Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin että Ruotsissa varakkaiden täytyy olla tosi varovainen mitä ja missä kuvataan ja julkaistaan ihan turvallisuudenkin takia. Rikkaiden koteihin tehdään ryöstöjä eikä tämä ole edes kaukaa haettu.
Ketä kiinnostaa, voi kyynel hei.
No kyllä ruotsalaisia tuo kiinnostaa aika paljon, valitettavasti näitä joutuu miettimään! Että kyynel itsellesi vaan.
Eiköhän ne keikkapätkät ole jo levinneet ympäri nettiä. Harmillista jos kukaan ei ottanut selvää saako julkaista ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K muoti-ikonina 😊
https://www.tumblr.com/mithriel-of-mithlond/720924745206513664/jere-the…
Aaaa, mä en kestä, toi puolialaston, pitkä pyyhe olalla kuva lumisella tasanteella vai mikä se on... Naaaaam!
Ja tuo paljas selkä...mmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvk:n storyista myös kadonnut yksityiskeikkakuvat. Ovat saaneet järjestäjiltä palautetta, veikkaan. Private means private. Nyt on noloa, mutta noloina tässä eivät ole mammat eikä puutarhurit.
Joo olisihan nää pitänyt etukäteen selvittää, saako bileissä kuvata ja julkaista omilla kanavilla. Tour manageri ja muu poppoo ei tainnut olla taas ihan tehtäviensä tasalla.
Täähän on ihan täyttä amatöörien puuhastelua. Näköjään. Yritetään jatkaa samalla linjalla kuin aikaisemmin eli kaveriporukassa. Valitettavasti ei toimi vaan enää. Nolo homma.
Pakko sanoa ääneen, mutta Jere ei taida olla riittävän fiksu käsittelemään nykyistä menestystä. Tuhoaa itse mahdollisuutensa, kun itsepäisesti jatkaa kavereiden voimin. En enää viitsi edes välittää. Eiköhän Bojaninkin silmät avaudu, jos ei vielä ole tajunnut.
Ei kai Käärijän Bojanille tarvitse mikään erityisen menestynyt olla? :O
Ei missään nimessä tarvitse olla menestynyt, mutta kumppanin mahdollinen tyhmyys voi olla rasite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin että Ruotsissa varakkaiden täytyy olla tosi varovainen mitä ja missä kuvataan ja julkaistaan ihan turvallisuudenkin takia. Rikkaiden koteihin tehdään ryöstöjä eikä tämä ole edes kaukaa haettu.
No kyllä ruotsalaisia tuo kiinnostaa aika paljon, valitettavasti näitä joutuu miettimään! Että kyynel itsellesi vaan.
Niin, ja tän ketjun ruotsalaiset olivat..? Nostakaas kättä taas ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa tän tyypin stooreissa Käärijä: https://instagram.com/danielredgert?igshid=YzcxN2Q2NzY0OA==
Ja muutakin matskua juhlista.
PR guy from SwedenPinnallisia håmåja svedupettereitä. Ja sit sinne ilmestyy Kärtsä vähän sellaisella watafak-asenteella :D Hyvä K, näytä niille (p*rsettä)!
Ja täällä kuva sen tyypin instassa jonka juhlista kyse: https://instagram.com/edvintornblom?igshid=YzcxN2Q2NzY0OA==
Käärijä kommentoinut Cmo.
Mitä se mahtaa tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K muoti-ikonina 😊
Aaaa, mä en kestä, toi puolialaston, pitkä pyyhe olalla kuva lumisella tasanteella vai mikä se on... Naaaaam!
Mä en enää näe k edes erityisen hyvännäköisenä, ainakaan näissä kuvissa. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pst. Ne yksityiskeikkakuvat/videot oli mun muistini mukaan Kärtsän Instastoryssa eilen illalla, eikö vaan?
Nyt ne on poistettu sieltä. Ainoa on se eilinen kuva Tukholmasta.Ei kannata sitten valittaa jatkossa, kun K ei julkaise instassaan enää mitään muuta kuin satunnaisen klipin jostain keikalta. Ihan fanit itse ajavat tilanteen lopulta siihen ettei hän mistään voi enää julkaista mitään.
Kyllä toi on tullut muualta kun faneilta jos näin nopeasti poistanut. Onkohan muulla jengillä vielä storyt siellä
Juu, jotenkin tuntuu että nyt on palautetta tullut keikan tilaajataholta tms. Mutta jotain negaa kuitenkin jostain. Ähh, jotenkin siltä ettei tätä privakeikan somejuttuja nyt ihan oikein hoidettu, liian avointa yms..
Tässä taas näkyy ammattitaidon puute. Ei vaan mene k perille, että somen pitää olla osaavissa käsissä.
Tää on muuten ihan helvetin nolo juttu. Ehkä nolompi mitä me tiedetäänkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvk:n storyista myös kadonnut yksityiskeikkakuvat. Ovat saaneet järjestäjiltä palautetta, veikkaan. Private means private. Nyt on noloa, mutta noloina tässä eivät ole mammat eikä puutarhurit.
Joo olisihan nää pitänyt etukäteen selvittää, saako bileissä kuvata ja julkaista omilla kanavilla. Tour manageri ja muu poppoo ei tainnut olla taas ihan tehtäviensä tasalla.
Täähän on ihan täyttä amatöörien puuhastelua. Näköjään. Yritetään jatkaa samalla linjalla kuin aikaisemmin eli kaveriporukassa. Valitettavasti ei toimi vaan enää. Nolo homma.
