Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Olisko kärtsällä tänään toinen keikka jos ovat vielä ruotsissa🤔
💜💙💚💛🧡 BOJAN SVE-TIDSJANIN 🧡💛💚💙💜
Joker Out esiintyi tällä viikolla yllätyksenä diabeetikko lapsille. 🥰
https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1672236619502419969?cxt=HHwWgoC…
Millä nimellä ja mistä löytää tän k&b fanficin?
Vierailija kirjoitti:
Joker Out esiintyi tällä viikolla yllätyksenä diabeetikko lapsille. 🥰
https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1672236619502419969?cxt=HHwWgoC…
Tosi, tosi, tosi söpöä. 1-tyypin diabeteshan on Suomessa ehkä maailman yleisin väestössä, suhteutettuna väkilukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n silmät on kyllä niin ihanat!
Ja nuo viikset. 😉
Aah. Toi bruna ja noi viikset. 💋Mul on ain ollu joku fiksaatio lyhyisiin miehiin. Kai ne on joutuneet kompensoidakseen kehittää kunnon persoonallisuuden. Se kai se selitys on.
Vierailija kirjoitti:
nuo klipit on muuten tältä pidemmältä Youtubevideolta
(noin kohta 20.14)Käärijä vilahtaa videolla monessa kohtaa
Oho, Gregor saa taas sapiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:lla on toinen keikka tänä iltana. Esitän todella vaikeasti seuraavan skenaarion:
On kuuma iltapäivä ja B haluaa jäätelöä jäähtyäkseen. Hän johtaa paikallista gelateriaa yllään tummansiniset shortsit ja valko-sininen t-paita. Hän tilaa vihreää jäätelöä ja ottaa selfien syödessään sen ja julkaisee sen Instagram.
Ehkä sitten voimme palata tämän ketjun aiheeseen. :D
Olitko se sinä, joka väitti olevansa fani Sloveniasta?
Hmm... Olen Sloveniasta, kyllä, jos sitä tarkoitat. (Anteeksi, Google-kääntäjä on joskus outo)
Vierailija kirjoitti:
JO:lla on toinen keikka tänä iltana. Esitän todella vaikeasti seuraavan skenaarion:
On kuuma iltapäivä ja B haluaa jäätelöä jäähtyäkseen. Hän johtaa paikallista gelateriaa yllään tummansiniset shortsit ja valko-sininen t-paita. Hän tilaa vihreää jäätelöä ja ottaa selfien syödessään sen ja julkaisee sen Instagram.
Hmm... Olen Sloveniasta, kyllä, jos sitä tarkoitat. (Anteeksi, Google-kääntäjä on joskus outo)
Voit lopettaa teeskentelyn saman tien sillä kirjoittamasi suomenkieli on liian oikeaoppista puhekieltä ollakseen minkään translatorin avulla kirjoitettua. "JO:lla on toinen keikka tänä iltana." Hei come on nyt, tuollalailla kirjoittaa vain suomea erinomaisesti puhuva. :D
Olen alusta asti sanonut tätä, mutta täällä ei ole haluttu uskoa. Kuka nyt todellisuudessa oikeasti (siis ihan oikeasti) tulis Sloveniasta meikämattien vauva.fi-palstalle nimimerkillä Lady SLO keskustelemaan Käärijästä ja Bojanista. Ja miksei heitä ole samantien enemmän? Ehkä näitä fanifoorumeita on Sloveniassakin ja ties missä.
Jollakin puupäällä ollut hupia teidän kanssanne. Nyt järki käteen, ihmiset! Älkää vastailko tolle enää.
