Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ai hitto mulle tuli vasta noista äskeisista Tavastia jutuista mieleen että tosiaan mäkin olin siellä ja kuvasin sen jälkimmäisen CArpe Diemin, menin katsomaan niitä videoita ja mitä hittoa, oon lopettanut kuvaamisen ennen niitä lopun halailuja, vain pari pientä lyhyttä pätkää, onneksi niissä näkyy kunnon halaukset. En ollut kauheen lähellä mutta yllättävän hyvin sai zoomattua. Mä en ole tähån asti muistanut, että mulla on noita videoita, kertonee siitä että koko Tavastia tuntui unelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki ihana toi K:n koirastoori <3 Jätän lopun tirskumisen huomiotta :D
Tirskuminen vie postauksesta kaiken hohdon. Sehän tarkoittaa sitä, että myös gf tietää mihin tässä viitataan, ikävä olo tästä vain tulee ainakin mulle. Ikäänkuin nauraisi bn postauksille gfn kanssa.
Juuri näin, ja varmaankin nauravatkin. Sanoin tässä ketjussa näin jo silloin malediivipostausten (kaipailut yms) aikaan, mutta mut lytattiin silloin. Uskokaa vaan, ihan tietoisesti yhdessä noita tekevät.
Tämä kn koirapostaus vei kyllä kaiken uskon siihen, että k puolelta olisi mitään erityistä tunnetta b suuntaan. Tosi inhottava fiilis jää tästä. Juokse Bojan ja lujaa! Onneksi b varmaan itsekin tajuaa, kun näkee tuon stoorin.
Tää on tuntunu vedätykseltä jo malediiveilta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ne liity mitenkään toisiinsa muuta kun ihmisten toiveikkaassa mielikuvituksessa. Ei noita instastooreja tehdä merkiksi Bojanille, kun hälle on suora linja auki puhelimessa, jos kiinnostaa ottaa yhteyksiä.Shippaajat nyt vaan näkee kaikkialla merkityksiä ja "yhteistyötä."
Ihan basic höpötystä tuo oli.
Nih. Mitäs oikein muuten teet täällä shippaajien fiilistelyketjussa, jossa tällä hetkellä 1300 sivua just tämmöistä ylianalysointia ja villejä shippauslasit päällä kirjoitettuja teorioita? Ei kai täällä kukaan ihan 100% faktalinjalla ole ja ihan omasta tahdostaan vielä.
Mikäs palstapoliisi sinä olet? Kyllä täällä saa esittää realistisiakin näkemyksiä, ei kaikki shippaajat näe merkityksiä ja salaisia viestejä joka paikassa. Shippaaminen ei tarkoita psykoottista kohkaamista!
Eri
Hassua että jaksat kuitenkin haukkua muita palstailijoita psykoottisiksi useampaan kertaan. Muista lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirskuminen vie postauksesta kaiken hohdon. Sehän tarkoittaa sitä, että myös gf tietää mihin tässä viitataan, ikävä olo tästä vain tulee ainakin mulle. Ikäänkuin nauraisi bn postauksille gfn kanssa.
Ikävä kyllä just sama fiilis. Nauravat tyttiksen kanssa kuumimmalle koiranpentuvideolle ikinä jossa prinssi makaa niityllä sydämet silmissään hiljaa voihkien K paita päällään. Okei... taas lähti ajatukset laukalle. Haluaisin ajatella että K on ajatellut Bojania nähdessään nuo pehmolelut ja toteutus on vaan vähän kökkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, ja varmaankin nauravatkin. Sanoin tässä ketjussa näin jo silloin malediivipostausten (kaipailut yms) aikaan, mutta mut lytattiin silloin. Uskokaa vaan, ihan tietoisesti yhdessä noita tekevät.
Tämä kn koirapostaus vei kyllä kaiken uskon siihen, että k puolelta olisi mitään erityistä tunnetta b suuntaan. Tosi inhottava fiilis jää tästä. Juokse Bojan ja lujaa! Onneksi b varmaan itsekin tajuaa, kun näkee tuon stoorin.
No voi herrasjestas nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihan oikeesti, nyt valoja päälle taas. Älä tuu tänne loukkaantumaan B:n puolesta, kun siihen ei ole mitään perusteita.
