Muistaako joku vielä Roxette nimisen yhtyeen?
Kommentit (71)
Oli niillä yksi kuuneltava biisi en muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan! Kävin keikallakin.
Menitkö nananana naa naa?
Vierailija kirjoitti:
The look
Kaksi kertaa näin livenä ysärin alussa.
Lempibiisi vaikka paljon hyviä! Miksei tällaisia naisartisteja enää ole?
Shes Got the Look - eka hitti oli hyvä kasarilla. En kehdannut sanoa kenellekään- oli vähän tyttöjen bändi.
Varmasti suurin osa oman ikäluokkani ( 1979) ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin vielä pärjäsi lyhyillä hiuksilla kunhan ei ollut naamaan tatuoitu mitään.
Tämän bändin fänillä on todella huono maku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin vielä pärjäsi lyhyillä hiuksilla kunhan ei ollut naamaan tatuoitu mitään.
Hienoa aikaa, kun tatuoituja rekkalesboja ei ollut.
Minulla on Roxetteen liittyvä muisto. Olin treffeillä kivan miehen kanssa. Ilta oli sujunut hyvin ja lopuksi vain ajelimme, molemmat varmaan ajattelimme, että juttu vaikutti hyvältä. Autoradiosta alkoi kuulua Roxetten It must have been love but it's over now. Olimme silloin erään kaupunginosan kohdalla Helsingissä. Tuon illan jälkeen aloimme tapailla, mutta suhde kariutui aika epätavallisista syistä ja se oli minulle erittäin surullista. Muutin sitten juuri tuohon ohittamaamme kaupunginosaan ja usein kun tulin kotiin tuota tietä sama Roxetten kappale soi mielessäni.
Ruotsalaista maailman humppaa parhaimmillaan.
Onneksi suomesta löytyvät ikivihreät klassikot, kuten Olavi Virta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Yksi.
Roxettella on ollut enemmän biisejä jenkkien sinkkulistan ykkösenä kuin kaikilla muilla ruotsalaisilla artisteilla yhteensä, mutta ei kukaan sitä bändiä tietenkään muista.
Roxette löysi tiensä maailman kuuluisuuteen usalaisen vaihto-oppilaan kautta. Ko. tyyppi oli ollut vaihtarina Ruotsissa, jossa kaksikon biisit olivat pinnalla. Hän oli niistä niin innoissaan, että vei kasetin, takaisin Usaan tultuaan, paikalliselle radioasemalle ja vaati dj:tä soittamaan biisejä. The rest is history as they say😌
Muistan! Kävin keikallakin.