Siis miten on mahdollista että täällä vieläkin pyörii näitä eilen syntyneitä ihmettelijöitä, jotka on täysin pihalla siitä, miten laadukasta tekstiä Googlen kääntäjällä nykyään saa? Ketä te oikein ootte te kaiken epäilijät? Mikä teidän koulutustaso on? Minkä motiivin te keksisitte sille, että joku esiintyisi täällä ulkomaalaisena ja kuitenkin kirjoittaisi tänne pelkästään hyviä ja asiallisia tekstejä? Ootteko te epäilijät jotain Venäjän trolleja, joiden tehtävä on vain kylvää epäilystä kaikkialla? Mitään muuta selitystä alkaa olla vaikea uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lopettaa teeskentelyn saman tien sillä kirjoittamasi suomenkieli on liian oikeaoppista puhekieltä ollakseen minkään translatorin avulla kirjoitettua. "JO:lla on toinen keikka tänä iltana." Hei come on nyt, tuollalailla kirjoittaa vain suomea erinomaisesti puhuva. :D
Olen alusta asti sanonut tätä, mutta täällä ei ole haluttu uskoa. Kuka nyt todellisuudessa oikeasti (siis ihan oikeasti) tulis Sloveniasta meikämattien vauva.fi-palstalle nimimerkillä Lady SLO keskustelemaan Käärijästä ja Bojanista. Ja miksei heitä ole samantien enemmän? Ehkä näitä fanifoorumeita on Sloveniassakin ja ties missä.
Jollakin puupäällä ollut hupia teidän kanssanne. Nyt järki käteen, ihmiset! Älkää vastailko tolle enää.
Siis miten on mahdollista että täällä vieläkin pyörii näitä eilen syntyneitä ihmettelijöitä, jotka on täysin pihalla siitä, miten laadukasta tekstiä Googlen kääntäjällä nykyään saa? Ketä te oikein ootte te kaiken epäilijät? Mikä teidän koulutustaso on? Minkä motiivin te keksisitte sille, että joku esiintyisi täällä ulkomaalaisena ja kuitenkin kirjoittaisi tänne pelkästään hyviä ja asiallisia tekstejä? Ootteko te epäilijät jotain Venäjän trolleja, joiden tehtävä on vain kylvää epäilystä kaikkialla? Mitään muuta selitystä alkaa olla vaikea uskoa.
No kyllä nettimaailmassa on ihan hyväkin olla terveen epäluuloinen, sen verran on kaikenlaista vipeltäjää liikkeellä. Mut tän leidin suhteen mulle on lopulta aika se ja sama mikä on totuus, kun postailee kuitenkin kivoja juttuja ja informaatiota aiheeseen liittyen.
onpas harvinaisen hieno fanart kuva Kärtsästä
https://twitter.com/luluxa_lux/status/1669782917789130767?s=20 🤩
Vierailija kirjoitti:
On tehnyt paljon upeita kuvia Käärijästä tämä taiteilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nuo viikset. 😉
Aah. Toi bruna ja noi viikset. 💋Mul on ain ollu joku fiksaatio lyhyisiin miehiin. Kai ne on joutuneet kompensoidakseen kehittää kunnon persoonallisuuden. Se kai se selitys on.
Mä tykkään kans lyhyistä miehistä, oon ihan kuumana sellaisiin. Mulla se ei kyllä johdu edes heidän luonteistaan sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Oho, Gregor saa taas sapiskaa.
Missä/mistä asiasta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nuo viikset. 😉
Noi kynnet 🥵 Ihana mies... 🔥
En ois todellakaan uskonu jos joku ois sanonu mulle vuos sitte et kaikki (myös minä) kuolaa sellasen vantaalaisen kolmekymppisen perään jolla on pottatukka ja vihreet hihat
https://www.instagram.com/reel/Ct4OIhwPNUX/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Syödäänpä nyt vielä kerran mehujäätä oikein huolella!! 🤤Ommnomm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tehnyt paljon upeita kuvia Käärijästä tämä taiteilija
Ai vitsi miten upeita <3 Ja toi B ja K Tavastialta tehty kuva. Nyt vasta bongasin tuosta kuvasta, että B on keltasta kynsilakkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuo klipit on muuten tältä pidemmältä Youtubevideolta
(noin kohta 20.14)Käärijä vilahtaa videolla monessa kohtaa
Ihana Jere! Pari ihan mukavaa kohtaa tossa, kun se keikkuu tossa aidalla ja vyö on auki ... Ja toi pienieleinen micmac-tanssi vaan jostain syystä saa mut hulluksi ... 🔥
Pikkasen nyt "kuumuutta" liioitellaan... pieni koomisuuden vivahde noissa 🙈