Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmänisku Bojan. Ei vissiin ole ollut vielä täällä.
https://twitter.com/jokereurovision/status/1672647783721967617
Herrasiunaa.
Vielä kuumempi oli se B:n silmänisku J:lle Tavastialla. Jos jollain on tallessa, niin saa laittaa uudelleen jakoon.Missä kohtaa se silmänisku tulee - olen tihrannut mutten ole varma. K:n reaktiosta päätellen aika alussa B aloitettua laulamaan, kun K sulaa kikattavaksi ihan yhtäkkiä.
Ei kun hitto, näinhän mä sen nyt. Toi K sulaa nauramaan kohrta, siinähän se tuli, vähän ennen just!
Oon siis kylläkin eri
No nyt mäkin näen sen! Aww ja Kärtsän reaktio!
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tissit. Miehillä ei. That's how simple it is. Joten ei kannata, anteeks nyt mut, älykääpiöt, jatkaa.
Miehelläkin on tissit. Meneepä tämäkin ilta taas mielenkiintoiseksi.😂
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tissit. Miehillä ei. That's how simple it is. Joten ei kannata, anteeks nyt mut, älykääpiöt, jatkaa.
Naisella on tissit, linnulla on höyhenet ja pupulla ja Bojanilla korvat pienoiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasiunaa.
Vielä kuumempi oli se B:n silmänisku J:lle Tavastialla. Jos jollain on tallessa, niin saa laittaa uudelleen jakoon.Jösses mikä kirkuna 😊 Tää ei vaan oo SE silmäniskuvideo
Mulla oli sekin tallessa, mut se on tosiaan poistettu niinku joku tuolla jo aiemmin kommentoikin. Harmi homma.
Oisko tossa 0:28 kohdalla mustavalkoisena
Vierailija kirjoitti:
Moobseja olen miehillä nähnyt useinkin (man boobs = moobs = miestissit). Joillekin ihan fetissi (kun siis miehistä tykkäävistä miehistä puhutaan)
T: Irstas gay
Vierailija kirjoitti:
Juhannussimassa kampauksessaan Kärde näyttää ihan Alexander Dreymonilta Uhtred son of Uhtredilta (loistava The Last Kingdom -sarja Netflixillä siis)
https://variety.com/2020/tv/news/last-kingdom-season-4-alexander-dreymo…
Oho täytyypä katsoa!
Mä en tiedä muuta, mutta Käärijällä on komeat tissit ja pepa.😍 Mielelläni katselen hänen kaikkia osiaan. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on tissit, linnulla on höyhenet ja pupulla ja Bojanilla korvat pienoiset
Awww 😍
Vierailija kirjoitti:
Mikä anatomian oppitunti tästä nyt sitten tuli?
Jos se kokee Janin anatomiaa, niin voit pitää oppitunnin.
Vierailija kirjoitti:
eräänä toisena iltana liikkellä olivat "saumahullut ja raivottaret" tänään ilmeisesti tissipakkomielteiset, ammattiloukkaantujat ja halpahaukkujat. tai sitten porukalla on jussi-darra.
*odottaa kauhulla huomista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Anatomiaa ei voi olla koskaan liikaa, kun kyse on K&B:stä.
Vierailija kirjoitti:
Äh voi ku pääsisi nyt Kääryleen kainaloon nukkumaan. Tai Bojanin. Kumpi vaan. Tai siihen heidän väliinsä. En koskaan enää pyytäs mitään.
Haluan tulla kimppaan... ja hieman sinne Bojanin ja sun puolelle,olisi hyvä olla.
hyvää juhannusyötä, toivon bk unia itselleni ja teille. ja huomiselle tyyntä merta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tikkurilaan munaali!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasiunaa.
Vielä kuumempi oli se B:n silmänisku J:lle Tavastialla. Jos jollain on tallessa, niin saa laittaa uudelleen jakoon.Jösses mikä kirkuna 😊 Tää ei vaan oo SE silmäniskuvideo
Mulla oli sekin tallessa, mut se on tosiaan poistettu niinku joku tuolla jo aiemmin kommentoikin. Harmi homma.
%3D
On joo, mut tais siinä poistetulla näkyy lähempää. Mut hyvä tuokin ku näkee kunnolla kuitenki K:n ilmeet <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasiunaa.
%3D
Se olikin varmaan tästä otettu ja suurennettu se klippi mikä on jo poistettu. Ja oisko ollut vielä hidastettukin?
Aika erikoista että bileiden järjestäjä ei (enää?) seuraa K:ta Instagramissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tikkurilaan munaali!
Yhdyn ja kannatan!
T. Rietas gay
Se on kuulkaa just näin. Se olis pieni hetki eikä näkys Jerpusta ku parrantupsu.