Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25861/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä liimaan itseni Jereen kiinni sitten kun hänet itselleni saan, ihan kuten tän hetkinen gf tuntuu tehneen. Ilman mua ei poistu mihinkään eikä tee mitään, mä pidän omastani kiinni kaksin käsin.

kuulostaa ahdistavalta

Vierailija
25862/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sen täytyy roikkua joka ainoassa tilaisuudessa, kun ei edes näytä viihtyvän. Kohta Kärtsääkin vältellään, kun ilonpilaaja kulkee mukana.

Kyllä se pysäytyskuvassa hymyilee kämmenensä alla, joten näyttää viihtyvän

Alussa hymyilee hetken, lopussa on tylsistyneen näköinen. Kokoajan yrittää itseään peitellä käsillään. Mikä tämä tilaisuus edes oli? Mietin vaan että miksi on mukana?

Jos tarkoitus on pysyä piilossa niin eihän silloin noin toimita. Itse en missään nimessä kulkisi mukana, tuskin edes vaikka toinen vaatisi.

Minusta se ei ole hymy. Sillä on vain hyvin leveä suu. Ehkä pidättelee haukotusta. Eikä mitään kontaktia keneenkään. Hän vain vahtii. Vesipulloja.

Ei pysäytyskuvissakaan hymynhäivää, Kärtsäähän se kyttää, ettei vaan halaa bessiäkään liian kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25863/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi J vähän l-riipp., kun aina nuohotaan siamilaisina kaksosina

Vierailija
25864/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtxX4S_N7Kl/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA== Tässä klipissä K onnittelee Bessiä (4/10 video) On se hotttt

Onkos tolla videolla kyllästyneen näköinen platinakin pöydän ääressä?

On kyllä ja perus ilme myös

Onhan se Eve nyt paljon ilmeikkäämmän ja iloisemman näköinen kuin tää pääplatku. Ettei nyt ihan niin kaksoset ookkaan.

JA Evellä on oma identiteetti, työ ja elämä. Sellainen pitää kumppani olla eikä mikään tukahduttava kuristajaviikuna ilman omaa elämää.

Platku-liisa on lastenvahti. Tai oli. Nyt täysipäiväisesti Jeren kuristajaköynnös.

Onks nää sun kommentit sun mielestä asiallisia? Sanoisitko Jerellä tai tyttöystävälle näin kasvokkain? Myrkytät itse ilmapiiriä täällä tolla läyhäämiselläsi.

Vierailija
25865/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupes naurattaa toi et pussy-videolla Jere sanos Gregorille, et ja sulle en antas ku rahasta 🤭😂 Gregor-parka. Luultavasti tosin ois jo alkanut kaivelemaan kuvetta ....

Videon lopussa homma menee siihen et Bojan pyytää sitä lopettaa kuvaamisen ... ku aletaan puhuu kuka on pussymagnet ja seksikäs ja ties mitä.

Vierailija
25866/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtxX4S_N7Kl/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA== Tässä klipissä K onnittelee Bessiä (4/10 video) On se hotttt

Onhan se Eve nyt paljon ilmeikkäämmän ja iloisemman näköinen kuin tää pääplatku. Ettei nyt ihan niin kaksoset ookkaan.

JA Evellä on oma identiteetti, työ ja elämä. Sellainen pitää kumppani olla eikä mikään tukahduttava kuristajaviikuna ilman omaa elämää.

Platku-liisa on lastenvahti. Tai oli. Nyt täysipäiväisesti Jeren kuristajaköynnös.

Onks nää sun kommentit sun mielestä asiallisia? Sanoisitko Jerellä tai tyttöystävälle näin kasvokkain? Myrkytät itse ilmapiiriä täällä tolla läyhäämiselläsi.

Kommentit monikossa? Mistä tiedät miten paljon asiattomia kommentteja olen kylvänyt tänne? Vai oliko tää ihan ainut? Ja kyllä, voisin sanoa et olit sitten ennen lastenvahti mut nyt vahdit ukkoasi.

