Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ne liity mitenkään toisiinsa muuta kun ihmisten toiveikkaassa mielikuvituksessa. Ei noita instastooreja tehdä merkiksi Bojanille, kun hälle on suora linja auki puhelimessa, jos kiinnostaa ottaa yhteyksiä.Shippaajat nyt vaan näkee kaikkialla merkityksiä ja "yhteistyötä."
Ihan basic höpötystä tuo oli.
kylläpäs, ihan tietoisesti härnää meitä!
Jaa kuka muka? Mua ei yhtään häirinny nuo stoorit, mut en kyllä nähny niissä sen suurempaa pointtia.
Luulen kuitenkin, että suurin osa Käärijän faneista on ns. normifaneja, eikä shippaajia.Nää fanit ei ehkä oo seurannu muita kuin Käärijää euroviisujen jälkeen, käy keikalla jos mahdollista ja that's it. On pikkasen suuremmat kuviot K:llä, kuin miettiä miten tietylle osalle fanikuntaa sais materiaalia tuotettua kuvitelmien tueksi.
Kuten saimme havaita mm. Frankinpumppausvideosta tiktokissa 🤔🤔🤔
Eri asia.Siinä ei tarvinnu hakemalla hakea "yhteistyötä." Se oli selvästi nähtävissä¨kun nyt oikeastikin olivat samassa paikassa samaan aikaan.Ja ilmeisesti omaavat kaksimielisen huumorin myös.
Vähän nyt kuitenkin mietitty miten tietylle osalle fanikuntaa sais materiaalia tuotettua kuvitelmien tueksi, eikö?
No empä usko.Hetken mielijohteesta kyhätty jotaki. Ei Kärtsä niin paljon suunnittele noita postauksiaan.
Vierailija kirjoitti:
"jennabageberg" Instastooreissa näkyy vielä Kärtzää. Tuossa "Stadi ja kesäilta" stoorissa muutama bööna selvästi kytiksellä komeaan kesäpaita- K:n.....
Tää siis eilisen Bess keikan jatkotunnelmilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan K:n näitä random instastooreja, joissa vain hölmöilee.. Toivon myös, että hänellä olisi jokin yllätysesiintyminen Ruotsissa, vaikka on loman ansainnut
Sama! Ihana tossa kun kolmas pehmokoira on Lyydia 😍
Onko noilla koirien nimillä joku yhteys?
Haluaisin tykätä tästä parallel universe koirakuvastosta mutta tirskuminen lopussa pilaa kaiken. Ihanaa kyllä että koiravideo on noteerattu ja B mielessä...
En näe yhteyttä. Mua vaan nauratti kun ne nimet on Mark, John ja Lyydia oikein suomalaisesti äännettynä. Mua ei kyllä yhtään haittaa, että videon kuvaajaa naurattaa. Ketä ei naurattaisi se vuh vuh -haukunta 😉
Vierailija kirjoitti:
Jotenki ihana toi K:n koirastoori <3 Jätän lopun tirskumisen huomiotta :D
Tirskuminen vie postauksesta kaiken hohdon. Sehän tarkoittaa sitä, että myös gf tietää mihin tässä viitataan, ikävä olo tästä vain tulee ainakin mulle. Ikäänkuin nauraisi bn postauksille gfn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan K:n näitä random instastooreja, joissa vain hölmöilee.. Toivon myös, että hänellä olisi jokin yllätysesiintyminen Ruotsissa, vaikka on loman ansainnut
Sama! Ihana tossa kun kolmas pehmokoira on Lyydia 😍
Onko noilla koirien nimillä joku yhteys?
Haluaisin tykätä tästä parallel universe koirakuvastosta mutta tirskuminen lopussa pilaa kaiken. Ihanaa kyllä että koiravideo on noteerattu ja B mielessä...
Kärtsä tuskin on B n koiravideota nähnyt, sehän oli Malediiveilla silloin. Eihån se tiennyt hylkeistäkään mitään. Anteeksi ankeutus. Mutta en kyllä soltikään ymmärrä tota että toisten somematskuun mennään tirskumaan, puolen miljoonan seuraajan tilille. En tekis kaverillekaan noin vaikka ois 50 seuraajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on myös Marco Mengonin ykkösseuraaja instassa.
