Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Luin ficcejä ja poikani 9v tuli viereen. Ajattelin, että ei ymmärrä kuitenkaan ficcejä. "Tossa lukee Bojan."
🤦🤦🤦
Puhelin pois.
Hetken päästä aloin taas, kun oli kiva fic. "Tossa lukee fuck."
🤦🤦🤦🤦🤦
Ja taas puhelin pois 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tyttis ollut siellä Ruotsin laivalla kuitenkin jonkun kaverinsa instakuvassa, en muista enää kenen. Eiköhän tytöt oo jääneet vaikka shoppailemaan kun K mennyt muun crewn kanssa sinne yksityiskeikalle.
Et ole jakanut aiemmin tähän ketjuun ainakaan, joten didn't happen. Pic or link, jos haluat että uskotaan.
En olekaan mutta joku sanoi että näkyy tämän kaverin instassa (valisa tms). Nätti vaalea polkkatukkainen nainen pöydän ääressä.
Täh, eikä sanonut. _Mä_ tsekkasin W.Valisan instan, eikä todellakaan ollut mistään laivalta yhtään kuvaa tai storya.
Vaan mä sitten kysyin, onko gf siinä videolla, jolla jere tapaa Bessin, sama nainen, kuin W.Valisan instassa. Laivasta ei ollut mitään kuvia, vaan kuva on Cafe Ursulasta, josta mä puhuin.
Hienoilla perusteilla täällä taas "jaetaan tietoja"!!!!!!!!
Ei näin.
Mä en tiedä enää mikä seksuaali olen kun kiinnostaa vähän liikaa nuo miesten väliset suutelupätkätkin. Vai johtuuko se vaan siitä ku B on mukana niissä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tyttis ollut siellä Ruotsin laivalla kuitenkin jonkun kaverinsa instakuvassa, en muista enää kenen. Eiköhän tytöt oo jääneet vaikka shoppailemaan kun K mennyt muun crewn kanssa sinne yksityiskeikalle.
Et ole jakanut aiemmin tähän ketjuun ainakaan, joten didn't happen. Pic or link, jos haluat että uskotaan.
En olekaan mutta joku sanoi että näkyy tämän kaverin instassa (valisa tms). Nätti vaalea polkkatukkainen nainen pöydän ääressä.
Täh, eikä sanonut. _Mä_ tsekkasin W.Valisan instan, eikä todellakaan ollut mistään laivalta yhtään kuvaa tai storya.
Vaan mä sitten kysyin, onko gf siinä videolla, jolla jere tapaa Bessin, sama nainen, kuin W.Valisan instassa. Laivasta ei ollut mitään kuvia, vaan kuva on Cafe Ursulasta, josta mä puhuin.
Hienoilla perusteilla täällä taas "jaetaan tietoja"!!!!!!!!
Ei näin.
Häh, ei mitään "tietoja jaettu" kun kysyin "Eiks ollut", mitä ihmeellistä siinä nyt on. Ihan hyvin olis voinut olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Apua, miten musta (taas) tuntuu siltä että näitä juttuja on kyllä Kn taholta käyty lukemassa. 😅 (Käykääs tsekkaan IG 🙈😂)
Apua, mutta minulle ei näy mitään.Kerrotko lyhyesti, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I appreciate Käärijä, but we don't know and hardly ever will know their (Käärijä/Bojan's) personal affairs and that's perfectly ok.
I think it's good that they keep their private lives private and separate it from this role for their fun character. I myself was a moderate shipper in the beginning. However, after looking at too many tiktok fan accounts with their content, I no longer knew what was their character and what was reality.
Everyone can ship or not ship. There are many funny videos on Tiktok. My shipper day ended when I found a video clip with the keyword Bojan and jan kiss. I guess they have a lot of friends and acquaintances lol.
After all, Bojan has also bagged Wild Youth with Conor. For some reason, K has not been messed with at least in public, there was hardly anything else going on under the flag.
B betraying the Wrapper. 🤨 Or was this before they met?
https://twitter.com/EurovisionNewZ/status/1645055916918669314?t=eo5RUle…
Haha yes I think it was just before. Also the kiss with Jani was from a concert that was in Slovenia about a year ago.
