Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On porukka täällä mustasukkaista 😂
Ei ole. Vaan täällä on nyt kritisoitu tätä tökeröyttä näissä Instavideoissa, yhtenä tekijänä tuo vilahtaminen. Kuitenkin seuraajia ympäri maailmaa yli puoli miljoonaa..
Jospa se on yksi (ihan fiksu) tapa laittaa raamia tälle shippisoopalle. Ja vink vink vihje, että myös se normaali maailma on olemassa - itsenäiset artistit ja heidän musiikkinsa
Tämä.
Pistäisin rahani likoon tän teorian puolesta, että tässä pyritään pitämään realiteetit esillä ja vaikuttamaan käsistä karanneeseen shippitodellisuuteen. Älkää ymmärtäkö väärin, B&J on ihana haaveuni ja rinnakkainen ruusunpunainen todellisuus, joka puhuttelee monia, mutta on kyllä mennyt liian pitkälle joidenkin toivekuvitelmissa ihan pakottamiseen saakka. Olisin edelleen kyllä fiiliksissä, jos nämä tarinan prinssit saisivat toisensa, mutta jos niin ei ole tähtiin kirjoitettu, kelpaa tämä toinenkin todellisuus kaltaiselleni Kärtsä-fanille aivan mainiosti.
Teoriaa tukee myös se että Bojan alkanut viimeaikoina seurata useita randomeja naispuolisia malleja tms instassa. Että katsokaa, tykkään hei tytöistä!
Yhteenvetona useista eri kommenteista voisi kai todeta, että aika moni kokee nyt silleen, että Käärijän storyt tuntuu väkinäisiltä, ja mies itse vaikuttaa väsyneeltä, stressaantuneelta ja turhautuneelta. Näissä havainnoissa on varmasti jotain perää. Kukapa ei olis kuormittunut vastaavassa tilanteessa. Burn out ei välttämättä ole kaukana, mutta toivottavasti ei ajaudu ihan niin pahaan jamaan.
Viisujen aikaan Käärijästä/Jerestä oli näkyvissä joku sellainen rento ja aito puoli, jota nyt emme näe. Samoin tuo puoli oli nähtävissä monissa haastatteluissa vähän viisujen jälkeen, esim. se Mannisen haastis (YleX Featin yt-kanavalla), jossa hän tuntui olevan aidosti omana itsenään läsnä, fiksuna, sympaattisena ja analyyttisena. Tuo puoli hänessä on tosi vetoava, miksei hän pitäisi sitä esillä edelleen?
En ollut edes huomata vilahdusta, mutta tyhmää sisältöä jotenkin, kyllähän se monien mielenkiintoa vähentää, jos K ei ole ns. saatavilla, Antti Tuisku hyvin osannut pitää kumppanit ulkopuolella, mielenkiinto lisääntynyt Jokereiden suuntaan kyllä
Vierailija kirjoitti:
Kuka on toi Rylan Bojanin Instassa?
Brittijuontaja, joka oli aikanaan juontamassa X Factorissakin Saara Aallon aikoihin jotain siihen liittyvää. Hänen uransa on ollut nosteessa Britanniassa ja on päässyt näihin viisukuvioihinkin mukaan. Lisäksi on käsittääkseni avoimesti gay
Kaikki me on tiedetty et Jere seurustelee mut pointti et tää tyttöystävä pilaa tarkoituksellisesti (yhdessä Jeren kanssa) kaikki Käärijän faneille tarkoitetut videot. Toi sekainen yksiöpäivitys olis ollut ihan ok hauska ja toimiva ilman tyttöystävää (ja are you -kiekaisua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Vaan täällä on nyt kritisoitu tätä tökeröyttä näissä Instavideoissa, yhtenä tekijänä tuo vilahtaminen. Kuitenkin seuraajia ympäri maailmaa yli puoli miljoonaa..
Jospa se on yksi (ihan fiksu) tapa laittaa raamia tälle shippisoopalle. Ja vink vink vihje, että myös se normaali maailma on olemassa - itsenäiset artistit ja heidän musiikkinsa
Tämä.
Pistäisin rahani likoon tän teorian puolesta, että tässä pyritään pitämään realiteetit esillä ja vaikuttamaan käsistä karanneeseen shippitodellisuuteen. Älkää ymmärtäkö väärin, B&J on ihana haaveuni ja rinnakkainen ruusunpunainen todellisuus, joka puhuttelee monia, mutta on kyllä mennyt liian pitkälle joidenkin toivekuvitelmissa ihan pakottamiseen saakka. Olisin edelleen kyllä fiiliksissä, jos nämä tarinan prinssit saisivat toisensa, mutta jos niin ei ole tähtiin kirjoitettu, kelpaa tämä toinenkin todellisuus kaltaiselleni Kärtsä-fanille aivan mainiosti.
Itse en kyllä usko tuohon. Jos näin olisi, voisi sen tehdä fuksumminkin.