Toi Marco on ihan järkyttävän hyvän näköinen. Tykkäsin viisuissa kolmesta kappaleesta finaalissa katsomalla vain ne klipit; Luke Black, Marco ja sitten tietenkin Kärtsä. Due Vite on mun soittolistalla.
Mitä tarkoittaa ykkösseuraaja?Minäkään en tiedä, että mitä tarkoittaa ykkösseuraaja.
Mä oon Tommy Johanssonin (Sabatonin kitaristi) ykkösseuraaja ja mun mielestä se tarkoittaa vaan sitä että oon yksi niistä, jotka kommentoi eniten hänen postauksia, laittaa tykkäyksiä jne. Hän laittaa myös faneille tykkäyksiä ja sydämiä takasin.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo analysoitu Tavastian halaus CD: n jälkeen? Aloite halaukseen tulee J:ltä, B taputtelee selkään mikä yksiselitteisesti aina tulkitaan niin että on epämukavaa/kiusallista/haluaa irti. Miksi B taputtaa selkään ja haluaa irti?
Mä kommentoin silloin tuoreeltaan, että taas Bojan taputtelee. Mutta se oli sen ekan Carpe Diemin jälkeen. Niitä esityksiähän on kaksi.
Siinä jälkimmäisessä on jo paaaaljon läheisemmät tunnelmat loppuhalauksessakin, se "melkein suutelevat" -kuva on saatu otettua, kun he sillai ihanasti pysähtyvät irtautuessaan katsomaan toisiaan syvälle silmiin.
Siinä oli tunnetta siinä halauksessa, ahh!
Ja se kuuma kitaransoittokohtaus ja Rrrrr rata ta ta ta on ekan keikan Carpe Diemistä, siinä ei ainakaan itselläni paljoa paina, oliko halauksessa selkään taputtelua vai ei, sen jälkeen.
Ja siis itse tulkitsin asiaa niin, että Bojan koitti pitää brother-kuviota näkyvillä ulkopuolisille (eli yleisölle), kyllä se tietää, että K tietää, miten paljon hän tästä pitää. Ei sitä tarvitse Tavastian rock-lavalla erikseen muistaa todistaa :) Kun sitä todistelua heidän välisestä kemiastaan siellä kyllä riitti!
Siinä pitemmässä halauksessa kakkoskeikan CD:n jälkeen Bojan pitelee vain Jereä, mutta kyllä vielä myöskin taputtelee, mutta ottaa sitten Jereä kiinni ylempää, tämän päänkin halaukseensa, ja siinä ei taputtele enää vaan pitelee... 🤩 hoijjakkaa 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirskuminen vie postauksesta kaiken hohdon. Sehän tarkoittaa sitä, että myös gf tietää mihin tässä viitataan, ikävä olo tästä vain tulee ainakin mulle. Ikäänkuin nauraisi bn postauksille gfn kanssa.
Juuri näin, ja varmaankin nauravatkin. Sanoin tässä ketjussa näin jo silloin malediivipostausten (kaipailut yms) aikaan, mutta mut lytattiin silloin. Uskokaa vaan, ihan tietoisesti yhdessä noita tekevät.
Uusimmalla videolla kihertelee uusi manageri EVVK. Tää on sen uusi duuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihan oikeesti, nyt valoja päälle taas. Älä tuu tänne loukkaantumaan B:n puolesta, kun siihen ei ole mitään perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Uusimmalla videolla kihertelee uusi manageri EVVK. Tää on sen uusi duuni.
Jos tuo on evvkn kuvaama, sen pitäs saada potkut. Ei noin töitä hoideta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gf varmasti skannaa tätäkin palstaa ja ottanu idean siitä "uuh aah Bojan ja koiranpennut" -kelailusta
Olen yllättynyt, ettei kukaan analysoi tyttöä, jonka kanssa Bojan tanssii aiemmin tänään jakamassani videossa. :D :D :D
En rehellisesti usko mihinkään suunnitelmalliseen sometuotantoon ja faneille naureskeluun. Eiköhän toi nyt vaan oo tullu jostain mieleen ja päättänyt toteuttaa liikoja miettimättä (hehe, tai ehkä alitajunta teki kepposet). Noin yleisesti varmaan julkisuuden henkilönä vaikea postata mitään kun kaikki aina tulkitaan suurennuslasin kanssa.
