Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
JO pojista puheenollen, kyllä Nacekin söpö on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/kaarija_rakkautta.sloveniasta?igshid=MzRlODBiNWFl…
tån tilin stooreissa on klippiä JOn uusimmalta keikalta. Mutta ei hyvä isä noita mummin pitsiliinoja taas B:n lavatyylinä
Mä kommentoin alkuvaiheessa (kun shippilaiva lähti satamasta) noita Bojanin vaatteita ja sain täällä huutia. 😅 Mummon pöytäliinat laitettu joo taas päälle ... 😬🤭 Ja ohan noilla kaikilla erikoisia vaatteita, omaan makuun vähän turhankin, vaikka itsekin tykkään pukeutua vähän edes persoonallisesti.
Minä tykkään poikien retrotyylistä! Siinä on kasaria ja ysäriä ja jugoslavialaista mummolaa ihanasti.
Mäkin tykkään tyylistä nyt kun siihen on tottunut. Viisuissa meni ihan ohi ne vaatteet, nyt rakastan tota ex-Jugoslavian mummola goes ysäri goes kirppari -tyyliä ja joinain päivinä myös lavalla Princemäisiä silkkitoppeja. Eniten kuitenkin arvostan revittyjä hihoja, mmh. Vähiten tykkään psykedeliabeatles-tyylistä.
Hmm en sittenkään lukitse vastaustani. Housut saisi olla piukemmat, nuo oudon suorat housut ei pue ketään. Jan paras pukeutuja.
Istuvampia housuja B:lle kiitos, ei mulla muuta :D
Haha, yeah, here's that clip from another angle. Notice the flag in the back too.
https://www.tiktok.com/@jekorout/video/7248379023582154010?_op=1&_r=1&_…
Inhottaa kun ketjuun on pesiytynyt näitä pinnallisia karjanäyttelykeskustelijoita, muiden ihmisten vaatteiden arvosteleminen on moukkamaista ja epäkiinnostavaa.
Ahh, anteeksi, unohdin kääntää. Sunnuntain tunnelmia. PS Menen heidän konserttiinsa ensi viikolla - odota yksityiskohtaista raporttia. :)
LadySLO :) kirjoitti:
Haha, yeah, here's that clip from another angle. Notice the flag in the back too.
It is Pride month and I think it's amazing that they show support. I wouldn't expect anything else tho, B being a sociologist and all. Ja sama suomeksi, ei kai uuden aallon pojat muuta voisikaan kuin olla ally? Taitaa olla isompi juttu kotimaassaan toi asia?
Olen samaa mieltä housujen kommenteista! Hänen housunsa Zagrebissa (kun hänellä oli vaaleanpunainen paita) ja Tavastian housut sopivat parhaiten. <3
Eiliseen sen verran, kun uutisfeedissä uutinen, jossa Radio Novan äänestyksessä suosituin juhannus kappale Cha cha, chaa. Käärijää haastateltu lyhyesti. Kertoi juhannuksena töitä olleen. Ruotsista saanut hyvän tarjouksen ja mennyt sinne yksityistilaisuuteen. Oman tilanteensa osalta mainitsi ettei osaa vielä oikeen ymmärtää, että jotkut fanit hänestä sekoavat.
Vielä tuon Ruotsin keikan videoinneista. Parhaat pätkät oli K:n stoorissa. Löytyy vielä netistä, TikTokissa taisi olla. Niissä videoitu sopivan läheltä ja myös ylhäältä. Ehkä dronella? Eilen oli jossain feedissä K drone kädessä. Noissa videoissa näkyi myös asianmukainen it's crazy party meininki ja hienosti olivat svedut mukana. Käärijä otti ja antoi kaikkensa.
Ruotsin, Tukholman reissuun ei sit mahtunut kahvittelua Loreenin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
It is Pride month and I think it's amazing that they show support. I wouldn't expect anything else tho, B being a sociologist and all. Ja sama suomeksi, ei kai uuden aallon pojat muuta voisikaan kuin olla ally? Taitaa olla isompi juttu kotimaassaan toi asia?
