Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Eiliseen sen verran, kun uutisfeedissä uutinen, jossa Radio Novan äänestyksessä suosituin juhannus kappale Cha cha, chaa. Käärijää haastateltu lyhyesti. Kertoi juhannuksena töitä olleen. Ruotsista saanut hyvän tarjouksen ja mennyt sinne yksityistilaisuuteen. Oman tilanteensa osalta mainitsi ettei osaa vielä oikeen ymmärtää, että jotkut fanit hänestä sekoavat.
Vielä tuon Ruotsin keikan videoinneista. Parhaat pätkät oli K:n stoorissa. Löytyy vielä netistä, TikTokissa taisi olla. Niissä videoitu sopivan läheltä ja myös ylhäältä. Ehkä dronella? Eilen oli jossain feedissä K drone kädessä. Noissa videoissa näkyi myös asianmukainen it's crazy party meininki ja hienosti olivat svedut mukana. Käärijä otti ja antoi kaikkensa.
Ruotsin, Tukholman reissuun ei sit mahtunut kahvittelua Loreenin kanssa.
Ei sittenkään dronella, kun tilassa oli se plek si tms. katto. Taitava kuvaaja videoinut. Mainittakoon jonkun videon kommenteissa mainittu maanpetos ainakin pari kertaa. Kommenttien perusteella osallistujat tykänneet. Eikä ihme. Keltaisessa minimekossa ollutta naista kohden K meni toistetusti esiintyessään. Nainen näytti olevan täpinoissään. Eikä ihme.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas nuo Bojanin mummolavaatteet päinvastoin korostaa hänen maskuliinisuuttaan ja tuntuu niin niin niin virkistävän erilaiselta. Käsittämätöntä että jotkut ja koko bändi siis voi olla noin fresh. <3
Joo! Luulen, että he todella käyttävät joskus naisten paitoja/neuleita. Voisin vannoa, että olen nähnyt Krisin ja Bojanin vaatteita naisten verkkokaupoissa.
Jep. Toi Krisin raitapusero on H&M:n naistenosastota. Olin katsellut sitä itselleni jo ennen euroviisuja :)
(Ja katsoin viisujen jälkeenkin, mutta se ei vaan sit sopinut mulle)
JO:n lavatyylistä: pidän yleisellä tasolla, ja heidän tyylinsä sulautuvat hyvin yhteen. Jan on yleensä parhaiten pukeutunut. B:n tyyli on minulle vähän hit or miss. Se kokomusta viime viikolta ja tuo eilisen konsertin tyyli ei ollut suosikkejani, koska sekä ylä- että alaosa olivat liehuvat. Pidin hänen vaatteistaan tavastialla, viisuissa ja sillä keikalla, jolla hän repi silkkisen paitansa hihat. Jure on ottanut esimerkkiä K:sta ja on päätynyt ilman paitaa ainakin kahdella keikalla tässä lähiaikoina. Tai luultavammin on tehnyt niin aiemminkin koska on kuuma kesällä.
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/kaarija_rakkautta.sloveniasta?igshid=MzRlODBiNWFl…
tån tilin stooreissa on klippiä JOn uusimmalta keikalta. Mutta ei hyvä isä noita mummin pitsiliinoja taas B:n lavatyylinä
Mä rakastan tuota tyyliä.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Eiliseen sen verran, kun uutisfeedissä uutinen, jossa Radio Novan äänestyksessä suosituin juhannus kappale Cha cha, chaa. Käärijää haastateltu lyhyesti. Kertoi juhannuksena töitä olleen. Ruotsista saanut hyvän tarjouksen ja mennyt sinne yksityistilaisuuteen. Oman tilanteensa osalta mainitsi ettei osaa vielä oikeen ymmärtää, että jotkut fanit hänestä sekoavat.
Vielä tuon Ruotsin keikan videoinneista. Parhaat pätkät oli K:n stoorissa. Löytyy vielä netistä, TikTokissa taisi olla. Niissä videoitu sopivan läheltä ja myös ylhäältä. Ehkä dronella? Eilen oli jossain feedissä K drone kädessä. Noissa videoissa näkyi myös asianmukainen it's crazy party meininki ja hienosti olivat svedut mukana. Käärijä otti ja antoi kaikkensa.
Ruotsin, Tukholman reissuun ei sit mahtunut kahvittelua Loreenin kanssa.Ei sittenkään dronella, kun tilassa oli se plek si tms. katto. Taitava kuvaaja videoinut. Mainittakoon jonkun videon kommenteissa mainittu maanpetos ainakin pari kertaa. Kommenttien perusteella osallistujat tykänneet. Eikä ihme. Keltaisessa minimekossa ollutta naista kohden K meni toistetusti esiintyessään. Nainen näytti olevan täpinoissään. Eikä ihme.
Pieni maanpetos kävi minullakin mielessä, onneksi ei sentään sitä l kanssa kahvittelu ollut. En ole kyllä kyennyt fiilistelemään noita videoita.
Mutta koska toivon pelkkää hyvää aina ja kaikessa k niin yritän unohtaa nuo maanpetosjutut omasta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollain linkkiä äskettäin (eilen, toissapäivänä?) ketjussa vinkattuun tekstimuotoiseen, englannin kieliseen haastatteluun Joker Outista?
