Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
28781/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on just hyvä tyyli millä se vetää nää kaupalliset yhteistyönsä. Itseensäkin tympii, mut otetaan rahat pois kuleksimasta. 😄

Kohta varmaan kaupalliset yhteistyöt loppuu. On tullu niin jäätäviä postauksia, esim. ne tjäreborgin körtypostaukset.

Tämä ei ole kannanotto K:n postauksiin ylipäätään vaan vastaukseni ainoastaan tähän kommenttiin. Ei ole mitenkään poikkeuksellista, että firmoilla on heihin humoristisesti tai kriittisestikin suhtautuvia mainoskasvoja tai sponssisuhteita. Esim. Community-sarjaa sponsoroi Subway, joka esiintyy välillä jaksoissa aika hämmentävässä valossa, mm. Subway-nimisen henkilöhahmon rietas seksiäänite tulee julki. :P Ehkä pankit eivät välttämättä halua kärttyistä Kärtsyä, mutta vaikkapa matkatoimistoille jne joku "Mene nyt vttu säkin Tjäreborgin matkalle stana" voi olla ihan kelvollinen mainos. :)

No toivottavasti innosti joitakin matkustamaan. Minä halusin ennen kn reissua malediiveille, mutten enää.

Mitä ihmettä? Ootko tosissas?

Ootkohan sä liian ihastunu Kärtsään, kun noin paljon vaikuttaa....

Vierailija
28782/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On porukka täällä mustasukkaista 😂

Ei ole. Vaan täällä on nyt kritisoitu tätä tökeröyttä näissä Instavideoissa, yhtenä tekijänä tuo vilahtaminen. Kuitenkin seuraajia ympäri maailmaa yli puoli miljoonaa..

Jospa se on yksi (ihan fiksu) tapa laittaa raamia tälle shippisoopalle. Ja vink vink vihje, että myös se normaali maailma on olemassa - itsenäiset artistit ja heidän musiikkinsa

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28783/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT. Mulle kävis semmonen komea vesimittarinlukija joka kävis mun kämpillä suihkussa ja kävelisi pyyhe päällä sen jälkeen :D

Kenties.....Jan?

Vierailija
28784/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kans jotenkin raskas ja ei ollenkaan positiivininen fiilis noista stooreista. Ja miks noi pitää kerralla postata? Ois nyt eka postannu vaan ton yhteistyön ja vaikka huomenna noi muut hupistoorit.

Ihmetyttää myös että ihan kun siellä joku lukis tätä palstaa ja provosoituis jostain kun kaikkeen pitää Kärtsän jälkeenpäin ottaa kantaa stooreissa ja usein sellaiseen vittuilevaan äänen sävyyn.

Ja miksei se voi puhua ihan normi äänellä?

Mäkin mietin että jos tää veemäisellä äänellä höpöttävä tyyppi on käärijä, niin kuka siellä viisuissa oli se söpö höppänä? Luulin että se jos kuka oli käärijä😳

Lisää vaan kuvaa laskelmoivasta tyypistä. Oli niin hauska, mukava ja söpö kerätäkseen äänestäjiä. Nyt todellisuus iskee päin naamaa.

Se höppänä, sydämellinen herkkis on Jere.

Vierailija
28785/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä näkyy Postin sininen laatikko muuttolaatikkona. Nuo on virallisesti Postin omaisuutta......😁Joku niuho saattaa jopa ottaa yhteyttä Postista jos näkee

Vierailija
28786/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kans jotenkin raskas ja ei ollenkaan positiivininen fiilis noista stooreista. Ja miks noi pitää kerralla postata? Ois nyt eka postannu vaan ton yhteistyön ja vaikka huomenna noi muut hupistoorit.

Ihmetyttää myös että ihan kun siellä joku lukis tätä palstaa ja provosoituis jostain kun kaikkeen pitää Kärtsän jälkeenpäin ottaa kantaa stooreissa ja usein sellaiseen vittuilevaan äänen sävyyn.

Mäkin mietin että jos tää veemäisellä äänellä höpöttävä tyyppi on käärijä, niin kuka siellä viisuissa oli se söpö höppänä? Luulin että se jos kuka oli käärijä😳

Lisää vaan kuvaa laskelmoivasta tyypistä. Oli niin hauska, mukava ja söpö kerätäkseen äänestäjiä. Nyt todellisuus iskee päin naamaa.

Huomasin alkujaankin, ettei ole se söpö höppänä millaisen kuvan ensin antoi itsestään. Vaistosin jotain negatiivista, pimeää ja laskelmoivaa kaiken sen höpsötyksen takana. Joka rooli tuli Jerelle varmaan raskaaksi ja nyt alkaa olla oma itsensä, kaiken uhallakin.

Vierailija
28787/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on just hyvä tyyli millä se vetää nää kaupalliset yhteistyönsä. Itseensäkin tympii, mut otetaan rahat pois kuleksimasta. 😄

Kohta varmaan kaupalliset yhteistyöt loppuu. On tullu niin jäätäviä postauksia, esim. ne tjäreborgin körtypostaukset.

