Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että jotkut vieraista ovat pyytäneet poistoa.
Kärtsän fiilis, kun tajuaa, että on tullut mokattua tai kun joku noin siis määräilee häntä. Kivat sulle!
Yks syy voi myös että poistivat ennenkuin joku lehti julkaisee jutun ja ehtii linkittää stoorin.
Seli seli, eipä se näyttänyt eilen haittaavan. Ihan oikeastiko luulet, että K ja poppooo ovat aivan itsekseen tulleetkin toisiin aatoksiin? En siis tiedä, kuka tuohon on vaikuttanut, mutta aivan saletisti joku taho. Oli se sitten fanit, tilaaja, joku omasta levy-yhtiöstä, vieraat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pst. Ne yksityiskeikkakuvat/videot oli mun muistini mukaan Kärtsän Instastoryssa eilen illalla, eikö vaan?
Nyt ne on poistettu sieltä. Ainoa on se eilinen kuva Tukholmasta.Ei kannata sitten valittaa jatkossa, kun K ei julkaise instassaan enää mitään muuta kuin satunnaisen klipin jostain keikalta. Ihan fanit itse ajavat tilanteen lopulta siihen ettei hän mistään voi enää julkaista mitään.
Kyllä toi on tullut muualta kun faneilta jos näin nopeasti poistanut. Onkohan muulla jengillä vielä storyt siellä
Juu, jotenkin tuntuu että nyt on palautetta tullut keikan tilaajataholta tms. Mutta jotain negaa kuitenkin jostain. Ähh, jotenkin siltä ettei tätä privakeikan somejuttuja nyt ihan oikein hoidettu, liian avointa yms..
Tässä taas näkyy ammattitaidon puute. Ei vaan mene k perille, että somen pitää olla osaavissa käsissä.
Kylläpä moni on tuominnut Käärijän esiintymisen yksityisbileissä rahanahneudeksi. Luulen että esiintyminen jossain koomikko/näyttelijä Edvin Törnblomin bileissä merkitsee myös verkostoitumista. Aika monia esim melodifestivalenista tuttuja naamoja tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pst. Ne yksityiskeikkakuvat/videot oli mun muistini mukaan Kärtsän Instastoryssa eilen illalla, eikö vaan?
Nyt ne on poistettu sieltä. Ainoa on se eilinen kuva Tukholmasta.Ei kannata sitten valittaa jatkossa, kun K ei julkaise instassaan enää mitään muuta kuin satunnaisen klipin jostain keikalta. Ihan fanit itse ajavat tilanteen lopulta siihen ettei hän mistään voi enää julkaista mitään.
Kyllä toi on tullut muualta kun faneilta jos näin nopeasti poistanut. Onkohan muulla jengillä vielä storyt siellä
Juu, jotenkin tuntuu että nyt on palautetta tullut keikan tilaajataholta tms. Mutta jotain negaa kuitenkin jostain. Ähh, jotenkin siltä ettei tätä privakeikan somejuttuja nyt ihan oikein hoidettu, liian avointa yms..
Tässä taas näkyy ammattitaidon puute. Ei vaan mene k perille, että somen pitää olla osaavissa käsissä.
Hienoa, että vihdoin tuosta keikasta ja sen tuonnista siis julkisuuteen puhutaan sen ansaitsemaan sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvk:n storyista myös kadonnut yksityiskeikkakuvat. Ovat saaneet järjestäjiltä palautetta, veikkaan. Private means private. Nyt on noloa, mutta noloina tässä eivät ole mammat eikä puutarhurit.
Joo olisihan nää pitänyt etukäteen selvittää, saako bileissä kuvata ja julkaista omilla kanavilla. Tour manageri ja muu poppoo ei tainnut olla taas ihan tehtäviensä tasalla.
Mua muuten ärsyttää yleisön kuvaaminen ihan keikoillakin, oon siellä katsomassa artistia enkä esiintymässä kameroille. Ja et ne matskut julkaistaan ympäri somea. Mut tää johtunee siitä et oon old school, eli aloittanut keikoilla käymisen kauan ennen kamerahelvettiä ja sometuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että vihdoin tuosta keikasta ja sen tuonnista siis julkisuuteen puhutaan sen ansaitsemaan sävyyn.
Eilen illalla olin aivan ymmyrkäisenä hämmästyksestä, kun lapset täällä vaan oli silleen että ihanaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että Käärijän suosio on noussut kommentoijille hattuun pahemmin ku herralla itsellään. Kyllä, tässä olis potentiaalia Euroopan valloitukseen. Mutta jos oot ollu jo 10v se pienen piirin artisti, jonka tavoite oli tulla kotimaassaan tunnetuksi niin ehkei ole vielä henkisesti valmis muuttamaan urasuunnitelmiaan tämän kohun vuoksi. Tottakai nyt tehdään sitä, mikä itestä tuntuu hyvältä, eikä ne massitkaan varmaan haittaa, mitä näistä uusista keikoista saa. Nä yksityisbileet oli varmaan pieni vaiva suhteessa palkan määrään.