Ainakin Bojanin englanniksi käännetty haastattelu löytyy täältä:
https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/720947424295813120/bojan-cvjetičan…
Jeren hymyllä voimia tulevaan viikkoon 😍
https://pbs.twimg.com/media/Fzb0-MPXsAEi-56?format=jpg&name=large
En tykkää Jokereiden esiintymisasuista. Saisivat olla mieluummin ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollain linkkiä äskettäin (eilen, toissapäivänä?) ketjussa vinkattuun tekstimuotoiseen, englannin kieliseen haastatteluun Joker Outista?
Ainakin Bojanin englanniksi käännetty haastattelu löytyy täältä:
https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/720947424295813120/bojan-cvjetičan…
Just tämä, tänks!
Tuli mieleeni että laittaiskohan Bojan sen hihattoman Käärijän Cha cha cha -paitansa seuraavan kerran vasta Suomen keikoille? 💓 Ois niin kiva jos pitäis sitä taas 🥰
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Ruotsin, Tukholman reissuun ei sit mahtunut kahvittelua Loreenin kanssa.Ei sittenkään dronella, kun tilassa oli se plek si tms. katto. Taitava kuvaaja videoinut. Mainittakoon jonkun videon kommenteissa mainittu maanpetos ainakin pari kertaa. Kommenttien perusteella osallistujat tykänneet. Eikä ihme. Keltaisessa minimekossa ollutta naista kohden K meni toistetusti esiintyessään. Nainen näytti olevan täpinoissään. Eikä ihme.
Pieni maanpetos kävi minullakin mielessä, onneksi ei sentään sitä l kanssa kahvittelu ollut. En ole kyllä kyennyt fiilistelemään noita videoita.
Mutta koska toivon pelkkää hyvää aina ja kaikessa k niin yritän unohtaa nuo maanpetosjutut omasta mielestäni.
Kai se "maanpetos" oli kommentoitu ruotsalaisten toimesta vähän niinku vitsinä että "kutsutte sitten Suomen viisuedustajan bileisiin ja biletätte ihan kympillä sen kanssa, vaikka Loreenkin on olemassa ja voitti viisut" 😎
Loreen oli juhannuksena Bukarestissa keikalla, että ei olis kahvittelut muutenkaan onnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosissaan ihan mahdotonta hakea joskus itse tällaiset netistä? Ei tämä ole mikään reddit, joka perustuu linkkien jakamiseen. Ilmeisesti moni palstailija viihtyy hyvin myös redditissä, koska linkkejä tyrkytetään hanakasti joka toisessa viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosissaan ihan mahdotonta hakea joskus itse tällaiset netistä? Ei tämä ole mikään reddit, joka perustuu linkkien jakamiseen. Ilmeisesti moni palstailija viihtyy hyvin myös redditissä, koska linkkejä tyrkytetään hanakasti joka toisessa viestissä.
Yritin, teepä itse perässä, olen utelias, millä hakusanoilla löytyy? Kun ei muista lähteestä mitään, eli mitään artikkelista löytyvää ei saa käyttää tukisanoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin, teepä itse perässä, olen utelias, millä hakusanoilla löytyy? Kun ei muista lähteestä mitään, eli mitään artikkelista löytyvää ei saa käyttää tukisanoina.
Mun mielestä on kiva että täällä jaetaan linkkejä, yks syy miksi oon lukenut tätä keskustelua jo muutaman viikon ajan 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Kai se "maanpetos" oli kommentoitu ruotsalaisten toimesta vähän niinku vitsinä että "kutsutte sitten Suomen viisuedustajan bileisiin ja biletätte ihan kympillä sen kanssa, vaikka Loreenkin on olemassa ja voitti viisut" 😎
Niin vitsinä tai tosissaan, eipä sillä väliä. Oli siinä kyllä jnkl 'tosikkouden' tuntumaa, närkästystä. Luulen, että K:n esitys tuli yllätyksenä, siltä minusta näytti. Oli tuo varmasti Käärijälle "kova" paikka, ihan uudenlainen keikka ja tuollainen eliittiyleisö. Kyllä K sen keskittymisensä tilanteeseen haki, hyvin lyhyt tauko kävellessään "stagelle". Käärijä veti tuon minikeikan niin hienosti, että mielelläni häntä fiilistelen noista parhaista, läheltä kuvatuista videoista - vaikka eliittiä vierastankin. Niissä kauempaa kuvatuissa lyhyehkö K jää niitten osallistujien taakse piiloon, vihreä bolero vain vilkkuu väleistä.
Joku kirjoitti noista eliitin juhlista tulleen mieleen Exit-sarjan ja kyllä samanlaista tuntumaa kyllä on.
En oikein usko, että turvamies olisi videoinut. Mikä tämä turvamies on? Juhlat järjestäneen miehen "henkilöstöä"?
Minä taas ajattelen, että olisi ollut mukavaa, jos Jere olisi ehtinyt kahvittelemaan Loreenin kanssa. Sehän on ollut heidän yhteinen suunnitelmansa ja Loreen asuu käsittääkseni Tukholmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kooste video pojista
https://www.tumblr.com/slaymrworldwide/721034975205605376/originally-my…
Apua toi taustamusa ja kun video kääntyy Tavastian tunnelmiin ... 🤭 Hauska.
His pants in Zagreb (when he was wearing a pink shirt) and Tavastia's pants are the best. <3
The clothes for the Zagreb gig were lovely! At least with Bojan. Now I don't remember the others when Bojan was soooo lovely.
:D :D :D Me too!