En minäkään usko. miksi ihmeessa kenenkään pitäisi vihjailla yhtään mitään kun asiaan on helppo ja tehokas ratkaisu: sanoa suoraan, että olen tällä hetkellä suhteessa, enkä aio puida asiaa sen enempää julkisuudessa. Shippailuihin voisi vastata ihan asiallisesti (jos shippailu häiritsee), että meillä on todella mukavaa yhdessä, mutta taustalla ei ole muuta kuin ystävyyttä. Ja asia olisi sillä loppuun käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Yhteenvetona useista eri kommenteista voisi kai todeta, että aika moni kokee nyt silleen, että Käärijän storyt tuntuu väkinäisiltä, ja mies itse vaikuttaa väsyneeltä, stressaantuneelta ja turhautuneelta. Näissä havainnoissa on varmasti jotain perää. Kukapa ei olis kuormittunut vastaavassa tilanteessa. Burn out ei välttämättä ole kaukana, mutta toivottavasti ei ajaudu ihan niin pahaan jamaan.
Viisujen aikaan Käärijästä/Jerestä oli näkyvissä joku sellainen rento ja aito puoli, jota nyt emme näe. Samoin tuo puoli oli nähtävissä monissa haastatteluissa vähän viisujen jälkeen, esim. se Mannisen haastis (YleX Featin yt-kanavalla), jossa hän tuntui olevan aidosti omana itsenään läsnä, fiksuna, sympaattisena ja analyyttisena. Tuo puoli hänessä on tosi vetoava, miksei hän pitäisi sitä esillä edelleen?
Mistä se nyt on kuormittunut?! Hiljattain parin viikon pötköttelylomakin ollut. Kun katsoo muita artisteja miten viilettävät paikkakunnalta ja keikalta toiselle vuodesta toiseen vaikka jalka kipsissä ja vetävät keikat joka kerta yhtä kovaa ja kaikkensa antaen niin siihen verrattuna Käärijän vikinä on valittamista turhasta.
Itse hän on osansa valinnut. Eniten turhauttaa varmasti se ettei sitä massia niin helposti sitten tästäkään hommasta tule kuin hän itse toivoi ja että sen eteen tarvitseekin tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
En ollut edes huomata vilahdusta, mutta tyhmää sisältöä jotenkin, kyllähän se monien mielenkiintoa vähentää, jos K ei ole ns. saatavilla, Antti Tuisku hyvin osannut pitää kumppanit ulkopuolella, mielenkiinto lisääntynyt Jokereiden suuntaan kyllä
Todellakin tää, Antti ei ole tuonut ketään julkisuuteen. Seurustellut kuitenkin kauan.
LadySLO :) kirjoitti:
Huhutaan, että Noa Kirel kutsui K:n (ja Alessandran) esiintymään suuressa konserttissaan Tel Avivissa. Jotkut verkkosivustot sanovat, että konsertti pidetään 21. syyskuuta.
Silloin myös JO esiintyy Suomessa.
:S
Auts. Mulla on ollut ihmeellinen tunne että Suomen keikat perutaan. Onko ollutkin jotain keskusteluja, mitä heidän kannattaisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
No mut miksi pitää leikkiä tämmöstä leikkiä? Eikö voi ihan selvästi joskus aina mainita tyttöystävän haastatteluissa tai stoorissa tai jotain. Ei tietenkään nimeä, mutta on ihan ok kertoa julkisesti, että juu on tyttöystävä olemassa. Miksi sitä pitää muka piilotella ja sitten heittää tuollaisia epäonnistuneita vihjailuja?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me on tiedetty et Jere seurustelee mut pointti et tää tyttöystävä pilaa tarkoituksellisesti (yhdessä Jeren kanssa) kaikki Käärijän faneille tarkoitetut videot. Toi sekainen yksiöpäivitys olis ollut ihan ok hauska ja toimiva ilman tyttöystävää (ja are you -kiekaisua).
Niinpä ja nuo sometjutut on kuitenkin eräänlaisia työjuttuja Kärtsälle. Tökeröä mennä heilumaan taustalle ja Kärtsän pitäisi huolehtia paremmin mitä julkaisuissa näkyy taustalla.
Vierailija kirjoitti:
no hänen tyttiksensä on sellane huomio herukka haluu nöyttää hän on minun läläslää se on tosi asia
Tulin tietämään Käärijän vasta viisuista. Hänen ig:sä on muilta osin ihan laadukasta kuvien sisältöä. Storejaan olen nähnyt vasta viisujen jälkeiseltä ajalta. Nyt on tainneet kaikki tai lähes kaikki olla videoituina siten, että naisystävä on samassa tilassa ja useiån vilahtaa taustalla. Minäkin luulen, että vilahtelu on tietoista ja luulen, että se lähtee naisesta. Videota voi editoida, mahtaako K osata? Minä en ainakaan osaa. Toisaalta ymmärrän sen, ette story kaltaisia rupeA uudelleen ja uudelleen kuvaamaan.
