Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
27521/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta ja ihana Käärijän kuva kaupan päälle :)

https://twitter.com/dnklblauundgelb/status/1672704159215239172

Vierailija
27522/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://instagram.com/kaarija_rakkautta.sloveniasta?igshid=MzRlODBiNWFl…

tån tilin stooreissa on klippiä JOn uusimmalta keikalta. Mutta ei hyvä isä noita mummin pitsiliinoja taas B:n lavatyylinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27523/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa miten hulluks tää ketju taas muodostu eilisen aikana ja kun aloittaa uuden aamun, katselee et mitä ihmettä täällä eilen tapahtukaan 😅

Mut siis hauskaa ollut ja toivottavasti on tänäänkin!

Vierailija
27524/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tån tilin stooreissa on klippiä JOn uusimmalta keikalta. Mutta ei hyvä isä noita mummin pitsiliinoja taas B:n lavatyylinä

Mä kommentoin alkuvaiheessa (kun shippilaiva lähti satamasta) noita Bojanin vaatteita ja sain täällä huutia. 😅 Mummon pöytäliinat laitettu joo taas päälle ... 😬🤭 Ja ohan noilla kaikilla erikoisia vaatteita, omaan makuun vähän turhankin, vaikka itsekin tykkään pukeutua vähän edes persoonallisesti.

Vierailija
27525/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kommentoin alkuvaiheessa (kun shippilaiva lähti satamasta) noita Bojanin vaatteita ja sain täällä huutia. 😅 Mummon pöytäliinat laitettu joo taas päälle ... 😬🤭 Ja ohan noilla kaikilla erikoisia vaatteita, omaan makuun vähän turhankin, vaikka itsekin tykkään pukeutua vähän edes persoonallisesti.

No onneks Suomi sai sitä rockimpaa lookia Bojanilta Tavastialla 😉

Vierailija
27526/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarija_rakkautta.sloveniasta ig

löytyy kivoja klippejä molemmista K&B

Vierailija
27527/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27528/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään poikien retrotyylistä! Siinä on kasaria ja ysäriä ja jugoslavialaista mummolaa ihanasti.

Vierailija
27529/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään poikien retrotyylistä! Siinä on kasaria ja ysäriä ja jugoslavialaista mummolaa ihanasti.

Hyvin tiivistetty. Mäkin tykkään siitä, se on fresh. Mut seksihän siitä puuttuu toki.

Vierailija
27530/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja espanjankielinen haastis. Siis mitäh, se vetää sen KOKONAAN espanjaksi?! Oletin että muutama como estas olisi alussa mutta ehei, polyglottimme ei mene alta siitä mistä aita matalin. Sen verran ymmärrän että sanoo olevansa hermostunut kun ei puhu kovin hyvin espanjaa. Oih ja voih. Hyvin se tuntuu sujuvan. Miten yhteen ihmiseen on ammennettu noin monella ja isolla kauhalla. Se maailmanparannusvietti vielä. Jos olisin parikymppinen sloveeni olisin aika epätoivoinen saamaan prinssin pauloihini. Tai n. kolmekymppinen suomalaisräppäri... 💚🖤

Hemmetin Jere taas kuitenkin. Mene ja poimi se kukkasi! Moni muu olisi jo poiminut.

Vierailija
27531/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä just söpö paita se valkoinen Bojanin päällä, mut mä tykkäänkin hänestä enemmän :) (vitsillä mennään tossa lopussa taas, jos joku ei tajua)

Vierailija
27532/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä just söpö paita se valkoinen Bojanin päällä, mut mä tykkäänkin hänestä enemmän :) (vitsillä mennään tossa lopussa taas, jos joku ei tajua)

Huumoria se on huonokin huumori. Tämä ketju on osoitus jälkimmäisestä.

Vierailija
27533/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja espanjankielinen haastis. Siis mitäh, se vetää sen KOKONAAN espanjaksi?! Oletin että muutama como estas olisi alussa mutta ehei, polyglottimme ei mene alta siitä mistä aita matalin. Sen verran ymmärrän että sanoo olevansa hermostunut kun ei puhu kovin hyvin espanjaa. Oih ja voih. Hyvin se tuntuu sujuvan. Miten yhteen ihmiseen on ammennettu noin monella ja isolla kauhalla. Se maailmanparannusvietti vielä. Jos olisin parikymppinen sloveeni olisin aika epätoivoinen saamaan prinssin pauloihini. Tai n. kolmekymppinen suomalaisräppäri... 💚🖤

Hemmetin Jere taas kuitenkin. Mene ja poimi se kukkasi! Moni muu olisi jo poiminut.

Klassikon sanoin:

Yksi ruusu on kasvanut laaksossa

Ja se kauniisti kukoistaa

Yksi kulkijapoika on nähnyt sen

Eikä voi sitä unhoittaa

Ja hän olisi kyllä sen poiminut

Ja sen painanut povelleen

Mutta köyhänä ei ole tohtinut

Vaan on jättänyt paikoilleen.

Vierailija
27534/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että bileiden järjestäjä ei (enää?) seuraa K:ta Instagramissa.

Seurasiko aiemmin vai?

Vierailija
27535/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään tosta niiden pukeutumistyylistä. Kaikille heille se sopii. Joskus tulee kyllä mieleen, että jos Bojan saisi itseensä lisää kierroksia, tai koko bändi, millainen olisi kunnon rockversio jokereista, mutta se olisi kokonaan toinen bändi sitten. Eikös siinä astroartikkelissa ollut, että Janin äiti on lahjoittanut Bojanille pitsihanskan ja sen pitsi on ommeltu johonkin bn vaatteeseen. Heh, kuvittelen itseni lahjoittamassa pitsihanskoja poikani kavereille.