Arvasin tuon reaktion. Fiilistelyketju tämä kuitenkin on eikä kaikki fiilikset ole kivoja.
Taas mennään kohti pohjaa:D välit poikki taas osa.5928482
trollit ja ankeutajat taas vauhissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä just sama fiilis. Nauravat tyttiksen kanssa kuumimmalle koiranpentuvideolle ikinä jossa prinssi makaa niityllä sydämet silmissään hiljaa voihkien K paita päällään. Okei... taas lähti ajatukset laukalle. Haluaisin ajatella että K on ajatellut Bojania nähdessään nuo pehmolelut ja toteutus on vaan vähän kökkö.
En mitenkään jaksa uskoa et se K joka leveä onnellinen hymy naamallaan puhuu Bojanista ja heidän erityisen läheisistä väleistään lähes joka haastattelussa, jopa erikseen kysymättä, voisi ikinä naureskella B:n videoille. Varmaan vaan B mielessä ja jossain tullut vastaan nuo pehmolelut tai ne on jopa varta vasten hommattu. Ja hihittelijä voi ihan hyvin olla evvk.
Vierailija kirjoitti:
pohjasta aina noustaan vaikka sinne joudutaankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pohjasta aina noustaan vaikka sinne joudutaankin
Ellei olla Titanin kyydissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta kyllä saada kn postauksesta mitään myönteistä irti, koska gf mukana. Kyllä tästä päällimmäiseksi jää se fiilis, ettei K juurikaan piittaa bstä. Se Bojanin video on kyllä ihana, mutta oli helmiä sioille, jos ja kun oli klle osoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihan oikeesti, nyt valoja päälle taas. Älä tuu tänne loukkaantumaan B:n puolesta, kun siihen ei ole mitään perusteita.
Arvasin tuon reaktion. Fiilistelyketju tämä kuitenkin on eikä kaikki fiilikset ole kivoja.
Tää ketju ei tarvitse tuollaisia reaktioita. Jos oot tuon luokan lumihiutale ni parempi vaan leikkiä barbeilla.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
I'm surprised no one is analyzing the girl Bojan dances with in the video I shared earlier today.
:D :D :D
Isn't that a photographer?
Haha, yes, can't he be both? :)
(I'm not serious but it's still funny how the girl in the car was a potential gf but not this one)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään jaksa uskoa et se K joka leveä onnellinen hymy naamallaan puhuu Bojanista ja heidän erityisen läheisistä väleistään lähes joka haastattelussa, jopa erikseen kysymättä, voisi ikinä naureskella B:n videoille. Varmaan vaan B mielessä ja jossain tullut vastaan nuo pehmolelut tai ne on jopa varta vasten hommattu. Ja hihittelijä voi ihan hyvin olla evvk.
Toivotaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"jennabageberg" Instastooreissa näkyy vielä Kärtzää. Tuossa "Stadi ja kesäilta" stoorissa muutama bööna selvästi kytiksellä komeaan kesäpaita- K:n.....
siellähän se tyttis ihan yksinään seisoo, näyttää että juttelee kahdelle muulle mut kun katon uudestaan nii seisoo kyl kauempana takana
Taidat katsoa väärää naista.. Tyttis juttelee tuossa samalle valkopaitamiehelle joka oli jo Bessin pöydässä vieressä sekä tummaponinhäntäiselle naiselle. (Joukkio on vähän kauempana Kärtsästä)
Ja pitää samalla silmällä tuota minimekkobrunettea, joka intoilee päästä juttelemaan Kärden seuraan..
Voiko joku selittää, että miten tämä Käärijän koiravideo olisi ilkeilyä Bojanille? Onko Bojan siis kuvannut jonkun koiravideon?
LadySLO :) kirjoitti:
Olen yllättynyt, ettei kukaan analysoi tyttöä, jonka kanssa Bojan tanssii aiemmin tänään jakamassani videossa. :D :D :D
There are too many messages, some single posts and links get buried fast. Haven't seen that video either.
Se on taas tätä palstan pessimismiä ajatella pahaa noista koira videoista.Katotaan vaan niin muut alustat rakastaa noita ja niin minäkin.
siellähän se tyttis ihan yksinään seisoo, näyttää että juttelee kahdelle muulle mut kun katon uudestaan nii seisoo kyl kauempana takana