Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Autiotalo -vouhotus on? Ei oo selvinnyt mulle. Avaisko joku? Tiedän joo et Kaislan keikalla oli joku Dingo -lappu, mut ...?
Paljon melua tyhjästä.
Tällaiset vastaukset on niin p*rseestä, jos joku haluaa tietää, niin ei sen pitäis olla sinulta pois ja toi on taas kerran yritys manipuloida, mistä ketjussa ei saa keskustella, vaikka osaa tämä Dingo-jtuu vielä kiinnostaa, koska siinä on epäselvää.
Keskustelu loppuu nopeammin, jos asiaan vastataan. Jos vastausta ei ole, ei postata mitään dissaavaa!
Vierailija kirjoitti:
Tylsä et joka päivä vähätellään ja epäillään Jeren ja Bojanin suhdetta. IHMISsuhdetta. Onko mikään aitoa ja millon mitäkin. Älkää jaksako. Ihanat tyypit löytänyt toisensa ja ystävystyneet. Lämpimiä fiiliksiä jaettu. Rakkautta varmasti myös heidän välillään on. En yhtään epäile. Eikö meillä kaikilla ole ollut tai ole parhaillaan sellaisia ihmissuhteita? Ei tarvi olla aina parisuhteessa tai pariskunta.
Plus mikä ihmetyttää, on tuo välit kylmenee varmasti -toitotus. Joo, voihan niin käydä, mutta eikö näillä ihmisillä ole muka itsellään yhtään ystävää pidemmän välimatkan päässä? Vaikka ei itse jaksaisi pitää yhteyttä eri maassa asuvaan ystävään, niin ei se tarkoita että kaikki olisivat niin saamattomia. Eipä noilla keikkamatkoilla varmaan hirveesti oo tekemistä, niin kyllä siinä varmasti kerkee viestejä halutessaan vaihtaa. Mun paras ystävä asuu sentään Suomessa mutta hiton kaukana, ja nähdään ehkä kerran vuoteen koska työt, välimatka ja muu elämä. Eipä oo silti välit viilenny liki 20 vuoteen ja viestit vaihtuu päivittäin. Minusta lisäksi näyttää että ainakin K:lle ystävät on hirmu tärkeitä, jatkuvasti jollain isolla lössillä jossain. Ehkä nää epäilijät on sitten niitä, jotka muumioituu neljän seinän sisään löydettyään parisuhteen ja kaikki muut ihmissuhteet saavat jäädä.
https://www.instagram.com/reel/Ctx-PPIAeOI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Voisin kattoo tätä yhä uudestaan ja uudestaan. Itseasiassa olen katsonutkin. Naurattaa niin, mut samalla hän osaa olla hemmetin söötti 😅😘
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
I'm surprised no one is analyzing the girl Bojan dances with in the video I shared earlier today. :D :D :D
Isn't that a photographer?
Haha, yes, can't he be both? :)
(I'm not serious but it's still funny how the girl in the car was a potential gf but not this one)
Koska hän oli niin selvästi töissä siellä, eikä hän vaikuttanut tyttöystävältä. Mä en tosin ole niitä, jotka heti epäilevät jotakin romanssia, jos kaksi ihmistä juttelee, tanssii jne.
Vierailija kirjoitti:
Kärden Kaislan keikka.
Dingo-lappu, yes?
Näkyykö tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Autiotalo -vouhotus on? Ei oo selvinnyt mulle. Avaisko joku? Tiedän joo et Kaislan keikalla oli joku Dingo -lappu, mut ...?
Miten missä ja kenen toimesta tämä lappu on näkynyt? Mikä Kaislan keikka?
Itse uskon, että jos joku Dingo-jtuu on ennen tuota ollut, niin se sitten siivitti Jerelle mieleen Autiotalon, kun näki sen Bojanin sinipunasävyisen kuvan.
K oli keikalla jossain, en nyt muista missä perähikiällä, jossa seinällä oli aikaisemmin paikassa esiintyneiden artistien piirroksia/tervehdyksiä. Yhdessä oli Dingon tervehdys mihin oli piirretty riisipiirakka/kirkkovene. K postas storyn, jossa taustalla soi Dingon autiotalo samalla kun hän kuvas sitä piirrosta ja itseään katselemassa hämillään piirrosta ja ympärilleen. En ymmärrä miten tämä(kin) on saatu yhdistymään B:hen...?
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Ctx-PPIAeOI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Voisin kattoo tätä yhä uudestaan ja uudestaan. Itseasiassa olen katsonutkin. Naurattaa niin, mut samalla hän osaa olla hemmetin söötti 😅😘
Joo mä oon kattonu tän kans jo monesti :D Oli kyl eilen hyvin osuva se kommentti tosta et K näyttää tylsistyneeltä kissalta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että jos joku Dingo-jtuu on ennen tuota ollut, niin se sitten siivitti Jerelle mieleen Autiotalon, kun näki sen Bojanin sinipunasävyisen kuvan.
