Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, millainen hurmuri Krisin pikkuvelikin on? Maks Gustin, onkohan hänkin lähtemässä muusikko-uralle.
Well yes!! Both of them are very good looking, but it's not surprise considering good genes they have.
Their mom is Duch, as most of you probably already know, and this is the video of Slovenian band called Big Foot Mama, she is the model in it! So, so beautiful!! Kris also looks alot like his father..
Onpas kivaa rocketirollia, Sloveniassahan on ilmeisen hyvän oloinen musiikki skene! Ja Krisin äiti on superkaunis! Olenkin fanittanut Krisin ulkonäköä kakkosena Bojanin jälkeen bändissä, Kris ois catwalkien mies, jos tahtoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29132 kirjoitti:
Onko hän hyvin nuori kun on tyttö.
Olen kuullut hänen olevan venäläinen lastentarhaopettaja.
Ja joku vielä huhuilee, että hänellä on lapsi tai lapsia.
Nämä kaikki kuulopuheita.Voi hyvä luoja....vai oot ihan kuullut moista..yhdessä asiassa olen kanssasi samaa mieltä..se on tuo viimeinen virke..
Näköjään valehtelija paikalla.Ei oo tyttis lastentarhanopettaja, mutta minä olen ja takana on tutkinto yliopistossa.Siksi harmittaa ammattikuntani aliarvioiminen, jos sinne joku lastenohjaaja pyrkii noin vain.
Tyttis voi koulutuksellaan työskennellä lastenhoitajana päiväkodissa. Ihan eri ammatti kuin lastentarhanopettaja. He opiskelevat yliopistossa kandeiksi ja osa maisteriksi.
Jep, ja nyt haluaisin perustelut alapeukuttajilta.Taitaa olla rankka viikko takana, mutta ohos, nyt on vasta tiistai, joten voinette selittää.
Juuri näin.Kiitos, vihdoinkin järjen ääni.Vituttaa kynnystelijät, anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, kävin katsomassa Janin kuvia ja minulla alkoi sykkimään suoni, siis runosuoni. T: viisugay🗽
Laitappa sitten pikkuinen oodi tulemaan niin uskotaan että se on runosuoni mikä sykkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kehittynyt sellainen erilainen fanfic noista jäpistä ja se on vähän epäterve. Siinä K on todella mustasukkainen nätistä pikku poikaystävästään B:sta, jolla tapana olla iloinen ja kiva kaikille ja vähän liiankin tuttavallinen ja "helppo". K:n keikkailu ja elämä artistina meinaa kärsiä pahemman kerran kun joutuu jatkuvasti stressaamaan B:n touhuista. B luonnollisesti ei itse käsitä tehneensä mitään väärää. Jossain kohtaa ficia tilanne eskaloituu ja K ryhtyy väkivaltaseksi, ensin verbaalisesti ja sitten muuten ...
Ja mä sanoin jo, et epäterve on.
Alku oli ihan lupaava mutta loppu sitten ei. En haluaisi lukea mitään väkivaltaista ficciä oikeista ihmisistä. Etkö keksi muunlaista jatkoa?
No ei sen nyt tarvii oikeasti väkivaltaseks mennä. K vois sanoa B:a hiukan lumpuksi ja käskeä olemaan ihmisiksi jne, ja sit melkein lätkästä ... Mut sitten joku saa sen ylipuhuttua käymään asian muuten läpi B:n kanssa. Ja K on itsekin ihmeissään miksi sai niin voimakkaita tunteita et melkein käytti väkivaltaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, kävin katsomassa Janin kuvia ja minulla alkoi sykkimään suoni, siis runosuoni. T: viisugay🗽
Ooh, toivottavasti tulevassa Jan-fiilistelyketjussa myös viisugay mukana sitten! 🔥🔥🔥
Ps. Ja toivottavasti katoit videon missä siltä revitään porukalla housut aukiKyllä. Porukalle tiedoksi, että kotistudiossa tein kuukausi sitten Ihanaa leijonat ihanaa biisistä Jan version. Kiva että se sai palstalla eilen niin hyvän vastaanoton. Onneksi ette ole kuulleet sitä minun laulamana.😈 T: viisugay
Ei hitto.😂 Miksi mulle tulee mieleen Paula Koivuniemen käheä ääni miesversiona, kun kuvittelen sua laulamassa.🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö Jeren kanssa nimenomaan julkisuuden ja rahan perässä. Hän tuttu näky musapiireissä ja deittaillut aiemmin artisteja.