LadySLO :) kirjoitti:
Olen yllättynyt, ettei kukaan analysoi tyttöä, jonka kanssa Bojan tanssii aiemmin tänään jakamassani videossa. :D :D :D
Eikö se oo joku valokuvaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, ja varmaankin nauravatkin. Sanoin tässä ketjussa näin jo silloin malediivipostausten (kaipailut yms) aikaan, mutta mut lytattiin silloin. Uskokaa vaan, ihan tietoisesti yhdessä noita tekevät.
Tämä kn koirapostaus vei kyllä kaiken uskon siihen, että k puolelta olisi mitään erityistä tunnetta b suuntaan. Tosi inhottava fiilis jää tästä. Juokse Bojan ja lujaa! Onneksi b varmaan itsekin tajuaa, kun näkee tuon stoorin.
Tänään ollut itse aika syvissä vesissä
Kuunnellut lempi artistia Yatraa ja aloin miettimään tämän laulun sanoja. Tämä biisi on itselle tärkeä , koska minä ja puoliso olimme pitkään etäsuhteessa.Hän Kolumbialainen ja minä Suomessa puoliksi Kolumbialainen. Me saimme toisemme kuitenkin lopulta. Tämä biisi kertoo juuri siitä kaipauksesta mutta periksi ei anneta kun sen suuren rakkauden kokee. B ja K älkää antako periksi ikinä tai kukaan muukaan.
Tiedän että palstapoliisit eivät tykkää lukea omista kokemuksista tai laulujen sanoja,mutta hypätkää yli.Haluan laittaa englanninkieliset sanat kaikille ,jotka eivät kieltä ymmärrä. Ja te kaikki ketkä tunnistaa minut tästä 🌹
HOW I LOOK AT YOU
I cannot find the words
to tell you how much I love you.
I don't know how to explain to you
how you make me feel
as if it were (still) summer
and winter does not exist
to separate everything.
And (my) life is changed with that smile
(when) you looked here.
And I still don't know how to realize
that the person who loves me isn't you
Oh, how I look at you,
at those eyes that left me in January.
Knowing that they aren't mine is killing me.
Destiny does not want us to watch it happen.
Oh, how do I tell you that I don't want
for this love to be temporary,
for there suddenly to be a day where I'm waiting for you.
Destiny doesn't have to matter to us...
I don't know how to be myself
if you're not by my side.
These months will be (very) long
if you're not here with me.
And with that unforgettable smile,
you showed up and I saw you immediately, but I can't (exist)
if the person who loves me isn't you.
Oh, how I look at you,
at those eyes that left me in January.
Knowing they aren't mine is killing me.
Destiny does not want us to watch it happen.
Oh, and how do I tell you
that I don't want for this love to be temporary,
for there suddenly to be a day where I'm waiting for you.
Destiny doesn't have to matter to us.
And how do I forget you --
when life taught me that you will go first?
The distance doesn't matter to me, I love you!
But in the end I know that you'll be by my side.
I'll wait for you!!
When your love is true, time doesn't even exist.
And I promise that this is not the end of (our) story.
Destiny doesn't want us to separate from each other.
How I look at you...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ne liity mitenkään toisiinsa muuta kun ihmisten toiveikkaassa mielikuvituksessa. Ei noita instastooreja tehdä merkiksi Bojanille, kun hälle on suora linja auki puhelimessa, jos kiinnostaa ottaa yhteyksiä.Shippaajat nyt vaan näkee kaikkialla merkityksiä ja "yhteistyötä."
Ihan basic höpötystä tuo oli.
Nih. Mitäs oikein muuten teet täällä shippaajien fiilistelyketjussa, jossa tällä hetkellä 1300 sivua just tämmöistä ylianalysointia ja villejä shippauslasit päällä kirjoitettuja teorioita? Ei kai täällä kukaan ihan 100% faktalinjalla ole ja ihan omasta tahdostaan vielä.
Mikäs palstapoliisi sinä olet? Kyllä täällä saa esittää realistisiakin näkemyksiä, ei kaikki shippaajat näe merkityksiä ja salaisia viestejä joka paikassa. Shippaaminen ei tarkoita psykoottista kohkaamista!
Eri
Näiden superloukkaantuja ankeuttajien on pakko olla trolleja, jotka on keksiny uuden taktiikan ärsyttää ihmisiä.
"jennabageberg" Instastooreissa näkyy vielä Kärtzää. Tuossa "Stadi ja kesäilta" stoorissa muutama bööna selvästi kytiksellä komeaan kesäpaita- K:n.....