Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
27941/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä varmaan palstan historian lapsellisin ketju

Kyllä se Korvaa aloitusten ensimmäinen sana pierulla-ketju menee tästä ohi. Heittämällä.

Vierailija
27942/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan B:n Kärtsän kolmikymppisille lokakuussa. Silleen salaa ja yllärinä, että hyppää jostain isosta paketista ulos. Olis varmaan ikimuistoiset synttärit, kun sen lahjan jälkeen synttärisankari ei ketään muuta huomaisikaan.

Tai sitten jos se suhde on jo menneisyyttä, niin 10 annaliisaa voi olla varasuunnitelma sinne lootaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27943/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K vois kyllä jo unohtaa noi "huumorivideot". Se on kuitenkin jo ihan kansainvälisestikin seurattu henkilö, noi videot ei oikeen iske täällä kotona niin miten sitten muuallakaan. Enemmän sitä itsevarmaa, seksuaalista energiaa uhkuvaa esiintyjää tai sitten sitä suloista hymyä ja lämmintä suhtautumista muihin. Mutta nuo teinitasoiset läppävideot ei vaan aukea muille ja ovat suorastaan kiusallisia.

Niin samaa mieltä. Romahdus alkoi Malediiveillä ja nyt kynnetään jo Mariaanien haudassa.

Vierailija
27944/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä tykkään Kärtsän storyista mut näitä kahta viimesintä en nyt kyl tajua ollenkaan. Mitä hän haluaa näillä viestiä? Hän voi ja saa tietysti postata mitä ja miten haluaa ilman mun lupaa tai hyväksyntää 🙂 mut näitä en nyt kertakaikkiaan ymmärrä vaikka kovasti haluaisin.

Vierailija
27945/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä noi Veera ja Leevi on kenen kanssa Jere ollut juhannuksena ja ketä seuraa nyt igssä?

Missä näkyy et on ollu juhannuksena?

Vierailija
27946/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BkNs2zGAQc2/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

ja tässä on toinen kuva B:stä ja rantakaverista.

Yhteen kuvaan, missä kaveri seisoo sillan alla ja on kirjoittanu "Baby, you can drive my boat" , niin Bojan on kommentoinut, "Jos olisin babysi, voisit meloa minua"

Hmmmm................

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Mulle tuli nyt tuosta pukukuvasta ja aikaisemmin sen toisen instasta jo spottaamani Hawaii -kuvan (pojat kaverillisen "oloisessa" halausotteessa niin että Bojan ylempänä takana) perusteella sellainen olo, että onko tässä ollut jokin ihastus myös? 

Mun mielestä ihan selvästi joku lapsuus/nuoruus/koulu-ajan kaveri. Löytyy muuten myös siitä kuvasta missä oli se avoauto-tyttö, semmonen kaveritapaamis-kuva, missä oli B, sit tää jalkapalloilija ja 3 tyttöä.

Vierailija
27947/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä noi Veera ja Leevi on kenen kanssa Jere ollut juhannuksena ja ketä seuraa nyt igssä?

Missä näkyy et on ollu juhannuksena?

Veeran stoorissa.

Mikke, Miken vaimo ja gf myös seuraa sitä Veeraa igssä

Vierailija
27948/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä miksi monessa stoorissa pitää olla nuuskaa tai alkoholia esillä. Ja miksi pitää juoda stooreissa usein.

Erikoista julkisuuskuvaa tavoittelevat kyllä somen kautta

Vierailija
27949/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan laittoi nuo vaan jotta meillä menee ilta niitä analysoidessa.

Vierailija
27950/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai Jerellä mediatiimiä oo, Sanna Marinkin postaili ihan itekseen instaan, ja luulis, et hällä vois olla. Siihen suhteutettuna. 

"Mediatiimi" viittasi idioottikolmikkoon Jere ja Hohtokaksoset. Heille ei kannattaisi antaa puhelinta käteen. Jälki on sen verran noloa.

Vierailija
27951/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö K postannut Liverpoolissa silloin jonkun stoorin ,jossa katselee B:tä jossain bileissä ,kun B tanssii yksinään ja siinä soi tuo sama Lonely kappale ?