Siellä kaislassa oli siis seinällä (vai oliko ovessa) semmonen paperilappu jossa luki Dingo was here, ja ilmeisesti Dingon tyyppien nimmarit. Lapun nurkkaan oli raapusteltu kirkkovene ja k*rpä grafittityyliin. Kärtsän videolla se vuoroin kattoi kieroon (side eye) ja vuoroin näytti lappua. Taustalla soi se Autiotalo tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan K:n näitä random instastooreja, joissa vain hölmöilee.. Toivon myös, että hänellä olisi jokin yllätysesiintyminen Ruotsissa, vaikka on loman ansainnut
Sama! Ihana tossa kun kolmas pehmokoira on Lyydia 😍
Onko noilla koirien nimillä joku yhteys?
Haluaisin tykätä tästä parallel universe koirakuvastosta mutta tirskuminen lopussa pilaa kaiken. Ihanaa kyllä että koiravideo on noteerattu ja B mielessä...
Kärtsä tuskin on B n koiravideota nähnyt, sehän oli Malediiveilla silloin. Eihån se tiennyt hylkeistäkään mitään. Anteeksi ankeutus. Mutta en kyllä soltikään ymmärrä tota että toisten somematskuun mennään tirskumaan, puolen miljoonan seuraajan tilille. En tekis kaverillekaan noin vaikka ois 50 seuraajaa.
Voisiko olla edes mahdollista että ei ole nähnyt kun se on levinnyt jokapaikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K oli keikalla jossain, en nyt muista missä perähikiällä, jossa seinällä oli aikaisemmin paikassa esiintyneiden artistien piirroksia/tervehdyksiä. Yhdessä oli Dingon tervehdys mihin oli piirretty riisipiirakka/kirkkovene. K postas storyn, jossa taustalla soi Dingon autiotalo samalla kun hän kuvas sitä piirrosta ja itseään katselemassa hämillään piirrosta ja ympärilleen. En ymmärrä miten tämä(kin) on saatu yhdistymään B:hen...?
Perähikiä kulkee myös nimellä Tampere :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika! Kielinero B on googlettanut Autiotalon englanninnoksen nanosekunnissa.
Sanottiinko postauksessa, että se on Autiotalo. Mietin itsekin, pystyykö laulusta nappaamaan kuuntelemalla sanat ja kääntämään ne.
Kielinero kuuntelee taustalla soivan laulun sanoja: "Aurinko laskee selkäsi taa..." Kielinero kirjoittaa sanat googleen, saa vastaukseksi Dingo-nimisen bändin biisin "Autiotalo". Kielinero googlaa english lyrics.
Ei tarvitse googlata noinkaan paljoa. Joku jo täällä mainitsikin, että biisin nimi ja esittäjä näkyivät ig-storyssa.
Sori olen jälkijunassa ketjua kahlaamassa. Apua katsokaa mitkä sanat B on nähnyt KUN on googlannut Autiotalon sanat. Niin tutut mutta miksi tää kuulostaa mun shippipäässä K enkkuaksentilla kuin tehty heille. Piggybackit ja kaikki. Tämän jälkeen olen satavarma että Abba oli K:lle.
The sun sets behind your back
it colors your hair with red
and the Eput* sings:"Don't go njet njet
you go or not, you take my heart anyway."There are Andalusia's nights in your eyes
and in the dark I lay my head to your breasts
I don't even dare to breathe aloud
and your scent makes me to lose my consciousChorus:
And hand in hand we walk to deserted house
and it shakes me inside
And this moment will soon drive me to a brain damage
when I share this deserted house with you
and hand in hand we walk to deserted house
and this moment will soon drive me to a brain damageI carry you at my piggyback
you are laughing and your laugh blocks the whole road
and I make a garland of flowers to my hair
I'm a sniffer by breathing youSomeone crazy have invented the eternity
I was one of them resorting to it
you will not come to my piggyback anymore
and the flowers of deserted house will witherChorus:
And hand in hand...Apua!! Jos noiden sanojen sisältö on oikeasti se, mitä Jere ajattelee Bojanista. Jos se höntti ei olekaan ajatellut tässä Bojania, vaan laittanut ihan sattumalta tämän biisin. Eikös tämä postaus lähtenyt alunperin siitä, että jossain keikkapaikalla oli maininta Dingosta. Ja Dingon kappaleista ensimmäisenä tulee varmaan mieleen Autiotalo ihan Bojanista riippumatta. Todistakaa, että olen väärässä.