It makes sense to me that if they ever do kiss, they wouldn't do it in public since K has a gf.
https://www.instagram.com/p/BiEkqoggblT/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== tässä kuvassa on muuten yhdessä Bojan ja hänen rantakaverinsa n 5,5 vuotta sitten, puvut päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no nyt oli kyllä storyn idea naisen päästä taas. kaikki vähänkin fanit tietää, ettei K:lla ole nyt synttäreitä 🙄
Joo mut oisko tuo kännykkä vinkki että se lukee näitä kirjotuksia? Ku eihän se nyt suoraan voi siihen kirjoittaa että ilmeeni vauva.fi B+K shippausketjua selailtuani.
(Kerta täällä saa tehdä kaikenlaisia päätelmiä partakarvan pituudesta lähtien 😂)
Ei, ei ei, kun se katsoo että Bojan on ollut rannalla together with someone!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut kaverin kuvia laivalta. Kaverin kuva, jossa gf ja kaveri söivät salaattia Cafe Ursulassa kesäkuussa. Kaverin IG-story tuli samaan aikaan kun K ja crew olivat Tukholman-reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä enää mikä seksuaali olen kun kiinnostaa vähän liikaa nuo miesten väliset suutelupätkätkin. Vai johtuuko se vaan siitä ku B on mukana niissä. 🤔
Ite oon heteronainen ja tollaset miesten väliset läheisyyden osotukset on kiinnostanu niin pitkään ku muistan :D Mut näiden kahen kohalla kiinnostusaste on jossain ihan omissa sfääreissä :D
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I appreciate Käärijä, but we don't know and hardly ever will know their (Käärijä/Bojan's) personal affairs and that's perfectly ok. I think it's good that they keep their private lives private and separate it from this role for their fun character. I myself was a moderate shipper in the beginning. However, after looking at too many tiktok fan accounts with their content, I no longer knew what was their character and what was reality.
Everyone can ship or not ship. There are many funny videos on Tiktok. My shipper day ended when I found a video clip with the keyword Bojan and jan kiss. I guess they have a lot of friends and acquaintances lol.After all, Bojan has also bagged Wild Youth with Conor. For some reason, K has not been messed with at least in public, there was hardly anything else going on under the flag.
B betraying the Wrapper. 🤨 Or was this before they met?
https://twitter.com/EurovisionNewZ/status/1645055916918669314?t=eo5RUle…
Haha yes I think it was just before. Also the kiss with Jani was from a concert that was in Slovenia about a year ago.
It makes sense to me that if they ever do kiss, they wouldn't do it in public since K has a gf.
Mutta Bojan pussaa Conoria, eikä toisinpäin!? Se tulkittiin täällä alkuun toisinpäin... itse en tunnistanut siinä vaiheessa kumpaakaan enkä Bojaniakaan noin epäselvästä videosta.
Oliko tuosta saatu mitään kommentteja itse miehiltä julkisuuteen?
En ole yhtään varma, mitä K haluaa viestittää faneilleen noilla uusimmilla instapätkillä. Aika random?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Sitä voimme vain arvuutella, onko Jeren ja naisystäväänsä suhde emotionaalinen vai ei. Suhde on siis kait sieltä 11/22 alkaen, joten alkuhuuma jne ovat jo taakse jäänyttä elämää. Pienet tiedon muruset, jotka suhteesta ovat tähän ryhmään kantautuneet ovat vähäisiä ja arvuuteltavia ja tuskin niiden perusteella voi heidän keskinäisen emotionaalisuutensa astetta arvioida. Suhde lienee jo vakiintuneella, arkipäiväistyneellä pohjalla. Luulisi siinä olevan tunnettakin ainakin jkv liimana. Ilman sitä suhde saattaisi olla jo kariutumassa. Jere on ollut melkoisessa mylläkässä, naisystävällä ehkä paljolti entinen arki meneillään.
Jere on siis useammassa haastattelussa sanonut, ettei halua parisuhdettaan julkisuuteen ja syynä nimenomaan se, että "haluaa olla faneilleen saatavilla" ja myös se, että haluaa suojella läheisiään (ei mainitse naisystävää näissä haastiksissa). Luulisi hänen tietävän, että faneille on tietoa kantautunut.
Jos suhde arkipäiväistyy puolessa vuodessa niin, että toinen on käytännössä koko ajan poissa kotoa, niin suhteessa on alun alkaenkin ollut perustavanlaatuinen ongelma!
mitä sä yrität selittää?!
Psykologista faktaa parisuhteista. Pätevää tekstiä.
Niin no Jere/Käärijän tapauksessa kumppano kulkee mukana, joten sun teoria ei tässä nyt oikein toimi. Sorry.
Niin, tarrautuu ja ripustautuu ilman omaa elämää. Hyvin paha merkki suhteen ja molempien hyvinvoinnin kannalta.
