Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄
Sanopa muuta. Mulla pamahti ylikierrokset päälle siitä Tavastian viikonlopun tunnelatauksesta ja koko viikonlopun valvomisesta ja vanha ystävä ahdistuneisuushäiriö aktivoitui pitkän rauhallisen jakson jälkeen. Oon nyt yrittänyt vanhoilla opeilla saada aivoja ja elimistöä uskomaan että ei ole hätää ja tää ei tapahdu oikeasti mulle eikä oikein edes noille shipattaville. Mut musiikki, tunteet, muistot, haaveet, kaikki kerrokset, ne on totta ja mun aivot menee lankaan. Sori OT.
*halaus* <3 Mä oon miettinyt, että monet shippaajista -ei pelkästään tämän parin vaan ylipäätään- ovat kenties tavallista herkempiä huomaamaan yksityiskohtia ja aistimaan tunnetiloja. Se on ihanaa, mutta toisaalta herkkyys aiheuttaa sitä, että myös kokee tunteet hyvin voimakkaina. Jotkut täälläkin ovat sanoneet olevansa neurokirjolla, jolloin nuo piirteet voivat korostua entisestään. (Toisin kuin monesti luullaan neurokirjon ihmiset aistivat erittäin voimakkaasti empatiaa.) Aina on hyvä pitää taukoa jos tunteet alkavat kuormittaa liikaa ja palata sitten kun on itselle hyvä hetki <3
Itse en ole tajunnut paljon mitään itse ja tietääkseni en ole millään kirjolla eli sinänsä voisi pitää paikkansa. Toisaalta taas olen kyllä tuntenut voimakkaasti näitä asioita sitten kun ne on täällä ensin selvitetty. Myönnän että yöunet olivat tosi kehnot tuossa jokin aika sitten eivätkä ole vieläkään oikein palautuneet. Vielä ei kuitenkaan ole tauon paikka. Kyllä tämä tästä, sen verran iloa kuitenkin tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku laittaa sen videon missä Jere sanoo jotain only money? On niin söötti siinä ja Bojan puvussa ja Mikke, B sanoo no photo
https://www.tumblr.com/rbf451/716472951691689984/gregorzalokar-ig-story…
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku laittaa sen videon missä Jere sanoo jotain only money? On niin söötti siinä ja Bojan puvussa ja Mikke, B sanoo no photo
Pussymagnet -video.
Eiks se sano 'I take no bottom' 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄
Sanopa muuta. Mulla pamahti ylikierrokset päälle siitä Tavastian viikonlopun tunnelatauksesta ja koko viikonlopun valvomisesta ja vanha ystävä ahdistuneisuushäiriö aktivoitui pitkän rauhallisen jakson jälkeen. Oon nyt yrittänyt vanhoilla opeilla saada aivoja ja elimistöä uskomaan että ei ole hätää ja tää ei tapahdu oikeasti mulle eikä oikein edes noille shipattaville. Mut musiikki, tunteet, muistot, haaveet, kaikki kerrokset, ne on totta ja mun aivot menee lankaan. Sori OT.
*halaus* <3 Mä oon miettinyt, että monet shippaajista -ei pelkästään tämän parin vaan ylipäätään- ovat kenties tavallista herkempiä huomaamaan yksityiskohtia ja aistimaan tunnetiloja. Se on ihanaa, mutta toisaalta herkkyys aiheuttaa sitä, että myös kokee tunteet hyvin voimakkaina. Jotkut täälläkin ovat sanoneet olevansa neurokirjolla, jolloin nuo piirteet voivat korostua entisestään. (Toisin kuin monesti luullaan neurokirjon ihmiset aistivat erittäin voimakkaasti empatiaa.) Aina on hyvä pitää taukoa jos tunteet alkavat kuormittaa liikaa ja palata sitten kun on itselle hyvä hetki <3
Itse en ole tajunnut paljon mitään itse ja tietääkseni en ole millään kirjolla eli sinänsä voisi pitää paikkansa. Toisaalta taas olen kyllä tuntenut voimakkaasti näitä asioita sitten kun ne on täällä ensin selvitetty. Myönnän että yöunet olivat tosi kehnot tuossa jokin aika sitten eivätkä ole vieläkään oikein palautuneet. Vielä ei kuitenkaan ole tauon paikka. Kyllä tämä tästä, sen verran iloa kuitenkin tuonut.
Aivot ylikierroksilla. Jos yöuni alkaa kärsiä kun on kehittänyt itselleen riippuvuuden, silloin on hyvä poistua. Fiksu ihminen kuuntelee kroppaansa ja tarvittaessa tekee korjausliikkeen.
Ei se, että täällä roikutaan ja tätä yhtä aihetta veivataan, ainakaan paranna unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtxX4S_N7Kl/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA== Tässä klipissä K onnittelee Bessiä (4/10 video) On se hotttt
Onkos tolla videolla kyllästyneen näköinen platinakin pöydän ääressä?
