Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
miksi muut sanovat K ja B välit ovat poikki just ne kommentoivat toisensa "are you" kommentin
Kärtsähän just Bojania ajatellen postasi koirastoorin. Hauska, ja ihanan rennolla fiiliksin tehty hupailu.
Ja mikä ihme vedätys? Tärkeä ihmissuhde molemmille kyseessä. Vaikka ei mikään varsinainen 'rakkaustarina' olekaan kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
trollit ja ankeutajat taas vauhissa
Trollit? Realisti minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää, että miten tämä Käärijän koiravideo olisi ilkeilyä Bojanille? Onko Bojan siis kuvannut jonkun koiravideon?
Ei se ollut mun mielestä ilkeilyä, enemmänkin matki Bojania koirien kanssa niinkuin Bojankin matki K:n grillausta ja kalastusta
Vierailija kirjoitti:
Autossa kuuntelin Antti Tuiskun Hyökyaaltoa ja kyllä sopii niin K:hon ja B:hen laulun sanat.
Oijoi. Mun irl juttu, (N/M) jonka takia epäilen jumittuneeni nyt tähän, on kirjoitettu just tuohon biisiin. Ton kappaleen sanat ovat itselleni yhdet ehkä henkilökohtaisimmista biisien sanoista, joita on.
Me siis jo tunnettiin, mutta yhteys oli täysin poikki. Silti tiesin, että juttu jatkuu: ("Mä olen odottanut sua, juuri näin piti tapahtua"), eikä kumpikaan siis ottanut yhteyttä toiseen, vaan tavattiin oudossa paikassa, sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mennään kohti pohjaa:D välit poikki taas osa.5928482
pohjasta aina noustaan vaikka sinne joudutaankin
Laivamme muuttuu välillä sukellusveneeksi, mutta pääsee aina pintaan. Miten niin too soon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki ihana toi K:n koirastoori <3 Jätän lopun tirskumisen huomiotta :D
Tirskuminen vie postauksesta kaiken hohdon. Sehän tarkoittaa sitä, että myös gf tietää mihin tässä viitataan, ikävä olo tästä vain tulee ainakin mulle. Ikäänkuin nauraisi bn postauksille gfn kanssa.
Ikävä kyllä just sama fiilis. Nauravat tyttiksen kanssa kuumimmalle koiranpentuvideolle ikinä jossa prinssi makaa niityllä sydämet silmissään hiljaa voihkien K paita päällään. Okei... taas lähti ajatukset laukalle. Haluaisin ajatella että K on ajatellut Bojania nähdessään nuo pehmolelut ja toteutus on vaan vähän kökkö.
En mitenkään jaksa uskoa et se K joka leveä onnellinen hymy naamallaan puhuu Bojanista ja heidän erityisen läheisistä väleistään lähes joka haastattelussa, jopa erikseen kysymättä, voisi ikinä naureskella B:n videoille. Varmaan vaan B mielessä ja jossain tullut vastaan nuo pehmolelut tai ne on jopa varta vasten hommattu. Ja hihittelijä voi ihan hyvin olla evvk.
No ei varmasti naureskele. Täällä on taas Bojanin puolesta loukkaantuvat jankkaajat ja trollit vauhdissa. Näiden ilmestymisen aina huomaa.
Mahdotonta kyllä saada kn postauksesta mitään myönteistä irti, koska gf mukana. Kyllä tästä päällimmäiseksi jää se fiilis, ettei K juurikaan piittaa bstä. Se Bojanin video on kyllä ihana, mutta oli helmiä sioille, jos ja kun oli klle osoitettu.[/quote]
eli ainoa tilanne, jossa K:n stoorit ja tt:istä saa mitään irti on silloin kun gf ei näy tai kuulu. vaikka häntä ei näy tai kuulu, ei se tarkoita, etteikö häntä olisi olemassa. minä pidin tämän illan tarinasta, oli niin söpö! K selvästi piittaa B:stä YSTÄVÄNÄ, kuten B:kin. B oli tukemassa finaalin jälkeen, eikä se varmasti unohdu. annatte K:sta todella ilkeän kuvan peilaamalla näitä shippausjuttuja todellisuuteen. K:lla on elämä viisujuttujen ulkopuolella, eikä jokaisen somepäivityksen tarvitse olla salaviesti salarakkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan K:n näitä random instastooreja, joissa vain hölmöilee.. Toivon myös, että hänellä olisi jokin yllätysesiintyminen Ruotsissa, vaikka on loman ansainnut
Sama! Ihana tossa kun kolmas pehmokoira on Lyydia 😍
Onko noilla koirien nimillä joku yhteys?
Haluaisin tykätä tästä parallel universe koirakuvastosta mutta tirskuminen lopussa pilaa kaiken. Ihanaa kyllä että koiravideo on noteerattu ja B mielessä...