Jos totta, niin miksi esim. Seiska ei paljastanut tätä? Olisi ollut paljon mehukkaampi juttu.
Odota vain, tarvittaessa Seiska kaivelee vielä kaikki luurangot kaapeista.
Varmasti Seiska kaivelee ... kunhan pystyy julkaisemaan enemmän tietoja kuin heidän maaliskuun muuttonsa yhteydessä.
Miksi? Miksi Seiska kirjoittaisi jonkun ilkeämielisen jutun?
kyllä seiska on paskaakin kirjoitellut
Jaa millon muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö Jeren kanssa nimenomaan julkisuuden ja rahan perässä. Hän tuttu näky musapiireissä ja deittaillut aiemmin artisteja.
Jos totta, niin miksi esim. Seiska ei paljastanut tätä? Olisi ollut paljon mehukkaampi juttu.
Varmasti Seiska kaivelee ... kunhan pystyy julkaisemaan enemmän tietoja kuin heidän maaliskuun muuttonsa yhteydessä.
Jaa millon muka?
Silloin kun Seiska väitti, että mulla ja Riettaalla on suhde. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa millon muka?
Täh!? Jatkuvasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh, toivottavasti tulevassa Jan-fiilistelyketjussa myös viisugay mukana sitten! 🔥🔥🔥
Ps. Ja toivottavasti katoit videon missä siltä revitään porukalla housut aukiKyllä. Porukalle tiedoksi, että kotistudiossa tein kuukausi sitten Ihanaa leijonat ihanaa biisistä Jan version. Kiva että se sai palstalla eilen niin hyvän vastaanoton. Onneksi ette ole kuulleet sitä minun laulamana.😈 T: viisugay
Ei hitto.😂 Miksi mulle tulee mieleen Paula Koivuniemen käheä ääni miesversiona, kun kuvittelen sua laulamassa.🙈
Eii apua mä hörisen täällä taas ääneen näille jutuille 😂🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa millon muka?
Täh!? Jatkuvasti!
Hei nyt kokoa itsesi. Toi oli sarkasmia.
Eiks joku vois edes vähän loukkaantua Janinkin puolesta tai Janin munien puolesta. Ois jotenkin kotosampi olo näin ehtoolla taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana "Käärijän ja Bojanin asia asiallinen esiintymis-ja musiikkiketju" on tällä hetkellä tästä nykyisestä. Jos noin niinku miettii. Janin munat joka päivä esillä, haaveillaan Kärtsän pakaroista ja miehistä nuolemassa toisiaan, käydään läpi kaiken maailman versiot kuka vois panna ketäkin ...
MISSÄ ON ESILLÄ JANIN MUNAT
Pääsiäispupu söi ne.
Jokerit nyt livestriimissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana "Käärijän ja Bojanin asia asiallinen esiintymis-ja musiikkiketju" on tällä hetkellä tästä nykyisestä. Jos noin niinku miettii. Janin munat joka päivä esillä, haaveillaan Kärtsän pakaroista ja miehistä nuolemassa toisiaan, käydään läpi kaiken maailman versiot kuka vois panna ketäkin ...
Minäkin haluan nähdä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa millon muka?
Silloin kun Seiska väitti, että mulla ja Riettaalla on suhde. T: viisugay
Ai että mä rakastan sua! 😂
Ja Rietsua kans!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan nähdä!!!!!
En näytä kuin bändikavereille.
T. Jan
Vierailija kirjoitti:
Jokerit nyt livestriimissä
Linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Eiks joku vois edes vähän loukkaantua Janinkin puolesta tai Janin munien puolesta. Ois jotenkin kotosampi olo näin ehtoolla taas.
kukaan ei jaksa välittää XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitappa sitten pikkuinen oodi tulemaan niin uskotaan että se on runosuoni mikä sykkii.
Kutsutko sä Janin etumusta pikkuiseksi oodiksi?
Sulle on nyt hani jaettu väärää tietoa, nimittäin Kärtsän pakarat ja Janin etumus on täyttä asiaa.🔥🔥🔥🔥