Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista että bileiden järjestäjä ei (enää?) seuraa K:ta Instagramissa.[/quote
]
Juu, no siinä tuli tosiaan joku moka (ainakin) niiden kuvien julkaisun kanssa, ilmeisesti. Toivottavasti ottavat opikseen...Kysyn tietämättömyyttäni, mut miks siis ei sais julkaista kuvia tms? Onko yleinen sääntö vai sovitaanko tälläisesta? Tai en vaan ymmärrä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista että bileiden järjestäjä ei (enää?) seuraa K:ta Instagramissa.[/quote
]
Juu, no siinä tuli tosiaan joku moka (ainakin) niiden kuvien julkaisun kanssa, ilmeisesti. Toivottavasti ottavat opikseen...Kysyn tietämättömyyttäni, mut miks siis ei sais julkaista kuvia tms? Onko yleinen sääntö vai sovitaanko tälläisesta? Tai en vaan ymmärrä!
No joku tietävämpi saa selittää paremmin, mutta kyseessä ollut yksityistilaisuus, yksityinen tila..ja siellä pätee eri säännöt kuin julkisella paikalla kuvatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
]
No joku tietävämpi saa selittää paremmin, mutta kyseessä ollut yksityistilaisuus, yksityinen tila..ja siellä pätee eri säännöt kuin julkisella paikalla kuvatessa.
Ok, aivan! Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista että bileiden järjestäjä ei (enää?) seuraa K:ta Instagramissa.
Seurasiko aiemmin vai?
Sitä en tiedä, mutta ainakin Kärtsä oli keikan jälkeen jotain kirjoittanutkin tyypin Instaan, en tiedä onko enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasiko aiemmin vai?
Sitä en tiedä, mutta ainakin Kärtsä oli keikan jälkeen jotain kirjoittanutkin tyypin Instaan, en tiedä onko enää.
Ei ole missään vaiheessa seurannut ig:ssä. Ei tuollaiset tyrkyt seuraa kuin tahoja, joista voi hyötyä jotenkin. K on kommentoinut kyllä bilemestarin kuvaa kun on siihen tägättynä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta ja ihana Käärijän kuva kaupan päälle :)
https://twitter.com/dnklblauundgelb/status/1672704159215239172
Hirveetä olla näin pinnallinen heti sunnuntaiaamusta mutta Kärtsän nenä on täydellinen. :D
Oscar Zian instassa myös yhteiskuvia K:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasiko aiemmin vai?
K ei ainakaan oo seurannu sitä bileiden järjestäjää. Ja vaik tyyppi halunnu K:n bileisiinsä ni ei tarkota sitä et sen pitäis seurata sitä instassa. Ja K:n eilisten stoorien perusteella sillä on ainaki kaikki ihan ok, et tuskin mitään maailmaa mullistavaa on tapahtunu. Järjestäjä tai joku vieraista pyytäny poistaa videot tms. Ja bileet on nyt ollu ja menny ja K Suomen kamaralla rentoutumassa ja oottelemassa seuraavaa keikkaa, ni vois vaik unohtaa ton aiheen ettei taas mee ihme vänkäämiseks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä olla näin pinnallinen heti sunnuntaiaamusta mutta Kärtsän nenä on täydellinen. :D
Niin on! Ja silmät ja ripset myös!
Mulla on reikäkammo, niin toivottavasti ne ei laita Suomen keikalle reikäisiä vaatteita. Voisko tästä vinkata etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Ja silmät ja ripset myös!
Oonko ainut, mutta myös ne poskipäät ja se hymykuopan tapainen viiru tai varjo, mikö tulee kun hymyyn taittuu suu. Voi hyvänen aika kun sulan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/kaarija_rakkautta.sloveniasta?igshid=MzRlODBiNWFl…
tån tilin stooreissa on klippiä JOn uusimmalta keikalta. Mutta ei hyvä isä noita mummin pitsiliinoja taas B:n lavatyylinä
Mä kommentoin alkuvaiheessa (kun shippilaiva lähti satamasta) noita Bojanin vaatteita ja sain täällä huutia. 😅 Mummon pöytäliinat laitettu joo taas päälle ... 😬🤭 Ja ohan noilla kaikilla erikoisia vaatteita, omaan makuun vähän turhankin, vaikka itsekin tykkään pukeutua vähän edes persoonallisesti.
