Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kyllä tuostakin on vamasti kohta postaus tumblr:ssa K ja puppies vs. B ja puppies.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ne liity mitenkään toisiinsa muuta kun ihmisten toiveikkaassa mielikuvituksessa. Ei noita instastooreja tehdä merkiksi Bojanille, kun hälle on suora linja auki puhelimessa, jos kiinnostaa ottaa yhteyksiä.Shippaajat nyt vaan näkee kaikkialla merkityksiä ja "yhteistyötä."
Ihan basic höpötystä tuo oli.
kylläpäs, ihan tietoisesti härnää meitä!
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ne liity mitenkään toisiinsa muuta kun ihmisten toiveikkaassa mielikuvituksessa. Ei noita instastooreja tehdä merkiksi Bojanille, kun hälle on suora linja auki puhelimessa, jos kiinnostaa ottaa yhteyksiä.Shippaajat nyt vaan näkee kaikkialla merkityksiä ja "yhteistyötä."
Nih. Mitäs oikein muuten teet täällä shippaajien fiilistelyketjussa, jossa tällä hetkellä 1300 sivua just tämmöistä ylianalysointia ja villejä shippauslasit päällä kirjoitettuja teorioita? Ei kai täällä kukaan ihan 100% faktalinjalla ole ja ihan omasta tahdostaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina meuhkataan ja ihmetellään miksi Käärijän tyttöystävä on kaikkialla sen mukana. Eikös nyt yksinkertaisin selitys ole, että he ovat rakastuneita, toistensa parhaita kavereita ja haluavat viettää aikaa yhdessä. Vaikka täällä sitä ei haluta uskoa, niin tyttöystävä on mukana koska he molemmat niin haluavat.
Toki täällä voidaan yrittää keksiä vaikka mitä omituisia syitä sille että he viettävät aikaa yhdessä, mutta suurin osa varmaan ymmärtää, että nämä spekuloinnit syntyvät siitä harmistumisesta, että täällä kirjoittavien ihmisten mielestä Käärijä ei toimi kuten he fantasioissaan toivovat.
Mulle tuli vaan mieleen tästä et ollappa Myrtti 🤗 Jere ois rakastunut ja itse ois häneen ... ou vauuuu ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no tämä
Rakastan K:n näitä random instastooreja, joissa vain hölmöilee.. Toivon myös, että hänellä olisi jokin yllätysesiintyminen Ruotsissa, vaikka on loman ansainnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kuka muka? Mua ei yhtään häirinny nuo stoorit, mut en kyllä nähny niissä sen suurempaa pointtia.
Luulen kuitenkin, että suurin osa Käärijän faneista on ns. normifaneja, eikä shippaajia.Nää fanit ei ehkä oo seurannu muita kuin Käärijää euroviisujen jälkeen, käy keikalla jos mahdollista ja that's it. On pikkasen suuremmat kuviot K:llä, kuin miettiä miten tietylle osalle fanikuntaa sais materiaalia tuotettua kuvitelmien tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ilmiselvä toi lelukoira/koiranpentujuttu 🤭
ilmiselvä millä tavalla?
Just kun Bojanin koirastoryt
T. EriEi se saa Bojania mielestään ollenkaan!
Muistelee miten Bojan näykki vitsillä sormiansa Madridin yössä, tuijotti villisti silmiin ja nauroi ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kuka muka? Mua ei yhtään häirinny nuo stoorit, mut en kyllä nähny niissä sen suurempaa pointtia.
Luulen kuitenkin, että suurin osa Käärijän faneista on ns. normifaneja, eikä shippaajia.Nää fanit ei ehkä oo seurannu muita kuin Käärijää euroviisujen jälkeen, käy keikalla jos mahdollista ja that's it. On pikkasen suuremmat kuviot K:llä, kuin miettiä miten tietylle osalle fanikuntaa sais materiaalia tuotettua kuvitelmien tueksi.
Kuten saimme havaita mm. Frankinpumppausvideosta tiktokissa 🤔🤔🤔
Nih. Mitäs oikein muuten teet täällä shippaajien fiilistelyketjussa, jossa tällä hetkellä 1300 sivua just tämmöistä ylianalysointia ja villejä shippauslasit päällä kirjoitettuja teorioita? Ei kai täällä kukaan ihan 100% faktalinjalla ole ja ihan omasta tahdostaan vielä.[/quote]
Täällä on myös fiilistelijöitä joita ärsyttää tuo gf:n mollaaminen, vähättely, mustamaalaaminen yms. Tästä saattaa syntyä vastareaktio, jota olemme nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TE jutusta referaatti: "joudun käsittelemään tätä pitkään", "mukana on tullut myös todella ahdistavia asioita, tämä ei ole mikään leikki, ihmiset tietää missä asun" "Uuden asunnon sijainti tulee pysymään salassa" " valtava julkisuusmylläkkö saa oolon ontoksi" " tuntuu että olen avaruusolio jota riepotellaan" " julkisuudesta haaveilevalle sanoisin ovatko aivan varmoja" "ei voi painaa jarrua, nyt on baana auki" " viiden vuoden päästä malediiveille makoilemaan"
Ei sanaakaan B:stä
Oliko haastattelu sen tyyppinen, että olisi voinut tulla b puheeksi.