Ei niin iso juttu JO:n sukupolven keskuudessa. Vanhempi sukupolvi voi olla kapeakatseisempi.
Luin jostain, että joku heitti lipun lavalle ja Bojan otti sen ja ripusti sen takaisin sinne. En ole vielä nähnyt klippiä.
Oliko jollain linkkiä äskettäin (eilen, toissapäivänä?) ketjussa vinkattuun tekstimuotoiseen, englannin kieliseen haastatteluun Joker Outista?
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että joku heitti lipun lavalle ja Bojan otti sen ja ripusti sen takaisin sinne. En ole vielä nähnyt klippiä.
Hyvä jos ois noin, liiallinen pride-tehostelu on hieman ärsyttävää. Mutta sen hyväksyminen lipun esillepistämisellä on jees.
Minusta taas nuo Bojanin mummolavaatteet päinvastoin korostaa hänen maskuliinisuuttaan ja tuntuu niin niin niin virkistävän erilaiselta. Käsittämätöntä että jotkut ja koko bändi siis voi olla noin fresh. <3
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Eiliseen sen verran, kun uutisfeedissä uutinen, jossa Radio Novan äänestyksessä suosituin juhannus kappale Cha cha, chaa. Käärijää haastateltu lyhyesti. Kertoi juhannuksena töitä olleen. Ruotsista saanut hyvän tarjouksen ja mennyt sinne yksityistilaisuuteen. Oman tilanteensa osalta mainitsi ettei osaa vielä oikeen ymmärtää, että jotkut fanit hänestä sekoavat.
Vielä tuon Ruotsin keikan videoinneista. Parhaat pätkät oli K:n stoorissa. Löytyy vielä netistä, TikTokissa taisi olla. Niissä videoitu sopivan läheltä ja myös ylhäältä. Ehkä dronella? Eilen oli jossain feedissä K drone kädessä. Noissa videoissa näkyi myös asianmukainen it's crazy party meininki ja hienosti olivat svedut mukana. Käärijä otti ja antoi kaikkensa.
Ruotsin, Tukholman reissuun ei sit mahtunut kahvittelua Loreenin kanssa.
Mä luulen että se turvamies kuvas jonku pätkän. Sehän oli tosi pitkä mies. Ja siinä ekassa pätkässä se käveli Kärtsän perässä just sinne puolelle yleisön sekaan mistä oli se toinen pätkä kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos ois noin, liiallinen pride-tehostelu on hieman ärsyttävää. Mutta sen hyväksyminen lipun esillepistämisellä on jees.
Liiallinen tehostelu on musta erittäin ok kunnes ihmisoikeudet on kunnossa eikä tarvii kenenkään pelätä oman turvallisuuden puolesta. :)
Tähän kuvaan ei koskaan kyllästy. Bojan taputtelee Käärijää...
https://i.pinimg.com/564x/1f/88/9c/1f889caeb38e2a5f58ca037309687e69.jpg
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas nuo Bojanin mummolavaatteet päinvastoin korostaa hänen maskuliinisuuttaan ja tuntuu niin niin niin virkistävän erilaiselta. Käsittämätöntä että jotkut ja koko bändi siis voi olla noin fresh. <3
Joo! Luulen, että he todella käyttävät joskus naisten paitoja/neuleita. Voisin vannoa, että olen nähnyt Krisin ja Bojanin vaatteita naisten verkkokaupoissa.
Olen samaa mieltä housujen kommenteista! Hänen housunsa Zagrebissa (kun hänellä oli vaaleanpunainen paita) ja Tavastian housut sopivat parhaiten. <3
Zagrebin keikan vaatteet olivat ihanat! Ainakin Bojanilla. Nyt en muista muiden, kun Bojan oli niiiiiiin ihana.
Jep siinä näyttää pokkana kessuttelevan kun toinen vetää herkkää balladia 🙈 teiniyleisön edessä ehkä ei ihan best move. Tässä nää kulttuurierot varmaan tulee näkyviin?