Vierailija
25867/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oraakkeli näkee parisuhteen olevan hataralla pohjalla

Vierailija
25868/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sen täytyy roikkua joka ainoassa tilaisuudessa, kun ei edes näytä viihtyvän. Kohta Kärtsääkin vältellään, kun ilonpilaaja kulkee mukana.

Kyllä se pysäytyskuvassa hymyilee kämmenensä alla, joten näyttää viihtyvän

Alussa hymyilee hetken, lopussa on tylsistyneen näköinen. Kokoajan yrittää itseään peitellä käsillään. Mikä tämä tilaisuus edes oli? Mietin vaan että miksi on mukana?

Jos tarkoitus on pysyä piilossa niin eihän silloin noin toimita. Itse en missään nimessä kulkisi mukana, tuskin edes vaikka toinen vaatisi.

Minusta se ei ole hymy. Sillä on vain hyvin leveä suu. Ehkä pidättelee haukotusta. Eikä mitään kontaktia keneenkään. Hän vain vahtii. Vesipulloja.

Kyllähän hymyilee ja katsoo rakastaan intensiivisesti

Vierailija
25869/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myrtillä on myös vartijan koulutus/musta vyö karatessa ja on K:n henkivartijana paikalla? Nehän aina ovat ilme vakavina, arskat päässä yrmeinä staran lähettyvillä.

Vierailija
25870/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen siitä kun Käärijästä ja Häärijästä oli niin "eroottisia" storyja myös,  kun joku sanoi ettei niistä saanut yhtään sellaista kemiaa kuitenkaan kuin Bojanista ja Käärijästä. Minusta Häärijän kanssa oli sellainen kemia, että aseella pitäisi uhata, jotta harrastaisivat seksiä keskenään. Bojanista ja Käärijästä päin vastoin tulee tunne, että riittäisi muutama lonkero ja pari tequilashottia ja olisivat valmiita hommiin. Ei ihme että Myrtti seurasi heitä Bojan-vierailulla kuin hai laivaa. Eihän niitä kahdestaan olisi uskaltanut jättää.

Todellakin näin näyttää, tosin mietin, että tarvittaisko edes niitä muutamaa juomaa (ehkä toiselle joo, että vois heittäytyä oletetusti uuteen), kun näyttää, että ovat jo ilman mitään juomia ihan päiväsaikaankin niin toisissaan kiinni, kaulaillen ja silmät säteilleen toistensa suuntaan molemmilla. (esim. siinä siinä pussy magnet -videolla)

Parin juoman sijasta kunhan saisivat rauhallista aikaa yhdessä ja molemmilla mahdollisuus/tilanne elämässä heittäytyä, niin eiköhän se ois selvä peli:P

Vierailija
25871/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄

Sanopa muuta. Mulla pamahti ylikierrokset päälle siitä Tavastian viikonlopun tunnelatauksesta ja koko viikonlopun valvomisesta ja vanha ystävä ahdistuneisuushäiriö aktivoitui pitkän rauhallisen jakson jälkeen. Oon nyt yrittänyt vanhoilla opeilla saada aivoja ja elimistöä uskomaan että ei ole hätää ja tää ei tapahdu oikeasti mulle eikä oikein edes noille shipattaville. Mut musiikki, tunteet, muistot, haaveet, kaikki kerrokset, ne on totta ja mun aivot menee lankaan. Sori OT.

*halaus* <3 Mä oon miettinyt, että monet shippaajista -ei pelkästään tämän parin vaan ylipäätään- ovat kenties tavallista herkempiä huomaamaan yksityiskohtia ja aistimaan tunnetiloja. Se on ihanaa, mutta toisaalta herkkyys aiheuttaa sitä, että myös kokee tunteet hyvin voimakkaina. Jotkut täälläkin ovat sanoneet olevansa neurokirjolla, jolloin nuo piirteet voivat korostua entisestään. (Toisin kuin monesti luullaan neurokirjon ihmiset aistivat erittäin voimakkaasti empatiaa.) Aina on hyvä pitää taukoa jos tunteet alkavat kuormittaa liikaa ja palata sitten kun on itselle hyvä hetki <3 

Minä olen ateisti ja kiinnostunut tieteestä, ihan jo ammattinikin takia. Olen enemmän järki kuin tunneihmisiä, mutta kun näin B&K:n, niin järki katosi samantien.🙈 Näin ns. tiedeihmisenä tulkitsen tilannettani niin, että minulla oli suunnaton romantiikan kaipuu ja B&K sattuivat täyttämään sen. Nähtävästi se romantiikan nälkä ei ole kadonnut minnekään.