Tämä ei ole kannanotto K:n postauksiin ylipäätään vaan vastaukseni ainoastaan tähän kommenttiin. Ei ole mitenkään poikkeuksellista, että firmoilla on heihin humoristisesti tai kriittisestikin suhtautuvia mainoskasvoja tai sponssisuhteita. Esim. Community-sarjaa sponsoroi Subway, joka esiintyy välillä jaksoissa aika hämmentävässä valossa, mm. Subway-nimisen henkilöhahmon rietas seksiäänite tulee julki. :P Ehkä pankit eivät välttämättä halua kärttyistä Kärtsyä, mutta vaikkapa matkatoimistoille jne joku "Mene nyt vttu säkin Tjäreborgin matkalle stana" voi olla ihan kelvollinen mainos. :)

No toivottavasti innosti joitakin matkustamaan. Minä halusin ennen kn reissua malediiveille, mutten enää.

Ootkohan sä liian ihastunu Kärtsään, kun noin paljon vaikuttaa....

Päinvastoin! Täällä on kyllä muutamia, jotka eivät kestä yhtään edes rakentavaa kritiikkiä Kn suuntaan. Jumaloisivat varmasti rikostuomionkin jälkeen.

Vierailija
28788/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi omana itsenään ollut viisuissa?

Vierailija
28789/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä ei ole yhtä "omaa itseä". Kaikilla meistä on monia puolia, esim. tuppaamme olemaan erilaisia äidin, ystävän, oman lapsen, ärsyttävän työkaverin ja kumppanin kanssa, surullisena, vihaisena ja rakastuneena. Joskus toki näiden lisäksi on myös rooleja, mutta jotenkin absurdi ajatus, että yksi puoli ihmisestä olisi se aito ja kaikki muu olisi feikkiä.

Vierailija
28790/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän se nimenomaan sitä oli.

Vierailija
28791/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se jonkun verran, että vaikka Jere muutenkin höpöttelee/flirttailee miesten ja naisten kanssa, niin miksi teki sitä Bojanille niin vahvasti ja toinen ihan selkeästi ihastui, oli sitten millä tasolla hyvänsä ollut tuo ihastus. Vaikka ihan fanitusta. Musta se ei ollut ihan oikein.

Vierailija
28792/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee se jonkun verran, että vaikka Jere muutenkin höpöttelee/flirttailee miesten ja naisten kanssa, niin miksi teki sitä Bojanille niin vahvasti ja toinen ihan selkeästi ihastui, oli sitten millä tasolla hyvänsä ollut tuo ihastus. Vaikka ihan fanitusta. Musta se ei ollut ihan oikein.

Huohhh

Vierailija
28793/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän se nimenomaan sitä oli.

Oliko sillå joku "olen oma itseni nyt" - t-paita? Vai luitko tarotkorteista?

Vierailija
28794/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suoranaisesti ärsytä, enemmänkin vaan cringetää koko tää kuvio ja tilannetaju. K on sanonut haluavansa pitää läheisensä poissa julkisuudesta, mikä on mun mielestä ihan fine. Miten itse olisin siviilisäätykysymykseen vastannu, olis ollu just niin että kumppani löytyy, en kuitenkaan haluu sen enempää tuoda häntä julkisuuteen ja hänen (ja samalla tietty myös minun) yksityisyyttä tulisi näin ollen kunnioittaa, enkä aiheesta enää suostu keskustelemaan, ellen sitten toisiin aatoksiin tule.

Mikä tästä sitten tekee cringen on nää ig-storyjen vilahtelut tai taustahöpinät. Ne oikeesti vie huomion siitä itse asiasta. Sama juttu kun etäopetuksessa zoomissa tai teamsissa kanssaopiskelijoilla vilahtelee puoliso taustalla jos pitää kamera olla päällä, tai ne huutavat lapset jotka ei tajuu olla hiljaa vaikka niille sanotaan että nyt pitää olla hiljaa. Ja kaikilta menee se itse asia ohi, kun siellä taustalla on niin paljon kaikkia häiriötekijöitä. Jos tyttis on kylppärissä silloin kun K kuvaa stooreja, ei voi olla niin pakottavaa tarvetta änkee sieltä ulos just sillon kun kuvataan. Aivan varmasti pystyy sen aikaa odottamaan. Ei pitäis olla paha rasti.

Okei, etätunneilla ja -palavereissa kaikki tapahtuu livenä, mut just tyyliin ig-storyjen tekeminen on siitä näppärää, et jos otos menee pieleen/lopputulos ei oo halutunlainen, voit sen kyseisen luonnoksen hylätä ja kuvata uuden. Simple as that. Joku täällä esitti että jos K on niin hetkessä eläjä ettei tajuu kattoa. Kissanpaskat, sanon minä. Tää selitys vois mennä läpi jos kyseessä olis eka kerta kun näin käy, mutta kun ei ole. Jos haluaa tyttiksen pitää poissa julkisuudesta/ei halua julkisesti myöntää olevansa suhteessa, ei kannata julkasta someen stooreja, joissa hän näkyy. Aina kannattaa vielä varmuuden vuoksi tarkistaa ennen julkaisemista.

