Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.
Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.
Niin on sanonut joillekin muillekin I love you, mutta esim. Loreenille ja em. parille muulle sanomansa ovat sellaisia, johon sanontaa käytetään. Tuon haastiksen yhteydessä nämä nuoret miehet ovat eri paikoissa. Videolla Jere puhuu Bojanille tosiaan ihan aidon peittelemättömästi tunteistaan. Tässä on mielestäni vahva tunnelataus. Tätä tietysti tukee kaikki ne videot, joissa ovat yhdessä. Kyllä minä laitan tässä videossa näkyvälle paljon painoarvoa.
Mietin, mitä gf on tästä mahtanut ajatella.Joku kirjoitti äsken "epätoivosta", joka erityisesti J:n gf vuoksi on realiteetti. Valitettavasti. Mielestäni J ja B sopivat erinomaisesti toisilleen. Paljon, paljon uskallusta vaatisi Jereltä toimia toisin.
Eilen katsoin sellaisen haastiksen, joka oli tehty ennen UMK:ta. Siinä J sanoi suoraan olevansa sinkku (en muista miten sen ilmaisi). Mutta ei siis kiertänyt kysymystä. Toisaalta heidän muuttonsa avosuhteeseen olikohan se maaliskuussa ei käsittääkseni ollut heidän suhteensa alku.
Mä oon monesti ja eri yhteyksissä miettinyt tota, kun on puhunut haastatteluissa ja lavallakin melko suoraan viitaten, että on sinkku, toivoo parisuhdetta tai lavallakin sanoi kerran ehkä vitsillä, ettei ole parisuhteessa. Mutta kun vitsit on yleensä hauskoja.. että miltähän tuo tyttöystävästä tuntuu. Itse olisin aika loukkaantunut. On eri asia, jos suhdettaan ei tuo esille ollenkaan kuin omasta aloitteesta puhua moista potaskaa.
On selittänyt tuon haastatteluissa. Lavalla puhuu HAHMO.
No ei se haittaa että siellä "hahmo" puhuu, mutta kun tällä hahmon esittäjällä tuppaa menemään vähän sekaisin hahmo ja se kuka oikeasti on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oscar Zian instassa myös yhteiskuvia K:n kanssa.
Taisi vähän ihastua (ja on todistetusti miehiin päin)
Ei vielä seuraa kuitenkaan...Olis ehkä liian ilmeistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.
Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.
Niin on sanonut joillekin muillekin I love you, mutta esim. Loreenille ja em. parille muulle sanomansa ovat sellaisia, johon sanontaa käytetään. Tuon haastiksen yhteydessä nämä nuoret miehet ovat eri paikoissa. Videolla Jere puhuu Bojanille tosiaan ihan aidon peittelemättömästi tunteistaan. Tässä on mielestäni vahva tunnelataus. Tätä tietysti tukee kaikki ne videot, joissa ovat yhdessä. Kyllä minä laitan tässä videossa näkyvälle paljon painoarvoa.
Mietin, mitä gf on tästä mahtanut ajatella.Joku kirjoitti äsken "epätoivosta", joka erityisesti J:n gf vuoksi on realiteetti. Valitettavasti. Mielestäni J ja B sopivat erinomaisesti toisilleen. Paljon, paljon uskallusta vaatisi Jereltä toimia toisin.
Eilen katsoin sellaisen haastiksen, joka oli tehty ennen UMK:ta. Siinä J sanoi suoraan olevansa sinkku (en muista miten sen ilmaisi). Mutta ei siis kiertänyt kysymystä. Toisaalta heidän muuttonsa avosuhteeseen olikohan se maaliskuussa ei käsittääkseni ollut heidän suhteensa alku.
Tulevasta ex-gf:stähän on havaintoja keikoilta jo viime syksyltä. Tiesiköhän fanityttö-gf, että Jere oli sinkku haastattelun antamisen aikoihin? Emotionaalisesti merkittävä - sitä gf ei Jerelle ole. Ehkä turvakaide ja rutiini, joka pitää nyt murtaa.
Sulle on turvakaide se ajatus, että gf ei ole K:lle emotionaalisesti merkittåvä
Minä en ole Käärijästä kiinnostunut millään tasolla, mutta kerroin havaintojani ja miten niitä tulkitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siinä yhden kuvan luekin blev oväntat kär, rakastuin odottamattomasti. Kukapa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Tulevasta ex-gf:stähän on havaintoja keikoilta jo viime syksyltä. Tiesiköhän fanityttö-gf, että Jere oli sinkku haastattelun antamisen aikoihin? Emotionaalisesti merkittävä - sitä gf ei Jerelle ole. Ehkä turvakaide ja rutiini, joka pitää nyt murtaa.
Sulle on turvakaide se ajatus, että gf ei ole K:lle emotionaalisesti merkittåvä
Minä en ole Käärijästä kiinnostunut millään tasolla, mutta kerroin havaintojani ja miten niitä tulkitsen.
Mitä ihmettä sitten teet tässä ketjussa jos K ei kiinnosta millään tasolla?
Jaahas. :) Ja tässä ficissä seikkailee myös kreikkalainen pahis nimeltä Martinus Österdahleus. https://archiveofourown.org/works/48129301
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tuo ihan tarkoituksellinen stoori B:ltä kun oli kuvattu noin vinoon, että vieressä näkyy yksi tyhjä pyyhe ja edessä yksi kappale naisia. :D Ja sit jälkimmäinen just tyyliin lol, kun kaikki oottaa mikä missi siinä kyljessä on.