Luin jutun, ja kyl se oli ihan bisnesnäkökulmasta tehty juttu (lukuun ottamatta täällä jo referoituja Käärijän kuvauksia julkisuuden kiroista). Haastateltu myös levy-yhtiön Idaa, Muusikkojen liiton viestintäpäällikköä ja jotain tyyppiä Aktiasta.
Ja lopuksi viittaus viisivuotissuunnitelmaan, jonka jälkeen on tavoitteena vetäytyä Malediiveille pötköttelemään.
En oo antamassa Kärtsylle neuvoja miten hoitaa peeärrää, mut jotenkin tuntuu et kannattaisiko tosta 5-vuotisuunnitelmasta puhua joka haastattelussa, fanit kuitenkin usein haluaa sitoutua artistiin pidemmäksi aikaa, eikä niin että muutama vuosi manit pois ja sitten pötköttelemään. Mut toi nyt selvästi on Kärtsyllä mielen päällä, kun tuo sitä esiin monessa haastattelussa. Ehkä auttaa jaksamaan pyöritystä, kun miettii ettei tuu kestämään ikuisesti, vaan on melko lyhyen aikavälin suunnitelmat "eläköitymiseen".
Tossa TE:n haastattelussa Jere ei sanonut Malediiveista mitään. Se tuntui olevan toimittajan oma loppukaneetti jutulle. Eli artikkeli loppuu näin:
"Kahilainen toivoo, että Käärijän kansainvälinen suosio osaltaan näyttäisi päättäjille suomalaisen musiikin mahdollisuudet vientituotteena ja kasvualana.
Pöyhöseltä itseltään ei ole taloudellisen tulevaisuuden haaveista puutetta. Viiden vuoden kuluttua hän näkee itsensä Malediiveilla makoilemassa. Mutta sitä ennen on vielä monta keikkalavaa valloitettavana."
Eli vain toimittajan sanoja, en usko, että Jere toisteli tätä enää.
Vierailija kirjoitti:
Aloin seuraamaan Norjan Alessandraa viisujen aikaan ja tykkään paljon hänen insta stooreistaan.Söpöstelee söpön poikakaverin kaa ja semmoista ihanaa nuorta rakkautta.Paljon myös kommunikoi fanien kanssa ja on kaikesta niin innoissaan.Ihanan oloinen tyttö
Jos en haluaisi B:tä K:lle niin voi kun löytäisi itselleen B tuollaisen tytön.
Mun mielestä tuo Alessandra ei ole kyllå millåän lailla herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan K:n näitä random instastooreja, joissa vain hölmöilee.. Toivon myös, että hänellä olisi jokin yllätysesiintyminen Ruotsissa, vaikka on loman ansainnut
Sama! Ihana tossa kun kolmas pehmokoira on Lyydia 😍
Vierailija kirjoitti:
Nih. Mitäs oikein muuten teet täällä shippaajien fiilistelyketjussa, jossa tällä hetkellä 1300 sivua just tämmöistä ylianalysointia ja villejä shippauslasit päällä kirjoitettuja teorioita? Ei kai täällä kukaan ihan 100% faktalinjalla ole ja ihan omasta tahdostaan vielä.
Täällä on myös fiilistelijöitä joita ärsyttää tuo gf:n mollaaminen, vähättely, mustamaalaaminen yms. Tästä saattaa syntyä vastareaktio, jota olemme nähneet.
Ja tähän vastareaktioon kuuluu myös se, että pakko vängätä vastaan jos joidenkin palstaajien mielestä Käärijän koirastoryt muistuttaa kovasti Bojanin vastaavia? Mitäs tekemistä tällä on gf kanssa jota ei edes mainittu tässä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia.Siinä ei tarvinnu hakemalla hakea "yhteistyötä." Se oli selvästi nähtävissä¨kun nyt oikeastikin olivat samassa paikassa samaan aikaan.Ja ilmeisesti omaavat kaksimielisen huumorin myös.
Vierailija kirjoitti:
Mä väittäisin että shippaajat ja mollaajat ovat eri tyyppejä. Trollit huomaa että mollaamalla saa huomiota. Itse ainakin toivoisin että gf jätettäisiin huomiotta ja kommentoimatta täällä kokonaan, ja että keskityttäisiin itse asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia.Siinä ei tarvinnu hakemalla hakea "yhteistyötä." Se oli selvästi nähtävissä¨kun nyt oikeastikin olivat samassa paikassa samaan aikaan.Ja ilmeisesti omaavat kaksimielisen huumorin myös.
Vähän nyt kuitenkin mietitty miten tietylle osalle fanikuntaa sais materiaalia tuotettua kuvitelmien tueksi, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Ihana tossa kun kolmas pehmokoira on Lyydia 😍
Onko noilla koirien nimillä joku yhteys?
Haluaisin tykätä tästä parallel universe koirakuvastosta mutta tirskuminen lopussa pilaa kaiken. Ihanaa kyllä että koiravideo on noteerattu ja B mielessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt kuitenkin mietitty miten tietylle osalle fanikuntaa sais materiaalia tuotettua kuvitelmien tueksi, eikö?
Ehkä sitten, jos ois itse kuvannut, eikä tyttis ois ollu äänessä.
Kärtsän tyttöystävä näyttää oikein kauniilta tytöltä ja varmasti on mukava ja tulee K:n kanssa hyvin juttuun. Ei ne muuten hengaisi yhdessä joka paikassa. Ehkä K nyt vain tykkää olla kylki kyljessä koko ajan, jotkut nyt vaan on sellaisia.