Hyvin kiteytetty! Tuoreessa haastattelussa just sanoi, että täyteen myydyt stadionkeikat on jo niin nähty ja haluaa tehdä omaa juttuaan ja jotain uutta. Sanoi myös, että häntä harmittaa, kun ei enää pysty turvallisuussyistä tekemään keikkaa pienissä paikoissa. Osaan kuvitella, että nautti, kun sai esiintyä ihmisten keskellä. Hyvä Käärijä!
Pystyisitkö linkkaaman/vinkkaamaan, mikä haastattelu? Kuulostaa hyvältä ja on jäänyt näkemättä! 🙏💚
Onko missään kuvia JO:n eiliseltä keikalta?
Mua ällöttää tuommoiset rahanahneet raharikkaat, jotka kehtaakin tilata artistin yksityiskeikalle vain itselleen, menis tavallisille keikoille, niin kuin muutkin pulliaiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvk:n storyista myös kadonnut yksityiskeikkakuvat. Ovat saaneet järjestäjiltä palautetta, veikkaan. Private means private. Nyt on noloa, mutta noloina tässä eivät ole mammat eikä puutarhurit.
Joo olisihan nää pitänyt etukäteen selvittää, saako bileissä kuvata ja julkaista omilla kanavilla. Tour manageri ja muu poppoo ei tainnut olla taas ihan tehtäviensä tasalla.
Täähän on ihan täyttä amatöörien puuhastelua. Näköjään. Yritetään jatkaa samalla linjalla kuin aikaisemmin eli kaveriporukassa. Valitettavasti ei toimi vaan enää. Nolo homma.
Pakko sanoa ääneen, mutta Jere ei taida olla riittävän fiksu käsittelemään nykyistä menestystä. Tuhoaa itse mahdollisuutensa, kun itsepäisesti jatkaa kavereiden voimin. En enää viitsi edes välittää. Eiköhän Bojaninkin silmät avaudu, jos ei vielä ole tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää tuommoiset rahanahneet raharikkaat, jotka kehtaakin tilata artistin yksityiskeikalle vain itselleen, menis tavallisille keikoille, niin kuin muutkin pulliaiset...
Ja vähän sylettää artistit, jotka komppaa tollasta. Elleivät sitten ole joitain noloja, joita ei nyt kukaan niin kaipaakaan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Onko missään kuvia JO:n eiliseltä keikalta?
Ainakin heidän omassa Instassa on muutama kuva.
https://www.instagram.com/p/Ct2iVhftAjl/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on ihan täyttä amatöörien puuhastelua. Näköjään. Yritetään jatkaa samalla linjalla kuin aikaisemmin eli kaveriporukassa. Valitettavasti ei toimi vaan enää. Nolo homma.
Pakko sanoa ääneen, mutta Jere ei taida olla riittävän fiksu käsittelemään nykyistä menestystä. Tuhoaa itse mahdollisuutensa, kun itsepäisesti jatkaa kavereiden voimin. En enää viitsi edes välittää. Eiköhän Bojaninkin silmät avaudu, jos ei vielä ole tajunnut.
Ei kai Käärijän Bojanille tarvitse mikään erityisen menestynyt olla? :O
Se on niin että Ruotsissa varakkaiden täytyy olla tosi varovainen mitä ja missä kuvataan ja julkaistaan ihan turvallisuudenkin takia. Rikkaiden koteihin tehdään ryöstöjä eikä tämä ole edes kaukaa haettu.
K muoti-ikonina 😊
https://www.tumblr.com/mithriel-of-mithlond/720924745206513664/jere-the…
Vierailija kirjoitti:
Se on niin että Ruotsissa varakkaiden täytyy olla tosi varovainen mitä ja missä kuvataan ja julkaistaan ihan turvallisuudenkin takia. Rikkaiden koteihin tehdään ryöstöjä eikä tämä ole edes kaukaa haettu.
Ketä kiinnostaa, voi kyynel hei.
Vierailija kirjoitti:
Luulis, että näistä asioista sovitaan aina etukäteen. Saako kuvata, tägätä jne. Se on tietty ikävää jos ilman lupaa julkastaan. Tosin asia voi olla muustakin.
Instassa tän tyypin stooreissa Käärijä: https://instagram.com/danielredgert?igshid=YzcxN2Q2NzY0OA==
Ja muutakin matskua juhlista.
PR guy from Sweden
Vierailija kirjoitti:
K muoti-ikonina 😊
https://www.tumblr.com/mithriel-of-mithlond/720924745206513664/jere-the…
Aaaa, mä en kestä, toi puolialaston, pitkä pyyhe olalla kuva lumisella tasanteella vai mikä se on... Naaaaam!
Edellee, meillä ei ole mitään tietoa, miksi on poistettu. Huhhuh.. on kyllä myrkylliseksi mennyt tämä meno täällä. Haluaisin puhua K:n ja B:n keikoista. Tehkää oma K:n arvoja arvosteleva vihaketju, kiitos!