Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25841/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄

Sanopa muuta. Mulla pamahti ylikierrokset päälle siitä Tavastian viikonlopun tunnelatauksesta ja koko viikonlopun valvomisesta ja vanha ystävä ahdistuneisuushäiriö aktivoitui pitkän rauhallisen jakson jälkeen. Oon nyt yrittänyt vanhoilla opeilla saada aivoja ja elimistöä uskomaan että ei ole hätää ja tää ei tapahdu oikeasti mulle eikä oikein edes noille shipattaville. Mut musiikki, tunteet, muistot, haaveet, kaikki kerrokset, ne on totta ja mun aivot menee lankaan. Sori OT.

*halaus* <3 Mä oon miettinyt, että monet shippaajista -ei pelkästään tämän parin vaan ylipäätään- ovat kenties tavallista herkempiä huomaamaan yksityiskohtia ja aistimaan tunnetiloja. Se on ihanaa, mutta toisaalta herkkyys aiheuttaa sitä, että myös kokee tunteet hyvin voimakkaina. Jotkut täälläkin ovat sanoneet olevansa neurokirjolla, jolloin nuo piirteet voivat korostua entisestään. (Toisin kuin monesti luullaan neurokirjon ihmiset aistivat erittäin voimakkaasti empatiaa.) Aina on hyvä pitää taukoa jos tunteet alkavat kuormittaa liikaa ja palata sitten kun on itselle hyvä hetki <3 

Itse en ole tajunnut paljon mitään itse ja tietääkseni en ole millään kirjolla eli sinänsä voisi pitää paikkansa. Toisaalta taas olen kyllä tuntenut voimakkaasti näitä asioita sitten kun ne on täällä ensin selvitetty. Myönnän että yöunet olivat tosi kehnot tuossa jokin aika sitten eivätkä ole vieläkään oikein palautuneet. Vielä ei kuitenkaan ole tauon paikka. Kyllä tämä tästä, sen verran iloa kuitenkin tuonut.

Aivot ylikierroksilla. Jos yöuni alkaa kärsiä kun on kehittänyt itselleen riippuvuuden, silloin on hyvä poistua. Fiksu ihminen kuuntelee kroppaansa ja tarvittaessa tekee korjausliikkeen.

Ei se, että täällä roikutaan ja tätä yhtä aihetta veivataan, ainakaan paranna unta.

Sanoinkin että eivät ole oikein palautuneet. Sinne suuntaan ollaan kuitenkin menossa vaikka helteetkin haittaavat, Plussalle tästä on kuitenkin koko ajan jääty joten aion jatkaa. Eikä tämä mikään oikea riippuvuus ole, kaikkea muutakin on tullut tehtyä.

Vierailija
25842/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtxX4S_N7Kl/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA== Tässä klipissä K onnittelee Bessiä (4/10 video) On se hotttt

Onkos tolla videolla kyllästyneen näköinen platinakin pöydän ääressä?

On kyllä ja perus ilme myös

No jo on perusilmeetkin vastakohdat prinssillä ja tällä idän neidolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25843/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti jotkut ihmiset sanovat, että Myrtle on yksityinen henkilö, kun näemme hänen koko kasvonsa instagram-videolla. Kärtsä kannattaa olla varovaisempi, jos hän haluaa pitää suhteensa yksityisenä, ellei hän enää niin paljoa välitä

Vierailija
25844/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, olisiko kevennyksen aika välillä? Kadotin sen jonkun eilen laittaman linkin, jossa B:n kasvoja kuvattiin ihan läheltä, kun hän huomaa haastattelussa Kärtsän. B sanoo siinä jotakin, mutta mitä? Uuh, vau, ooh?🙈

https://www.tumblr.com/prettymajestical/720755370669309952/when-you-see…

Toi vissiin

Onko tässä onnistuttu saamaan nauhalle juuri se harvinainen hetki, kun Amorin nuoli osuu nuorukaiseen. 

Ihminenhän ei-tahdonalaisesti kohauttaa kulmakarvojaan silloin, kun näkee jonkun jota pitää erityisen viehättävänä...

Vierailija
25845/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sen täytyy roikkua joka ainoassa tilaisuudessa, kun ei edes näytä viihtyvän. Kohta Kärtsääkin vältellään, kun ilonpilaaja kulkee mukana.

Vierailija
25846/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtxX4S_N7Kl/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA== Tässä klipissä K onnittelee Bessiä (4/10 video) On se hotttt

Eihän se nyt Kärtsälle vapaata ois antanut mitenkään. Mutta onpa tosiaan hänellä vesipulloineen tylsää. Hän vartioi!

