Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Näin unta, että Mikko Alatalo oli keikalla Wienissä ja hänen somekuvissaan näkyi Käärijä puussa kiipeilemässä. Puussa oli myös muita hahmoja, tietysti odotin Bojania, mutta ne olivatkin Salena ja Teya. Unessa mietin, tekevätköhän Salena, Teya ja K yhteisbiisin, enkä ollut liian pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videoita Jokerien eiliseltä keikalta
https://www.instagram.com/p/Ct4mjkBocXU/?img_index=6&igshid=M2M3YTNlMTQ…
Mikäs kappale tuossa on taas kolmantena ja neljäntenä..? Lauletaan mun korvaan jotain saaameeee
Zame, si čisti dopamin
Eli Dopamin biisi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videoita Jokerien eiliseltä keikalta
https://www.instagram.com/p/Ct4mjkBocXU/?img_index=6&igshid=M2M3YTNlMTQ…
Mikäs kappale tuossa on taas kolmantena ja neljäntenä..? Lauletaan mun korvaan jotain saaameeee
Zame, si čisti dopamin
Eli Dopamin biisi kyseessä.
Ok, kiitos. Kappaletta metsästäessäni tutustuin tuohon levyllä (ja tuossa konsertissa) seuraavaan kappaleeseen Metulji, kun mä en siis oikein juurikaan pidä mistään Jokereiden kappaleista (paitsi tähän mennessä Carpe Diem, Nvgot ja Bojanin ex-bändin Apokalipsan Mogocesta), niin taisin löytää vielä yhden suosikin. Harmi vain, ettei sitä mahdollisesti soiteta lyhyillä keikoilla, kuten ei tuota Mogoceakaan, tietty.
Metulji on kauniisti soiva kappale. Perhosia, suomeksi.
Ai ei kun konsertissa siinä välissä olikin Barve Oceana.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Ct6IDMFNDiU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== 😏
Apua 🙈 Vaikea sanoa, että kumpi on pahempi🙈
Kyl se Kärtsä on :D Bojan näyttää kuumalta vaik kenkä pään päällä :D Ja siis pidän kyl Kärtsääkin kuumana, en tosin tossa kuvassa :D
Mikä ton kenkäkuvan tarina on, heittikö joku yleisöstä kengän ja B teki siitä asusteen, vai miten? 😀
Tän mäkin haluisin tietää :D
Joku heitti sen lavalle ja Bojan poimi sen, sitten jotkut alkoivat huutaa "Shoey, shoey, shoey" eli kun kaadat olutta kenkään ja juot sen.
Tuli tuosta shoey-jutusta tämä mieleen https://twitter.com/notkrisgustin/status/1671595506357657602?s=46 Daniel Ricciardon shoey
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollain linkkiä äskettäin (eilen, toissapäivänä?) ketjussa vinkattuun tekstimuotoiseen, englannin kieliseen haastatteluun Joker Outista?
I don't know if this is the one you're talking about, but if not this insta page has some more translated texts anyway. :)
https://www.instagram.com/p/Ct3-B2_t0gS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Pride-lippu lavalla oli jees, mutta olen aika varma, että Bojan on jossain aiemmassakin konsertissa aikaa sitten esitelly sateenkaarilippua? En tiedä tuliko se yleisöstä vai muuten.
Tykkään kirpparivaatteista paitsi jos ovat liian beessi XL-raitaneule -kamaa, mutta värikkäämmät ja sirommat ovat tosi jees. Se käärijänvihreä hihaton toppi oli erityisen kiva.
Puppymme is born to be wild
2015 😁
Vierailija kirjoitti:
Puppymme is born to be wild
2015 😁
Ah, mä rakastan tätä Bojania! Miten se trippailee lavalla varsinkin kappaleen loppupuolella ja muutenkin Rrrräyh! Ja hyvin laulaa kyseisen kappaleen, mitä hän siis on tuossa, 16-vuotias?
Tykkään paljon enempi tällaisesta rokkimeiningistä, kuin haikeista balledeista!
Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.
Tästä JO:n tyylistä kun nyt on ollut puhetta, niin olen huomaavinani kuinka Bojan aina soolohommissaan, kuten Tavastialla ja zitti e buonissa, pukeutuu mustaan, rock-henkisemmin käyttämällä kajalia esimerkiksi. Apokalipsan aikoihinkin pukeutui myös mustaan. Ehkä hän pukeutuisi siis niin, jos saisi itse päättää. Tuo kasari meets Jugoslavian mummola on varman stylistin ideoimaa. Mutta itse kyllä pidän JO-vaatteista, ne saavat heidät erottumaan muista ja on selvästi oma tunnistettava tyyli.
