Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Ei Jere saa olla tuolla mökille itsekseen lepäämässä. On heitä ainakin kolme, kun yksi kuvaa ja taas vilahtaa takana joku kolmas ihminen.
Ennen kun J laittoi videoon tekstin, oli ilmeettömyys ja surullisuus kuvassa ja ennenkun sen laulun laittoi taustalle. Ei ole minulle tuttu laulu. Enkä sanoja erottanut. Mielentilaansa sopivan laulun laittoi. No ei tietysti tarvitsekaan aina hymyillä, nauraa ja hauskuuttaa.
Taustalla vilahtaa varmaan Miken lapsi.
K vois kyllä jo unohtaa noi "huumorivideot". Se on kuitenkin jo ihan kansainvälisestikin seurattu henkilö, noi videot ei oikeen iske täällä kotona niin miten sitten muuallakaan. Enemmän sitä itsevarmaa, seksuaalista energiaa uhkuvaa esiintyjää tai sitten sitä suloista hymyä ja lämmintä suhtautumista muihin. Mutta nuo teinitasoiset läppävideot ei vaan aukea muille ja ovat suorastaan kiusallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan Käärijää, mutta me emme tiedä ja tuskin tulemme tietämään koskaan heidän (Käärijä/Bojan) henkilökohtaisia asioitaan ja se on täysin ok. Minusta on hyvä että he pitävät yksityiselämänsä yksityisenä ja erottavat sen tätä roolia hauskaa hahmoaan varten. Olin itsekin alussa maltillinen shipperi. Kuitenkin katsottuani liian monta tiktok fanitiliä sisältöineen en enää tiennyt mikä on heidän hahmoa ja mikä todellisuutta.
Jokaine saa shipata tai olla shippaamatta. Tiktokista löytyy paljon hauskoja videoita. Minun shippaaja taival päättyi kun löysin bojan and jan kiss hakusanalla olevan videopätkän. Heillä taitaa olla paljon ystäviä ja tuttavia lol.Onhan Bojan pussannut myös Wild Youthin Conorin kanssa. Jostain syystä K:n kanssa ei ole ainakaan julkisesti pusuteltu, lipun alla tuskin tapahtui muuta kuin kiherrystä.
Olispa ollut edes pikkupusu julkisuudessa. Oma veikkaukseni on että b olisi siinä ollut enemmän oma itsensä ja k taas erilainen, avoimempi ja paljastanut liikaa. Ei olisi voinut laittaa täysin hassutteluksi. Koskematon näyttää k olevan b julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään varma, mitä K haluaa viestittää faneilleen noilla uusimmilla instapätkillä. Aika random?
Mun mielestä se pelaa edelleen tätä bromance-peliä...
Vai voisko se viitata sen Ruotsalaisen synttäreihin?????
Tai sitten tekee pahaa katsoa Bojanin rantakuvia ja hauskanpitoa bändikavereiden kanssa. Kohta tulee joku Are you!?? läppä, jotta saisi Bojanin huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä enää mikä seksuaali olen kun kiinnostaa vähän liikaa nuo miesten väliset suutelupätkätkin. Vai johtuuko se vaan siitä ku B on mukana niissä. 🤔
Ite oon heteronainen ja tollaset miesten väliset läheisyyden osotukset on kiinnostanu niin pitkään ku muistan :D Mut näiden kahen kohalla kiinnostusaste on jossain ihan omissa sfääreissä :D
Ja minä taas heteronaisena en ole kiinnostunut yhtään miesten pussailuista. Näen että Jeren ja Bojanin välillä on mahtava sielunyhteys ja se nostattaa minunkin fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BkNs2zGAQc2/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
ja tässä on toinen kuva B:stä ja rantakaverista.
Yhteen kuvaan, missä kaveri seisoo sillan alla ja on kirjoittanu "Baby, you can drive my boat" , niin Bojan on kommentoinut, "Jos olisin babysi, voisit meloa minua"Hmmmm................
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Mulle tuli nyt tuosta pukukuvasta ja aikaisemmin sen toisen instasta jo spottaamani Hawaii -kuvan (pojat kaverillisen "oloisessa" halausotteessa niin että Bojan ylempänä takana) perusteella sellainen olo, että onko tässä ollut jokin ihastus myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä enää mikä seksuaali olen kun kiinnostaa vähän liikaa nuo miesten väliset suutelupätkätkin. Vai johtuuko se vaan siitä ku B on mukana niissä. 🤔
Ite oon heteronainen ja tollaset miesten väliset läheisyyden osotukset on kiinnostanu niin pitkään ku muistan :D Mut näiden kahen kohalla kiinnostusaste on jossain ihan omissa sfääreissä :D
Mä en taas ole aiemmin ollut hirveen kiinnostunut mutta nyt kiinnostaa ihmeen paljon kyllä nuo B ja K -fanficitkin kun lopulta menin lukemaan niitä. :D
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I appreciate Käärijä, but we don't know and hardly ever will know their (Käärijä/Bojan's) personal affairs and that's perfectly ok. I think it's good that they keep their private lives private and separate it from this role for their fun character. I myself was a moderate shipper in the beginning. However, after looking at too many tiktok fan accounts with their content, I no longer knew what was their character and what was reality.