Kärtsä tuskin on B n koiravideota nähnyt, sehän oli Malediiveilla silloin. Eihån se tiennyt hylkeistäkään mitään. Anteeksi ankeutus. Mutta en kyllä soltikään ymmärrä tota että toisten somematskuun mennään tirskumaan, puolen miljoonan seuraajan tilille. En tekis kaverillekaan noin vaikka ois 50 seuraajaa.
Nyt tarkkuutta arvon laivamatkaajat! Kärtsä nimenomaan näki Balkanin ruusun 1. koirapostauksen (babies sleeping) ja teki siihen pika pikaa perään oman storyn jossa oli hän itse ja Frank photosopattuna Bojan pitämässä Ruby-koiraa sylissä ja miss you. Ja sen jälkeen n puol tuntia niin Bojan upgradasi selkeästi mielissään pentu vidin mikä hothothot ja ääntelyt. Puutarhurit seurasi tätä irl puutarhassa ja olipa se kiva iltapäivä 💚
Hei Puutarhurit. Katsokaapa Kasper Strömmanin instagramista tänpäiväisen postauksen yhteyteen kirjoittamansa kuvateksti 😅
Vierailija kirjoitti:
Hei Puutarhurit. Katsokaapa Kasper Strömmanin instagramista tänpäiväisen postauksen yhteyteen kirjoittamansa kuvateksti 😅
Voisitko kopsata sen tänne? En viitsis lähteä stalkkaamaan strömmania.
Tylsä et joka päivä vähätellään ja epäillään Jeren ja Bojanin suhdetta. IHMISsuhdetta. Onko mikään aitoa ja millon mitäkin. Älkää jaksako. Ihanat tyypit löytänyt toisensa ja ystävystyneet. Lämpimiä fiiliksiä jaettu. Rakkautta varmasti myös heidän välillään on. En yhtään epäile. Eikö meillä kaikilla ole ollut tai ole parhaillaan sellaisia ihmissuhteita? Ei tarvi olla aina parisuhteessa tai pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kaksin käsin perennasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki ihana toi K:n koirastoori <3 Jätän lopun tirskumisen huomiotta :D
Tirskuminen vie postauksesta kaiken hohdon. Sehän tarkoittaa sitä, että myös gf tietää mihin tässä viitataan, ikävä olo tästä vain tulee ainakin mulle. Ikäänkuin nauraisi bn postauksille gfn kanssa.
Ikävä kyllä just sama fiilis. Nauravat tyttiksen kanssa kuumimmalle koiranpentuvideolle ikinä jossa prinssi makaa niityllä sydämet silmissään hiljaa voihkien K paita päällään. Okei... taas lähti ajatukset laukalle. Haluaisin ajatella että K on ajatellut Bojania nähdessään nuo pehmolelut ja toteutus on vaan vähän kökkö.
En mitenkään jaksa uskoa et se K joka leveä onnellinen hymy naamallaan puhuu Bojanista ja heidän erityisen läheisistä väleistään lähes joka haastattelussa, jopa erikseen kysymättä, voisi ikinä naureskella B:n videoille. Varmaan vaan B mielessä ja jossain tullut vastaan nuo pehmolelut tai ne on jopa varta vasten hommattu. Ja hihittelijä voi ihan hyvin olla evvk.
No ei varmasti naurakaan. Miks sellasta tekis?
Vierailija kirjoitti:
Eiks ton myrtti-jankkaajan voisi bannata??
Etkö tajua, ettei anonyymiltä palstalta voi ketään bannata? Se yksilöiminen menee ip-osoitteen mukaan ja siihen saa aina uuden, kun köäynnistää nettinsä uudestaan. Puhelimella voi käydä lentotilassa jne. Taas olet uusi kävijä.
'Sydämet silmissään hiljaa voihkien' ... ? Kamoon nyt taas.
LadySLO :) kirjoitti:
Olen yllättynyt, ettei kukaan analysoi tyttöä, jonka kanssa Bojan tanssii aiemmin tänään jakamassani videossa. :D :D :D
Kohta varmaan kerrot, että se olit sinä.
Vierailija kirjoitti:
'Sydämet silmissään hiljaa voihkien' ... ? Kamoon nyt taas.
Kiitos, nauroin ääneen tälle 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mennään kohti pohjaa:D välit poikki taas osa.5928482
pohjasta aina noustaan vaikka sinne joudutaankin
Ellei olla Titanin kyydissä...
Tämä laiva nousee aina ylös, vaikka se olisi törmännyt maailman suurimpaan jäävuoreen.
Sori nyt vaan mutta toi video ei liity mitenkään Bojaniin xD Kärtsä tuskin miettii niin syvällisesti että nytpä teen tietyille shippaajille semmosen ja tämmösen videon minkä etäisesti voisi yhdistää B'hen..