Vierailija
27536/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:lla on toinen keikka tänä iltana. Esitän todella vaikeasti seuraavan skenaarion:

On kuuma iltapäivä ja B haluaa jäätelöä jäähtyäkseen. Hän johtaa paikallista gelateriaa yllään tummansiniset shortsit ja valko-sininen t-paita. Hän tilaa vihreää jäätelöä ja ottaa selfien syödessään sen ja julkaisee sen Instagram.

Ehkä sitten voimme palata tämän ketjun aiheeseen. :D

Olitko se sinä, joka väitti olevansa fani Sloveniasta? 

Hmm... Olen Sloveniasta, kyllä, jos sitä tarkoitat. (Anteeksi, Google-kääntäjä on joskus outo)

Vierailija kirjoitti:

JO:lla on toinen keikka tänä iltana. Esitän todella vaikeasti seuraavan skenaarion:

On kuuma iltapäivä ja B haluaa jäätelöä jäähtyäkseen. Hän johtaa paikallista gelateriaa yllään tummansiniset shortsit ja valko-sininen t-paita. Hän tilaa vihreää jäätelöä ja ottaa selfien syödessään sen ja julkaisee sen Instagram.

Ehkä sitten voimme palata tämän ketjun aiheeseen. :D

Olitko se sinä, joka väitti olevansa fani Sloveniasta? 

Hmm... Olen Sloveniasta, kyllä, jos sitä tarkoitat. (Anteeksi, Google-kääntäjä on joskus outo)

Voit lopettaa teeskentelyn saman tien sillä kirjoittamasi suomenkieli on liian oikeaoppista puhekieltä ollakseen minkään translatorin avulla kirjoitettua. "JO:lla on toinen keikka tänä iltana." Hei come on nyt, tuollalailla kirjoittaa vain suomea erinomaisesti puhuva. :D 

Olen alusta asti sanonut tätä, mutta täällä ei ole haluttu uskoa. Kuka nyt todellisuudessa oikeasti (siis ihan oikeasti) tulis Sloveniasta meikämattien vauva.fi-palstalle nimimerkillä Lady SLO keskustelemaan Käärijästä ja Bojanista. Ja miksei heitä ole samantien enemmän? Ehkä näitä fanifoorumeita on Sloveniassakin ja ties missä.

Jollakin puupäällä ollut hupia teidän kanssanne. Nyt järki käteen, ihmiset! Älkää vastailko tolle enää.

I believed that somehow we were done with this, but seems no...🙄

If you don't believe that lady is Slovenian, then how do you explain that me as a Serbian person found this forum just a couple of days after the thread started? I will say as for me I was like crazy in love with Käärijä after the ESC ended and some person commented on youtube that he has a gf and that almost everyone in Finland knows it. So I was curious about it and then I wanted what's the finnish word for the word girlfriend and typed on google Käärijä tyttöystävä (i hope that's right lol for now i learned kiitos, kuuma, ihana this and myrttis🤣) and then, well it led me to this TREASURE. I'm so so glad I've found it!! Now I'm in love with Bojan and well I find it so freaking exciting and joyful to follow these two separately and also together. So excited about their juorney!

So that's my story, I'm convinced that Slovenian friend also has something similar.. Also you should know that it isn't impossible to find foreign sites if you're very interested in something. By the way, this could be actually very good way of learning language😁 I mean if not Duolingo then this (I'm currently on my Italian course on DL so two languages would be too much, but let's try this way, why not😂)

Jos te ulkomaalaiset haluatte joidenkin sanojen tai termien kääntämistä niin autan ainakin itse mielelläni!

Actually I wondered why do you all call Gregor Seko-reko?🤣 does it have some special meaning or...?

Silloin kun oli vielä Pasin ja Janin puutarhaketju, oli peitenimiä eri henkilöille. Jokerit oli Pokereita ja Gregor suomentui Rekoksi. Joku lisäsi vielä etuliitteen. Gregorianus on Reko suomeksi. Ketjussa oli Teuvokin, joka cancelöitiin.

Vierailija
27537/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraileeko kukaan täällä Harry Stylesin tekemisiä. Törmäsin videoon, jossa keikkayleisössä oli vanhempi lady, yli 50 varmaan, joka piteli kylttiä, jossa luki, että Olen liian vanha Harryn faniksi. Harry S. luki se tekstin, käveli poispäin ja karjaisi Never!

Vierailija
27538/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään tosta niiden pukeutumistyylistä. Kaikille heille se sopii. Joskus tulee kyllä mieleen, että jos Bojan saisi itseensä lisää kierroksia, tai koko bändi, millainen olisi kunnon rockversio jokereista, mutta se olisi kokonaan toinen bändi sitten. Eikös siinä astroartikkelissa ollut, että Janin äiti on lahjoittanut Bojanille pitsihanskan ja sen pitsi on ommeltu johonkin bn vaatteeseen. Heh, kuvittelen itseni lahjoittamassa pitsihanskoja poikani kavereille.

Se oli pitsinen neliapila tuomaan onnea, lace clover.

Vierailija
27539/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan sitä Krisin reikäistä raita-svetaria. Ja Krisiä siinä.

Vierailija
27540/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että bileiden järjestäjä ei (enää?) seuraa K:ta Instagramissa.[/quote

]

Juu, no siinä tuli tosiaan joku moka (ainakin) niiden kuvien julkaisun kanssa, ilmeisesti. Toivottavasti ottavat opikseen...

Ketju on lukittu.