Täällä kohtalon toveri. Myönnän, että täytän romantiikan kaipuuta tällä Käärijä ja Bojan kuviolla. 22 vuotta olen ollut naimissa ja jonkinlainen kriisi elämässä meneillään. Ehkä Käärijän ja Bojanin avulla voin kokea olevani taas nuori ja rakastanut. Ihmettelen tätä suunnattomasti, koska aina olen mennyt joka paikkaan järki edellä ja nyt kävi näin.

Vierailija
25872/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan toi nyt kumma että toi tyttöystävä menee joka paikkaan mukanakin vaan seuraamassa perässä, tuskin hänellä oli mitään mielenkiintoa mennä moikkaamaan bessiä tonne, kunhan seuras perässä vaan jereä. Tää saa oikeesti aikaan sellasen kuvan että ton koko päivätyötä on lähinnä peesata jereä, valitettavasti, anteeksi. 

Jospa jertsu tykkää että on mukana.

Vierailija
25873/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentit monikossa? Mistä tiedät miten paljon asiattomia kommentteja olen kylvänyt tänne? Vai oliko tää ihan ainut? Ja kyllä, voisin sanoa et olit sitten ennen lastenvahti mut nyt vahdit ukkoasi.

Kirjoitustyyli ja sanavalinnat paljastaa, oot kommentoinut paljonkin. Juu, en ole Jeren tyttöystävä, en edes haluaisi olla. Ikävä lukea tuollaista ala-arvoista nimittelyä ihmisestä, jota et tunne.

Vierailija
25874/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on liikaa tyttiksestä jankkaavia paikan päällä.🙄

Vierailija
25875/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännå, että tånne ei saa kirjoittaa viattomia (tai noh, eh eh) ficcejä, mutta kaiken maailman psykologia päähenkilön parisuhdeanalyysejä saa.

Se juhannusreissu Sloveniaan ois ollu varmaan kiva, meni ohi

Vierailija
25876/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ton myrtti-jankkaajan voisi bannata??

Vierailija
25877/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta toi myrtti, samoin kuin evvk myös, on sellasia tyypillisiä laiha-läskejä, jotka osaa kuvissa saada itsensä laihan näköisiksi mutta todellisuudessa ovat pullanaamoja. Samaa sarjaa ku Katri Norrlin

Tämä toisten ulkonäön haukkuminen on todella ala-arvoista.

Vierailija
25878/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan sanoo jotakin seuraavista:

-Ohh

-Oh!

-Oohh!

-OohHhH!!

-Huh!

Sanovat huulet mitä tahansa, silmät sanovat: <3<3<3<3<3<3

Juu! Ja sitten tuo Bojanin tahattomalta näyttävä "hypähdys"/reaktio kun näkee Käärijän. Ja tuon valokuvaajan hymy on myös kiva. Bojan näyttää tuossa hädintuskin 15 vuotiaalta...

Vierailija
25879/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on liikaa tyttiksestä jankkaavia paikan päällä.🙄

Tässä itse kukanenkin pikkuhiljaa kääntyy sitä vastaan, kun kaikki siitä tuleva aineisto on tällaista.

Vierailija
25880/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta toi myrtti, samoin kuin evvk myös, on sellasia tyypillisiä laiha-läskejä, jotka osaa kuvissa saada itsensä laihan näköisiksi mutta todellisuudessa ovat pullanaamoja. Samaa sarjaa ku Katri Norrlin

Pistähän, jankkaaja, oma naama kehiin.

Ketju on lukittu.