Tosin Bojan saisi puolestani pukeutua paljastavammin seksikkääseen rokkityyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Eiliseen sen verran, kun uutisfeedissä uutinen, jossa Radio Novan äänestyksessä suosituin juhannus kappale Cha cha, chaa. Käärijää haastateltu lyhyesti. Kertoi juhannuksena töitä olleen. Ruotsista saanut hyvän tarjouksen ja mennyt sinne yksityistilaisuuteen. Oman tilanteensa osalta mainitsi ettei osaa vielä oikeen ymmärtää, että jotkut fanit hänestä sekoavat.
Vielä tuon Ruotsin keikan videoinneista. Parhaat pätkät oli K:n stoorissa. Löytyy vielä netistä, TikTokissa taisi olla. Niissä videoitu sopivan läheltä ja myös ylhäältä. Ehkä dronella? Eilen oli jossain feedissä K drone kädessä. Noissa videoissa näkyi myös asianmukainen it's crazy party meininki ja hienosti olivat svedut mukana. Käärijä otti ja antoi kaikkensa.
Ruotsin, Tukholman reissuun ei sit mahtunut kahvittelua Loreenin kanssa.Ei sittenkään dronella, kun tilassa oli se plek si tms. katto. Taitava kuvaaja videoinut. Mainittakoon jonkun videon kommenteissa mainittu maanpetos ainakin pari kertaa. Kommenttien perusteella osallistujat tykänneet. Eikä ihme. Keltaisessa minimekossa ollutta naista kohden K meni toistetusti esiintyessään. Nainen näytti olevan täpinoissään. Eikä ihme.
Pieni maanpetos kävi minullakin mielessä, onneksi ei sentään sitä l kanssa kahvittelu ollut. En ole kyllä kyennyt fiilistelemään noita videoita.
Mutta koska toivon pelkkää hyvää aina ja kaikessa k niin yritän unohtaa nuo maanpetosjutut omasta mielestäni.
Kai se "maanpetos" oli kommentoitu ruotsalaisten toimesta vähän niinku vitsinä että "kutsutte sitten Suomen viisuedustajan bileisiin ja biletätte ihan kympillä sen kanssa, vaikka Loreenkin on olemassa ja voitti viisut" 😎
Okei älysin väärin. En ole lukenut niitä alkuperäisiä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollain linkkiä äskettäin (eilen, toissapäivänä?) ketjussa vinkattuun tekstimuotoiseen, englannin kieliseen haastatteluun Joker Outista?
Onko tosissaan ihan mahdotonta hakea joskus itse tällaiset netistä? Ei tämä ole mikään reddit, joka perustuu linkkien jakamiseen. Ilmeisesti moni palstailija viihtyy hyvin myös redditissä, koska linkkejä tyrkytetään hanakasti joka toisessa viestissä.
Itse olen monesti yrittänyt. Ja olen etsinyt myös tästä ketjusta jotain lähiaikoina linkattua kuvaa. Ongelmana on vaan se että yleensä on vaan linkki eikä minkäänlaista tekstiä mihin tai keneen liittyy. Siinä sitten availen niitä josko oikea tulisi vastaan. Eipä siinä mitään, kyllähän ne kaikki voi uudelleen katsoa.
Taisi olla muutama päivä sitten kun etsin sitä Bojania pinkissä kaulapannassa mutta ei löytynyt millään. Toisella palstalla joku avulias linkitti sen kysyttäessä. Ja niin jaan itsekkin linkkejä jos tiedän oikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, yeah, here's that clip from another angle. Notice the flag in the back too.
https://www.tiktok.com/@jekorout/video/7248379023582154010?_op=1&_r=1&_…
It is Pride month and I think it's amazing that they show support. I wouldn't expect anything else tho, B being a sociologist and all. Ja sama suomeksi, ei kai uuden aallon pojat muuta voisikaan kuin olla ally? Taitaa olla isompi juttu kotimaassaan toi asia?
Luin jostain, että joku heitti lipun lavalle ja Bojan otti sen ja ripusti sen takaisin sinne. En ole vielä nähnyt klippiä.
Hyvä jos ois noin, liiallinen pride-tehostelu on hieman ärsyttävää. Mutta sen hyväksyminen lipun esillepistämisellä on jees.
Liiallinen tehostelu on musta erittäin ok kunnes ihmisoikeudet on kunnossa eikä tarvii kenenkään pelätä oman turvallisuuden puolesta. :)
Kiitos. Hvala 😉 Nyt ihan tosissaan ja vakavissaan.
T. Rietas gay
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Kiitos!
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.
B:n stoorissa enemmänkin kikattavia naisääniä taustalla :D On muuten ihana virne lopussa <3
Kenenkähän tuo toinen rantapyyhe on Bojanin stoorissa