Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, Gregor saa taas sapiskaa.
Missä/mistä asiasta ?
Täs kai vähän tiivistystä asiasta, mikä faneja raivostuttaa G:ssä.
https://twitter.com/BabySealEdgar/status/1672346189470085127?t=w-DxSBmU…
Nykyään kaikesta loukkaannutaan🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä/mistä asiasta ?
Seksualisoi bändiä? Nukkuu samassa sängyssä bändin jäsenten kanssa?
Minä otin sen Gregorin suomalaisille tarkoitetun itsemu*ha kommentin huumorina, samoin osan hänen muista viesteistään. Jos kuitenkin on Venäjän puolella, niin sitten menee maku miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä/mistä asiasta ?
Onpas idioottimaisia syytöksiä. Jos loukkaannutaan Don't be greedy -tyyppisistä vastauksista niin jotain on pahasti korvien välissä vialla. En myöskään ymmärrä, mistä lähtien tilin omistaja ei saisi muka blokata kirjoittajia? Sen saa tehdä ja aivan millä perusteella tahansa. Ei anna kovin hyvää kuvaa jokerien fanikunnasta (teinejä?) kun tällaisista asioista vingutaan.
Voi olla kulttuurierojakin, mutta joka tapauksessa vaikka käyttäytyisi kuin normaali 40v Balkan dad, niin se ei ole ehkä sovelias tapa käyttäytyä kansainvälisesti tunnetun ja nuorten suosiman bändin tiedottajana. Eri asia onko Gregor-viha oikeutettua, mutta joka tapauksessa julkisessa työssä on pakko reagoida kritiikkiin hedelmällisemmin kuin "Vittuako mulle avauduttu?"
Sama tyyppi näyttää tekevän noita listauksia Gregorista. Saa nähdä onko kyseisellä herralla puhtaat jauhot bussissa vai ei?! Ilman häntä, meillä ei olisi kaikkea kuumaa B&K materiaalia, apua. Miten tähän reagoisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n silmät on kyllä niin ihanat!
nuo klipit on muuten tältä pidemmältä Youtubevideolta
(noin kohta 20.14)Käärijä vilahtaa videolla monessa kohtaa
Ihana Jere! Pari ihan mukavaa kohtaa tossa, kun se keikkuu tossa aidalla ja vyö on auki ... Ja toi pienieleinen micmac-tanssi vaan jostain syystä saa mut hulluksi ... 🔥
Miks toi vyö on auki 🤯
Tuota spekuloitiin muistaakseen umk-ketjussa aikanaan ja tultiin tulokseen että tuo oli kärtsän lyhyttä sinkkuaikaa jolloin instan kuvat tuli kuumemmiksi ja vyökin "unohtui" välillä auki. Tiiä sitten. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä/mistä asiasta ?
He kyllä seksualisoivat itseään ihan ilman Gregoriakin.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten mikään ihme, että naiset juoksi aikoinaan Sedu Koskisen perässä.
No mut Sedu oli yökerhokeisari ja miljonääri (joka tosin paljastu velkamiljonääriksi). Mut se ei kyllä todistettavasti osannu syödä mehujäätä.
No heijastinta hän osasi heiluttaa
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kulttuurierojakin, mutta joka tapauksessa vaikka käyttäytyisi kuin normaali 40v Balkan dad, niin se ei ole ehkä sovelias tapa käyttäytyä kansainvälisesti tunnetun ja nuorten suosiman bändin tiedottajana. Eri asia onko Gregor-viha oikeutettua, mutta joka tapauksessa julkisessa työssä on pakko reagoida kritiikkiin hedelmällisemmin kuin "Vittuako mulle avauduttu?"
Kulttuuri ja sukupolvierot näkyy erityisesti siinä, ettei G näytä ymmärtävän inklusiivisen ja kaikkia kunnioittavan kielen merkitystä nykysukupolville. Kun bändi itse kuitenkin haluaa esiintyä progressiivisenä ja ajaa positiivista muutosta, niin kyllä heidän PR ja mediavastaavansa tulisi myös olla ajan tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin sen Gregorin suomalaisille tarkoitetun itsemu*ha kommentin huumorina, samoin osan hänen muista viesteistään. Jos kuitenkin on Venäjän puolella, niin sitten menee maku miehestä.
On neutraali Venäjän ja Ukrainan sodan suhteen kuten useimmat Balkanin maissa ovat. Serbia on avoimesti ja jyrkästi Venäjän puolella ja on ollut koko sodan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On neutraali Venäjän ja Ukrainan sodan suhteen kuten useimmat Balkanin maissa ovat. Serbia on avoimesti ja jyrkästi Venäjän puolella ja on ollut koko sodan ajan.
Omien Balkan-ystävieni (jotka eivät tosin ole sloveeneja kukaan) mukaan Balkanilla harva on neutraali sodan suhteen, vaan siellä on sekaisin Venäjän vastustajia ja kannattajia ihan eri suhteessa kuin vaikka Suomessa. Mutta ehkä joissain maissa tämä tasaantuu enemmän yleiseksi "neutraaliudeksi".
Tekisi mieli melkein kommentoida Bojanin melt kuvaan, että niin minäkin.🥵🔥 Onneksi on tämä palsta, missä voin jakaa tuntemukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen ymmärtänyt. Näin jonkun dokumentin, missä Serbialaiset sanoivat, etteivät aina uskalla avoimesti olla Venäjää vastaan. Noh nyt meni ohi tämän ketjun aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuri ja sukupolvierot näkyy erityisesti siinä, ettei G näytä ymmärtävän inklusiivisen ja kaikkia kunnioittavan kielen merkitystä nykysukupolville. Kun bändi itse kuitenkin haluaa esiintyä progressiivisenä ja ajaa positiivista muutosta, niin kyllä heidän PR ja mediavastaavansa tulisi myös olla ajan tasalla.
Gregor laukoo asioita, kuin minun 65-vuotias isäni. Välillä joudun muistuttamaan häntä, ettei nykymaailmassa voi sanoa noin. Isäni ei kerta kaikkiaan esim. ymmärrä, että miksi liikenne kylttien pitää olla sukupuolineutraaleja ja miksi sellaiseen tuhlataan varoja, kun ne voisi suunnata terveydenhoitoon. Hän ei myöskään suostu käyttämään termiä esihenkilö, vaan sanoo edelleen esimies.
Lukasin just sen juhannusfictionin. Huh huh😛🥵
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli melkein kommentoida Bojanin melt kuvaan, että niin minäkin.🥵🔥 Onneksi on tämä palsta, missä voin jakaa tuntemukseni.
Joo sama kävi mielessä, mut tyydyin vaan tykkäämään :D
Tuo väite siitä että on venäjän puolella taisi tulla siitä kun gregor puolusti joitakin venäläisiä artisteja (jotka lähteneet venäjältä) että heitä ei pitäisi syyttää sodasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä/mistä asiasta ?
Seksualisointia on nähty mut et - hmmm - nukkuu samassa sängyssä... 😛 Kuumottavaa ...
Onko se oikeasti pimeä puoli vai onko kyse sukupolvien eroista? Tulee mieleen tapaus A-studio ja Esko Valtaoja. Ihmiset eivät osaa kohta kommunikoida keskenään ja ymmärtävät toisiaan jatkuvasti väärin.