On ilmeisesti toi, joka ei edes hymyije, kuten muut tekevät.Mielummin näkisin Bojanin tuolla hymyilemässä tuon tilalla.

Hän seuraa siis kaikkialle ja Jere tätä kaiketi toivoo. Sloveniaan😱

Vierailija
25847/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sen täytyy roikkua joka ainoassa tilaisuudessa, kun ei edes näytä viihtyvän. Kohta Kärtsääkin vältellään, kun ilonpilaaja kulkee mukana.

Ehkä me ei nyt kuitenkaan voida jonkun parin sekunnin klipin perusteella päätellä, minkäläinen ihminen on oikeesti. Eikös siinä seiskan ns paljastusjutussa kerrottu että on kovin hymyileväinen ja mukava ja maanläheinen? Ja Kärtsää ei varmasti vältellä vaikka kuka kulkisi mukana😅

Vierailija
25848/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku laittaa sen videon missä Jere sanoo jotain only money? On niin söötti siinä ja Bojan puvussa ja Mikke, B sanoo no photo

Pussymagnet -video.

Eiks se sano 'I take no bottom' 😂

This guy i dont give any foto voi myös olla. Rallienglanti photo. Pystyn kuulemaan sen kummin vain tai joku "boto". No Gregorilla on ainakin hauskaa ja kiva nauru. K kyllä katsoo b lopussa pitkin vartaloa.

This guy don't give any bottom? Eli vissiin yritystä on ollu, mutta piti odottaa Tavastialle asti, että sai bottominsa. 🤭

Jos se nyt noin sanoo niin mielestäni vitsailee gregorille että sulle en anna muuta kuin rahasta.

Vierailija
25849/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pysäytyskuvassa hymyilee kämmenensä alla, joten näyttää viihtyvän

Vierailija
25850/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄

Sanopa muuta. Mulla pamahti ylikierrokset päälle siitä Tavastian viikonlopun tunnelatauksesta ja koko viikonlopun valvomisesta ja vanha ystävä ahdistuneisuushäiriö aktivoitui pitkän rauhallisen jakson jälkeen. Oon nyt yrittänyt vanhoilla opeilla saada aivoja ja elimistöä uskomaan että ei ole hätää ja tää ei tapahdu oikeasti mulle eikä oikein edes noille shipattaville. Mut musiikki, tunteet, muistot, haaveet, kaikki kerrokset, ne on totta ja mun aivot menee lankaan. Sori OT.

*halaus* <3 Mä oon miettinyt, että monet shippaajista -ei pelkästään tämän parin vaan ylipäätään- ovat kenties tavallista herkempiä huomaamaan yksityiskohtia ja aistimaan tunnetiloja. Se on ihanaa, mutta toisaalta herkkyys aiheuttaa sitä, että myös kokee tunteet hyvin voimakkaina. Jotkut täälläkin ovat sanoneet olevansa neurokirjolla, jolloin nuo piirteet voivat korostua entisestään. (Toisin kuin monesti luullaan neurokirjon ihmiset aistivat erittäin voimakkaasti empatiaa.) Aina on hyvä pitää taukoa jos tunteet alkavat kuormittaa liikaa ja palata sitten kun on itselle hyvä hetki <3 

Minä olen ateisti ja kiinnostunut tieteestä, ihan jo ammattinikin takia. Olen enemmän järki kuin tunneihmisiä, mutta kun näin B&K:n, niin järki katosi samantien.🙈 Näin ns. tiedeihmisenä tulkitsen tilannettani niin, että minulla oli suunnaton romantiikan kaipuu ja B&K sattuivat täyttämään sen. Nähtävästi se romantiikan nälkä ei ole kadonnut minnekään.

Vierailija
25851/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt Kärtsälle vapaata ois antanut mitenkään. Mutta onpa tosiaan hänellä vesipulloineen tylsää. Hän vartioi!

On ilmeisesti toi, joka ei edes hymyije, kuten muut tekevät.Mielummin näkisin Bojanin tuolla hymyilemässä tuon tilalla.