Everyone can ship or not ship. There are many funny videos on Tiktok. My shipper day ended when I found a video clip with the keyword Bojan and jan kiss. I guess they have a lot of friends and acquaintances lol.After all, Bojan has also bagged Wild Youth with Conor. For some reason, K has not been messed with at least in public, there was hardly anything else going on under the flag.
B betraying the Wrapper. 🤨 Or was this before they met?
https://twitter.com/EurovisionNewZ/status/1645055916918669314?t=eo5RUle…
Haha yes I think it was just before. Also the kiss with Jani was from a concert that was in Slovenia about a year ago.
It makes sense to me that if they ever do kiss, they wouldn't do it in public since K has a gf.
Mutta Bojan pussaa Conoria, eikä toisinpäin!? Se tulkittiin täällä alkuun toisinpäin... itse en tunnistanut siinä vaiheessa kumpaakaan enkä Bojaniakaan noin epäselvästä videosta.
Oliko tuosta saatu mitään kommentteja itse miehiltä julkisuuteen?
Olikos vielä niin että Conorilla oli tyttöystävä? Tämäkään ei haitannut b tai kumpaakaan. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon heteronainen ja mulla tää kaksikko on eka kerta koskaan kun miesten välinen läheisyys herättää minkäänlaista kiinnostusta. Näiden juttu jostain syystä sit onkin kuuminta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään varma, mitä K haluaa viestittää faneilleen noilla uusimmilla instapätkillä. Aika random?
Mun mielestä se pelaa edelleen tätä bromance-peliä...
Vai voisko se viitata sen Ruotsalaisen synttäreihin?????
Tai sitten tekee pahaa katsoa Bojanin rantakuvia ja hauskanpitoa bändikavereiden kanssa. Kohta tulee joku Are you!?? läppä, jotta saisi Bojanin huomion.
Ei enää jaksas aajuuta
I just saw K's last story. Didn't B/K dance or sing I'm so Lonely at some ESC party? :DD
Ainakin K tässä. Noin 0:40
Haluan B:n Kärtsän kolmikymppisille lokakuussa. Silleen salaa ja yllärinä, että hyppää jostain isosta paketista ulos. Olis varmaan ikimuistoiset synttärit, kun sen lahjan jälkeen synttärisankari ei ketään muuta huomaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhteen kuvaan, missä kaveri seisoo sillan alla ja on kirjoittanu "Baby, you can drive my boat" , niin Bojan on kommentoinut, "Jos olisin babysi, voisit meloa minua"Hmmmm................
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Rantakaverilla näkyykin olevan tyttis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔Mulle tuli nyt tuosta pukukuvasta ja aikaisemmin sen toisen instasta jo spottaamani Hawaii -kuvan (pojat kaverillisen "oloisessa" halausotteessa niin että Bojan ylempänä takana) perusteella sellainen olo, että onko tässä ollut jokin ihastus myös?
Niinpä, on se kommentoinut tuon jalkapallouroon johonkin kuvaan että HOT. Toki noin voi sanoa Kärtsän kaveri K:stakin.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Ei Jere saa olla tuolla mökille itsekseen lepäämässä. On heitä ainakin kolme, kun yksi kuvaa ja taas vilahtaa takana joku kolmas ihminen.
Ennen kun J laittoi videoon tekstin, oli ilmeettömyys ja surullisuus kuvassa ja ennenkun sen laulun laittoi taustalle. Ei ole minulle tuttu laulu. Enkä sanoja erottanut. Mielentilaansa sopivan laulun laittoi. No ei tietysti tarvitsekaan aina hymyillä, nauraa ja hauskuuttaa.
Olen vissiin puusilmä mutta en näe ketään vilahtamassa. Voitko kertoa missä ja missä kohtaa videota? Tai katotaanko me edes samaa videota, sekin voi olla mahdollista että kyse on eri videoista.
I just saw K's last story. Didn't B/K dance or sing I'm so Lonely at some ESC party? :DD
Onko todella näin? Silloinhan kyseessä olisi selvä viesti B:lle.
Mökillä on myös Miken vaimo ja lapset. Miken vaimon tilillä näkyy sama mökki ja laiturissa sama vene millä jere meni mökille. Mökillä myös todennäköisesti mikke ja gf
Bojan seuraaa connorin tyttöystävää, mutta ovat vain ystäviä, mutta B ei seuraa K tyttistä vaikka hän olisi ihastunut K:oohon
Missä Bessin ja Jeren kohtaaminen jossa gf näkyy myös?