On kyllä ja perus ilme myös
Olipa k nyt miten väsynyt tahansa niin mielestäni tämä ei näy esiintyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtxX4S_N7Kl/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA== Tässä klipissä K onnittelee Bessiä (4/10 video) On se hotttt
Onhan se Eve nyt paljon ilmeikkäämmän ja iloisemman näköinen kuin tää pääplatku. Ettei nyt ihan niin kaksoset ookkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hän, mutta ilme on kyllä päinvastain sellainen, että peittää käsi suun edessä leveää hymyvirnettään. Niin kyllä peittäisin minäkin, jos oisn Käärijän tyttöyståvå
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan väki on kuin Kansanradion tosikot ja veitikat:
Veitikat = puutarhurit, hammaslääkäri, oraakkeli, RG, Leila ja Arvo
Tosikot = gf:n olemassaolosta jankkaavat, heteroudesta jankkaavat, muut negatiiviset jankkaajat, tänään bongattu yksityishenkilöpalstapoliisi, muut tosikot
Entä Irstas, Viisu ja Rietas? Meidän kolme muskettisoturia tai pientä possua.
Emmekä unohda hammaslääkäriäkään!
T. Rietas gay
Hammaslääkäri = Viisugay.
Niin, se on tämä hammalääkäri/viisugay samanlainen pirunnyrkki kuin Jere/Käärijä. Niistä ota Erkkikään selevää.
T: Arvo, sylkiasiat kunnossa kunhan nesteyttää muistaa ja Bojanin kuvia katsella
Onko palstalla muuten vain yksi Leila vai useampi? Mietin vaan, kun itse olen se alkuperäinen Arvo. Terveisiä tälle Arvo kakkoselle. Kuinka monta Riettistäkin täällä mahtaa olla?😂
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CpBYC7FPbZD/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA==
Tässä on klippi UMKsta Turusta kun K tapaa Bessin ravintolasta. UMKvoitto ja viisut on vasta pilke silmäkulmassa....
Oi! Jotenkin paljon nuoremman ja auki olevamman oloinen tässä. Tietysti kaikki ottaa veronsa, mutta paljon enemmän on iskä nyt. Ps olikohan myrtillä housuja tuolla kun yleensä ei oo 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt Kärtsälle vapaata ois antanut mitenkään. Mutta onpa tosiaan hänellä vesipulloineen tylsää. Hän vartioi!
On ilmeisesti toi, joka ei edes hymyije, kuten muut tekevät.Mielummin näkisin Bojanin tuolla hymyilemässä tuon tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Eiks hän ole monesti sanonut että saa esiintymisestä ja yleisöstä voimaa ja energiaa? Sen kyllä huomaakin, kunnon sähikäinen lavalla 😄
En tajua miten te tyttiksen näette siinä videossa, eikö tuo ole joku vanhempi nainen. Hiuksetkin on enempi kellertävät kuin platinaiset.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt väsynyttä artistia haluaisi katsoa. Väsymyksen ei saa näkyä lavalla tai pian on entinen artisti.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten te tyttiksen näette siinä videossa, eikö tuo ole joku vanhempi nainen. Hiuksetkin on enempi kellertävät kuin platinaiset.
Katot eri henkilöä. Vilahtaa vaan nopeasti pöydällä vasemmalla kauempana käärijästä.
Vierailija kirjoitti:
Ficit poistuu täältä aina ihan samantien.. kylläpä on Mode virkaintoinen..
Laitetaan ne pysymään. Mä olen valmiina ottamaan kopin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussymagnet -video.
This guy i dont give any foto voi myös olla. Rallienglanti photo. Pystyn kuulemaan sen kummin vain tai joku "boto". No Gregorilla on ainakin hauskaa ja kiva nauru. K kyllä katsoo b lopussa pitkin vartaloa.
Tuli mieleen siitä kun Käärijästä ja Häärijästä oli niin "eroottisia" storyja myös, kun joku sanoi ettei niistä saanut yhtään sellaista kemiaa kuitenkaan kuin Bojanista ja Käärijästä. Minusta Häärijän kanssa oli sellainen kemia, että aseella pitäisi uhata, jotta harrastaisivat seksiä keskenään. Bojanista ja Käärijästä päin vastoin tulee tunne, että riittäisi muutama lonkero ja pari tequilashottia ja olisivat valmiita hommiin. Ei ihme että Myrtti seurasi heitä Bojan-vierailulla kuin hai laivaa. Eihän niitä kahdestaan olisi uskaltanut jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussymagnet -video.
This guy i dont give any foto voi myös olla. Rallienglanti photo. Pystyn kuulemaan sen kummin vain tai joku "boto". No Gregorilla on ainakin hauskaa ja kiva nauru. K kyllä katsoo b lopussa pitkin vartaloa.
This guy don't give any bottom? Eli vissiin yritystä on ollu, mutta piti odottaa Tavastialle asti, että sai bottominsa. 🤭