Tutkimusten mukaan pariskunnat, joilla on yhteiset kiinnostukset ja intressit ovat ovat kestävimpiä ja onnellisimpia. Esim muusikkopariskunnat. Jos gf oli K:n musan heavyfanittaja jo ennen parisuhdetta, niin aika luontevaa, että sama innostus jatkuu. ...
Samma barn leka bäst...
Ei tarkoita sitä, että elämää eletään puolison kautta. Toki jos GF tekee myös musaa ja K käy hänen töissään mukana siinä missä gf käy K:n jutuissa mukana, niin sitten. Toki näin voi ollakin, mutten usko.
K on ensisijaisesti esiintyjä. Sävellykset ja tuotannot tekee muu porukka. Toki lyriikat tekee.
GFllä voi olla merkittävä rooli psyykkisenä taustatukena crewssa nyt kun homma on paisunut eri mittaluokkaan. Ja yksityisempinä käytännön asioiden hoitajana (mihin kiertuemanageri ei puutu) Tämmösiä mietteitä vaan.
Tuollaiset "erilliset elåmät" / yhteiset elämät jaottelut ei toimi. Me ollaan mun miehen kaa parhaita kavereita oltu 20v ja ollaan edelleen.....Ei oo mitään mun elåmå, sun elåmä juttua.
Ylipäänsä ihmettelen miksi pitää ulkopuolelta yrittää määritellä miten suhteen pitäisi toimia ja missä osapuolten on lupa olla yhdessä ja kuinka paljon. Tietänevät itse mikä heille toimii tässä elämäntilanteessa ja mikä ei.
Tämä on niin totta. Ihmiset päättää itse suhteestaan eikä ole mitään oikeeta ja väärää. Jos olisin J niin saattaisi jopa suutahtaa tyttisjutuista. Moni julkkis kestää omat haukkumiset mutta jos yksityishenkilöinä olevia kumppaneita tai perheenjäseniä haukutaan niin saattaa helposti nousta viha ja ärsytys pintaan.
Kynsistä, vilahtamisesta Malediiveilla jne saa puhua koska ne on näkyneet virallisilla Käärijän tileillä. Jos haluaa jonkun pysyvän yksityisenä niin sitten pitää nähdä sen verran vaivaa että hän myös pysyy sellaisena. Seiskan jne salakuville eivät voi mitään muuten voisi olla edes yritystä.
Ei Jere saa olla tuolla mökille itsekseen lepäämässä. On heitä ainakin kolme, kun yksi kuvaa ja taas vilahtaa takana joku kolmas ihminen.
Ennen kun J laittoi videoon tekstin, oli ilmeettömyys ja surullisuus kuvassa ja ennenkun sen laulun laittoi taustalle. Ei ole minulle tuttu laulu. Enkä sanoja erottanut. Mielentilaansa sopivan laulun laittoi. No ei tietysti tarvitsekaan aina hymyillä, nauraa ja hauskuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no nyt oli kyllä storyn idea naisen päästä taas. kaikki vähänkin fanit tietää, ettei K:lla ole nyt synttäreitä 🙄
Joo mut oisko tuo kännykkä vinkki että se lukee näitä kirjotuksia? Ku eihän se nyt suoraan voi siihen kirjoittaa että ilmeeni vauva.fi B+K shippausketjua selailtuani.
(Kerta täällä saa tehdä kaikenlaisia päätelmiä partakarvan pituudesta lähtien 😂)
Ei, ei ei, kun se katsoo että Bojan on ollut rannalla together with someone!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No kuhan kiusasin. 😉 Mutta tää sun tulkinta onki kyllä ketjun kannalta paljon parempi skenaario. 😁
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään varma, mitä K haluaa viestittää faneilleen noilla uusimmilla instapätkillä. Aika random?
Mun mielestä se pelaa edelleen tätä bromance-peliä...
Vai voisko se viitata sen Ruotsalaisen synttäreihin?????
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BiEkqoggblT/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== tässä kuvassa on muuten yhdessä Bojan ja hänen rantakaverinsa n 5,5 vuotta sitten, puvut päällä
No mutta hei 😍
https://www.instagram.com/p/BkNs2zGAQc2/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
ja tässä on toinen kuva B:stä ja rantakaverista.
Yhteen kuvaan, missä kaveri seisoo sillan alla ja on kirjoittanu "Baby, you can drive my boat" , niin Bojan on kommentoinut, "Jos olisin babysi, voisit meloa minua"
Hmmmm................
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Winds of change....