Täällä oli hetken aikaa yksi ficci, jossa K karkaa myrtiltä juhannuksen viettoon Sloveniaan puutarhuri Anna-Liisan kyydillä, mutta se poistui 😔

Vierailija
25852/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä me ei nyt kuitenkaan voida jonkun parin sekunnin klipin perusteella päätellä, minkäläinen ihminen on oikeesti. Eikös siinä seiskan ns paljastusjutussa kerrottu että on kovin hymyileväinen ja mukava ja maanläheinen? Ja Kärtsää ei varmasti vältellä vaikka kuka kulkisi mukana😅

Näitä kuvia ja klippejä alkaa olla jo aika monta ja kaikissa sama perusilme. Vois edes kohteliaasti hymyillä muiden kans tuossaki tilaisuudessa, joka oli vielä Bessin.

Vierailija
25853/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ja perus ilme myös

No jo on perusilmeetkin vastakohdat prinssillä ja tällä idän neidolla.

Yllättävä valinta kyllä Jereltä. Haluaako hän kärsiä. Anteeksi.

Vierailija
25854/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, olisiko kevennyksen aika välillä? Kadotin sen jonkun eilen laittaman linkin, jossa B:n kasvoja kuvattiin ihan läheltä, kun hän huomaa haastattelussa Kärtsän. B sanoo siinä jotakin, mutta mitä? Uuh, vau, ooh?🙈

https://www.tumblr.com/prettymajestical/720755370669309952/when-you-see…

Toi vissiin

Onko tässä onnistuttu saamaan nauhalle juuri se harvinainen hetki, kun Amorin nuoli osuu nuorukaiseen. 

Sanooko Bojan ouu?

Vierailija
25855/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa hymyilee hetken, lopussa on tylsistyneen näköinen. Kokoajan yrittää itseään peitellä käsillään. Mikä tämä tilaisuus edes oli? Mietin vaan että miksi on mukana?

Jos tarkoitus on pysyä piilossa niin eihän silloin noin toimita. Itse en missään nimessä kulkisi mukana, tuskin edes vaikka toinen vaatisi.

Vierailija
25856/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli hetken aikaa yksi ficci, jossa K karkaa myrtiltä juhannuksen viettoon Sloveniaan puutarhuri Anna-Liisan kyydillä, mutta se poistui 😔

Eikö näitä ficcejä saa muualle jos ne ei täällä säily. Vaikka sinne toisen palstan ketjuun joku voisi aina kopioida.

Vierailija
25857/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä liimaan itseni Jereen kiinni sitten kun hänet itselleni saan, ihan kuten tän hetkinen gf tuntuu tehneen. Ilman mua ei poistu mihinkään eikä tee mitään, mä pidän omastani kiinni kaksin käsin.

Vierailija
25858/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa hymyilee hetken, lopussa on tylsistyneen näköinen. Kokoajan yrittää itseään peitellä käsillään. Mikä tämä tilaisuus edes oli? Mietin vaan että miksi on mukana?

Jos tarkoitus on pysyä piilossa niin eihän silloin noin toimita. Itse en missään nimessä kulkisi mukana, tuskin edes vaikka toinen vaatisi.

Minusta se ei ole hymy. Sillä on vain hyvin leveä suu. Ehkä pidättelee haukotusta. Eikä mitään kontaktia keneenkään. Hän vain vahtii. Vesipulloja.

Vierailija
25859/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan sanoo jotakin seuraavista:

-Ohh

-Oh!

-Oohh!

-OohHhH!!

-Huh!

Sanovat huulet mitä tahansa, silmät sanovat: <3<3<3<3<3<3

Vierailija
25860/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan väki on kuin Kansanradion tosikot ja veitikat: 

Veitikat = puutarhurit, hammaslääkäri, oraakkeli, RG, Leila ja Arvo

Tosikot = gf:n olemassaolosta jankkaavat, heteroudesta jankkaavat, muut negatiiviset jankkaajat, tänään bongattu yksityishenkilöpalstapoliisi, muut tosikot

Entä Irstas, Viisu ja Rietas? Meidän kolme muskettisoturia tai pientä possua.

Emmekä unohda hammaslääkäriäkään!

T. Rietas gay

Hammaslääkäri = Viisugay.

Niin, se on tämä hammalääkäri/viisugay samanlainen pirunnyrkki kuin Jere/Käärijä. Niistä ota Erkkikään selevää.

T: Arvo, sylkiasiat kunnossa kunhan nesteyttää muistaa ja Bojanin kuvia katsella

Onko palstalla muuten vain yksi Leila vai useampi? Mietin vaan, kun itse olen se alkuperäinen Arvo. Terveisiä tälle Arvo kakkoselle. Kuinka monta Riettistäkin täällä mahtaa olla?😂

Riettaita ei ole kuin one and only! Muut on irstaita!

T. Rietas gay

Ketju on lukittu.