Siis mitä apuaa tässä on? Oliko Autiotalon sanat noin tuntemattomat monille vai mitä yllättävää niissä on? Rakkauslaulu. Niin kuin Mamma Miakin on, tai se on ehkä ihastuslaulu. Mutta kuitenkin.
Onko kukaan tallentanut sitä Autiotalostorya? Itse en, kun inhoan kappaletta ja en silloin uskonut sen liittyvän siihen Bojanin purppuran väriseen kuvaan. Mutta nyt luulen, että K:lle vain tulivat Autiotalon alun sanat mieleen nähdessään sen, ja se älä mene njet njet, ja halusi vähän ruokkia shippikansaa.
Eikös se loppunut siihen älä mene njet njet :iin.
Tutut on sanat . Sanat vaan saa uuden elämän, jos niitä ajattelee KB tapauksessa ja jos tämä olisi viesti Bojanille. Mitä en oikein usko. Liian monimutkainen kuvio k toteuttamaksi.
Millälailla uuden elämän? En nyt tajua. Se oli aiemmin rakkauslaulu ja se on vieläkin rakkauslaulu. Miten se muuttuu, jos siinä on viittaus Bojanille?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuostakin on vamasti kohta postaus tumblr:ssa K ja puppies vs. B ja puppies.
Tämän B vei kyllä 100-0. Pitäsiköhän taas katsoa se? En tiedä, ei kehtaa, liian intiimiä.
Oliko se muuten alunperin B story? Kaikella kansalleko se jakoi jotain noin kuumaa?
Vierailija kirjoitti:
Varför han är i Sverige?
Varför är han i Sverige?
se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä menossa Tukholmaan (uusin instastoori).
Nähdäänkö Kärtsän ja Lortsun häät?
No ei, kun eihän se Kärtsä ees tajuu ko Loreen koitti sille flirtata.
Se nyt oiski lopullinen viisu draama että K jättäis myrtin ja alkais suhteeseen Loreenin kanssa xD
Älkää edes vitsailko asialla! Voisi koko L jättää pois tästä ketjusta.
t. viisufani
Vierailija kirjoitti:
Tylsä et joka päivä vähätellään ja epäillään Jeren ja Bojanin suhdetta. IHMISsuhdetta. Onko mikään aitoa ja millon mitäkin. Älkää jaksako. Ihanat tyypit löytänyt toisensa ja ystävystyneet. Lämpimiä fiiliksiä jaettu. Rakkautta varmasti myös heidän välillään on. En yhtään epäile. Eikö meillä kaikilla ole ollut tai ole parhaillaan sellaisia ihmissuhteita? Ei tarvi olla aina parisuhteessa tai pariskunta.
Joo. Kävin suihkussa ja vedin henkeä. Se the puppy vidi on vaan niin kertakaikkista kultaa että miten voi ollakaan. Jotenkin hetkeksi toi mahdollisesti gf kanssa tehty kikattelu loi siihen ikävän tahran mutta olet oikeassa, en usko että K ikinä ikinä haluaisi loukata B:tä. Siitä olen satavarma. Peace kaikille. Nimim. Tunteella shippilaivan aalloilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuostakin on vamasti kohta postaus tumblr:ssa K ja puppies vs. B ja puppies.
Tämän B vei kyllä 100-0. Pitäsiköhän taas katsoa se? En tiedä, ei kehtaa, liian intiimiä.
Oliko se muuten alunperin B story? Kaikella kansalleko se jakoi jotain noin kuumaa?
Oli se B:n ja mun mielestä aika epätyypillinen sille. Se oli jotenkin ihan eri tyyppi siinä🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan tajua koko hommasta mitään. Jerellä oli Kaisla- ravintolan keikka Tampereella jossain vaiheessa, pari viikkoa sitten? Ja siellä Dingon nimmarit ja joku kirkkovene jollain lapulla seinässä kiinni. Käärijä oli kuvannut sitä ja omaa silmänpyörittelyänsä. That's all. En tiedä miksi ja mihin tätä porukka on yhdistänyt. Bojaniin tietysti jotenkin mut ... Njääh en tiedä 😅
Vierailija kirjoitti:
Lausutaanko toi Bojanin sukunimi suunnilleen jotenkin näin: sve-tidsjanin? Mmm, ihana.
Se pehmenee lausuttaessa :)
Noin sen itsekkin kuulin. B voisi kyllä tehdä jonkun videon missä opettaisi sanomaan nimensä. Toistelisi vaan nimeään useampaan kertaan ja kyllä minä katsoisin ja kuuntelisin. Bojaninkin se sanoi jossain vähän kuin Bouan tai silleen pehmeästi.
B:n koiravideo hieman outo, mutta jotkut tykkää, äänet liikaa jo