(Tiedän että tuskin, mutta huvitti kuitenkin.)Mutta kuka mahtaa se kundi Bn vieressä olla, aika lähellä makoilee... miksi halusi hänetkin kuvaan? Tästä voitaisiin nyt saada taas oikein kunnon spekulaatiot täällä aikaiseksi, mutta ei lähdetä sille tielle tällä kertaa, kiitos.
No on kyllä todella lähellä. Käytännössä aivan kiinni toisissaan. Kaverillinen teko tuokin varmaan taas, että jaetaan pyyhe biitsillä. 😏
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa monesti nuo mummovaatteet joita JO:n pojilla on päällä. Mitä tuolla Bojanilla nytkin oli noilla festareilla, joku leveä pitsinen kauluspaita ja vähän liian lyhyet leveät vaaleanpunaset housut. Kenenhän idea tuo tyyli on tosiaan ollut. 😄
Tämän kaverin: https://www.instagram.com/ponorelii/
Oonko nyt ihan sekaisin mutta näyttääkö tuo Oscar Zia vähän Aku Sipolalta. Tässä saagassa kaikilla taitaa olla naimanaamat.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Mä oon monesti ja eri yhteyksissä miettinyt tota, kun on puhunut haastatteluissa ja lavallakin melko suoraan viitaten, että on sinkku, toivoo parisuhdetta tai lavallakin sanoi kerran ehkä vitsillä, ettei ole parisuhteessa. Mutta kun vitsit on yleensä hauskoja.. että miltähän tuo tyttöystävästä tuntuu. Itse olisin aika loukkaantunut. On eri asia, jos suhdettaan ei tuo esille ollenkaan kuin omasta aloitteesta puhua moista potaskaa.
K sanonut, että haluaa luoda Käärijänä sellaisen kuvan, että on sinkku ja kaikille saatavilla. Gf tietää tämän ja ymmärtää että Käärijä ei ole Jere. En sitten tiedä kuinka kauan ymmärrystä riittää :D
Mitä se kaveri sanoo siinä b viimeisessä storyssa?
Taitaa b vaan kiusoitella että tällaisessa seurassa sitä ollaan. Jos vaikka joku sattuu katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Oonko nyt ihan sekaisin mutta näyttääkö tuo Oscar Zia vähän Aku Sipolalta. Tässä saagassa kaikilla taitaa olla naimanaamat.
Mun mielestä ei näytä. Zia on aika imelän näköinen, jos nyt tässä ikävästi häntä arvioin, nätti kuitenkin. Aku on persoonallisen söpö. Pisteet Akulle.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa monesti nuo mummovaatteet joita JO:n pojilla on päällä. Mitä tuolla Bojanilla nytkin oli noilla festareilla, joku leveä pitsinen kauluspaita ja vähän liian lyhyet leveät vaaleanpunaset housut. Kenenhän idea tuo tyyli on tosiaan ollut. 😄
Tämän kaverin: https://www.instagram.com/ponorelii/
Voihan ponorelli mitä olet mennyt tekemään. :D
Välillä on ihan hyviä asuja mutta välillä aika huteja. Paras tyyli B:llä on ollut Tavastialla. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä on K:n ja B:n fiilistelyketju, niin kysyn silti mielipidettä, kuka suomalainen sopisi parhaiten K:n poikaystäväksi ?
Antti Häkkänen? James Bond kohtaa Hulkin.
Antti Häkkänen? Mitä hittoa... Se siansilmäinen kuusikulmiokallo.
Joo, ei ihan K:n tasoa. Karsean näköinen. Häkkänen siis.
Siis oletan että tyttistä piilotellaan, vaikka ei enää kovin piilotellakaan, vain taustan takia veikkaan. Mun mielestä ei olisi mitään syytä mutta ehkä tuossa on joku kynnys sitten heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks kuka ruåttalainen? Oscar Zian instassa en näe mitään yllättävä ihastuminen -tekstiä..?
Rannalla läheisissä tunnelmissa toisen jäpän kanssa. Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kaveri sanoo siinä b viimeisessä storyssa?
Taitaa b vaan kiusoitella että tällaisessa seurassa sitä ollaan. Jos vaikka joku sattuu katsomaan.
Vaadin aurinkovoiteen toverillista levitystä, koska uv-säteily huolettaa.
Minulla myös se käsitys, että Jere rupesi seurustelemaan joskus 2022 lopulla. Ei siis ollut sinkku silloin ennen UMK:ta. Ilmankos se särähti vähän korvaan tuo sinkuksi itsensä mainitseminen (en siis muista mitä ilmaisua käytti). Tuli vaan siitäkin mieleen, mitä gf ajattelee.
Jossain toisessa haastiksessa (varmaan useammassakin) puhui neutraalimmin siitä, miten haluaa pitää yksityiselämänsä itsellään. Ja siinä puhu siitä, miten haluaa olla artisti / idoli, josta fanit voivat kuvitella "olevan saatavissa". Tästäkään en sanamuotoja tarkemmin muista.
Lavalla ehkä, mutta haastatteluissa vähän eri asia puhua melko muunneltua totuutta. Haastattelussa ei kuitenkaan kaivata fiktiivisiä vastauksia.