Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
27921/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BkNs2zGAQc2/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

ja tässä on toinen kuva B:stä ja rantakaverista.

Yhteen kuvaan, missä kaveri seisoo sillan alla ja on kirjoittanu "Baby, you can drive my boat" , niin Bojan on kommentoinut, "Jos olisin babysi, voisit meloa minua"

Hmmmm................

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Aika selvä gay.

Vierailija
27922/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan B:n Kärtsän kolmikymppisille lokakuussa. Silleen salaa ja yllärinä, että hyppää jostain isosta paketista ulos. Olis varmaan ikimuistoiset synttärit, kun sen lahjan jälkeen synttärisankari ei ketään muuta huomaisikaan.

Täydellinen idea! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27923/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K vois kyllä jo unohtaa noi "huumorivideot". Se on kuitenkin jo ihan kansainvälisestikin seurattu henkilö, noi videot ei oikeen iske täällä kotona niin miten sitten muuallakaan. Enemmän sitä itsevarmaa, seksuaalista energiaa uhkuvaa esiintyjää tai sitten sitä suloista hymyä ja lämmintä suhtautumista muihin. Mutta nuo teinitasoiset läppävideot ei vaan aukea muille ja ovat suorastaan kiusallisia.

Musta nuo Kn huumorivideot on ihan parasta! Toivottavasti ei ikinä lopeta niiden tekoa.

Vierailija
27924/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö K postannut Liverpoolissa silloin jonkun stoorin ,jossa katselee B:tä jossain bileissä ,kun B tanssii yksinään ja siinä soi tuo sama Lonely kappale ?

Vierailija
27925/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin ymmärrän tota Sampitaren instaa. Postaa Käärijästä materiaalia tuhansille faneille ja sitten omista lapsistaan myös ilman että peittää lasten naamoja. Vastuutonta.

Vierailija
27926/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Ei Jere saa olla tuolla mökille itsekseen lepäämässä. On heitä ainakin kolme, kun yksi kuvaa ja taas vilahtaa takana joku kolmas ihminen.

Ennen kun J laittoi videoon tekstin, oli ilmeettömyys ja surullisuus kuvassa ja ennenkun sen laulun laittoi taustalle. Ei ole minulle tuttu laulu. Enkä sanoja erottanut. Mielentilaansa sopivan laulun laittoi. No ei tietysti tarvitsekaan aina hymyillä, nauraa ja hauskuuttaa.

Olen vissiin puusilmä mutta en näe ketään vilahtamassa. Voitko kertoa missä ja missä kohtaa videota? Tai katotaanko me edes samaa videota, sekin voi olla mahdollista että kyse on eri videoista.

Vastaanpa itselleni eli siellä onkin nyt uusi video eli unohtakaa tämä

Vierailija
27927/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteen kuvaan, missä kaveri seisoo sillan alla ja on kirjoittanu "Baby, you can drive my boat" , niin Bojan on kommentoinut, "Jos olisin babysi, voisit meloa minua"

Hmmmm................

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Aika selvä gay.

On myös aika tyypillistä muusikkohuumoria.

Vierailija
27928/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä varmaan palstan historian lapsellisin ketju

Vierailija
27929/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään varma, mitä K haluaa viestittää faneilleen noilla uusimmilla instapätkillä. Aika random?

Random, nolo, kömpelö, kotikutoinen, tökerö -- Jeren "mediatiimin" signature moves

Vierailija
27930/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin ymmärrän tota Sampitaren instaa. Postaa Käärijästä materiaalia tuhansille faneille ja sitten omista lapsistaan myös ilman että peittää lasten naamoja. Vastuutonta.

Totta. Toki jotain

filttereitä voi tehdä, mitä menee kellekin seuraajille, mutten usko, että käytössä

Vierailija
27931/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä varmaan palstan historian lapsellisin ketju

Haittaa miten?

Vierailija
27932/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten TÄMÄ nyt tähän ketjuun liittyy?

Vierailija
27933/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole lastani somessa näyttänyt ollenkaan -en edes sääriä enkä kynsiä.

Vierailija
27934/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm................

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Sen minä sanon, että Balkanin prinssi hallitsee flirtin ja kielipelit (pun intended)

Vierailija
27935/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai Jerellä mediatiimiä oo, Sanna Marinkin postaili ihan itekseen instaan, ja luulis, et hällä vois olla. Siihen suhteutettuna. 

27936/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Ei Jere saa olla tuolla mökille itsekseen lepäämässä. On heitä ainakin kolme, kun yksi kuvaa ja taas vilahtaa takana joku kolmas ihminen.

Ennen kun J laittoi videoon tekstin, oli ilmeettömyys ja surullisuus kuvassa ja ennenkun sen laulun laittoi taustalle. Ei ole minulle tuttu laulu. Enkä sanoja erottanut. Mielentilaansa sopivan laulun laittoi. No ei tietysti tarvitsekaan aina hymyillä, nauraa ja hauskuuttaa.

Taustalla vilahtaa varmaan Miken lapsi.

Onko Mikellä jo noin iso lapsi?

Vierailija
27937/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä noi Veera ja Leevi on kenen kanssa Jere ollut juhannuksena ja ketä seuraa nyt igssä?

Vierailija
27938/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm................

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Google kääntäjällä tulee, että Jos olisin vauva (beibi), antaisin sinun ajaa minua.

Olen ollut huomaavinani, että jos on c tai c, jossa ois hattu, mutta se puuttuu sana voi vaihtua ihan toiseksi.

Kaveri on kyllä vastannut siihen että haha, olet normaali.

Okei? 😄

Vierailija
27939/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö K postannut Liverpoolissa silloin jonkun stoorin ,jossa katselee B:tä jossain bileissä ,kun B tanssii yksinään ja siinä soi tuo sama Lonely kappale ?

Oliko siellä veneellä?

Vierailija
27940/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten TÄMÄ nyt tähän ketjuun liittyy?

Sampitar on se etuileva ja ylijumala fani joka kuvaa livejä keikoilta

Ketju on lukittu.