Minä tykkään poikien retrotyylistä! Siinä on kasaria ja ysäriä ja jugoslavialaista mummolaa ihanasti.
Mäkin tykkään tyylistä nyt kun siihen on tottunut. Viisuissa meni ihan ohi ne vaatteet, nyt rakastan tota ex-Jugoslavian mummola goes ysäri goes kirppari -tyyliä ja joinain päivinä myös lavalla Princemäisiä silkkitoppeja. Eniten kuitenkin arvostan revittyjä hihoja, mmh. Vähiten tykkään psykedeliabeatles-tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on reikäkammo, niin toivottavasti ne ei laita Suomen keikalle reikäisiä vaatteita. Voisko tästä vinkata etukäteen.
Mä ainakin olen laittamassa sinne.
Yleensä en vaatteista niin piittaa mutta välillä kyllä JO:n vaatetus tökkää vastaan. Siis ihan vaatteina pidän niistä kovastikin mutta en aina heidän päällään. Esim. Bojanin eilisillan vaatetus ei mielestäni sovi hänelle. Sekä paita että housut ovat niin isot ja tekevät kantajasta sellaisen kaapu-fiiliksen. Tulee mieleen ehkä omat vaatteeni ja en todellakaan arvosta omaa pukeutumistani.
Pitsisyys ja kukkakuviot ovat kivoja mutta jälleen kerran ehkä olen saanut niistä överiannostuksen. Ja en oikeastaan siedä niitä noiden housuja, tai siis en ainakaan Bojanilla, koska ovat usein niin löysät/isot/tasapaksut, että saa jotenkin Bojanin näyttämään jälleen tasapaksulta.
Toisaalta osa vaatteista sopii kantajilleen tosi hyvin eli Janilla on vaatteita, jotka jotenkin näyttävät juuri oikeilta hänelle, vaikka en missään nimessä niitä muuten arvostaisi. Sama juttu aika usein Krisin suhteen, kun on niin pitkä, niin ne löysät paidat näyttävät ihan kivoilta hänellä. Sen sijaan Bojanin ja Juren vaatteet eivät useinkaan näytä heille sopivilta. Niin, ja puhun nyt esiintymisvaatteita. Molemmilla on kivoja vaatteita muina aikoina enkä näe näissä vaatteissa mitään vikaa kenelläkään JO:ssa.
Bojanin hihattomuustyyli oli kyllä todella onnistunut. Harmi, että ei jatkanut sitä! Ja Krisin reikäpaidat ovat kivoja myös. Pidän myös Juren läpinäkyvistä paidoista mutta harmi vain, kun ei usein sovi hänelle kuitenkaan.
Kysymys JO:n eilisestä keikasta. Näin lyhyen pätkän Novi valista (kiitos, että on taas mukana keikkalistassa!!!) ja pistikö Jure siinä lavalla istuessaan tyynesti tupakaksi? Näytti ihan siltä ja oli mielestäni erittäin huvittava juttu, mutta en taas löydä pätkää. Bojan siis laulaa siinä ja Jure istuu lavalla ja tupakoi. Tai näin olin näkevinäni.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys JO:n eilisestä keikasta. Näin lyhyen pätkän Novi valista (kiitos, että on taas mukana keikkalistassa!!!) ja pistikö Jure siinä lavalla istuessaan tyynesti tupakaksi? Näytti ihan siltä ja oli mielestäni erittäin huvittava juttu, mutta en taas löydä pätkää. Bojan siis laulaa siinä ja Jure istuu lavalla ja tupakoi. Tai näin olin näkevinäni.
Se oli tuon kaarija_rakkautta.sloveniasta IGssä. Tai no alunperin kai jonku muun mutta se oli jakanu tuon.
Voisin kyllä katella JO poikia vähemmissäkin vaatteissa. Uuuh, joo rippituoliin vaan, onhan sentään sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänne juuri selaamastaTwitteriä. . .
https://twitter.com/escxlipse/status/1672717346358587394?s=46&t=291i2Sg…
Vierailija kirjoitti:
Tässä
Kiitos! Mulla olikin sellainen tunne, että tajusinkohan jotain väärin tossa kohdassa, luin sen jutun niin nopeasti. En vaan alkanut tarkistaa. Sen ymmärsin, että onnea tuottavasta esineestä oli kyse.