Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
B:n stoorissa enemmänkin kikattavia naisääniä taustalla :D On muuten ihana virne lopussa <3
Näyttää ihan Simo Frangenille..ei kyllä seksipisteitä heru.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkähän tuo toinen rantapyyhe on Bojanin stoorissa
Missä storyssä? En näe sellaista.
Vierailija kirjoitti:
B:n stoorissa enemmänkin kikattavia naisääniä taustalla :D On muuten ihana virne lopussa <3
Yleisellä rannalla kuuluu varmasti kaikenlaisia ääniä. Minusta nuo ovat kyllä jotain lasten kirkumista. 😄
Mulla insta on mennyt jumiin, joten en näe mitään ranta storyja.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä rannalla kuuluu varmasti kaikenlaisia ääniä. Minusta nuo ovat kyllä jotain lasten kirkumista. 😄
No ihan vitsillä heitin ton ku niihin K:n stoorien taustaääniin kiinnitetään niin paljon huomiota :D
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä bojan tuntuu unohtavan jeren
Heti kun nämä laittaa jotain arkisia klippejä itsestään, eivätkä tägää toisiaan i miss you -viestin kera ovt toisensa unohtaneet. Heidän ystävyytensä on muutakin kuin somessa. Muutama päivä sitten B juoksi festareilla kuuntelemassa ja kuvaamassa K:n musiikkia ilman mitään hänen päästään tullutta sometemppua. Emme siis näe kaikkea.
Instatilillä @ Festivallent videoita Jokereiden jostain keikasta, jossa Bojan esiintyy niissä sinisissä shortseissa, mikäs juttu tämä on!?
Sinne minut johdatti hauska video Krisin (Krisgusti) tililtä, jossa Bojan söpöilee Krisille kun tältä (Krisiltä) kysytään "What's the kindest thing anyone's done for you?", ja Kris vastaa, että kun eräs ihminen kutsui hänet bändiin. Video löytyy kokonaan ja tekstitettynä bojantokris-tililtä!
Oho, en arvannut että Bojanilla on tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Oho, en arvannut että Bojanilla on tatuointi.
Hänet tatuoitiin erään haastattelun aikana. Tämä haastattelu löytyy joker out subs -kanavalta youtubesta :)
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Niin minullakin. Onko muilla? Pyörii vaan, eikä mikään lataudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jumitti eilen, tänään ainakin toistaiseksi toimii.
Insta Navigation ainakin toimi, ei kuulunut mitään naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii normaalisti ja näkyy storyt.
On muuten aika mätsäävät rantastoryt nyt Bojanilla ja Aku Sipolalla. Tuli vaan mieleen kun täällä aina shippilaseilla tulkitaan kommunikointia instapäivitysten kautta K&B, niin yhteyksiä voi halutessaan nähdä vaikka mihin suuntaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Viimeksi K koiravideossa oli kans kikattava tyttö videon lopussa.. Tosin se oli K itse, joka korkealla äänellä kihersi itsekseen :D
Vierailija kirjoitti:
Oscar Zian instassa myös yhteiskuvia K:n kanssa.
Taisi vähän ihastua (ja on todistetusti miehiin päin)
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika mätsäävät rantastoryt nyt Bojanilla ja Aku Sipolalla. Tuli vaan mieleen kun täällä aina shippilaseilla tulkitaan kommunikointia instapäivitysten kautta K&B, niin yhteyksiä voi halutessaan nähdä vaikka mihin suuntaan :D
Akuhan taas tykkäsi Bojanin toiseksi viimeisestä postauksesta, niinkuin täällä varmaan on jo havaittu. Ihana ääni Sipolalla ja muutenkin söpö.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio, kun tulkintoja niin helposti tehdään KB tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.
Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.
Tästähän keskusteltiin palstalla aikanaan, että i love you yleensäkin on menettänyt merkitystään, kun sitä huudellaan ties kenelle puolitutulle. Sitten tuo wlth me osoittautui myös epätodeksi, kun porukkaa taisi pyöriä koko ajan ympärillä Bojanin vierailun aikana. Ei voi Jereen luottaa 🙂
mun mielestä bojan tuntuu unohtavan jeren