En ole "vaatimassa' (eikä tämän ketjun keskustelijoiden vaatimukset edes tavoita K:ta) lopettamaan storyjen tekoa. En, vaikka näissä kotikutoisissa on jnkl 'kökköyttä". On siellä sitä Loiria, joka on yksi K:n idoleista. Pitää hänen itsensä saada jotain tehdä nettiin. Luulen (en tiedä), että kv fanit eivät ole yhtä kriittisiä storeistaan kuin mitä tällä palstalla jotkut, ehkä monetkin ovat. Näissä storeissa oleva väkinäisyys voisi johtua siitä, että naisensa on läsnä, kuulolla.
Tuosta Noa Kirel -keikasta Israelissa oli se joku artikkeli, että siinä Kärtsän osallistumisessa on jotain "teknisiä haasteita" mitä lie ne sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ees kuvitella, miten uupunut ja stressaantunut oisin ite pelkästään kaiken sen UMK:n ja euroviisujen ryöpytyksen ja valtavan julkisuuden jälkeen. Siihen päälle kun tulis kesän 40+ keikkaa ja aika tuore suhde niin mä oisin puolikuollut. Ei ihme jos J vaikuttaa erilaiselta kun ennen viisuja. Toivottavasti sais vähän levättyäkin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se nyt on kuormittunut?! Hiljattain parin viikon pötköttelylomakin ollut. Kun katsoo muita artisteja miten viilettävät paikkakunnalta ja keikalta toiselle vuodesta toiseen vaikka jalka kipsissä ja vetävät keikat joka kerta yhtä kovaa ja kaikkensa antaen niin siihen verrattuna Käärijän vikinä on valittamista turhasta.
Itse hän on osansa valinnut. Eniten turhauttaa varmasti se ettei sitä massia niin helposti sitten tästäkään hommasta tule kuin hän itse toivoi ja että sen eteen tarvitseekin tehdä töitä.
a) Eri ihmisillä on erilainen kuormituskesto. Esim. jotkut ihmiset voivat tehdä 60- tai 80-tuntista työviikkoa hajoamatta, toiset eivät kykene edes 40-tuntiseen.
b) Jerellä ei ole taustalla pelkkää kiertuetta vaan parin kuukauden Euroviisu-rupeama, jossa oli lähes aamusta iltaan ohjelmaa, koko ajan piti olla jossain haastiksessa tai kissanristiäisissä, ja yöunet jäivät varmaan vähiin, piti koko ajan kommunikoida kielellä jota ei osaa hyvin jne. Siitä oli tarkoituksena palautua Malediiveilla, mutta se ei erinäisistä syistä onnistunut, joten viisut varmaan painavat vieläkin harteilla.
KIREE. Ihmisen viesinnästä suuri osa on non-verbaalista viestintää. Kun henkilö astuu huoneeseen huomaamme helposti ilman ainuttakaan sanaa että saapuuko huoneeseen samalla rento ja hyväntuulinen "ilmapiiri" vai surullinen tai vihainen jne.
K on videoissa huonotuulinen ja kireä. Näistä tulee paga mieli. Kannattaisi ehkä miettiä mistä johtuu, voisiko rauhoittaa elämää? Voiko parisuhde hyvin? Jos tyttis kokee asemansa uhatuksi ja häntä helpottaisi että hänet tuotaisiin julkisuuteen niin eikö näin voitaisi avoimesti toimia? KAIKKI tietävät tyttiksestä ja hänellä itsellään on selvästi tosi kova tarve tulla esiin ja vahvistaa asemaansa..
päättelen tämän siitä että itse olen kolme vuotta tehnyt etätöitä kamera auki ja videopuheluita myös ja mies myös samanaikaisesti ahtaassa asunnossa ja kumpikaan ei ole koskaan viuhahtanut taustalla. Sitä ei vaan "vahingossa" tapahdu.
Mikä mättää Jere? Pysähdy hetkeksi miettimään ja hengitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Noa Kirel -keikasta Israelissa oli se joku artikkeli, että siinä Kärtsän osallistumisessa on jotain "teknisiä haasteita" mitä lie ne sitten onkaan.
Tekninen ongelma on varmaan se, ettei Käärijä tiimeineen ole vielä suostunut asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on toi Rylan Bojanin Instassa?
Brittijuontaja, joka oli aikanaan juontamassa X Factorissakin Saara Aallon aikoihin jotain siihen liittyvää. Hänen uransa on ollut nosteessa Britanniassa ja on päässyt näihin viisukuvioihinkin mukaan. Lisäksi on käsittääkseni avoimesti gay
Rylan haastattelemassa Saaraa X Factorin aikoihin
https://youtu.be/ T4Id5Jk5JRc (välilyönti)
Muistaakseni B:n instassa oli pätkä Nordic Partyiltä missä oli B ja Rylan katsomassa Käärijää yleisössä. Lauloivat cha cha chata yhdessä. En muista oliko Rylan radiojuontajakin ja oliko hän soittanut Joker Outin biisiä radiossa. Lisäksi heittivät vitsiä B:n instastorypätkässä viisujen aikaan muistaakseni jotain liittyen Luke Blackin johonkin hello hokemaan.
Itse en kyllä usko tuohon. Jos näin olisi, voisi sen tehdä fuksumminkin.