Summa summarum, vaikka liputan K&B:n puolesta, musta he ovat yhdessä aivan ihania ja niin valovoimasia, mulla ei henkilökohtasesti oo mitään tyttistä vastaan, koska en häntä ensinnäkään tunne, enkä voi hänestä edes minkäänlaista ensivaikutelmaa muodostaa, kun ei häntä somessakaan voi oikein seurata koska on yksityiset tilit jne. Systemaattiselta vaikuttava vilahtelu siellä täällä on vaan todella cringeä, kun varsin hyvin tietää toisen kuvaavan someen. Ja se että K ylipäätään julkaisee näitä vilahtelustooreja, on myös cringeä ja ennen kaikkea ristiriidassa aiempiin sanomisiinsa nähden.

Ai mihin "aiempiin" sanomisiin....

Etkö ole kuullut hänen sanovan tuhat kertaa, että hän haluaa pitää hänen suhteensa poissa julkisuudesta?

En ole varma sanoiko hän sen uudelleen Urheilucastissa pari viikkoa sitten, mutta varmasti parisuhdeaihe nousi esiin, hän olisi voinut vain sanoa "kyllä, minulla on nyt tyttöystävä ja siinä aion sanoa". Jos aiot antaa hänen kurkistaa jokaiseen IG-viestiin, tee siitä ainakin normaali. Hänen tänään julkaisemansa tarinat näyttävät ovelilta, vaikka nyt kaikki tietävät tytöstä. Kyse on vain siitä, että olet johdonmukainen sen kanssa, mitä olet sanonut niin monta kertaa. Ensin jalat, sitten kynnet, nyt koko kasvot...kaikki ovat huomanneet, enkä voi uskoa, että hän ei ole tietoinen siitä. Tuntuu, että hän nauraa meille suoraan päin naamaa

Vierailija
28795/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huohhh

Ei ole mikään huoh vaan kun koko ajan on tiedetty että tyttis on niin mun mielestä ei ollut oikein.

Vierailija
28796/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Warner oo kuitenkin aika iso levy-yhtiö? Miten niillä ei oo mitään media-vastaavaa tarjota artisteille? Tai edes mediakoulutusta?

Ja sitten toi koko keikkakalenteri kesälle, eikö kukaan muka keväällä aavistellut, että isompaakin kysyntää voisi olla? Kuulostaa niin ammattitaidottomalle puuhalle, että suorastaan vaikea uskoa!

Vierailija
28797/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On porukka täällä mustasukkaista 😂

Ei ole. Vaan täällä on nyt kritisoitu tätä tökeröyttä näissä Instavideoissa, yhtenä tekijänä tuo vilahtaminen. Kuitenkin seuraajia ympäri maailmaa yli puoli miljoonaa..

Jospa se on yksi (ihan fiksu) tapa laittaa raamia tälle shippisoopalle. Ja vink vink vihje, että myös se normaali maailma on olemassa - itsenäiset artistit ja heidän musiikkinsa

Tämä.

Pistäisin rahani likoon tän teorian puolesta, että tässä pyritään pitämään realiteetit esillä ja vaikuttamaan käsistä karanneeseen shippitodellisuuteen. Älkää ymmärtäkö väärin, B&J on ihana haaveuni ja rinnakkainen ruusunpunainen todellisuus, joka puhuttelee monia, mutta on kyllä mennyt liian pitkälle joidenkin toivekuvitelmissa ihan pakottamiseen saakka. Olisin edelleen kyllä fiiliksissä, jos nämä tarinan prinssit saisivat toisensa, mutta jos niin ei ole tähtiin kirjoitettu, kelpaa tämä toinenkin todellisuus kaltaiselleni Kärtsä-fanille aivan mainiosti.

Vierailija
28798/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Warner oo kuitenkin aika iso levy-yhtiö? Miten niillä ei oo mitään media-vastaavaa tarjota artisteille? Tai edes mediakoulutusta?

Ja sitten toi koko keikkakalenteri kesälle, eikö kukaan muka keväällä aavistellut, että isompaakin kysyntää voisi olla? Kuulostaa niin ammattitaidottomalle puuhalle, että suorastaan vaikea uskoa!

Ai jos ei sovi shippikuvioihin stoorit, niin on ammattitaidottomia. Oookkei

Vierailija
28799/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä ei ole yhtä "omaa itseä". Kaikilla meistä on monia puolia, esim. tuppaamme olemaan erilaisia äidin, ystävän, oman lapsen, ärsyttävän työkaverin ja kumppanin kanssa, surullisena, vihaisena ja rakastuneena. Joskus toki näiden lisäksi on myös rooleja, mutta jotenkin absurdi ajatus, että yksi puoli ihmisestä olisi se aito ja kaikki muu olisi feikkiä.

Sille on nimikin;dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

Ihminen voi käyttäytyä eri tavoin riippuen seurasta ja tilanteista, se kuitenkin tarkoittaa eri asiaa kuin aitous joka on ihmisen "ydinminää". Tai ainakin pitäisi olla.

Vierailija
28800/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on toi Rylan Bojanin Instassa?

Ketju on lukittu.