankaan osapuolen selaavan päivittäin tumblria ja tulevan pahalle mielellä näistä tämmöisestä.

Musta oli sillon Tavastian jälkeen söpöä ja kuumaa nuo mutta nyt ajattelen että he ei välttis ihan osanneet ajatella miten tuo voi vaikuttaa henkisesti. Tai no kärtsä tuskin piittaa. Vaikka siis b:kin on aikuinen ihminen eikä pakolla mukana niin vähän toi tekee ehkä näin jälkikäteen surulliseksi.

Muakin surettaa. Onko leikitty B:n tunteilla.  

Vierailija
29333/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet.

Olen pahasti koukussa tähän ketjuun.

Nyt tarttis oikeesti tehdä jotain, kun luen jonkun äijän pullottavasta etumuksesta. Mummonverhoista ja Frankista.

Auttakaa.

En halua, että kukaan saa tietää.

Vierailija
29334/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvastihan täällä sivutaan seksuaalisuutta kun yritetään parittaa K:ta ja B:ta. :D Mä taas odotan päivää jolloin täällä ei huomautella mistä aiheista ja millä kulmalla saa puhua.

Kulmakertoimen määrittää Janin etumus. Montakos astetta laitetaan?

Vierailija
29335/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää missasin liven. Nyyhkis.

Vierailija
29336/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Voi ei taas Joker Outilla peruttu keikka :(

Mistähän nämä nyt johtuu? Tämä jo ainakin toinen peruttu lyhyen ajan sisään.

Ps. Whats the Tea, mistä me puhutaan, mitkä on päivän polttavat puheenaiheet? Mitä tästä Käärijän tyttiksestä?

mikä keikka niiltä on peruttu o_o

Kiva, jos saisin jonkun järkevän vastauksen.

JO:n perjantain keikka Novo Mestossa on peruttu. Syytä ei tiedetä. Lukee edellisen sivun vikassa viestissä (LadySlo tai niin kuin nyt täällä epäillään niin Gregorin viestissä)

Vierailija
29337/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvastihan täällä sivutaan seksuaalisuutta kun yritetään parittaa K:ta ja B:ta. :D Mä taas odotan päivää jolloin täällä ei huomautella mistä aiheista ja millä kulmalla saa puhua.

En tiedä asteista, mutta 24 senttiä menee näin ilta-aikaan. Hyvin dekantoituna.

Vierailija
29338/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana iloinen Jere ja toi sen nauru <3 Tota sen kikattelua vois kyllä kuulua useemminkin, toivottavasti sitä ois kuultavissa tän viikon keikkapätkissä :)

Petytkö, jos et kuule? Oletko in this for your own pleasure? Mä toivon, että K on oma itsensä, oli väsynyt tai ei, ja sitä ei arvosteltaisi. Ei hänen tarvitse minua varten nauraa, enkä pety ja valita, jos hän on pahalla päällä.

Ainut vidi minkä olen nähnyt Gustaphin ja Käärijän vuorovaikutuksesta koko viisujen aikana😀 hekin on jutelleet vissiin sitten! Joker Outhan lauloi Gustaphin kanssa turkoosilla matolla

Vierailija
29339/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä asteista, mutta 24 senttiä menee näin ilta-aikaan. Hyvin dekantoituna.

Mulle riittää kupillinen.

Vierailija
29340/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään positiivisestakin kirjotuksesta saa väännettyä negatiivisen...Täällä ei oo kaikki väittäny sen olevan pahalla päällä, esim. minä kuulun niihin. Ja vaik oliskin pahalla päällä, ni siinähän on, kyl niitä huonoja päiviä on itse kullakin. Mä nyt vaan sattumoisin tykkään sen naurusta ni sen takii sitä mielellään kuulis useemminkin.

Ketju on lukittu.