Pakko sanoa ääneen, mutta Jere ei taida olla riittävän fiksu käsittelemään nykyistä menestystä. Tuhoaa itse mahdollisuutensa, kun itsepäisesti jatkaa kavereiden voimin. En enää viitsi edes välittää. Eiköhän Bojaninkin silmät avaudu, jos ei vielä ole tajunnut.
Ei kai Käärijän Bojanille tarvitse mikään erityisen menestynyt olla? :O
Ei missään nimessä tarvitse olla menestynyt, mutta kumppanin mahdollinen tyhmyys voi olla rasite.
Jos tämä on esim. hot amismies ja kuuma yliopistodude -pariskunta, niin eiköhän se tyhmyys ole jo ilmennyt. Itse en ainakaan olisi syttynyt Käärijälle missään tapauksessa ilman bromancea, on aivan liian low key mulle. Mutta ei se haittaa! Koska focus on jossain muussa kuin siinä, että hän auttaa mua rakentamaan mulle elämän. Kuten avioliitossa tai silleen yleensä on. Ja kaveruuskin voi perustua hauskuudelle, ei niille fiksuimmille mooveille (vaikka niitäkin kamuja ois, joissa saa ihailla sitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä mitä täällä puhutaan, muusta somesta tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa tän tyypin stooreissa Käärijä: https://instagram.com/danielredgert?igshid=YzcxN2Q2NzY0OA==
PR guy from SwedenPinnallisia håmåja svedupettereitä. Ja sit sinne ilmestyy Kärtsä vähän sellaisella watafak-asenteella :D Hyvä K, näytä niille (p*rsettä)!
Ja täällä kuva sen tyypin instassa jonka juhlista kyse: https://instagram.com/edvintornblom?igshid=YzcxN2Q2NzY0OA==
Mitä se mahtaa tarkoittaa?
Come on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K muoti-ikonina 😊
Mä en enää näe k edes erityisen hyvännäköisenä, ainakaan näissä kuvissa. Anteeksi.
Oli mullekin tuossa tänään pari kuvaa, mitkä vain oksetti. Mutta avasin silti uskollisesti noita linkkejä, ja pakko sanoa, että tuossa yhdessä oli niitä asuja niin siinä se pitkä pyyhe olalla ollut kuva oli kuuma kyl.
Älä luovuta!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne keikkapätkät ole jo levinneet ympäri nettiä. Harmillista jos kukaan ei ottanut selvää saako julkaista ja mitä.
En tiedä, mitä pätkiä Käärijä on julkaissut keikasta, mutta eilen illalla/yöllä katsoin pätkiä keikan tilaajan ja hänen vieraidensa instasta eli ei kyllä ollut Käärijän jakamaa materiaalia tuossa. Siksi en ihan usko siihen, että olisi juuri häntä kielletty jakamasta materiaalia omasta keikastaan vaan enemmänkin siihen, että näiden ammattiloukkaantujien kommentit ovat syynä poistoihin. Miten ihmeessä Käärijä ei saisi jakaa jotain, kun ympäri somea seilailee pätkiä keikasta jo täyttä vauhtia? Ja jos nyt kuitenkin on niin että Käärijää olisi pyydetty poistamaan pätkät, niin onpas erikoista, kun juhlavieraat niitä levittelevät edelleen melkoisella vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
PR guy from Sweden
Oijjoi mitkä juhlat niillä on ollu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mahtaa tarkoittaa?Come on?
Mä eilen googletin ton, niin tuli vain että se ois joku helvetin johtaja ja olin tietenkin ihan että no eiiii. Mutta ehkä se sit oli oikein.
Vierailija kirjoitti:
Joo instasta ainaki löytyy keikkavideo ja sit se sen tanssipätkä, et eiköhän ne oo levinny ympäriinsä.
Yksityisjuhlista otettuja kuvia/videoita ei mielestäni olisi pitänyt jakaa K:n Instagramissa, koska kyseessä oli yksityinen tapahtuma. En tiedä Ruotsin laeista, mutta monissa maissa ei saa julkaista yksityiskodeissa otettuja kuvia ilman kuvissa olevien ihmisten lupaa. Oletan, että siksi ne poistettiin. Olen yllättynyt, että K:n harjoittelijapäällikkö ei tiennyt, että kuvat ovat ongelma.
Uskon, että tämä kuuluisuuden nousu on oppimiskokemus kaikille; K ja JO sekä heidän joukkueensa (myös Gregor ja fanit)
Vierailija kirjoitti:
K:n & crewn poistamat videot tosiaan löytyvät vielä netistä. Video(t) K:n esiintymisestä eivät myöskään näy enää itse juhlien järjestäjän omassa IG:ssä, eli syy poistoon voi hyvinkin olla juuri tuo turvallisuus, tai sitten joku tai jotkut vieraista ovat toivoneet kuviensa poistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä mitä täällä puhutaan, muusta somesta tässä on kyse.
No mitä itse katsoin eilen niin noita videoita oli ihan yhtä paljon niiden ruottalaistenkin someissa.
Kyllä tää näin nyt valitettavasti on...ja ne kaverit jotka on mukana saa rauhassa hengailla mukana ja kaikki paska tulee Kärtsän niskaan anyway. Joten itseasiassa vähän epäreilua hänelle.
Tää manageriharjoittelija ei nyt taida olla ihan tilanteen tasalla kuitenkaan. Eikö nyt mitään oikeaa tourmanageria sieltä löytyis ?