Huuuu, tätä mä en ole nähnytkään! Kuka etsis sen?!

Vierailija
27952/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin ymmärrän tota Sampitaren instaa. Postaa Käärijästä materiaalia tuhansille faneille ja sitten omista lapsistaan myös ilman että peittää lasten naamoja. Vastuutonta.

No miten TÄMÄ nyt tähän ketjuun liittyy?

Sampitar on se etuileva ja ylijumala fani joka kuvaa livejä keikoilta

Niin ja sekö oikeuttaa hänen postausten moralisoinnin tässä ketjussa?

Vierailija
27953/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin eli jos K luet tätä palstaa , niin tässä sulle muutama lause mitä voisit kirjoitella B:lle instaan tai ihan yksityisesti 🥵

Mi corazón ,mi vida .Te amo.

Quieres casarte conmigo?

B kyllä tietää mitä se tarkoittaa 🥰

Vierailija
27954/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan K:n stoorit näyttää kaikkea muulta kuin minkään ammattilaisryhmän suunnittelemilta. Ihan selkeesti jakaa siellä omaa huumoriaan eikä välitä mistään kukkahatuista tai siitä ymmärtääkö muut asioita. Paljon parempi näin kuin pelkkiä keikkailmoituksia ja täysin harkittuja ilman minkäänlaista hauskaa sisältöä. Esimerkiksi JO stoorit ovat aina sellaisia pelkkää markkinointi pohjaista ja keikkafiilistely hommaa.

Vierailija
27955/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan B:n Kärtsän kolmikymppisille lokakuussa. Silleen salaa ja yllärinä, että hyppää jostain isosta paketista ulos. Olis varmaan ikimuistoiset synttärit, kun sen lahjan jälkeen synttärisankari ei ketään muuta huomaisikaan.

Tai sitten jos se suhde on jo menneisyyttä, niin 10 annaliisaa voi olla varasuunnitelma sinne lootaan.

Voin myös hypätä kakusta nonparelleilla peiteltynä ja tehdä legendaarisen helikopterini!

T. Rietas gay

Vierailija
27956/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K vois kyllä jo unohtaa noi "huumorivideot". Se on kuitenkin jo ihan kansainvälisestikin seurattu henkilö, noi videot ei oikeen iske täällä kotona niin miten sitten muuallakaan. Enemmän sitä itsevarmaa, seksuaalista energiaa uhkuvaa esiintyjää tai sitten sitä suloista hymyä ja lämmintä suhtautumista muihin. Mutta nuo teinitasoiset läppävideot ei vaan aukea muille ja ovat suorastaan kiusallisia.

Kyllä mä ainakin tykkäsin näistä uusimmista, oli söpöjä, hassuja ja vähän arvoituksellisia. Älä puhu kaikkien puolesta. 😊

Vierailija
27957/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Käärijä haluaa tehdä huumorivideoita niin tehkööt. Tarvitse meitä muita miellyttää somellaan.

Vierailija
27958/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä niin katsonut kaikki Uunot... Ja moneen kertaan....

Vierailija
27959/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä enää mikä seksuaali olen kun kiinnostaa vähän liikaa nuo miesten väliset suutelupätkätkin. Vai johtuuko se vaan siitä ku B on mukana niissä. 🤔

Ite oon heteronainen ja tollaset miesten väliset läheisyyden osotukset on kiinnostanu niin pitkään ku muistan :D Mut näiden kahen kohalla kiinnostusaste on jossain ihan omissa sfääreissä :D

Oon heteronainen ja mulla tää kaksikko on eka kerta koskaan kun miesten välinen läheisyys herättää minkäänlaista kiinnostusta. Näiden juttu jostain syystä sit onkin kuuminta ikinä.

Minä olen kyllä ollut kiinnostunut fiktiivisistä (elokuvat, tv-sarjat) miesparien jutuista aina. Tosielämän jutut ei ole tähän mennessä kiinnostaneet kyllä lainkaan.

Vierailija
27960/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se oliskin vuosisadan lahja!! 😍🔥

Ketju on lukittu.